Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: Υπερβολικο καψιμο λαδιων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-09-14
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή Υπερβολικο καψιμο λαδιων

    Καλησπερα ,

    Εχω ενα BMW Ε46 μοντελο 2003 ,1800cc τον τελευταιο χρονο αυτο που γινεται με τα λαδια ειναι τραγικο.
    Καιει στα 1000 χιλ , πανω απο 1,5 λιτρο λαδι.
    Αυτο που βλεπω στην εξατμιση ειναι οτι δεν βγαζει καπνο συνεχεια , βγαζει ομως υπερβολικα πολυ καπνο οταν πηγαινω καπου και το αφηνο για λιγο και μετα ξαναξεκιναω .Ωρες ωρες η ποσοτητα του καπνου ειναι υπερβολικα αστεια , κοιταω τον καθρεφτη και νομιζω οτι οδηγαω 2χρονο μηχανακι.
    Οι περισσοτεροι μου λενε οτι τσιμουχακια βαλβδων ισχυει ?
    Επισης ισχυει οτι για επισκευη χρειαζεται 500 ευρω ο μαστορας ?

    Σας ευχαριστω για τις συμβουλες εκ των προτερων

  2. The Following User Says Thank You to maverickk3 For This Useful Post:

    Ptboul (08-09-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.217
    Thanked
    14112
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο διαρροές έχεις κοιτάξει αν στάζει τίποτα κάτω απο το αμάξι ή στην πλαστική ποδιά? Τα νερά στο ψηγείο σου τα έχεις ελέγξει αν είναι "λαδωμένα"?
    Τι κωδικό μοτέρ έχεις?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 07-09-14 στις 21:59



  4. #3
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τσιμουχακια βαλβίδων και η αντλία κενού δες αν έχει διαρροή κλασσικό πρόβλημα αν είναι valvetronic το μοτέρ σου.

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    BILL007 (07-09-14), JiMk86 (07-09-14), Panos 316T (08-09-14), Ptboul (08-09-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    07-09-14
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γεια σου bill,
    Τον κωδικό δεν τον ξέρω και δεν ξέρω που μπορώ να τον δω.
    Διαρροές δεν έχω δει κάτι το επιληψιμο.
    Το νερό στο ψυγείο θα το τσεκαρω και θα σου πω.
    Ευχαριστώ πολύ .

  7. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Welcome to βλαβοτρονικ...κλασσικο θεμα κατσε να το δει κανενας Τασος να στα πει απο πρωτο χερι..
    Ναι η επισκευη τσουζει...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. The Following 3 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Panos 316T (08-09-14), skaros (10-09-14), tasos.kamv (08-09-14)

  9. #6
    Εγγραφή
    07-09-14
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωχ ωχ ,άντε να δούμε τι θα γίνει ...

  10. #7
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.587
    Thanked
    6697
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα συμπτώματα λένε τσιμουχάκια βαλβίδων.Η τιμή που σου έδωσαν είναι περίπου αυτή αν και θα βρεις και φτηνότερα αλλά να το κάνει καλύτερα πενβεδίσιο συνεργείο και όχι παντώς τύπου.Φλάντζα δεν καίει εύκολα αυτό το μοτέρ απ'ότι ξέρω και γενικά από "κάτω" δεν έχει θέματα.

  11. The Following 4 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (09-09-14), Nino (08-09-14), Panos 316T (08-09-14), tasos.kamv (08-09-14)

  12. #8
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κλασικό "κουσούρι" στα Ν42... τσιμουχάκια βαλβίδων...
    Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του φίλου μου του Νίκου!
    Στην τιμή που σου είπε ο μάστορας, προφανώς θα αναφέρεται σε πλήρη επισκευή, λύσιμο καπακιού, τρίψιμο βαλβίδων & εδρών κτλ κτλ..
    Υπάρχει και η λύση να μην κατεβάσεις καπάκι και να αλλάξεις τα τσιμουχάκια από "πάνω"... πέφτεις αυτομάτως στα μισά χρήματα.... Δεν κάνεις την τέλεια δουλειά, αλλά ελαχιστοποιείς την κατανάλωση λιπαντικού...
    Ανάλογα με το πόσο σχολαστικός είσαι και τί απαιτήσεις έχεις από τη bimmer σου, διαλέγεις ποιο δρόμο θα ακολουθήσεις...
    Προσωπικά θα επέλεγα το δεύτερο (να μην κατεβάσω καπάκι, αλλαγή τσιμουχάκια από "επάνω")..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 08-09-14 στις 08:50

  13. The Following 7 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    A8hnaios (09-09-14), BILL007 (09-09-14), dark knight (08-09-14), Lefterisk (08-09-14), nikos valvetronic (08-09-14), Panos 316T (08-09-14), Ptboul (08-09-14)

  14. #9
    Εγγραφή
    08-01-12
    Περιοχή
    Αθηνα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΑΝ θες πεσμας ποσα χιλ εχει το εργαλειο

  15. #10
    Εγγραφή
    07-09-14
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια σας υπερευχαριστω για τις απαντησεις σας.
    Το αμαξι εχει περιπου 140Κ χιλιομετρα.
    Μπορει καποιος να μου πει ενα σοβαρο και με μαστορια εμπιστοσυνης συνεργειο στην θεσσαλονικη που μπορει να αναλαβει για την δευτερη λυση που προτεινει ο Τασος , η στην τελικη να δει το προβλημα ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP