-
Αυτό είναι ένα ερώτημα που δεν έχει σαφή απάντηση, το καταλαβαίνεις νομίζω. Δεν υπάρχει σωστό με την απόλυτη έννοια, υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές και από εκεί και πέρα είναι τί βολεύει τον καθένα, σε τι χρήση αποσκοπεί κλπ κλπ..είναι ακριβώς σαν τα λάστιχα!
Τώρα, τι ακριβώς ανάρτηση έβαλες? Ρυθμίζει μόνο ύψος ή και σκληρότητα, bound-rebound κλπ..
Αν ρυθμίζει σκληρότητα και δεδομένου πως δεν σε ενδιαφέρει η πίστα, τότε φρόντισε να είναι περίπου στην μέση ή προς το σκληρό, όχι στα τέρματα όμως, και φρόντισε πίσω να είναι 1 η δύο κλικ ποιό μαλακό ώστε να περνάει η δύναμη ομαλοτερα χωρίς χαζοσπιναρισμα.
Από καμπερ, εφόσον δεν έχεις ρυθμιζόμενα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, άν και τα νούμερα που παρεθεσες είναι υπεραρκετά για δρόμο κατά την άποψή μου. Τώρα η σύγκλιση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, και πάλι έχει να κάνει με το τί θέλεις. Το θες "παιχνιδιάρικο"? Το θες τρένο? Το θες προς το υποστροφικο ώστε να μην τρομάζει? Αν θες σταθερότητα στην ευθεία τότε φρόντισε να έχει toe in αρκετουτσικο μπροστά, αλλά δεν θα έχεις άμεσο τιμόνι που να διαβάζει, άν θες συμμετοχικό "κωλο" τότε πίσω toe out κλπ.. Γενικά άν πειράξεις μπροστά μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο πίσω και το αντίθετο! Όπως καταλαβες είναι ένα θέμα που θέλει πολύ ψάξιμο και γνώση του τί ακριβώς θέλεις από το αυτοκίνητο.
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
-
The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
BILL007 (08-09-19), bomberman 3.28 (10-09-19), chrisgiapz3 (08-09-19), wheelman (08-09-19)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP