Συνηθως στα Ζ3 και στα Ε30 οταν μπουν 18αρες ή φρενα και οι εμπρος τροχοι πρεπει να βγουν πιο εξω, συνανταμε το φαινομενο του ψαρεματος. δηλαδη το αμαξι εχει ασταθειες στον δρομο και το τιμονι παει οπου θελει.
Υπαρχει λυση!!!!
Στα εμπρος ψαλιδια στην πισω μερια υπαρχουν στηριγματα με συνεμπλοκ τα οποια εχουν κενα δεξια και αριστερα με αποτελεσμα να εχουμε μποσικα και οσες ευθυγραμισεις και να κανουμε μολις ο τροχος παρει ζορι ψαρευει.
Οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες, φτιαξαμε ενα στηριγμα με παξιμαδι για να βιδωσει το μεταλικο τζόιν οπου εχει μεταλικη μπιλια κι οχι λαστιχο με κενο.
Το προβλημα λυνετε το αμαξι δεν ψαρευει και το τιμονι γινεται πολυ υπακουο.
Βελτιωνεται και λιγο η καστερ και η καμπερ, επειδη το τζόιν το καναμε λιγο πιο κοντο και μαζεψε το ψαλιδι.
Την παντεντα αυτη την εχει κανει ο Καλκουνος που τρεχει με Μ3 Ε30 σε αναβασεις.
Την εκανα κι εγω στο Ζ3 και ειναι τελειο!!!