PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 330 Ε92-325 Ε92



dark knight
03-12-10, 14:51
το 330 ε92 φοραει τον ιδιο κινητηρα με το 325 ε92 (3000 κυβικα,272 για το 330 και 218 αλογα για το 325).η βασικη διαφορα των 2 μοντελων αφορα τον εγκεφαλο και καποια εξαρτηματα οπως τελικο εξατμισης.μπορει ενα 325 να αποδωσει τα 272 με ξεκλειδωμα,αλλαγη εγκεφαλου?υπαρχει οικος βελτιωσης που το αναλαμβανει?

yannisv
03-12-10, 15:30
Νομίζω πρέπει να βγήκε και σε 2500 το 325.

dark knight
03-12-10, 15:34
τα πρωτα 325 ειχαν φορεσει το 2.5αρι,μετα φορεσαν το 3λιτρο.

bill_m3
03-12-10, 15:44
Εδώ ο 325:
N53 B30 U0
Family N53
Management MSD80
Displacement 2996 cm3
Cylinders 6
Valves 4
Arrangement inline 6
Stroke 88 mm
Bore 85 mm
Compression Ratio 10.7 :1
Weight
Fuel petrol
Power 160 kW / 218 HP at 6100 rpm
Torque 270 Nm at 2400-4200 rpm


και εδώ ο 330:

N52 B30 O1
Family N52
Management MSV80
Displacement 2996 cm3
Cylinders 6
Valves 4
Arrangement inline 6
Stroke 88 mm
Bore 85 mm
Compression Ratio 10.7 :1
Weight
Fuel petrol
Power 200 kW / 272 HP at 6650 rpm
Torque 315 Nm at 2750 rpm
Redline

dark knight
03-12-10, 15:49
αυτοι ειναι οι κινητηρες.ειναι ακριβως ιδιοι εκτος απο τον εγκεφαλο.λογικα με αντικατασταση του εγκεφαλου θα ειναι δυνατη η αποδοση 272 ιππων απο τον 325?

850CSI
03-12-10, 16:32
το 330 ε92 φοραει τον ιδιο κινητηρα με το 325 ε92 (3000 κυβικα,272 για το 330 και 218 αλογα για το 325).η βασικη διαφορα των 2 μοντελων αφορα τον εγκεφαλο και καποια εξαρτηματα οπως τελικο εξατμισης.μπορει ενα 325 να αποδωσει τα 272 με ξεκλειδωμα,αλλαγη εγκεφαλου?υπαρχει οικος βελτιωσης που το αναλαμβανει?

γιατι να μη μπορει?????στο αναλαμβανει η BMWτρικαλιωτης

dark knight
03-12-10, 21:01
το εχει κανει κανεις εδω Η εξωτερικο?

SuperSonic
04-12-10, 12:59
Δεν νομιζω οτι ξεκλειδωνοντας την χαρτογραφηση και βαζοντας εξατμηση θα παρει 50 αλογα..ΔΕΝ υπαρχει κατι τετοιο.

dark knight
04-12-10, 13:02
σε αλλη περιπτωση οχι.οταν ομως μιλαμε για detuned εκδοση του ιδιου κινητηρα ισως να γινεται

SuperSonic
04-12-10, 13:13
Δεν ξερω...

Παντως αν θυμαμαι καλα ο 325 ειναι με πολλαπλο ψεκασμο και Valvetronic ενω ο καινουργιος 330 ειναι με αμεσο ψεκασμο..Κατι αλλαζει αλλα δεν το ξερω.

Παντως δεν νομιζω να το εχει κανει καποιος εδω στην ελλαδα.

PATSIMINI
04-12-10, 13:52
Δεν ξερω...

Παντως αν θυμαμαι καλα ο 325 ειναι με πολλαπλο ψεκασμο και Valvetronic ενω ο καινουργιος 330 ειναι με αμεσο ψεκασμο..Κατι αλλαζει αλλα δεν το ξερω.

Παντως δεν νομιζω να το εχει κανει καποιος εδω στην ελλαδα.

