Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: Ιμάντας Κλιματισμού- με το λουρί στο χέρι!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-02-10
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    50
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ιμάντας Κλιματισμού- με το λουρί στο χέρι!

    Η ιστορία!
    Η χθεσινή επιστροφή από τις διακοπές με γύρισε 25- 30 χρονια πίσω όταν ταξιδεύαμε χωρίς κλιματισμό!

    Λοιπόν προχθές στην Εγνατία σε μία κατηφόρα λιγο πριν την Βέροια, ανάβει το λαμπάκι του αντιψυκτικού! κόβω ταχύτητα και ξανασβήνει, έ λεω μάλλον θέλει συμπλήρωμα και άναψε λόγω της κατηφόρας. Θα το συμπληρώσω λέω και φτάνω Κατερίνη για διανυκτέρευση!
    Παίρνει το Χ3 η γυναίκα μου το πρωί, και επιστρέφει .Τι έπαθε ο κλιματισμός ??? Αντε να καταλάβει ότι αυτή το οδηγούσε όταν χάλασε!

    Το ψάχνω από εδώ, συμπληρώνω αντιψυκτικό, και παρατηρώντας βρίσκομαι με τον ιμάντα στο χέρι Προσπάθησα να τον ξαναβάλω επι ματαίω!!
    Ταξίδι για Αθηνα χωρίς κλιματισμό!! 2 κιλα λιγότερο εκ αφίδρωσης!!

    Το ερώτημα είναι πώς βγηκε ΑΘΙΚΤΟΣ?? θα μεταβώ σήμερα στον Τσεβά για τοποθέτηση! το ερωτημα παραμένει!!

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για να βγηκε ολοκληρος...σημαινει πως στην προηγουμενη αφαιρεση-τοποθετηση..δεν εσφιξαν αρκετα το λουρι ή το πιθανοτερο, δεν εσφιξαν αρκετα την βιδα του τεντωτηρα! οπως και να χει...λαθος του συνεργειου...

  3. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    Panos 316T (22-08-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    για να βγηκε ολοκληρος...σημαινει πως στην προηγουμενη αφαιρεση-τοποθετηση..δεν εσφιξαν αρκετα το λουρι ή το πιθανοτερο, δεν εσφιξαν αρκετα την βιδα του τεντωτηρα! οπως και να χει...λαθος του συνεργειου...
    παντως εμενα εκει που ειναι του αιρ κοντισιον ο ιμαντας αποδεξια μερια για να μην γυριζει ασκοπα το χειμωνα φεριπην που δε θες αιρ κοντισιον ακριβως κατω απο το κομπρεσερ του αιρ κοντισιον εχουν τοποθετηση η ///Μ μανισιο ενα δευτερο μικρο 45ρι δυναμο που ειναι κι αυτος μονιμα συνδεδεμενος με του αιρ κοντισιον τον ιμαντα και γυριζει μονιμα δουλευει δε δουλευει το αιρ κοντισιον. οσο αφορα αυτη τη δεξια μερια γιατι στην αριστερη ειναι η κυριως λειτουργεια (ο στροφαλος εχει 2 τροχαλιες που βγαζουν 2 ιμαντες 1 δεξια και ο αλλος αριστερα)
    η αριστερη λειτουργεια που ειναι η ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΗ λειτουργεια γυριζει την αντλια νερων του κινητηρα τον μεγαλο κυριως Δυναμο 125ρις_130ρις καπου ειναι δε θυμαμαι ακριβως ειναι και αεροψυκτος διοτι απο το σποιλερ μπροστα στο σημειο απο το αριστερο προβολακι υπαρχει τομεας αγωγος που καταληγει μεσα συνδεδεμενος στο τελευταιο σημειο με σπυραλ κολλαρο με μεγαλο σφυκτηρα με το στομιο του μεγαλου Δυναμου (ενω ο μικρος δεξια ειναι απλος) και την αντλια του Υδρ.Τιμονιου και του ΑΗΚ (τετραδιευθυνσης) που εχει Σωληνες μαρκουτσια 2 μακρια και τα 2 καταληγουν πισω χωμενα στο κατω μερος απο το καβουκι του Διαφορικου (το 1 φευγει και το αλλο επιστρεφει πισω φαινετε) και,,,,,γινεται το κυκλωμα,,,,,, και εδω κρυβεται μια εκπληξουλα για τους φιλους συνφ/τες μας τα λαδια που πρεπει να εχει μεσα αυτη η αντλια βαζοντας απο πανω στο βιδωτο καπακι της σε χωριτηκοτητα ειναι 2,9λιτρα πες 3 ΚΙΛΑ το κουτακι πανω ειναι μικρο αλλα Ολη αυτη η ποσοτητα λαδιου βρισκεται σε ολη την κατω εγκατασταση και κυκλωμα το λαδι ειναι κοκκινο ATF (Automatic Transmision Fluid) και η πλακα ειναι οτι το ιδιο λαδι παιρνει και το Σασμαν εχοντας κολλημενη μια πορτοκαλι ταμπελιτσα γραφοντας αυτο :
    ATF
    Automatic Transmision Fluid
    Ενω το Σασμαν ειναι Σπορτ 6αρι μανουαλ τι παιζετε τελικα!
    Εως τωρα λουρια _ιμαντες δεν αλλαξα η γνωμη των Συνφ/των εαν π.χ. ενας απ τους 2 ιμαντες τα φτυσει στο μελλον Η θα το δειξη καπως θορυβοντας Η θα γρυλιση ,,,,τελλος παντων ως τωρα δεν τους αλλαξα απο τοτε που πηρα τ αμαξι υπαρχει η γνωμη για αλλαγη προαιρετικα συμφωνα με χιλιομετρα? δε νομιζω αφου δε καταλαβαινουν τιποτα ολα νορμαλ Ο.Κ.

  5. #4
    Εγγραφή
    12-02-10
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    50
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λιγο πολύπλοκο το σύστημα που περιγράφεις!
    Στην περίπτωση του Χ3 diesel η παράταξη ιμάντων και γραναζιών είναι τελείως διαφορετική από την παράταξή τους σε Χ3 βενζίνης. Και για τον θόρυβο που κάνει συνήθως ο ιμάντας είναι το τσιρτσιρισμα και νομίζω το καταλαβαίνεις ότι δεν προέρχεται από κάτι μηχανικό. Προαιρετικά, μετά από πολλά χλμ (υποθέτω >100κ), καλό είναι να αλλάζονται για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, αλλά γενικά δεν ξέρω αν η ΒΜW έχει την αλλαγή τους στο πρόγραμμα συντήρησης.

