Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 31

Θέμα: Ελατηρια-αντιστρεπτικες

  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατσε μαθε το αμαξι και ασε τις μακακιες
    Μητσο γι αυτο το πηγα βολτα στην μονη διαδρομη που ξερω με κλειστα ματια και θεωρω οτι την παω 80% της .....

    Την εχω κανει με saxo vts, με το 92 αρι, με golf gti..... το αμαξι δεν πηγαινε οπως εγω θα ηθελα σε αυτη την διασρομη.....με βαση αυτο τον δρομο εχω βελτιωσει ολα τα αμαξι που περασαν απο τα χερια μου....ειναι το ring μου σε τεσταρισμα....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γιάννη, η δική μου ταπεινή γνώμη (αν μου επιτρέπεις ) είναι να μην αλλάξεις τίποτα. (Εκτός φυσικά απο τα λάστιχα).

    Δεν υπάρχει, κατα την αποψη μου, λόγος, να κάνεις το αυτοκίνητό σου απόλυτο και νευρικό, ενω η χρήση του είναι καθημερινή και όχι αγωνιστική.

    Σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα να μην βιαστείς να αλλάξεις κάτι, αν πρώτα δεν είσαι σίγουρος, μετά απο πολλές ώρες οδήγησης του, οτι έχεις εξαντλήσει κάθε όριο του αυτοκινήτου σου και έχεις πάρει το 100 %της οδικής συμπεριφοράς του.

  3. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (06-04-11)

  4. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μητσο γι αυτο το πηγα βολτα στην μονη διαδρομη που ξερω με κλειστα ματια και θεωρω οτι την παω 80% της .....

    Την εχω κανει με saxo vts, με το 92 αρι, με golf gti..... το αμαξι δεν πηγαινε οπως εγω θα ηθελα σε αυτη την διασρομη.....με βαση αυτο τον δρομο εχω βελτιωσει ολα τα αμαξι που περασαν απο τα χερια μου....ειναι το ring μου σε τεσταρισμα....
    με μια-δυο φορες δε βγαζεις πορισμα ρε Γιαννο
    παιξε λιγο με το αυτοκινητο,γινετε φιλοι και μετα βλεπεις.
    μη βιαζεσαι και δε θα χασεις.
    μαθε πρωτα καλα το αυτοκινητο.
    το καθε αυτοκινητο εχει εναν χαρακτηρα οδικης συμπεριφορας που καλεισαι να ανακαλυψεις,μαθε το χαρακτηρα του καλα και μετα δες τι μπορεις να αλλαξεις για να το φερεις στα μετρα και τις αναγκες σου.

    σιγουρα αμα βαλεις μπρος-πισω ζαμφορ θα το μεταμορφωσεις αλλα πιστευω οτι πρωτα πρεπει να βρεις τα ορια του και μετα να προχωρησεις σε αλλαγη.

    Με το να σου χανει το μπροστινο η να σου χορευει πισω μετα την κορφη της στροφης δε σημαινει οτι χρειαζεται βελτιωση απο θεμα αναρτησης απαραιτητα.
    Ισως με εναν λιγο διαφορετικο χειρισμο σου να βρεις τον τροπο να το "ηρεμισεις" λιγακι
    Το οτι σου χορευει μετα την κορυφη και μετα το παντιλικακι σημαινει οτι εσυ εχεις στριψει ατσαλα στην εισοδο και εχεις κανει και υπερδιορθωση στην εξοδο!!!!
    Με λιγα λογια μακακιζεσαι με το τιμονι χωρις λογο!!!!

    αντε "ψαξτο" λιγο τ αμαξακι και βλεπουμε μετα
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  5. The Following 6 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    nikos1400 (06-04-11), Ptboul (06-04-11), S8N (06-04-11), Samaro (06-04-11), Vasilis (06-04-11), Z4 DCT (06-04-11)

  6. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    με μια-δυο φορες δε βγαζεις πορισμα ρε Γιαννο
    παιξε λιγο με το αυτοκινητο,γινετε φιλοι και μετα βλεπεις.
    μη βιαζεσαι και δε θα χασεις.
    μαθε πρωτα καλα το αυτοκινητο.

    .......................................
    + 100000

  7. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    z3 2.2 (06-04-11)

  8. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και να σου πω και κατι αλλο?
    Απ οτι εχω καταλαβει θα αλλαξεις λαστιχα.
    Φυγαμε λοιπον ΠΡΙΝ τα αλλαξεις και παμε Μεγαρα σε ενα track-day.
    Δεν ειναι απαραιτητο να το λιωσεις εκει μεσα.Θα πηγαινεις αργα και θα προσπαθεις να δεις ποια ειναι η καλυτερη γραμμη.
    Ξανα και ξανα.Θα γνωρισεις το αυτοκινητο και τον εαυτο σου μεσα στην πιστα.
    Θα δεις ποσες παραπανω δυνατοτητες εχετε και εσυ αλλα και το πανεμορφο Zed σου.

    Αυτο που σου λεω ειναι παρα πολυ σημαντικο...πριν αλλαξεις λαστιχα μπες στα Μεγαρα!!!!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  9. The Following 3 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    Kostas_1 (06-04-11), nikos1400 (06-04-11), Ptboul (06-04-11)

  10. #16
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να πώ και εγώ κάτι ρε Γιάννη?
    Συγγνώμη θα βάλεις ελατήριο χαμηλώματος (όποιας μάρκας και εαν είναι αυτό) κρατώντας τις μαμά αναρτήσεις?
    Θα τελειώσει η ζωή του αμορτισέρ πολύ πιο εύκολα και γρήγορα μιας και θα καταπονεθεί πιο εύκολα το αμορτισέρ
    Τα ελατήρια χαμηλώματος δουλεύουν σωστά με σπόρ αμορτισέρ
    Το μαμά αμορτισέρ θα τα φτύσει πανεύκολα και μετά δεν θα έχεις σωστή ανάρτηση
    Γνώμη μου βάλε αμορτισέρ και ελατήρια Schnitzer!
    Στεφανε καλη η Schnitzer,αλλα ξερεις ποσο κοστιζει;;;
    Υπαρχουν και αλλες επιλογες οπως της KW ή ο συνδυσμος Bilstein-Eibach οι οποιες ειναι ποιο οικονομικες και κανουν εξισου καλη δουλεια!
    Φιλος μου που εχει full Schnitzer R53 Mini και τα φοραει ολα συμπεριλαμβανομενης και της αναρτησης μου ειχε πει μια τιμη και μου σηκωθηκαν τα μαλλια.Τσαμπα περμαναντ σου λεω!!!
    Attached Images Attached Images


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  11. The Following User Says Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Vasilis (06-04-11)

  12. #17
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18810
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Συμφωνώ απολύτως με ό,τι είπε ο homo pantilikious πιο πάνω. Εντούτοις, επειδή ούτε ο ίδιος ο Dr House δε μπορεί να αφαιρέσει το μπάξιμο από το μυαλό του Γιάννη, η σειρά με την οποία θα έκανα τις επεμβάσεις θα ήταν η εξής:

    1. Αντικατάσταση εργοστασιακών αμορτισέρ με Bilstein. Αναφέρω τα Bilstein γιατί, όπως λέμε χαριτολογώντας και με τον Πάνο E60, BMW χωρίς Bilstein = γυναίκα χωρίς μακιγιάζ (και γυναίκα χωρίς μακιγιάζ = ψάρι χωρίς ποδήλατο).

    2. Σε περίπτωση που η ως άνω μετατροπή δεν αποφέρει τα αναμενόμενα, προχωράς σε αντικατάσταση αντιστρεπτικών.

    3. Αν και πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος, αλλάζεις ελατήρια.

    4. Θεωρείς ότι ακόμη πλέει? Βάλε κάποια καλή coilover, αν και αυτές κοπανάνε περισσότερο λόγω διαμέτρου ελατηρίων και ύπαρξης προφόρτισης.

    5. Αν έχεις φτάσει στο StgV της ανάρτησης και πιστεύεις πως το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, άλλαξε σινεμπλόκ, χώσε μια Ohlins και βάλε τεχνητή οδοντοστοιχία.

    6. Στο StgVI πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι το αυτοκίνητο που έχει πρόβλημα αλλά εσύ. Μάλλον πάσχεις από στομαχικό ίλιγγο. Άσε τη βόρεια Έυβοια και πιάσε την ευθεία της Τρίπολης.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 06-04-11 στις 13:39

  13. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    diosak (25-04-15), joseph (18-09-11), Vasilis (06-04-11), z3 2.2 (06-04-11), Z4 DCT (07-04-11)

  14. #18
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στεφανε καλη η Schnitzer,αλλα ξερεις ποσο κοστιζει;;;
    Υπαρχουν και αλλες επιλογες οπως της KW ή ο συνδυσμος Bilstein-Eibach οι οποιες ειναι ποιο οικονομικες και κανουν εξισου καλη δουλεια!
    Φιλος μου που εχει full Schnitzer R53 Mini και τα φοραει ολα συμπεριλαμβανομενης και της αναρτησης μου ειχε πει μια τιμη και μου σηκωθηκαν τα μαλλια.Τσαμπα περμαναντ σου λεω!!!
    Δημήτρη υπάρχουν διάφοροι συνδιασμοί σε Schnitzer & όχι μόνο!
    Υπάρχει coilover υπάρχει και ο συνδυασμός 4 αμορτισέρ & ελατήρια
    Απλά επειδή το έχω ζήσει σε Ζ3 φίλου μου, τα ελατήρια της Schnitzer παρόλο ότι είναι Eibach δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το Eibach pro-kit, είναι πιο μαλακά με προδιαγραφές Schnitzer
    Eπίσης μπορεί να πάει στο συνδιασμό ελατήριο Schnitzer με αμορτισέρ sachs για να μην ξεφύγει οικονομικά!

  15. #19
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιαννη πριν ενα μηνα περιπου εβαλα R-D αντιστρεπτικες ρυθμιζομενες 3 σκαλες εμπρος-πισω.
    Τις ρυθμισα στην 3 σκαλα(hard) εμπρος-πισω και οδηγωντας το σε αρκετα γνωστη(ερημικη με στροφες)διαδρομη παρατηρησα τα εξεις: κλισεις σχεδον μηδενικες,περιορισμο της υποστροφης κατα 50%,χασιμο της προοδευτικοτητας σε μεγαλο εως πολυ μεγαλο βαθμο!!!,αισθητα πιο σκληρο αυτοκινητο και στην ευθεια,εαν δεν ειχα μπλοκε θα ανεβαινα στο τουμπι του parking με δυσκολια λογο του τροχου στον αερα.
    Θα αλλαξω την ρυθμιση στην 2 σκαλα και εαν συνεχιζει να ειναι τοσο απολυτο-επικινδυνο(για τα δικα μου χερια τουλαχιστον) στο οριο,θα κατεβω στην 1 σκαλα και βλεπουμε.....

    Υ.Γ: Εχω και H-R ελατηρια 2,5 ποντους.
    Attached Images Attached Images

  16. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    S8N (06-04-11), Samaro (06-04-11)

  17. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    ΓιάΝΝΝΝ, αμα θες να στήσεις, κάνε ότι εχει αυτό όσον αφορά την ανάρτηση, πακέτο. Είναι το ΜΟΝΟ στήσιμο το οποίο έχουν κολακέψει οι Αγγλάρες σε ε89.

    https://www.evo.co.uk/carreviews/evo..._s_review.html

    Παραθέτω και το βιογραφικό του δοκιμαστή, επειδή όλο και κάποιος μπορει να βγει να πει, ποιος ειναι αυτος κλπ. Εχει τρέξει και ενιαια με caterham R 500, και TVR Tuscan.

    https://www.linkedin.com/pub/john-barker/17/619/448

  18. The Following 5 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    nikos1400 (06-04-11), Ptboul (06-04-11), S8N (06-04-11), Z4 DCT (06-04-11), zizu (07-04-11)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP