Αρχικό μήνυμα απο
TSAF
Οι μάχες της Α/6 έχουν πάντα τεράστιο ενδιαφέρον, αφού οδηγοί όπως οι Γιάννης Ζάγαρης (φωτ.), Κώστας Παπαχρήστος, Ανδρέας Ντόφης και όχι μόνο υπόσχονται την ύπαρξη συναγωνισμού
Όμορφα και θεαματικά είναι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε, όπως η BMW M3 του Δημήτρη Παντελάκη, που κέρδισε την Ε/12 για δικίνητα αυτοκίνητα στον περασμένο αγώνα, στην Πορταριά
Μετά τη νίκη στην κατηγορία Ν έως 2 λίτρα στην Πορταριά, ο Δημήτρης Μανούσης θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά φέτος σε αγώνα, στο Πλατάνι
Με την ανάβαση Πλατάνι, ή πιο γνωστή με την ονομασία Ανάβαση Πιτίτσας, συνεχίζεται το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 23-24 Οκτωβρίου, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.
Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή του 7ου και προτελευταίου γύρου του θεσμού, που διακρίνεται για τις συμμετοχές που προσελκύει σε κάθε του αγώνα, αλλά και τον αριθμό των θεατών που παρακολουθούν τις προσπάθειες των οδηγών. Η φετινή έκδοση του Πατρινού αγώνα, έχει μια σημαντική διαφορά, η οποία έγκειται στην ονομασία του. Η ανάβαση έχει πλέον ονομαστεί Πλατάνι, από το χωριό μετά το οποίο βρίσκεται η εκκίνηση της διαδρομής των περίπου 3,5 χιλιομέτρων. Μιας διαδρομής, που είναι από τις αγαπημένες και πιο κλασικές για οδηγούς και θεατές από το 1973.
Τη διοργάνωση έχει αναλάβει φυσικά ο τοπικός Α.Ο.Πατρών, με τη φετινή διαδρομή να είναι κατά 400 μέτρα μεγαλύτερη, αφού συμπεριλαμβάνεται ακόμη μια στροφή. Με αυτό τον τρόπο, η διαδρομή έχει ακριβώς το μήκος που είχε όταν έπαιρνε το βάπτισμα του πυρός κατά τη δεκαετία του 1970. Ο αγώνας θα ξεκινήσει τυπικά την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου με τον τεχνικό έλεγχο, ενώ όπως πάντα οι χρονομετρημένες δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 23 Οκτωβρίου, με ώρα εκκίνησης να έχει οριστεί στις 11:00. Το πρωί της επομένης και πιο συγκεκριμένα στις 10:00 έχει προγραμματιστεί η εκκίνηση του αγώνα, αφού πρώτα όσοι θεατές επιθυμούν, μεταφερθούν σε επιλεγμένα από την οργάνωση σημεία με πούλμαν, μια αναμφίβολα θετική κίνηση, που δε συμβαίνει για πρώτη φορά από τον Α.Ο.Π.
Παρά τη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε, οι συμμετέχοντες δείχνουν εμπράκτως τη στήριξή τους στην ανάβαση Πιτίτσας που ονομάζεται πλέον Πλατάνι και 98 οδηγοί θα βρεθούν στην αφετηρία. Από αυτούς, οι 7 ανήκουν στην κατηγορία των Ιστορικών Αυτοκινήτων, με τους Γιώργο Κατσαρό και Λάμπρο Αγγελάκη να συγκεντρώνουν τα βλέμματα στα εντυπωσιακά Ford Escort. Έπειτα, θα ακολουθήσουν οι 25 οδηγοί της κατηγορίας Ν μεταξύ των οποίων αναμένονται μεγάλες μάχες. Ανάμεσα σε αυτές, ξεχωρίζει αυτή για τη γενική της κατηγορίας, όπου συμμετέχουν πολλοί και καλοί συνδυασμοί. Πέραν των συνήθων υπόπτων Λάμπρου Κύρκου και Σταμάτη Κατσίμη, που σε κάθε αγώνα δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό με τα Mitsubishi Lancer EVO IX, αλλά και του Κώστα Πατσουρέα, ο οποίος σε κάθε αγώνα βρίσκεται ολοένα και πιο κοντά στην κορυφή, στην Πιτίτσα υπάρχουν ορισμένοι ακόμη εξαιρετικοί συνδυασμοί. Ο λόγος για το Βασίλη Κυρίτση, που επιστρέφει στο θεσμό που «ανδρώθηκε» με το Mitsubishi Lancer EVO IX, καθώς και τον Κώστα Κόρακα, με αντίστοιχο αυτοκίνητο. Αξίζει να σημειώσουμε, πως για πρώτη φορά φιγουράρουν στη λίστα συμμετοχών ενός ελληνικού αγώνα, τέσσερα Mitsubishi Lancer EVO X, που θα έχουν ως οδηγούς τους Νίκο Καρπάνο, Θανάση Τσίλη, Ποσειδώνα Γορίτσα και Διαμαντή Τζαμπάζη.
Από εκεί και έπειτα, η σκυτάλη θα περάσει στους 30 οδηγούς της κατηγορίας Α, που διακρίνεται για το συναγωνισμό της, ειδικά στην κλάση Α/6, από την οποία συνήθως αναδεικνύεται και ο νικητής της κατηγορίας Α έως 2 λίτρα, παρά και την παρουσία αυτοκινήτων της Α/7. Βέβαια, σε αυτή την κατηγορία ως φαβορί φαντάζει ο Σταύρος Σταμέλος, με το VW Golf Kit Car. Σημαντική είναι και η παρουσία οδηγών στην Α/8, με τους γνωστούς Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) και Αργύρη Τσούλο (Mitsubishi Lancer) που μάχονται για τον τίτλο, να πλαισιώνονται από τον ταχύτατο τοπικό Πάνο Σπυρόπουλο, ο οποίος θέλει να διασκεδάσει με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII, με το οποίο πάντως είχε κερδίσει με άνεση το Ράλλυ Αχαιός τον Ιούλιο. Ακόμη, άξιο προσοχής θα είναι και το Seat Cordoba WRC του Αντώνη Χατζηβασιλείου. Τέλος, η κατηγορία Ε είναι η πιο πολυπληθής κατηγορία, αφού συγκεντρώνει 36 συμμετοχές, που διακρίνονται και για την ποιότητά τους. Στην Ε/10, ο Γιώργος Πολίτης (Citroen AX) θα αντιμετωπίσει εξαιρετικό συναγωνισμό από τοπικούς οδηγούς όπως οι Νίκος Καλούδης, Βασίλης Σουβαλιώτης και Γιώργος Κυριαζής με Peugeot 205, αλλά φυσικά και από τον ταχύτατο Παντελή Βασιλειάδη, που επιστρέφει με το γνωστό μας Citroen AX. Φυσικά, η Ε/12 δίνει τους συνδυασμούς από τους οποίους πιθανότατα θα προκύψει και ο καλύτερος χρόνος της ημέρας. Φαβορί φυσικά αποτελεί ο Λεωνίδας Κύρκος με το Ford Escort WRC, ενώ άξιος χειροκροτημάτων θα είναι και ο αειθαλής Νίκος Αγγλούπας, που επιστρέφει στους αγώνες με το δικό του Ford Escort, καθώς και πολλοί ακόμη οδηγοί.
Οι παραπάνω είναι μερικοί μόνο από τους λόγους για να βρεθεί κάποιος στον αγώνα, τόσο το Σάββατο στις δοκιμές όσο και, κυρίως, στο κυρίως πιάτο που θα σερβιριστεί την Κυριακή 24 Οκτωβρίου στις 10:00.
--www.rally.gr--
-------------
Ιστορικα & Ε, εμεις θα ειμαστε εκει για αλλη μια φορα φετος.