PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια Για αγορά ε36 318is



Βασίλης Γραμμένος
06-08-11, 17:35
παιδια μετα απο πολυ καιρο...offline απο το forum λογω προσωπικων υποχρεωσεων....πλησιαζει και ο καιρος για να βγάλω το δίπλωμα....και ζηταω τα φωτα σας για την αγορα ενος ε36 318is 1800 οχι 1900...τι πρεπει να προσεξω σε ενα is τη καταναλωση εχει...εχει διαφορα μεγαλη απο το 316....και σε τι τιμες παιζουν περιπου...!!!!

ziaba
07-08-11, 00:28
γιατί οχι 19αρι? λογο τιμής?

1)να δουλευει σωστά στ ρελαντι
2)να ναι σε μαμα κατάσταση δηλ οχι χαμηλόμενο 10cm σαν σαυρα με body kits βαμενο με περίεργα χρώματα κτλ
3)εάν είναι εισαγωγής μην εχει πολλές σκουριες σαπακια κτλ

όλα τα υπολείπα όπως κ στ άλλα άτοκ

με το 316 δεν έχουν τόσο τρελή διάφορα σαν συνολο απλά το 16αρι δεν είναι καθολου αέρατο όπως το is
η κατανάλωση είναι 10-13 μικτη χρήση ανάλογα το πόδι

TAKIS_BMW
07-08-11, 00:57
οτι σου είπε ο φίλος ziaba και προπαντός τα χιλιομ... Βασικό!!!!!
αν δεν έχεις πρόβλημα λογο τιμής κ.τ.λ πάρε το 19 άρι το
m44 (194S1) σαφός καλύτερο αλλά!!!
αν και μόνο τα 6 κύλινδρα ειναι μοτέρ αλλά έτσι που μας κανταντίσαν
όλοι με χιλιάρα θα κυκλοφορούμε... δύστυχος..

steliose36
07-08-11, 02:03
θα συμφωνησω με τον φιλο μου απο πανω μονο τα 6κυλινδρα ειναι μοτερ χαχαχ τσπ να μπουμε στο θεμα μας εγω θα σου προτεινα να κοιταξεις το μ44 (1.9) και οχι το 1.8 γιατι ειναι ποιο καινουργιο και καλυτερο μοτερ απο το 316 εχει αρκετη διαφορα μιας και 316 ειχα πριν την μετατροπη το is ειναι η καλυτερη επιλογη γιατι εχει αρκετη ροπη και με ενα μπλοκε μπορεις να παιξεις και να το ευχαριστηθεις οσο μπορεις και μετα μπορεις και να το τουρμπισεις κλπ(παμε μακρια βεβαια τωρα αλλα ενταξει)...για καταναλωση τωρα ενταξει οτι ειπαν τα παιδια πιο πανω και μεγαλο ρολο παιζει το ποδι του οδηγου....

Stamatis
07-08-11, 11:29
Αν μιλας για κουπε σασι εκτος απο τον μηχανολογικο ελεγχο πρεπει να δεις σε τι κατασταση ειναι τα παραθυρα (ανεβοκατεβασμα χωρις θορυβους και κομπιασματα) οταν κλεινει η πορτα να μην ακους κουνημα απο μεσα.
Επισης στα πισω να κανεις εναν καλο ελεγχο στα λαστιχακια τσιμουχες και να δεις αν στα φαναρια υπαρχουν υγρασιες.
Καλο επισης ειναι να ριξεις και μια ματια στον καταλυτη με εναν ελεγχο καυσαεριων.
Μηχανολογικα τωρα, ασε το αμαξι στο ρελαντι για 10 λεπτα με το αιρκοντισιον αναμμενο και δες αν ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο τη μεση. (αν το κανει στριψε και φυγε)
Τα is συχνα πασχουν απο φλατζες λογω μαλακυνσης του προηγουμενου ιδιοκτητη (σκισιμο κτλ).
Πολλα επισης μπορεις να καταλαβεις και απο το ψυκτικο υγρο στο ψυγειο αν εχει σκουριες μεσα κτλ.
Σε γενικες γραμμες ενα αυτοκινητο με αυτα τα χρονακια στην πλατη, θα εχει θεματακια, οποτε ρωτα αν και ποτε εχει αλλαξει δυναμο, και αν εχει κανει ποτε λαδια στο διαφορικο του.
Φυσικα μην περιμενεις να βρεις 1.8 με κατω απο 150.000 χιλιομετρα.

Βασίλης Γραμμένος
07-08-11, 11:51
λογω τελων κυκλοφοριας δεν ηθελα να παρω το 1900...αλλα αφου λετε οτι ειναι μακραν καλυτερο...ενα απλο αμαξι για βολτα θα ειναι.....coupe εννοειτε.......πιο πολυ στα μηχανολογικα και στο καροτσι πρεπει να προσεξω πολλα πραγματα ???

ziaba
07-08-11, 14:59
τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια

Κωνσταντίνος
07-08-11, 17:32
λογω τελων κυκλοφοριας δεν ηθελα να παρω το 1900...αλλα αφου λετε οτι ειναι μακραν καλυτερο...ενα απλο αμαξι για βολτα θα ειναι.....coupe εννοειτε.......πιο πολυ στα μηχανολογικα και στο καροτσι πρεπει να προσεξω πολλα πραγματα ???

Όπως σου είπαν, έχουν τα ίδια τέλη.
Να επιλέξεις τον 1.9 (κινητήρας Μ44). Είναι λίγο πιο χαμηλόροπος και με λίγο μακρύτερη βήμα, άρα και λίγο πιο οικονομικός.
Ότι και να βρείς, το πρώτο που έχεις να κάνεις, είναι να βάλεις τον Αρ.Πλαισίου του εδώ (https://www.realoem.com/bmw/).
Οπότε θα ξέρεις με ακρίβεια τι μοντέλο ήταν και πότε βγήκε απο το εργοστάσιο.

Βασίλης Γραμμένος
07-08-11, 20:19
Ευχαριστω πολυ παιδια !!!!!

οσο αναφορα τα μηχανολογικα που "πονανε" τα 318is περισσοτερο ???

PANOS-E60
07-08-11, 20:29
δες αυτο το thread https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=8047&highlight=%E3%E5%ED%E9%EA%E1+%F0%F1%EF%E2%EB%E7%EC %E1%F4%E1 ειναι καλό.