επισης ηθελα να προσθεσω κατι ..οταν πηρα το αμαξι απο το συνεργειο με νεα μεταλλα ,νεα αντλια αλλα χαλασμενο αιθητηρα ακομα,περιμενα να νιωσω μια δυναμη.δεν ενιωσα τιποτα.ουτε σε ολο το ταξιδι.το αμαξι ηταν νωθρο,οχι οπως παλια.

οταν εβαλαν προχθες νεο αισθητηρα ,απο την πρωτη αλλαγη ταχυτητας και μετα σε ολο το ταξιδι ενιωσα δυναμη στο αμαξι οπως παλια.ακουγοταν και διαφορετικα η μηχανη οπως παλια πιο γεματη.επειδη δνε μπορω να το εξηγησω μηχανικα ειπα να μην το γραψω εδω και γελατε.τι σχεση να εχει αλλωστε ενας αισθητηρας λαδιου με την δυναμη της μηχανης απο την στιγμη που δεν εχανε λαδι.ομως εχω καλη αντιληψη σε αντιθεση με τις γνωσεις και εστειλα μυνημα στον φιλο μου στην αγγλια,και μου το εξηγησε:

Low pressure can cause low power aswell the dme could reduce lower if it sees low pressure from sensor but also the vanos will not get full oil pressure to operate correctly.

min terms of your theories the pressure sensor just feeds back data if oil pressure is good then sensor will tell dme, it shouldn’t cause red light if problem is resolved. It will hold a non active code in dme unless they reset it with ista though.