    Οπως είπα, στο συνεργείο είπαμε να αλλάξουμε τον ιμάντα προληπτικά, αλλά εχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάξω την τροχαλία καλύτερα!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως εμενα εκει που ειναι του αιρ κοντισιον ο ιμαντας αποδεξια μερια για να μην γυριζει ασκοπα το χειμωνα φεριπην που δε θες αιρ κοντισιον ακριβως κατω απο το κομπρεσερ του αιρ κοντισιον εχουν τοποθετηση η ///Μ μανισιο ενα δευτερο μικρο 45ρι δυναμο που ειναι κι αυτος μονιμα συνδεδεμενος με του αιρ κοντισιον τον ιμαντα και γυριζει μονιμα δουλευει δε δουλευει το αιρ κοντισιον. οσο αφορα αυτη τη δεξια μερια γιατι στην αριστερη ειναι η κυριως λειτουργεια (ο στροφαλος εχει 2 τροχαλιες που βγαζουν 2 ιμαντες 1 δεξια και ο αλλος αριστερα)
    η αριστερη λειτουργεια που ειναι η ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΗ λειτουργεια γυριζει την αντλια νερων του κινητηρα τον μεγαλο κυριως Δυναμο 125ρις_130ρις καπου ειναι δε θυμαμαι ακριβως ειναι και αεροψυκτος διοτι απο το σποιλερ μπροστα στο σημειο απο το αριστερο προβολακι υπαρχει τομεας αγωγος που καταληγει μεσα συνδεδεμενος στο τελευταιο σημειο με σπυραλ κολλαρο με μεγαλο σφυκτηρα με το στομιο του μεγαλου Δυναμου (ενω ο μικρος δεξια ειναι απλος) και την αντλια του Υδρ.Τιμονιου και του ΑΗΚ (τετραδιευθυνσης) που εχει Σωληνες μαρκουτσια 2 μακρια και τα 2 καταληγουν πισω χωμενα στο κατω μερος απο το καβουκι του Διαφορικου (το 1 φευγει και το αλλο επιστρεφει πισω φαινετε) και,,,,,γινεται το κυκλωμα,,,,,, και εδω κρυβεται μια εκπληξουλα για τους φιλους συνφ/τες μας τα λαδια που πρεπει να εχει μεσα αυτη η αντλια βαζοντας απο πανω στο βιδωτο καπακι της σε χωριτηκοτητα ειναι 2,9λιτρα πες 3 ΚΙΛΑ το κουτακι πανω ειναι μικρο αλλα Ολη αυτη η ποσοτητα λαδιου βρισκεται σε ολη την κατω εγκατασταση και κυκλωμα το λαδι ειναι κοκκινο ATF (Automatic Transmision Fluid) και η πλακα ειναι οτι το ιδιο λαδι παιρνει και το Σασμαν εχοντας κολλημενη μια πορτοκαλι ταμπελιτσα γραφοντας αυτο :
    ATF
    Automatic Transmision Fluid
    Ενω το Σασμαν ειναι Σπορτ 6αρι μανουαλ τι παιζετε τελικα!
    Εως τωρα λουρια _ιμαντες δεν αλλαξα η γνωμη των Συνφ/των εαν π.χ. ενας απ τους 2 ιμαντες τα φτυσει στο μελλον Η θα το δειξη καπως θορυβοντας Η θα γρυλιση ,,,,τελλος παντων ως τωρα δεν τους αλλαξα απο τοτε που πηρα τ αμαξι υπαρχει η γνωμη για αλλαγη προαιρετικα συμφωνα με χιλιομετρα? δε νομιζω αφου δε καταλαβαινουν τιποτα ολα νορμαλ Ο.Κ.

  6. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JordanX3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λιγο πολύπλοκο το σύστημα που περιγράφεις!
    Στην περίπτωση του Χ3 diesel η παράταξη ιμάντων και γραναζιών είναι τελείως διαφορετική από την παράταξή τους σε Χ3 βενζίνης. Και για τον θόρυβο που κάνει συνήθως ο ιμάντας είναι το τσιρτσιρισμα και νομίζω το καταλαβαίνεις ότι δεν προέρχεται από κάτι μηχανικό. Προαιρετικά, μετά από πολλά χλμ (υποθέτω >100κ), καλό είναι να αλλάζονται για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, αλλά γενικά δεν ξέρω αν η ΒΜW έχει την αλλαγή τους στο πρόγραμμα συντήρησης.

    Οπως είπα, στο συνεργείο είπαμε να αλλάξουμε τον ιμάντα προληπτικά, αλλά εχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάξω την τροχαλία καλύτερα!!!
    Επειδη δεν ειναι και τοσο φτηνη η αλλαγη της τροχαλιας (~450ε) αλλαξε τον ιμαντα σε πρωτη φαση και ανδεις οτι ξαναβγαινει τοτε την αλλαζεις.
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  7. The Following User Says Thank You to strof For This Useful Post:

    JordanX3 (26-08-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    12-02-10
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    50
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδη δεν ειναι και τοσο φτηνη η αλλαγη της τροχαλιας (~450ε) αλλαξε τον ιμαντα σε πρωτη φαση και ανδεις οτι ξαναβγαινει τοτε την αλλαζεις.
    και τωρα μπλέξαμε! Αποφάσισα την αλλαγή της τροχαλίας, αλλά ελα που ή κεντρική βίδα που πιάνει και σφίγγει πάνω στο στρόφαλο δεν ξεβιδώνει με τίποτα! από το συνεργείο μου λένε ότι προσπάθησαν τα πάντα αλλά δεν... και αν γίνει ζημιά στον στρόφαλο ποιός θα ευθύνεται??

    ακριβώς όπως πηγαίνεις στο νοσοκομείο - σου λένε ότι πρέπει να μείνεις μέσα για παρακολούθηση και εσυ που αισθάνεσαι καλά επιμένεις να φύγεις οπότε υπογραφεις ενα χαρτί και φεύγεις. Ο γιατρός δεν ευθυνεται γιατί υπέγραψες τη δήλωση και αν πεθάνεις φταίς εσυ!!!

    Τι κάνουμε λοιπόν

    Επειγον παιδιά........

  9. #7
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JordanX3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λιγο πολύπλοκο το σύστημα που περιγράφεις!
    Στην περίπτωση του Χ3 diesel η παράταξη ιμάντων και γραναζιών είναι τελείως διαφορετική από την παράταξή τους σε Χ3 βενζίνης. Και για τον θόρυβο που κάνει συνήθως ο ιμάντας είναι το τσιρτσιρισμα και νομίζω το καταλαβαίνεις ότι δεν προέρχεται από κάτι μηχανικό. Προαιρετικά, μετά από πολλά χλμ (υποθέτω >100κ), καλό είναι να αλλάζονται για την απρόσκοπτη λειτουργία τους, αλλά γενικά δεν ξέρω αν η ΒΜW έχει την αλλαγή τους στο πρόγραμμα συντήρησης.

    Οπως είπα, στο συνεργείο είπαμε να αλλάξουμε τον ιμάντα προληπτικά, αλλά εχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλλάξω την τροχαλία καλύτερα!!!
    στο τσιρτσιριζμα η γρυλισμα εναν ελενχο για το τι γινετε π.χ. μπορει να ξελασκαρε και θελει σφυξιμο αλλα στα 100.000χλμ, Σιγουρα αλλαγη

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7813
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μηπως είναι φρακαρισμένο κάποιο ρουλεμαν ?

  11. #9
    Εγγραφή
    12-02-10
    Μηνύματα
    110
    Thanked
    50
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως είναι φρακαρισμένο κάποιο ρουλεμαν ?
    η τροχαλία του air-conditon γυρίζει εύκολα με το χέρι αρα μάλλον όχι!

    παντως θα το θέσω στο συνεργείο γιατί είχα έναν περίεργο θόρυβο που άλλοτε ακουγονταν άλλοτε οχι και ειχα αμελήσει να ελέγξω!

  12. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ιμαντας... στο χερι, και θελεις να τα "παμε" και ανταμα
    κουζουλαθηκες μωρε θες να παρεις κανα διαφορικο στο χερι απο το turbo σου
    ουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ ου χχχχαααααα που θα γελαγε και ο csi!!!

    και δεν εβαζες ενα καλσον της γυναικας να'ρθεις μεχρι Αθηνα... πλακα κανω αλλα θυμαται κανεις αυτη τη πατεντα για το λουρι του δυναμο?
    Αντε πηγαινε φτιαχτο και ελα να πιουμε καφενα μου τα πεις,γιατι εγινε αυτο?

  13. The Following 4 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    beliris (23-08-11), katsaraios (22-08-11), Ptboul (23-08-11), S8N (23-08-11)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP