Οι τουρμπίνες έφτασαν στα όρια τους. Είδαμε πρόσφατα ιπποδυνάμεις 440+ ίππων και 66+ kgm ροπής με καύσιμο βενζινάδικου και χωρίς ζουμιά η μεθανόλες.
Τι γίνεται όταν θές να πας παραπάνω χωρίς χημική υπερτροφοδότηση?
Αυτό το Thread είναι αφιερωμένο στην αναβάθμιση με μεγαλήτερα turbo ή μετατροπή σε μεγαλήτερες τουρμπίνες.
Ξεκινώντας έχουμε την Αγγλική Turbo dynamic. Με 2500 euro περίπου σου μεγαλώνουν και σου ζυγοσταθμίζουν τα δικά σου turbo ενώ με 4500 euro περίπου αγοράζεις αινούρια turbo μεγαλωμένα σε stage 3. Η αύξηση είναι περίπου στα 500-520 bhp μοτέρ. Πως γίνεται?
Στέλνεις τα δικά σου turbo που είναι κάπως έτσι:
To housing των ρολεμάν πριν και μετά την κατεργασία (φωτογραφίες απο αυτοκίνητο με περίπου 90.000 km):
Τα housings των τουρμπινών πριν και μετά την κατεργασία:
Οι ασπίδες θερμότητας πρίν και μετά την κατεργασία:
Οι φτερωτές πριν και μετά την κατεργασία:
Το "μαντέμι" πριν και μετά την κατεργασία:
Το "αλουμίνιο" πριν και μετά την κατεργασία:
Σπασμένος άξονας του wategate πάνω στον στρόβιλο και πως έγινε μετά απο την κατεργασία του. Η θραύση ωφείλεται στην θερμική κόπωση, δηλαδή στο συνεχές ζέσταμα και κρύωμα του συγκεκριμένου σημείου και την συνεχή θερμική καταπώνηση που οδήγησε στην ανακρυστάλλωση, σκλύρηνση και θραύση: