Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Ζέσταμα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή Ζέσταμα

    Λένε ότι κατά την εκκίνηση, θα πρέπει πρώτα να ζεσταίνουμε το κινητήρα μας, γιατί με βάρβαρη χρήση δημιουργούνται προβλήματα. Πως πρέπει να χειρίζομαι τον κινητήρα μου μέχρι να ζεσταθεί;


    Το μεγαλύτερο ποσοστό φθοράς του κινητήρα συντελείται κατά την εκκίνησή του. Τα πρώτα κρίσιμα δέκατα της εκκίνησης, αφενός το λάδι δεν προλαβαίνει να κυκλοφορήσει παντού, αφετέρου είναι κρύο, άρα και πιο παχύρρευστο και δε διεισδύει με την ίδια ευκολία ανάμεσα στις τριβόμενες μεταλλικές επιφάνειες. Για να αποφύγετε λοιπόν τυχόν προβλήματα, διαβάστε πώς πρέπει να φέρεστε στον κινητήρα σας κατά την εκκίνησή του:

    • Αφού θέσετε σε λειτουργία τον κινητήρα, τον αφήνετε να δουλέψει για λίγα δευτερόλεπτα στο ρελαντί. Αυτό του επιτρέπει να σταθεροποιήσει τη λειτουργία του πριν τον βάλετε σε φορτίο.
    • Δεν χρειάζεται να ζεσταίνετε τον κινητήρα σας σε στάση, ακόμα και το χειμώνα. Ο λόγος είναι, ότι έτσι αργεί να ζεσταθεί κι όσο παραμένει κρύος η καύση είναι χαμηλότερης ποιότητας. Κατά συνέπεια, καταναλώνει περισσότερο καύσιμο και εκπέμπει περισσότερους ρύπους.
    • Η σωστή προθέρμανση γίνεται με το αυτοκίνητο εν κινήσει. Αρχικά, κινηθείτε με χαμηλή ταχύτητα, κρατώντας τις στροφές του κινητήρα χαμηλά και αποφεύγετε τις απότομες επιταχύνσεις.
    • Όταν ο δείκτης της θερμοκρασίας του νερού φτάσει τη σωστή τιμή λειτουργίας, τότε περιμένουμε περίπου 3-4 φορές τον χρόνο που έκανε να ζεσταθεί το νερό, για να έρθει στη σωστή θερμοκρασία και το λάδι. Τότε ο κινητήρας έχει προθερμανθεί και μπορείτε να επιταχύνετε κανονικά.

    πηγη https://www.modauto.gr/index.php?opt...temid=88888978
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη YAz : 01-02-10 στις 01:19 Αιτία: Διόρθωση ως προς τον χρόνο που θα πρέπει να ζεσταθεί το αυτοκίνητο.
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    bill_m3 (04-01-11), munchen (23-02-10), Samaro (01-02-10), tmilatos (09-02-10), yannisv (01-02-10), Z4 DCT (31-01-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.228
    Thanked
    14130
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ να ρωτήσω κάτι?
    Δηλαδή αμα πηγαίνεις ρε παιδί μου με 3ή και 1300 και πατάς τέρμα το γκάζι,όταν το αμάξι είναι κρύο για να ανεβάσεις μέχρι τις 2700 και να κάνεις αλλαγή,είναι σωστό?
    Δηλαδή το γενικότερο ερώτημα είναι να το σανιδώνεις απο χαμηλές στροφές (βλέπε ταξιτζήδες) όταν είναι κρυο δεν του κάνει κακό?
    Eντάξει γνωστό είναι να μην περνάς τις 3000 για ένα 10 λεπτο με τέταρτο (αναλόγως την θερμοκρασία) αλλά απο χαμηλά τι γίνεται?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 31-01-10 στις 20:58



  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ να ρωτήσω κάτι?
    Δηλαδή αμα πηγαίνεις ρε παιδί μου με 3ή και 1300 και πατάς τέρμα το γκάζι,όταν το αμάξι είναι κρύο για να ανεβάσεις μέχρι τις 2700 και να κάνεις αλλαγή,είναι σωστό?
    Δηλαδή το γενικότερο ερώτημα είναι να το σανιδώνεις απο χαμηλές στροφές (βλέπε ταξιτζήδες) όταν είναι κρυο δεν του κάνει κακό?
    Eντάξει γνωστό είναι να μην περνάς τις 3000 για ένα 10 λεπτο με τέταρτο (αναλόγως την θερμοκρασία) αλλά απο χαμηλά τι γίνεται?
    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
    α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
    Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
    και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

    β)
    Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
    ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

    ( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 01-02-10 στις 09:32

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (01-02-10), yannisv (01-02-10)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    παλιο ηρακλειο
    Μηνύματα
    1.227
    Thanked
    1487
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
    α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
    Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
    και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

    β)
    Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
    ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

    ( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
    καπου εκει ειναι το ιδανικο αλλα μη ξεχνας αντωνη οτι το σκαθαρι ηταν "αεροψυκτο"
    ομως γενικα δε χρειαζεται να τα σπαμε πριν ζεσταθουν καλα, εβγαζα εξω το τουρμπο που σιγουρα θελει να ζεσταθει, κατευθειαν με το που μιζαριζα,
    αλλα δεν ανεβαζα πανω απο 1300 στροφες και ΑΒΙΑΣΤΑ, αν ομως θελεις επιδοσεις θα το ζεστανεις καλα,
    αυτο για την καλη λειτουργια των κινητηρων ΠΑΝΤΑ

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ CHE ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tamtamcafe Εμφάνιση μηνυμάτων
    καπου εκει ειναι το ιδανικο αλλα μη ξεχνας αντωνη οτι το σκαθαρι ηταν "αεροψυκτο"
    ομως γενικα δε χρειαζεται να τα σπαμε πριν ζεσταθουν καλα, εβγαζα εξω το τουρμπο που σιγουρα θελει να ζεσταθει, κατευθειαν με το που μιζαριζα,
    αλλα δεν ανεβαζα πανω απο 1300 στροφες και ΑΒΙΑΣΤΑ, αν ομως θελεις επιδοσεις θα το ζεστανεις καλα,
    αυτο για την καλη λειτουργια των κινητηρων ΠΑΝΤΑ
    Ακριβώς γι'αυτο το ανέφερα.
    Μιλάμε για το σωστό ζέσταμα της μηχανής συνολικά και όχι μόνο του νερού.
    Αλλωστε και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου ;; (σασμάν,διαφορικά κλπ) δεν εχουν ανάγκη προθέρμανσης ;;

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς γι'αυτο το ανέφερα.
    Μιλάμε για το σωστό ζέσταμα της μηχανής συνολικά και όχι μόνο του νερού.
    Αλλωστε και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου ;; (σασμάν,διαφορικά κλπ) δεν εχουν ανάγκη προθέρμανσης ;;

    σαφώς και ναι...
    όλα τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου που περιέχουν
    λυπαντικά πρέπει να ζεσταθούν καλά...
    δεν παρατηρείτε πως όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο
    οι ταχύτητες μπαίνουν πιο δύσκολα???
    λόγο τριβής αναπτύσεται θερμότητα και με αυτό τον
    τρόπο ζεστένονται και τα λυπαντικά...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Samaro (01-02-10)

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω μια ένσταση για το εξής :
    Όταν ο δείκτης της θερμοκρασίας του νερού φτάσει τη σωστή τιμή λειτουργίας, τότε ο κινητήρας δείχνει ότι έχει προθερμανθεί και μπορείτε να επιταχύνετε κανονικά.
    Το νερό, ζεσταίνεται γρηγορότερα απο το λάδι. Αρα σε συνθήκες ψύχους, ενδέχεται η θερμοκρασία του λαδιού να μην είναι ακόμα η επιθυμητή, ενώ του νερού να είναι.
    Κάποιος που έχει "εντρυφήσει" στα μηχανολογικά περισσότερο, ας επιβεβαιώσει ή διαψεύσει.

  11. The Following User Says Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    YAz (01-02-10)

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω μια ένσταση για το εξής :


    Το νερό, ζεσταίνεται γρηγορότερα απο το λάδι. Αρα σε συνθήκες ψύχους, ενδέχεται η θερμοκρασία του λαδιού να μην είναι ακόμα η επιθυμητή, ενώ του νερού να είναι.
    Κάποιος που έχει "εντρυφήσει" στα μηχανολογικά περισσότερο, ας επιβεβαιώσει ή διαψεύσει.
    Ετσι ειναι και στον καλο καιρο ακομα , το λαδι ζεστενετε αργοτερα......οσοι εχουν εξακυλινδρο το βλεπουν στον δεικτη....εγω...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  13. #9
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    817
    Thanked
    420
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ειναι και στον καλο καιρο ακομα , το λαδι ζεστενετε αργοτερα......οσοι εχουν εξακυλινδρο το βλεπουν στον δεικτη....εγω...
    δυστυχως φιλε μου..μονο οι διτουρμπινοι το βλεπουν...τρομερο φαοθλ της bmw να μην εχει τετοι δεικτη......αδικαιολογητο....

  14. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PATSIMINI Εμφάνιση μηνυμάτων
    δυστυχως φιλε μου..μονο οι διτουρμπινοι το βλεπουν...τρομερο φαοθλ της bmw να μην εχει τετοι δεικτη......αδικαιολογητο....
    εχουν ολα τα εξακυλινδρα απο 25αρι και πανω...ολα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP