Προσφατα κατορθωσα να αλλαξω και το αλλο πισω ελαστικο,ακολουθωντας την συμβουλη και προτροπη πολλων φιλων οτι τα ελαστικα τα αλλαζουμε παντα ανα αξονα.
Η οδηγικη συμπεριφορα αλλαξε σαφως προς το καλυτερο και το τραβηγμα που ενιωθα πριν κατα την επιταχυνση σχεδον εξαφανιστηκε.Ωστοσο ολες οι ζαντες μου εξακολουθουν να εχουν προβλημα μιας και ολες τους ειναι στραβες.
Αυτο που πραγματικα με προβληματισε κατα την αλλαγη του ελαστικου ηταν πως η φθορα του ηταν εντελως ανομοιομορφη με την φθορα να εμφανιζεται στο μισο ελαστικο και προς την μεσα πλευρα με την αλλη να φαινεται σχεδον σαν καινουρια.
Ο κυριος που μου αλλαξε το ελαστικο ειναι σιγουρος πως ευθυνεται η ευθυγραμμηση.Του τονισα πως προσφατα ειχα κανει μεσα στην αντιπροσωπεια και πως τα νουμερα που προβλεπονται ακολουθηθηκαν κατα γραμμα.
Επισης για οσους θυμουνται την προσφατη περιπετεια μου με τις προβληματικες ζαντες του πισω αξονα σε σχετικο αρθρο ειχε αναφερθει πως το προβλημα εντεινεται λογω του πολυ κακου στησιματος του αυτοκινητου απο το εργοστασιο.
Ειναι ποτε δυνατον η BMW να εχει κανει ενα τοσο τραγικο λαθος σε ενα αυτοκινητο της;;;Και αν ναι,εγω που σαν οδηγος δεν ικανοποιουμαι ποιον μπορω να εμπιστευτω ωστε να βαλει την δικη του "πινελια" για να κανει και παλι το αυτοκινητο μου "σωστο" αυτοκινητο;;;Με ποια κριτηρια πρεπει να κινηθω;;;