Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Fuel injectors ("μπέκ")

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή Fuel injectors ("μπέκ")

    Κατά το πρόσφατο fine-tuning (by Skandalis 447) στο πρόγραμμα του κινητήρα του Ζ3, φάνηκε ξεκάθαρα οτι τα μπεκ έχουν φτάσει στο όριό τους (όριο του duty cycle) και δεν υπάρχει περιθώριο για κάτι παραπάνω... (με τα ίδια μπέκ).

    Αν αλλάξω μπέκ, χρειάζομαι και επαναπρογραμματισμό. ΟΚ αλλά ποιά θα είναι τα μπεκ που θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα (απο ESS για spec TS2/TS2+) ?
    Ποιά θα είναι τα specs ακριβώς ?

    Στηνπρόχειρη αναζήτησή μου έπεσα πάνω σ'αυτό το site το οποίο δείχνει αρκετά ενημερωτικό.

    Παραθέτω απόσπασμα, βάση του οποίου πράγματι φαίνεται οτι τα μπέκ που φοράω τώρα (30lbs/3bar) είναι στο όριό τους.

    Fuel Injector Spotters Guide and Information
    So, how much power is this injector good for? That depends on the air/fuel ratio that is used, but a good rule of thum b is to divide this flow figure by 5 to get a hp capability. So, 322cc divided by 5 = 64hp maximum fuel flow with this injector. If you want to be pedantic, it's the mass of the fuel (not the volume) which is the critical factor. Assuming a "normal" fuel density, the mass of the fuel in pounds per hour can be worked out by Dividing the cc per minute figure by 10.5. For this injector, that gives a mass flow of 30.6 pounds/hour. To convert from pounds/hour to horsepower capability, multiply the figure by 2.04. So 30.6 pounds/hour multiplied by 2.04 gives a horsepower capability of 62.4hp - the same as we got from the cc/minute figure.
    The power ratings discussed above are for each injector.
    This means that you need to multiply this rating by the number of injectors that are to be used. So, if you were using the Impulse RS 322cc injectors in a 4 cylinder engine (with one injector per cylinder) the max power that the injectors could deliver fuel for would be about 249.6hp.
    All of these figures are assuming that you are running an average fuel pressure of ~43psi and at 90% duty cycle.

    Conversions
    500cc per minute is approximately equal to 49lbs per hour which is equal to approximately 100hp.
    lbs/hour = cc per minute / 10.5
    lbs per hour = HP / 2.04
    cc per minute = lbs per hour x 10.5
    cc per minute = HP x 5
    HP = cc per minute / 5
    HP = lbs per hour x 2.04


    Σύμφωνα με τα ανωτέρω, αφού τα μπέκ μου είναι 30lbs/hr(@3bar) αυτό σημαίνει: 315cc/min
    με διαίρεση διά του 5 (όπως προτείνει) βρίσκουμε την δύναμη που μπορεί να υποστηρίξει η παροχή του συγκεκριμένου μπέκ ανα κύλινδρο , δηλαδή 63hp/κύλινδρο,
    δηλαδή 63hp x 6 μπέκ (κύλινδροι) = 378hp max.

    381 μου μέτρησαν επομένως ο υπολογισμός δείχνει σωστός.

    Ενδιαφέρον !

  2. The Following 7 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (28-02-10), Konstantinos E60 (01-03-10), m-power_01 (28-02-10), NickE60 (28-02-10), skandalis447 (01-03-10), stratos (28-02-10), Vasilis (28-02-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    6.993
    Thanked
    20137
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα μπορουσες να ρωτησεις το Νορβηγο ποια χρησιμοποιει για το TS3 να τα παραγγειλεις και να βαλεις αυτα.
    Ομως ετσι και αλλιως η λυση TS3 μαλλον ειναι μονοδρομος !!
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο deepBLUE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μπορουσες να ρωτησεις το Νορβηγο ποια χρησιμοποιει για το TS3 να τα παραγγειλεις και να βαλεις αυτα.
    Ομως ετσι και αλλιως η λυση TS3 μαλλον ειναι μονοδρομος !!
    Δεν είμαι σίγουρος οτι στην παρούσα φάση είναι καλή η ιδέα να ρωτήσουμε τον Hans. Θα ρωτήσει γιατί ρωτάμε...

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απ'οτι βλέπω εδώ, μ'ένα set των 36lb/hr, μια χαρά θα'μαστε

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    απ'οτι βλέπω εδώ, μ'ένα set των 36lb/hr, μια χαρά θα'μαστε
    Κι εγώ νομίζω ότι 36 lb είναι οκ και θα σε καλύψουν και για το TS3.

    Μετά το 36αρι πας σε 42 lb ...too much νομίζω

  7. #6
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βαγγέλη πολύ χρήσιμο αυτό το άρθρο. Με μπέκ της τάξης των 550 cc και φυσικά της ίδιας ωμικής αντίστασης μπορείς να υπέρ-καλήψειες τις παρούσες αλλά και τις μελλοντικές απαιτήσεις σου. Απο την στιγμή που η αντίσταση είναι η ίδια, ένας επαναπρογραμματισμός φτάνει.


    Επίσης, δεν είναι σωστό να πούμε οτι αν βάλουμε injectors των 1000 cc τότε κάνουμε την ίδια δουλειά σε χαμηλότερο duty cycle. Εκεί έχουμε άλλα προβλήματα γιατί δεν μπορούμε να ελεγξουμε ακριβώς την ποσότητα του καυσίμου, ειδικά στις χαμηλές στροφές οπότε ρελαντί γιόκ.

    Πάντα μεγάλη προσοχή στην αντίσταση.

  8. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (01-03-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Με μπέκ της τάξης των 550 cc και φυσικά της ίδιας ωμικής αντίστασης μπορείς να υπέρ-καλήψειες τις παρούσες αλλά και τις μελλοντικές απαιτήσεις σου...
    Στράτο μήπως μιλάς για 4κύλινδρο για 550cc ?
    Σαν πολύ μεγάλα μου φαίνοται για τα δικά μας 6κύλινδρα.
    Για τα Μ54Β30 (όπως το δικό μου) νομίζω οτι 380 cc είναι ΟΚ (στην περίπτωση που η πίεση του κομπρεσορα δεν ξεπεράσει τα 8,5psi)

  10. #8
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι, είναι υπέρ-αρκετά. Απλά έλεγα και στην περίπτωση που πας για TS3. τα 550 cc είναι υπέραρκετά σε περιπτώσεις turbo που οι πιέσεις είναι διπλάσιες και προφανώς η παροχη του καυσίμου είναι μεγαλήτερη. και με 400 cc κάνεις την δουλειά σου. Καλήτερα ο προγραμματιστης σου να σου δώσει την γνώμη του όταν επιστρέψει απο Σέρρες. Απλά με 400 cc θα είσαι πάλι σε 80% duty cycle οπότε μια δεύτερη γνώμη θα ήταν ακόμα καλήτερη...

  11. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν είναι στο χέρι μου και επιθυμείς μπορώ να ρωτήσω απευθείας στην Bosch μιας και δούλευα για 3 μήνες στο τμήμα με τα injectors στην Στουτγκάρδη στην Γερμανία για να μας παρέχει τα μπέκ... ελπίζω οτι οι γνωριμίες μου και οι επαφές μου θα με βοηθήσουν αν το θες και εσύ Βαγγέλη

  12. The Following 4 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    BILL007 (01-03-10), NickE60 (01-03-10), VanVIC (01-03-10), Vasilis (01-03-10)

  13. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.122
    Thanked
    12708
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν είναι στο χέρι μου και επιθυμείς μπορώ να ρωτήσω απευθείας στην Bosch μιας και δούλευα για 3 μήνες στο τμήμα με τα injectors στην Στουτγκάρδη στην Γερμανία για να μας παρέχει τα μπέκ... ελπίζω οτι οι γνωριμίες μου και οι επαφές μου θα με βοηθήσουν αν το θες και εσύ Βαγγέλη
    Πλάκα κάνεις ρε Στράτο ?
    Να έχουμε τέτοια πρόσβαση και να μην θέλω να την "εκμεταλευτούμε" ?

    Μόνο πές τους να είναι φρέσκοι

    Αναμένω νέα σου, όποτε και αν μπορέσεις

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP