Αν πάντως η οδηγική αίσθηση των bmw μείνει αναλλοίωτη, δε νομίζω πως η κατάργηση της ατμόσφαιρας σε μοντέλα όπως τα Μ θα είναι τόσο κακή.
Ιδίως αν οι τουρμπίνες συνοδεύονται και από αρκετούς κυλίνδρους όπως συμβαίνει με τους V8 των Χ5Μ, Χ6Μ και σύντομα της Μ5.
Άλλωστε και το GTR V6 τούρμπο έχει και ο κινητήρας του είναι διαμάντι.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι τόσο τι κινητήρα παράγεις, όσο ο κινητήρας αυτός να είναι άρτια κατασκευασμένος, τεχνολογικά προηγμένος και ανώτερος του ανταγωνισμού.
Αν λοιπόν η bmw φτιάξει καλούς τούρμπο κινητήρες που δεν θα αλλοιώνουν τη σπορ αίσθηση και θα προσφέρουν δύναμη ισάξια και ανώτερη του ανταγωνισμού (γιατί καλώς η κακώς, η ατμόσφαιρα δε φαίνεται να συνεχίζει να αντέχει τον ανταγωνισμό των τουρμποκινητήτων στις κατηγορίες που παίζει η bmw), τότε προσωπικά δεν έχω πρόβλημα.
Αν όμως αρχίσει και η νοθεία της οδηγικής απόλαυσης για χάρη του all around χαρακτήρα και για να μπορεί η κάθε κουλομαρία να πάει τάπα οδηγώντας ένα αμάξι που ουσιαστικά τα κάνει όλα μόνο του, τότε οι Βαυαροί το έχουν χάσει το παιχνίδι, αφού τέτοια αυτοκίνητα ξέρουν να φτιάχνουν πολλοί...και καλύτερα από αυτους.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong