-
bmw m3 e30...ride for the first time..
πριν απο καποιες μερες ειχα την τυχη να μπω σε ενα ακομα ονειρεμενο μου αμαξι (εμενα και αρκετων ακομα πιστευω εδω μεσα) σε ενα m3 e30 φουσκωτο..μετατροπη μεν, αψογη δε, και με το 2.3 μοτερ..με τα 220 αλογα (πανω κατω)..να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι ακριβως αντικειμενικος κριτης γιατι εχω μεγαλη αγαπη στα 30αρια..για το τροπο που οδηγιουνται (old school ρε αδερφε)
δυστυχως ομως για το καημενο 30αρι στο μυαλο μου το μονο αμαξι αναλογης φιλοσοφιας ειναι το 46αρι m3 μου...αν και η οποιαδηποτε συγκριση ειναι αρκετα ακυρη..
για αρχη το m3 οπως και γενικα τα 30αρια αλλα σε πολυ καλυτερο βαθμο..μου φανηκε αρκετα ελαφρυ και ευελικτο..επισης με το 4 κυλινδρο μοτερ μπροστα το αμαξι ηταν αψογα ζυγισμενο και η μουρη του ακολουθουσε ακριβως οτι της ελεγες..με το κωλο παντα να συμμετεχει ενεργα (ειπαμε 30αρια rules...)..σαν μοτερ..η κλασικη φιλοσοφια των πεταλουδων..δωσε στροφαρισμα και εκει στα δινω ολα..φοβερο σαν αισθηση..και πυραυλος για την εποχη του..αλλα για σημερα..που τα turbakia εχουν ξεπερασει τα 200ps..και τα 30 κιλα ροπης...δεν εχουν και φοβερη αποσταση απο ρεπριζ τουλαχιστον..γιατι στο φαναρι ειναι αλλη ιστορια..
το αυτοκινητο ειναι εκπληκτικο δεν το συζητω..και εχει ολα τα χαρακτηριστικα ενος σπορτ αυτοκινητου...εχει γκαζια, πατημα, στησιμο και ειναι "κοφτερο" και ελαφρυ ταυτοχρονα...και καπου εκει με επιασε το παραπονο..και λεω αφου η bmw εφτιαξε ενα τοσο καλο αμαξι τοτε..γιατι στα επομενα της δεν βασιζεται ακριβως στο ιδιο πραγμα για να βγαλει ενα εξισου εκπληκτικο αμαξι..που ειναι φυσικα η ελλειψη βαρους..που ναι μεν ειναι προβλημα στο αδαη αλλα ειναι οπλο στα χερια ενος συνειδητοποιημενου οδηγου..ναι μεν πχ..το 46αρι μου εχει αλλα γκαζια, αλλο πατημα και ισως να ειναι και πολυ πιο ασφαλες (για το μεσο οδηγο) αλλα καπου στην πορεια αυτη η ωμοτητα που σου προσφερει το ξερο-ελαφρυ αμαξι χαθηκε....και το 46αρι m3 για τα κιλα του ειναι ενα εκπληκτικο αμαξι..ισως πολυ καλυτερο απο οτι οι προδιαγραφες του δειχνουν και οι αναλογιες κιλων ανα ιππο...αλλα κατι απο την αρχικη μαγεια του 30αριου εχει χαθει...και δεν ειναι τιποτα αλλο απο την αισθηση...οπως ειχε πει και o colin chapman (lotus) εχθρος της οδηγικης απολαυσης ειναι καθαρα το βαρος, οπου αυτο σε αναγκαζει να τα αλλαξεις ολα και το αμαξι να προσαρμοστει σε αυτο!!!!
παντως το συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι δεν ηταν τυχαια η αποδοχη και η επιτυχια που γνωρισε το m3 e30 στην εποχη του...και αν θα με ρωτουσατε αν ειναι το καλυτερο m3 που εχει βγει (εχωντας οδηγησει μ3 ε30, ε36 και ε46) μπορω να πω οτι μαλλον ναι..ειναι το καλυτερο για μενα...
-
The Following 13 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:
120ie87 (24-08-11), A8hnaios (24-08-11), aristent (24-08-11), Bassakos (24-08-11), BILL007 (24-08-11), chief (25-08-11), joseph (24-08-11), nikos1400 (25-08-11), Nino (25-08-11), Panos 316T (24-08-11), TSAF (24-08-11), zaharias (24-08-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP