Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: M3 Ε46 SMG VS MANUAL...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή M3 Ε46 SMG VS MANUAL...

    Κυριοι κατοχοι Μ3 ή γνωστες του ειδους ,το θεμα που θετω ειναι για να πουμε (οσοι γνωριζουν) κ να μαθουμε (οσοι δεν γνωριζουν) τα πλεονεκτηματα κ τα μειονεκτηματα αυτων των μεταδοσεων στο συγκεκριμενο αμαξι-κινητηρα.Οποιοι μπορουν να βοηθησουν στη γνωση παρακαλω τις αποψεις τεκμηριωμενες κ οχι απλα απο παθος ή συναισθηματισμους.....

  2. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7409
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν η γνωμη μου ειναι οτι το smg υπερτερει του manual σε πολλα σημεια και ειναι μακραν καλυτερο.
    - Κατ αρχην ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βγαζουν γρηγορα αμαξια εχουν καταργησει το μανιουαλ. Ακομη και τα Ιαπωνεζικα σπορ αμαξια με ημιαυτοματο κιβωτιο βγαινουν τωρα. Σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχουν καθολου.
    - Ειναι πιο ξεκουραστο. Εγω πλεον δεν φανταζομαι τον εαυτο μου σε μποτιλιαρισμα να παταω και να ξεπαταω τον συμπλεκτη, να βαζω και να ξεβγαζω ταχυτητα και την ιδια ωρα να μιλω στο κινητο ή να καυγαδιζω με τον γιο μου.
    - Επίσης η αισθηση που δινει το smg δεν ειναι αισθηση ατοματου κιβωτιου αλλα πολύ γρηγορου μανιουαλ και πιστευω οτι παει με τον χαραχτηρα του Μ3 καλυτερα απο το manual. Δεν γινετε τωρα αμαξι πολυτελειας (γιατι ειναι το Μ3 και ας εχουν περασει τα χρονια) και να ειναι manual...
    - Η ξερογκαζια στα κατεβασματα ειναι ολα τα λεφτα. Πολυ αγωνιστική νοτα. Σου θυμιζει ακομη και σε χαλαρους ρυθμους οτι εχεις γρηγορο αμαξι...Το ιδιο και οι κλοτσιες που δινει σε καθε αλλαγη οταν πας γρηγορα. Ακομη δεν νομιζω να υπαρχει οδηγος που να κανει τοσο γρηγορες αλλαγες και με συνεχομενο ρυθμο που κανει το smg.
    - Πολοι λενε οτι δεν εχει καλη αισθηση στο κατεβασμα ή οτι δεν "γυριζει" και δεν "τοποθετητε" στην στροφη οπως ενα manual αμαξι κλπ. Εγω, τα γραφομενα αυτα (γιατι παντα γραφομενα ειναι) τα ακουω βερεσε απο δημοσιογραφους που εγραφαν αρθρα γαι το φορντ εσκορτ πριν 30 χρονια και θελουν να το παιξουν και καλα ρομαντικοι και χεραδες. Μαλακιες ειναι ολα αυτα.

    Ειχα και αλλα γρηγορα αμαξια πριν το Μ3 και ειχα τους προβληματισμους μου πριν παρω το smg. Τωρα αμφιβαλω αν θα ξαναπαρω manual αμαξι. Αυτο μπορει να το επιβεβαιωσει ο Θωμας και ο Στρατος που μου ετυχε πριν λιγες μερες η περιπτωση ενος 335 και εκανα λιγο πισω και το σκεφτομουνα γιατι ηταν manual.

    υ.γ. Δεν εχω ουτε παθος ουτε συναισθηματισμους με το Μ3 μου ή με μαρκες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 02-04-10 στις 00:41

  3. The Following 8 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    320d (04-09-10), Gregory_///M (01-09-10), imolarot (03-04-10), manos///3 (02-04-10), Panos 316T (01-09-10), stratos (02-04-10), Thomelef (02-04-10), Κωνσταντίνος (04-09-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...- Κατ αρχην ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βγαζουν γρηγορα αμαξια εχουν καταργησει το μανιουαλ. Ακομη και τα Ιαπωνεζικα σπορ αμαξια με ημιαυτοματο κιβωτιο βγαινουν τωρα...
    2010 gt3 rs 3.8

    2007 gt3 rs 3.6

    gt2 3.6

    997TT

    galliardo lp 580

    murcielago lp 640

    2008 corvette zr1

    2009 Aston Martin Vantage v12

    2009 lotus evora

    2010 audi r8 v10

    κλπ κλπ

    όλα αυτά είναι είτε ΜΟΝΟ με manual είτε ΚΑΙ με maual !!

    p.s. To SMG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΑΥΤΟΜAΤΟ είναι MANUAL ... Sequential Manual Gearbox !!!!

  5. The Following 2 Users Say Thank You to bmw For This Useful Post:

    Thomelef (06-04-10), VanVIC (05-04-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7409
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    360 modena
    360 modena stradale
    430 scouderia
    enzo
    pagani zonda
    Bugati Veyron
    Labo E-GEAR
    2010 porsche turbo
    audi R8
    nissan GTR
    M5
    M6
    KOENIGSEGG CCXR
    και ολα σχεδον τα σοβαρα αγωνιστικα...

  7. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Thomelef (06-04-10)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έτσι όπως τα λές είναι συμπέθερε.
    συμφωνώ σε όλα εκτός απο κάνα δυο ενστασούλες που έχω για το εν λόγο κιβώτιο.
    μου την δίνει που σε κατηφόρες είναι άγαρμπο και σε κάποιες τέτοιες φάσεις μου
    λείπει εκείνη η μαλακή αποσύμπλεξη που κάνεις σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς
    να καταπονείς το αμάξι. αυτό το θέμα μου έχει σπάσει τόσο τα νεύρα που πλέον
    αναγκάζομαι να βγάζω νεκρά λίγο πριν ακινητοποιηθεί για αποφυγή του σπαστικού κατεβάσματος.
    επίσεις στα μπαντηλήκια όταν ανεβάζεις ταχύτητα πχ απο δευτέρα σε τρίτη θέλει προσοχή,
    γιατί είσαι αναγκασμένος να έχεις τουλάχιστο s5. το τίναγμα σε εκείνα τα χιλιόμετρα
    είναι κάπως αγχωτικό. τουλάχιστο εγώ μετά απο τόσα χρόνια κάθε φορά που ανεβάζω
    ταχύτητα στη συγκεκριμένη φάση με πιάνει ένα ψιλοάγχος, μέχρι να κλειδώσω το τιμόνι
    στη σωστή θέση. επειδή όμως όλα είναι μια συνήθεια, στο τέλος αυτό που μένει είναι πως
    το συγκεκριμένο αμάξι κουβαλάει το κατάλληλο κιβώτιο για το χαρακτήρα του.
    όσο για τους δημοσιογράφους που κοιτάνε να πνίξουν αυτού του είδους τα κιβώτια, ο
    μανοδικός που επιμένει τόσο είναι ο βλάρκσον. και ξέρετε γιατί??? δε μπορώ να το πάω, άρα δεν είναι και καλό...
    πάντως συμπέθερε οφείλω να ομολογήσω πως έκανες την τέλεια περιγραφή για το κιβώτιο μας...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 02-04-10 στις 21:38
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (02-04-10), Gregory_///M (01-09-10), imolarot (03-04-10)

  10. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    proswpika meta to dsg sto gti pou eixa, eipa pote kxana automatic.

    Gia mena i aisthisi tis xeirokinitis allagis k' i ikanopoiisi pou mou dinei den borei na tin adikatastisei kanena allo kivwtio, ki as eimai pio argos.

    Sorry gia ta greeklish alla eimai ektos...

  11. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    stratos (03-04-10)

  12. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    proswpika meta to dsg sto gti pou eixa, eipa pote kxana automatic.

    Gia mena i aisthisi tis xeirokinitis allagis k' i ikanopoiisi pou mou dinei den borei na tin adikatastisei kanena allo kivwtio, ki as eimai pio argos.

    Sorry gia ta greeklish alla eimai ektos...
    και να φανταστείς ότι είχα ακούσει τα καλύτερα, ειδικά για το DSG της VW...

  13. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    fovero kivwtio einai vaggeli, an k exei ta spastika tou...

    den boreis na kaneis tetoies allages me to xeri me tpt, apla einai what suits you best....

  14. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...what suits you best...
    κι εγώ του "ανακατώματος" είμαι με το λεβιέ αλλά σε καθημερινές συνθήκες (ειδικά στην κίνηση) το αυτόματο έχει τις χάρες του, όπως και να το κάνουμε.

  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aρα ποιός ο λόγος να προτιμήσει κάποιος manual ;
    Αφού με το smg τα έχει και τα δύο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    έτσι όπως τα λές είναι συμπέθερε.
    συμφωνώ σε όλα εκτός απο κάνα δυο ενστασούλες που έχω για το εν λόγο κιβώτιο.
    μου την δίνει που σε κατηφόρες είναι άγαρμπο και σε κάποιες τέτοιες φάσεις μου
    λείπει εκείνη η μαλακή αποσύμπλεξη που κάνεις σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς
    να καταπονείς το αμάξι. αυτό το θέμα μου έχει σπάσει τόσο τα νεύρα που πλέον
    αναγκάζομαι να βγάζω νεκρά λίγο πριν ακινητοποιηθεί για αποφυγή του σπαστικού κατεβάσματος.
    επίσεις στα μπαντηλήκια όταν ανεβάζεις ταχύτητα πχ απο δευτέρα σε τρίτη θέλει προσοχή,
    γιατί είσαι αναγκασμένος να έχεις τουλάχιστο s5. το τίναγμα σε εκείνα τα χιλιόμετρα
    είναι κάπως αγχωτικό. τουλάχιστο εγώ μετά απο τόσα χρόνια κάθε φορά που ανεβάζω
    ταχύτητα στη συγκεκριμένη φάση με πιάνει ένα ψιλοάγχος, μέχρι να κλειδώσω το τιμόνι
    στη σωστή θέση.
    εμένα πάντως αυτά μου την ψιλοσπάνε...σε κάποιους άλλους σίγουρα κάτι
    άλλο...
    οκ έχει τα θεματάκια του και αυτό, αλλά σε γενικές γραμμές τα οφέλη είναι
    περισότερα...
    το σίγουρο παλι είναι πως και το χειροκίνητο έχει τις χαρές του!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP