PDA

Επιστροφή στο Forum : εισαγωγη Μ50 σε Μ52



GEORGE316
10-08-11, 10:36
ειναι κλασσικη αναβαθμιση του Ε36 328,να βαζει καποιος εισαγωγη απο το Μ50.
αξιζει αυτη η αναβαθμιση?
χρειαζεται και αλλα περιφερειακα?
οταν το αμαξι ειναι εντελως μαμα,η εισαγωγη θα κανει διαφορα?

ziaba
10-08-11, 11:19
η εισαγωγή δε μπαίνει έτσι απλά θέλει πατέντα η kit από αμερικα να ξέρεις ότι χάνεις στ χαμηλά ένω ψηλά κερδίζεις αρκετά από κει κ πέρα εσύ αποφασίζεις κόστος για όλα από 350 έως 650 ευρω ανάλογα τον τρόπο τοποθετήσεις

ziaba
10-08-11, 13:34
https://turnermotorsport.com/p-1965-m50-manifold-conversion-adapter-kit-to-install-obdi-manifold-on-an-m52s52.aspx

Stunt Mike
10-08-11, 14:41
Mπορεις να παρεις ετοιμο και το κιτ της Αλπινα με περιπου 370 λιρες που εχει και μεγαλυτερη πεταλουδα.....

GEORGE316
10-08-11, 14:48
δηλαδη δε φτανει μονο η εισαγωγη?χρειαζονται και αλλα ετσι?

Stunt Mike
10-08-11, 14:54
Οχι εχουν διαφορες μεταξυ τους.....μπορει να μπει κι ετσι με ψιλοπατεντες αλλα εγω προσωπικα δεν θα το'κανα....και δεν το'χα κανει τοτε...

Stamatis
10-08-11, 15:33
Mπορεις να παρεις ετοιμο και το κιτ της Αλπινα με περιπου 370 λιρες που εχει και μεγαλυτερη πεταλουδα.....
Ayto na kaneis.
Plug & play.

GEORGE316
10-08-11, 15:41
τοσα χρηματα δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω τωρα.απλα εχω βρει εισαγωγη απο ιδιωτη σε τιμη 100 ευρω.αν εμπαινε ετσι θα την επερνα αλλιως δεν μπορω να δωσω τωρα χρηματα ετσι

Stunt Mike
10-08-11, 16:37
100 ευρω αγορα+αλλα τοσα τοποθετηση+150 αγορα του κιτ απ'την Turner ή 400 ευρω ετοιμη απ'την αλπινα μαζι με μεγαλυτερη πεταλουδα που την βαζεις και μονος σου αν πιανουν τα χερια σου λιγακι??Και +20hp με το καλημερα!χμμμμμμμμ.........Εγω παντως γι'αυτην πηγαινα οταν πουλησα την Μ50 που'χα...αλλα τωρα αλλαξαν τα σχεδια...

M3 GT ATHENS
10-08-11, 23:05
Πράγματι η τοποθέτηση θέλει λίγο πατεντάρισμα σε σωληνάκια αναθυμιάσεων, υποπιέσεων, βαλβίδα ρελαντί, αλλά τό σημαντικότερο είναι ότι... αναγκαστικά είχαμε αφήσει την πεταλούδα απο το Μ50!
Η ειαγωγή πάντως ....δηλ οι αυλοί της Μ50 εφάπτονταν κουτί στο καπάκι του Μ52!
Το αποτέλεσμα ήταν μάλλον απογοητευτικό καθώς το αμάξι έχανε ιδιαίτερα σε ροπή σχεδόν παντού και χρειαζότανε πρόγραμμα για να αποδώσει σωστά!
Κατά την άποψή μου εισαγωγές...όπως η "αλπίνα" και η "σρίκ" είναι καλύτερες για την συγκεκριμένη μετατροπή!

ziaba
11-08-11, 00:53
η έτοιμη κοστίζει αρκετά άλλα για τα άλογα που σ δίνει πιστευω ότι αξίζει

https://turnermotorsport.com/p-188-schrick-intake-manifold-m52.aspx

leo328
11-08-11, 13:41
καλημερα!
εγω ειμαι αυτος που πηρα την εισαγωγη του miket328e36.χαιρετω Mike!
το ολο κοστος μαζι με τους ανταπτορες+εισαγωγη μεταχειρ.+τοποθετηση πρεπει να μου βγηκε ετσι οπως τα υπολογισα 600-650ε.
δεν ειναι απλη υποθεση παντως.εχει παιδεμα απο οτι καταλαβα στο συνεργειο.
το αμαξι δουλευει με την μαμα πεταλουδα παντως η οποια ειναι πιο συγχρονη απο του μ50.(απο οτι ξερω και μου ειπαν μπορει να κανω και λαθος).
βεβαια οταν την πρωτη φορα το πηρα στα χερια μου με την μετατροπη αυτη πανω ειχε μπει και μπλοκε απο μ3 286 πακετο (αλλαξε και το βημα απο 2,93-3,15) και δεν ξερω αν επηρεασε το αποτελεσμα.(λογικα ναι).
το αποτελεσμα στην πραξη:χαμηλα δεν ειδα διαφορα αξιοσημειωτη (επαναλαμβανω μπορει να επαιξε ρολο το λιγο πιο κοντο βημα-θα μας πουν αλλα παιδια πιο εμπειρα γιαυτο) και ψηλα απο τις 4.000 και μετα σκοτωνει χωρις υπερβολες.οχι οτι εγινε ferrari αλλα δεν κοβει ψηλα και συνεχιζει να δινει.απο αυτο και μονο καταλαβαινετε.πιστευω αν καποιος εχει 28αρι και μπορει να διαθεσει αυτα τα λεφτα ειναι απο τις καλυτερες βελτιωσεις που μπορει να κανει σε 28αρι μαζι με ενα μπλοκε και ενα προγραμμα συμπληρωματικα-για να πηγαινει ακομα καλυτερα.ειναι το πιο value for money που λεμε.
το αμαξι δουλευει με μαμα πεταλουδα οπως ειπα πριν και μαμα μπεκ και δεν φοραει προγραμμα προς το παρον,χωρις καποιες αλλες βελτιωσεις.σιγουρα η μετατροπη της εισαγωγης παρεα με ενα προγραμμα φτιαχτο απο μηχανικο (καλυτερα απο το να βαλεις κονσερβα) βοηθαει.αλλα και ετσι δουλευει μια χαρα προς το παρον.κανενα προβλημα μην το ματιασω.
οσον αφορα το θεμα της καταναλωσης δεν ειδα διαφορα σε μικτη διαδρομη,(ταξιδι-πολη) οσα χλμ εκανα πριν με το ντεποζιτο κανω και τωρα πανω- κατω με την ιδια οδηγηση φυσικα.(το ειχα μετρησει πριν βαλω εισαγωγη).
δυναμομετρηση δεν εκανα αλλα στο δρομο το καταλαβα πολυ ευκολα οτι τραβαει πιο καλυτερα αν και αρχαριος σχετικα.δεν θελει πολλες γνωσεις.κανει μπαμ.
το ολο θεμα το επειμεληθηκε ο μηχανικος μου γιατι ηθελα να εχει αυτος την ευθυνη οτι συμβει.ο ιδιος παρειγγειλε το κιτ (οχι το συγκεκριμενο καποιο παρεμφερες δεν ξερω απο οτι μου ειπε απο καποιον πωλητη απο αμερικη) και εκανε την τοποθετηση.εγω μονο την εισαγωγη πηρα.
αυτα και sorry για τα πολλα.ηθελα να πω τι ειδα με τα δικα μου ματια γιατι ειναι ο μονος τροπος για να καταλαβεις...

GEORGE316
11-08-11, 13:57
συνεπως μιλαμε για ενα κοστος περιπου 500 ευρω.με σχετικες δυσκολιες τοποθετησης..δεν ειναι δηλαδη Plug n play κατασταση.
αρα μαλλον το αφηνω στην ακρη διοτι ουτε χρημα ουτε χρονος ουτε διαθεση για πειραματα με ασχετους μηχανικους υπαρχει..

ziaba
12-08-11, 09:29
μπορεί να σε στείλει ο λεωνίδας στον δικό του μάστορα που κατέχει το θέμα
για 15 με 20 άλογα που θα πάρει ο κινητήρ πιστευω είναι πολύ φτηνη+must βελτίωση

Stunt Mike
12-08-11, 22:19
καλημερα!
εγω ειμαι αυτος που πηρα την εισαγωγη του miket328e36.χαιρετω Mike!


Σ'εφτιαξα παλι για να περασεις τον Geo3d απο πανω!!thumb Φροντισε να χασεις κακομοιρη μου...

leo328
13-08-11, 12:49
στο 0-400 σκουρα τα πραματα mike.εχει πειρα.εγω τωρα μαθαινω.χεχε.
καλη φαση παντως.εχω και μαουνα μην το ξεχνας....
θα προσπαθησω για το καλυτερο.εχει και γρηγορο ξεκινημα ο μπαγασας με το κοφτο σκαφος που εχει.....δε βαριεσαι χαβαλες να γινεται να ξεφευγουμε απο την ρουτινα....
παντως στο δρομο πεφτει πολυ γελιο ειδικα τωρα που εβγαλα και την αεροτομη φαινεται οικογενειακο το σενταν (χαχαα)....

leo328
13-08-11, 12:56
συνεπως μιλαμε για ενα κοστος περιπου 500 ευρω.με σχετικες δυσκολιες τοποθετησης..δεν ειναι δηλαδη Plug n play κατασταση.
αρα μαλλον το αφηνω στην ακρη διοτι ουτε χρημα ουτε χρονος ουτε διαθεση για πειραματα με ασχετους μηχανικους υπαρχει..

αυτο ξαναπες το.πρεπει ο μηχανικος που θα το αναλαβει να το εχει ξανακανει.βεβαια γινεται η φαση και χωρις ανταπτορες με λιγοτερη αξιοπιστια σε βαθος χρονου βεβαια απο οτι μου ειπε ο μηχανικος (μην το παιζω και πολυξεριδης χεχε).αμα δεν υπαρχει μαρουλι αστο οπως ειναι.και μαμα σκαβει.χεχε.:original:

leo328
13-08-11, 13:01
μπορεί να σε στείλει ο λεωνίδας στον δικό του μάστορα που κατέχει το θέμα
για 15 με 20 άλογα που θα πάρει ο κινητήρ πιστευω είναι πολύ φτηνη+must βελτίωση

για τα αλογα που περνεις τασο ειναι πολυ καλη βελτιωση.οπως ειπα αν συνδιαστει και με custom προγραμμα τα οφελη της εισαγωγης γινονται καλυτερα.του χρονου θα παιξει και ενα προγραμματακι στανταρ ελαφρας μορφης ομως για να μην ξεφυγουμε πολυ στην καταναλωση....

ziaba
13-08-11, 14:20
στο 0-400 σκουρα τα πραματα mike.εχει πειρα.εγω τωρα μαθαινω.χεχε.
καλη φαση παντως.εχω και μαουνα μην το ξεχνας....
θα προσπαθησω για το καλυτερο.εχει και γρηγορο ξεκινημα ο μπαγασας με το κοφτο σκαφος που εχει.....δε βαριεσαι χαβαλες να γινεται να ξεφευγουμε απο την ρουτινα....
παντως στο δρομο πεφτει πολυ γελιο ειδικα τωρα που εβγαλα και την αεροτομη φαινεται οικογενειακο το σενταν (χαχαα)....

+πιο μακρύ βήμα διαφορικό

καλά έκανες κ την έβγαλες πιο όμορφο είναι χωρίς θα δω πότε θα βγάλω κ γω τ δικιά μου


για τα αλογα που περνεις τασο ειναι πολυ καλη βελτιωση.οπως ειπα αν συνδιαστει και με custom προγραμμα τα οφελη της εισαγωγης γινονται καλυτερα.του χρονου θα παιξει και ενα προγραμματακι στανταρ ελαφρας μορφης ομως για να μην ξεφυγουμε πολυ στην καταναλωση....

μην βάλεις πρόγραμμα γιατί για να δεις τα αποτελέσματα του θα πρέπει να χρησιμοποιείς 100άρα μετά συνέχεια θα ανέβει αρκετά το κόστος χρήσης

leo328
13-08-11, 14:58
+πιο μακρύ βήμα διαφορικό

καλά έκανες κ την έβγαλες πιο όμορφο είναι χωρίς θα δω πότε θα βγάλω κ γω τ δικιά μου

την εβγαλα τασο αλλα εβαλα νυχι απο m5 e39 γνησιο ετσι για διακοσμητικο γιατι μου κακοφαινονταν εντελως σκετο.ετσι για να σπαει λιγο ξερεις...

μην βάλεις πρόγραμμα γιατί για να δεις τα αποτελέσματα του θα πρέπει να χρησιμοποιείς 100άρα μετά συνέχεια θα ανέβει αρκετά το κόστος χρήσης

το εχω σκεφτει πολυ σοβαρα αυτο που λες με την κατοσταρα.κοιτα αν δεν ειχα αλλο αμαξι για καθε μερα δεν υπηρχε περιπτωση να βαλω προγραμμα με την τιμη της βενζινης.επειδη ομως το χρησιμοποιω 1-2 φορες την βδομαδα και στα ταξιδια που παω 20 φορες το χρονο πιστευω εκει με παιρνει.1 λεπτο το λιτρο διαφορα εχουν η απλη με την κατοσταρα απο συγκεκριμενη εταιρια.αλλα για καθε μερα δεν το συζηταμε.εχεις δικιο....thumb

ziaba
13-08-11, 20:01
καλά άμα δεν είναι αμάξι για κάθε μέρα προχωρά δε το συζητάω

ps κάνε κ μία δύναμομέτρηση πριν μπεί το πρόγραμμα να ξέρεις που βρίσκεται

leo328
13-08-11, 22:33
καλά άμα δεν είναι αμάξι για κάθε μέρα προχωρά δε το συζητάω

ps κάνε κ μία δύναμομέτρηση πριν μπεί το πρόγραμμα να ξέρεις που βρίσκεται

αυτο λεω να κανω πριν μπει το προγραμμα να δω τι πηρε με την εισαγωγη πανω-κατω για να ξερω τι θα παρει και μετα με το προγραμμα.thumb
παντως το μεσημερι που το υπολογισα με την κατοσταρα στο μισο τεποζιτο χανω 2,5ε και στο γεμισμα 5ε οποτε ειναι οκ.....

ziaba
13-08-11, 23:25
ναι το πόσο είναι αστείο για κάποιον που δε το χρησιμοποιεί για καθημερινό αλλά εάν κάποιος κάνει πχ 3000 km το μήνα θα του κακοφανεί να πληρώνει + 700 ευρω το χρονο για τις βενζίνες