Ρε Λευτερη-paganis,τελικα το τελειωσες το project και δεν λες τιποτα,ε;
Μπραβο ρε αγορι μου...........
Ρε Λευτερη-paganis,τελικα το τελειωσες το project και δεν λες τιποτα,ε;
Μπραβο ρε αγορι μου...........
Η Zonda πέθανε και η Huayra είναι εδώ για να πάρει τη θέση της. Και για να σας λυθούν οι απορίες ευθύς εξαρχής, να πούμε ότι η ονομασία του νέου supercar της ιταλικής φίρμας προέρχεται από την αρχαία διάλεκτο Quechua της Ν. Αμερικής και αναφέρεται στον θεό του ανέμου (σ.σ. κατά την εξέλιξη του το supercar διέθετε την κωδική ονομασία C9)!
Μετά από πάρα πολλά teaser λοιπόν το νέο υπερ-όπλο της Pagani αποκαλύπτεται και επισήμως. Το νέο υπεραυτοκίνητο όπως φαίνεται και από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, έχει εμφανώς μία πιο... ευγενική θα λέγαμε, σχεδιαστική γλώσσα μένοντας μακριά από τη γεμάτη ακμές, γωνιώδη σιλουέτα της Zonda. ΣΆ αυτά που προσέχει κανείς με την πρώτη είναι και οι δύο gullwing πόρτες (αλά SLS) που συγχρόνως αποκαλύπτουν ένα εσωτερικό με εντυπωσιακές λεπτομέρειες σαν το εκτεθειμένο κιβώτιο ταχυτήτων.
Κατά τα λοιπά, το ιταλικό supercar διαθέτει μονοκόμματο πλαίσιο από άνθρακα και τιτάνιο, ενώ όλα τα μέρη έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα με αποτέλεσμα το συγκρατημένο βάρος των 1.350 κιλών (120 κιλά πιο βαριά από την απερχόμενη Zonda). Πίσω από τις δύο θέσεις της καμπίνας εργάζεται ένας 6λιτρος V12 κινητήρας με διπλό turbo (Bi-turbo αν θέλετε), κατασκευασμένος ειδικά για την Pagani από την AMG της Mercedes-Benz (παρόμοιος με εκείνον που υπάρχει κάτω από το καπό της SL65 AMG). Οι έως τώρα πληροφορίες από την εταιρεία μιλούν για απόδοση 710 ή και περισσότερων ίππων και ροπή που ξεπερνά τα 1.000 Nm (!), με την κίνηση να περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της XTRAC. Να σημειώσουμε ότι το βάρος του κιβωτίου είναι 96 κιλά και είναι τοποθετημένο εγκάρσια ακριβώς πίσω από το V12 μηχανικό σύνολο.
Το συνεπάγονται όλα αυτά. Εκρηκτικές πραγματικά επιδόσεις! Αρκεί να σας πούμε ότι η εταιρεία ανακοινώνει για το κλασικό 0-100 km/h μόλις 3,3 sec. Και μία τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 370 km/h! Από εκεί και ύστερα να πούμε ότι η ιδανικά ζυγισμένη Huayra (η κατανομή βάρους είναι 44% στο εμπρός άξονα και 56% στον πίσω) διαθέτει και ειδικά εξελιγμένο από την Bosch σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο διαθέτει τρία στάδια. Από εκεί και ύστερα εξαιρετικά μελετημένη είναι και η αεροδυναμική του νέου supercar, με την Pagani να ισχυρίζεται ότι τα τέσσερα ενεργά «flaps» (όπως αυτά των αεροσκαφών και υπάρχουν στα εμπρός πλαϊνά μέρη του αμαξώματος) μπορούν να ρυθμίζονται αυτόνομα βελτιώνοντας κατά περίσταση την αρνητική άντωση (ή downforce αν προτιμάτε).
Τέλος, να πούμε ότι η παραγωγή της Pagani Huayra αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά με τον τιμοκατάλογο της να ξεκινάει περίπου από το 1.000.000 ευρώ!
Τεχνικά στοιχεία
- Κινητήρας: Mercedes-AMG V12 Bi-Turbo M158
- Χωρητικότητα: 5.980 cc
- Ισχύς:> 710 PS
- Ροπή:> 1000 Nm
- Κιβώτιο: 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη της XTRAC, robotic σύστημα με προγράμματα
- Μήκος: 4.605 mm
- Μεταξόνιο: 2.795 mm
- Ύψος: 1.169 mm
- Πλάτος: 2.036 mm
- Βάρος (στεγνό): 1.350 kg
- Κατανομή βάρους: 44% εμπρός, 56% πίσω
https://www.e-go.gr/wmotors/article....&pubid=5745003
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!