Δεν του εχει τραβηξει καλωδιο στον εγκεφαλο για να ανεβασει στροφες, ουτε να τις σταθεροποιησει.
Βεβαια εξαρτάται τι του εβαλε.
Στα ''εμποριου'' και στα παλαιοτερα εβαζαν ένα βαρελακι υποπιεσης με εντολη να ανεβαζει.

Τωρα οσο για τις στροφες τα λεγομενα είναι για ...γελια.
Ότι εγραψε ο Βασιλης από πανω, ισχυει για την λειτουργια της εβαπορετας και την λειτουργια του κλιματιστικου.

Τα παλια πραγματι ειχαν ''θεματακι'' με το κομπλερ όταν ''εμπαινε '' σε λειτουργια και ακουγοταν ενας συριγμος κλατς, τα νεα μοντελα από Ε46 και μετα εχουν INVERTER κομπρεσορα ο οποιος γυρναει συνεχεια και κομπλαρει εσωτερικα.

Πιστευω ότι μεχρι εδώ φτανει η αναλυση γιατι παρα περα είναι καθαρα θεματα ηλεκτρολογων και μηχανικης...

Για το θεμα σου πηγαινε σε κανεναν που ξερει τι του γινεται να στο φτιαξει. (το καλωδιο που σου εγραψα στην αρχη δεν το ξερουν οι ηλεκτρολογοι της γειτονιας ) !!!!!!!!!!!!!