Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 16 από 16

Θέμα: Πιέσεις πίστας

  1. #11
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το CSL για δρόμο θέλει αέρα 35/35 κρύο, και η Michelin για τα cup προτίνει 32 εμπρός 36 πίσω ζεστά για πίστα.

  2. #12
    Εγγραφή
    13-04-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    133
    Thanked
    64
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα falken ειναι καλα τελικα? δεν μιλαω μονο για πιστα.
    M3 THE FORCE OF HABIT

  3. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα falken ειναι καλα τελικα? δεν μιλαω μονο για πιστα.
    so far, so good.
    Κρατάνε σαν Μισλέν, είναι καλά στις υγρασίες και δεν κοπανάνε.
    Σε πίστα δεν ξέρω τι κάνουν, με Μισλέν μπήκα.

  4. #14
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7409
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τις σωστες πιεσεις ελαστικων τις βρισκουμε απ τον κατασκευαστη των ελαστικων.

    Αν για παραδειγμα στα Pilot Cups μας λέει ο κατασκευαστης οτι δουλευουν σωστα σε πίεση πχ 34psi τοτε θα ξεκινησουμε πιο χαμηλα για να φτασουμε τα 34psi οταν ειναι ζεστα. Φυσικά αυτό δεν ειναι και νομος γιατι εξαρτατε και απο τον οδηγό τι αισθηση θελει να του δίνει το αμαξι.
    Το ποσο χαμηλα θα ξεκινησουμε με κρυα ελαστικα εξαρτατε απο πολλους παραγοντες (εξωτερικη θερμοκρασια, θερμοκρασια πιστας, τροπος οδηγησης, κλπ)

    Υπάρχουν φορες (τις περισσοτερες) που αναλογα με τις στροφες τις πιστας ξεκιναμε ή τελειωνουμε με διαφορετικες πιεσεις στα λαστιχα (δεξι-αριστερο ή μπροστα-πισω) και προσαρμόζουμε τις πιεσεις αναλογα.

    Οι μεγαλες πιεσεις που διαβασα πιο πανω ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενες.
    M3 CSL

  5. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    nikos1400 (04-12-11)

  6. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.123
    Thanked
    23228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τις σωστες πιεσεις ελαστικων τις βρισκουμε απ τον κατασκευαστη των ελαστικων.

    Αν για παραδειγμα στα Pilot Cups μας λέει ο κατασκευαστης οτι δουλευουν σωστα σε πίεση πχ 34psi τοτε θα ξεκινησουμε πιο χαμηλα για να φτασουμε τα 34psi οταν ειναι ζεστα. Φυσικά αυτό δεν ειναι και νομος γιατι εξαρτατε και απο τον οδηγό τι αισθηση θελει να του δίνει το αμαξι.
    Το ποσο χαμηλα θα ξεκινησουμε με κρυα ελαστικα εξαρτατε απο πολλους παραγοντες (εξωτερικη θερμοκρασια, θερμοκρασια πιστας, τροπος οδηγησης, κλπ)

    Υπάρχουν φορες (τις περισσοτερες) που αναλογα με τις στροφες τις πιστας ξεκιναμε ή τελειωνουμε με διαφορετικες πιεσεις στα λαστιχα (δεξι-αριστερο ή μπροστα-πισω) και προσαρμόζουμε τις πιεσεις αναλογα.

    Οι μεγαλες πιεσεις που διαβασα πιο πανω ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενες.
    Εμενα με συμβούλευσαν οι "πιστάδες" να φουσκώσω παραπάνω για να μην αφήσω τα λάστιχα κομμάτια στην ασφαλτο.
    Φορούσα βέβαια λάστιχα δρόμου και με ενδιέφερε να κρατήσουν για ακόμα 2/3 φορές στην πίστα.
    Οι πιέσεις για τα λάστιχα αυτά είναι ιδιες και στο βιβλίο του αυτοκινήτου και στην πρόταση της εταιρείας ελαστικών.
    Την επόμενη δλδ να μπώ με τις "πολιτικές" πιέσεις;

  7. #16
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7409
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κουμπαρε, δεν καταλαβα και πολύ τι εννοεις αλλα ημουν ξεκαθαρος πιο πανω.
    Οταν βγηκες εξω ζεστος τι πιεση ειχες στα λαστιχα?
    Αν ηταν η ιδια με αυτη που λέει η Μισλέν οτι το λαστιχό σου δουλευει σωστα ζεστό, παει να πει οτι ξεκινησες με σωστη πιεση πριν μπεις στην πιστα. Αν ησουν με ψηλη πιεση επρεπε να κατεβασεις κ.ο.κ.
    Εννοητε οτι τα λαστιχα θα ανεβαζαν διαφορετικες πιεσεις ξεχωριστα και τα αριστερα λάστιχα θα ειχαν παραπάνω αφου τα Μεγαρα ειναι δεξιοστροφη πιστα με μια μεγαλη αριστερη (Κ1) μονο.
    M3 CSL

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP