Αυτο μάλιστα!!!!!
Αυτο μάλιστα!!!!!
Μιας και τ' αναφέραμε, ορίστε και o φτωχός συγγενής: το Coupe Quattro. Ανήκει στον γείτονά μου και φοράει τον 2200cc 5κύλινδρο που αποδίδει 136 άλογα. Αν και μοιάζουν, είναι η μέρα με τη νύχτα με το UR-Quattro.
Θα ελεγα να σβησεις τη πινακιδα του...
Θα έλεγα να σβήσεις και τις ζάντες του
gnx (22-10-11), halkida116mpack (23-10-11), Monsta (22-10-11), S8N (09-12-10), Thomelef (09-12-10)
φυσικα και το εννοω, ειναι ενας απο τους λογους που αλλαξα επαγγελμα.
προφανως δεν προλαβες να παρακολουθησεις ακροπολις με αυτα τα αυτοκινητα. εχασες πραγματικα!
η αουντι δεν ξεπεραστηκε απο κανεναν. διοτι με την απαγορευση του γκρουπ Β αποσυρθηκε.
αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι ειχε παντου και παντα τον καλυτερο συνδυασμο.
οι λαντσια και τα πεζω της εποχης ηταν ισαξια και πολλες φορες καλυτερα.
αυτο ομως δεν αφαιρει οτι ο πρωτοπορος που αλλαξε τη μορφη των αγωνων ραλλυ ηταν η αουντι.
επισης οσον αφορα του αγωνες η αγαπημενη μας φιρμα, οπως εχω γραψει και αλλου, στο μονο θεσμο που βρισκεται στην πρωτη θεση ειναι η formula bmw!
στη formula 1 τα σκατωσε, στο wtcc παραπαιει (και ανακοινωσε μαλιστα πριν 1-2 ημερες οτι αποσυερεται), στα αντοχης ειναι μετρια.
αρα που ειναι το Motorsport???
σαφως στη δεδομενη περιοδο η αουντι (και το γκρουπ γενικοτερα μεσα στο οποιο ειναι και η πορσε πλεον) τα καταφερνει στους αγωνες πολυ καλυτερα, με περισσοτερες παρουσιες και καλυτερα αποτελεσματα.
αντιλαμβανομαι το σκεπτικο σου, αλλα το παραδειγμα δεν ειναι ενδεδειγμενο.
αφενος ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα η κατασκευη ενος σπιτιου και ενος αυτοκινητου.
αφετερου ακομα κι εσυ στο δικο σου παραδειγμα (στην πρωτη λυση), μοντουλαρ κοσεπτ χρησιμοποιεις.
προφανως το μπετο ειναι το ιδιο, τα σιδερα τα ιδια, τα τουβλα τα ιδια, τα καλωδια, τα κουφωματα, οι πορτες, πατωματα, μπανια, κουζινες κλπ, ολα τα υλικα δηλαδη, τα συνεργεια που δουλευεις επισης.
αρα, αφου οι προμηθευτες σου ειναι ιδιοι, οι εργατες σου επισης τι διαφορα εχεις απο την αουντι?
καμια κατ΄εμε.
ακομα κι ετσι ομως η κατασκευη του quattro concept εμπιπτει στην πρωτη κατηγορια απο αυτες που αναφερεις.
διοτι εχει μεν πολλα "υλικα", ή συστατικα καλυτερα, απο αλλα (κορυφαια ομως μοντελα), αλλα ο σχεδιασμος και πολλα απο τα αλλα στοιχεια ειναι πρωτοτυπα και δεν συναντωνται αλλου.
στη δευτερη κατηγορια που αναφερεις μπορει να εμπιπτει ενα αυτοκινητο οπως το π.χ. το Α1 το οποιο ειναι ουσιαστικα ενα πολο-ιμπιζα-φαμπια με αλλη εμφανιση. (ή μηπως τα πολο-ιμπιζα-φαμπια ειναι φθηνοτερα Α1? η ερωτηση θα μπορουσε να ειναι του τυπου "η κοτα εκανε τ' αυγο ή τ' αυγο την κοτα? )
κι εδω θα μπορουσα να συμφωνησω, αν καποιος σε απεκλειε απο την αγορα των φθηνοτερων "κλωνων" και σου επετρεπε μονο την αγορα του Α1. απο τη στιγμη ομως που αυτο δεν συμβαινει για ποιο λογο να διαμαρτυρομαστε για το ακριβοτερο αουντι?
οποιος θελει ας παρει ενα ωραιοτατο (και τιμιοτατο) φαμπια. ειναι ελευθερος.
επισης για να σε προλαβω, γνωριζω πολυ καλα την ανισοτητα στις τιμες ιδιων ανταλλακτικων του γκρουπ, καθοτι πρωην ιδιοκτητης 3 αυτοκινητων του γκρουπ και νυν 2.
αυτο γινεται διοτι η τιμη εξελιξης, προβολης, υπηρεσιων κλπ, επιμεριζεται διαφορετικα στις διαφορες φιρμες του γκρουπ. ετσι εκτος απο τα αυτοκινητα αυτο εχει αντικτυπο και στις τιμες των αναταλλακτικων.
αλλα εδω πραγματικα δεν βλεπω κανενα λογο διαμαρτυριας, αφου ο καταναλωτης μπορει αυτο να το χρησιμοποιησει υπερ του και να προμηθευτει τα πραγματα που χρειαζεται σε καλυτερη τιμη.
οσον αφορα τελος τη "δικη μας" εταιρια, γνωριζεις ποσα κοινα μερη εχουν τα Μ5-Μ6 για παραδειγμα?
ή ακομα περισσοτερο η Ε60 520 με την Ε60 Μ5?
θα μου πεις αυτα ειναι δυο μοντελα, ενω τα αλλα ειναι 12... σαφως, αλλα αυτο δεν προκυπτει απο την ταχα διαφορετικη φιλοσοφια της bmw, αλλα απο το γεγονος οτι δεν εχει υπο την ομπρελα της αλλες "ομοειδης" ως προς το πληθος των μοντελων φιρμες.
αυτο φαινεται απο το οτι στις φιρμες που ειχε παλιοτερα η bmw προσπαθησε να χρησιμοποιησει οσο ο δυνατον περισσοτερα κοινα εξαρτηματα (βλεπε rangerover).
εκ των πραγματων φαινεται δηλαδη οτι το modular concept ειναι πρακτικη που εφαρμοζεται ευρυτατα γενικα στο μοντερνο βιομηχανικο σχεδιασμο και ειδικοτερα στη βιομηχανια αυτοκινητου.
απλως καποιοι μπορουν να το κανουν σε μεγαλη κλιμακα και αλλοι σε μικρη και, εδω ερχεται το μαρκετινγκ της καθε εταιριας να το πλασαρει αυτο αναλογα ως δικο της πλεονεκτημα και μειονεκτημα του ανταγωνισμου.
το κοσμημα ur-quattro ξερουμε σε ποιον τυχερο ανηκει?
GiannisRob (09-12-10), S8N (09-12-10)
Έχεις δίκιο Πάνο αλλά ανεφέρεσαι στο κοντό και φουσκωμένο UR-Quattro. Αυτό που έβαλα είναι το Coupe Quattro το οποίο μαζί με το GT αποτελούσαν τους φτωχούς συγγενείς!
Original Quattro:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Quattro
Coupe Quattro:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_quattro
Coupe GT:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coup%C3%A9_GT
PANOS-E60 (09-12-10)
One year after the Audi Quattro concept΅s launch at the Paris auto show, a decision on building it is imminent. Pro: The unparalleled enthusiasm this car generates on the road, and among hard-core Audi enthusiasts. Con: Audi already has an icon, the R8. But the Quattro would be built in a very limited run. Executives are leaning towards killing the project, which would be a shame.
κρίμα.