Το αμάξι είναι τούμπανο. Απλά εσύ είσαι πιτσιρικάς & εργένης, άρα που να καταλάβεις;;
Είμαι περίεργος να δω αρχική τιμή και κινητήρες για Ευρώπη (1.4. Διότι με 2-3 απαραίτητα εξτρά το προηγούμενο έπιανε τα 35Κ για πλάκα. Τα bi-xenon πάντως θα τα χει λέει std.
Σαν fl του τωρινού είναι, μέσα έξω.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
S8N (03-11-11)
Monsta (03-11-11)
αν και το "παλιο" μ αρεσει απιστευτα και το νεο ειναι καλο.Λιγες και καλες αλλαγες
στο μονο μειον ειναι αυτο το αντιαισθητικο,παλιομοδιτι ο και απαισιο ρολογακι στη μεση
Πάλι γραφικός θα γίνω και θα φάω χέσιμο απ' τον Στάθη.
Το γεγονός ότι είναι όλες τραβηγμένες από 3/4 γωνία δε σας παραξενεύει?
Το έχετε δει προφίλ? Θαυμάζατε τις αναλογίες των προβόλων του? Το ύψος της ουράς σε σχέση με το καπώ? Μπορείτε να το φανταστείτε με 16άρες και σηκωμένη ανάρτηση? Τώρα μπορείτε να ξενερώσετε.
Αν έχετε ακόμη ενδοιασμούς, πηγαίντε σε μια έκθεση και μπείτε μέσα. Τραβήξτε το σκιάδιο της ηλιοροφής προσέχοντας να μη σας πάρει μαζί και το περουκίνι. Μετά προσπαθήστε να καθίσετε στις πίσω θέσεις. Εν συνεχεία ανοίξτε το πορτ-μπαγκάζ και παρατηρήστε κατώφλι φόρτωσης και ωφέλιμο ύψος. Τώρα μπορείτε να ξεράσετε.
Σ' αυτά τα χρήματα η λύση σε καινούργιο ακούει στο όνομα Octavia. Τιμιότατο, ομορφότερο, πρακτικότερο. Αν θες πολυτέλεια πηγαίνεις σε μεταχειρισμένο Audi/BMW/Mercedes. CC = καγκουρογκλαμουριά. H VW προσπάθησε να παρουσιάσει τη CLS έκδοση του Passat. Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι να συνειδητοποιήσουμε πως ακόμη κι εγώ μπορώ στις φωτογραφίες να φαίνομαι σαν το επόμενο φωτομοντέλο του Ermenegildo Zegna.
aristent (04-11-11), katsaraios (03-11-11), kostas 325 (04-11-11), Kostas_1 (03-11-11), Leonidas_E39 (05-11-11), Panos 316T (04-11-11), Stathis (04-11-11)