οχι ρε συ...το 325 μοντελο 2009 που ειχαμε εβγαζε σωστα 218 με 27.5 ροπη τριλιτρο με αμεσο ψεκασμο...με το 33ο ειναι το ιδιο μοτερ με αλλαγες εγκεφαλο.....και τωρα εχουμε τι ιδιο μοτερ σε 523 το νεο με 206 αλογα και ιδια ροπη τριλιτρο με αμεσο ψεκασμο...πριν το facelift της 3αρας δεν ειχαν αμεσο ψεκασμο...οταν μπηκε αμεσο ψεκασμοσ κερδισε το 330 απο 258 σε 272 και το 325 ροπη απο 24 σε 27.5

SuperSonic
04-12-10, 13:55
Kατσε γιατι με μπερδεψες..

Το 325 ηταν με πολλαπλο ψεκασμο οπως και το 330 το ΠΑΛΙΟ!
το καινουργιο 3λιτρο ειναι με αμεσο ψεκασμο..Σωστα!?

PATSIMINI
04-12-10, 14:01
Kατσε γιατι με μπερδεψες..

Το 325 ηταν με πολλαπλο ψεκασμο οπως και το 330 το ΠΑΛΙΟ!
το καινουργιο 3λιτρο ειναι με αμεσο ψεκασμο..Σωστα!?

παλια 325 218 ροπη 24
νεο 235 218 ροπη 27.5

παλιο 330 258
νεο 330 272
τα νεα εχουν αμεσο ψεκασμο........τα παλια οχι

SuperSonic
04-12-10, 14:03
Ναι ρε συ αυτο ειπα και εγω τα καινουργια ειναι με αμεσο ψεκασμο ενω τα παλια ηταν με Valvetronic και πολλαπλο ψεκασμα..thumb

stef
04-12-10, 15:01
Παιδιά προσπαθω να βρω ένα γερμανικό link...
ΔΕΝ γίνεται με ΤΙΠΟΤΑ αυτή η αλλαγή που λέτε..

SuperSonic
04-12-10, 19:04
Δεν υπαρχει τουλαχιστον στην ελλαδα τετοια βελτιωση,παρακολουθω αρκετα ξενα φορουμς αλλα κανενα δεν λεει για κατι τετοιο...υπαρχει και το ενδεχομενο να μην το εχω παρει χαμπαρι αλλα το βλεπω δυσκολο!

E60_Arkadia
04-12-10, 23:08
Δηλαδη ενα νεο 523 με ενα απλο προγραμμα γινεται 528? Δεν νομιζω να ναι τοσο απλο.Λογικα θα παιζουν πολλες διαφορες,οπως εισαγωγες,εξαγωγες και οχι μονο...

stef
05-12-10, 15:12
Για να σας λυθούν οι απορείες κάνω copy paste από άλλο forum και να καταλάβετε ότι κάτι τέτοιο ΔΕΝ γίνεται......

"Για να βγούν τα παραπάνω άλογα έχει three stage intake manifold. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται η εισαγωγή με το μοτεράκι που ρυθμίζει τη διαδρομή του αέρα και επαναπρογραμματισμός της ECU. Σε ορισμένα χρειάζεται και η πεταλούδα.
Πέρα από το κόστος, η δυσκολία είναι είναι στο reflash της ECU αφού αναγνωρίζει ότι το S/N του κινητήρα δεν είναι για high power. Στην Αμερική το ψάχνουν χρόνια, πολλοί το προσπάθησαν αλλά κόλλαγαν στο reflash (έστελναν τις ECU μέχρι και σε tuners στη Γερμανία αλλά ... τίποτα)

Εδώ είναι ένα από τα αρχικά thread στο E90com
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=37444"

Και εγώ παραθέτω και αυτό εδώ....

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1596

Chris
31-12-10, 09:27
Εγω εχω το 330 αν σε βοηθησει μπορεις να το ψαξεις και να δεις τις διαφορες, αν και νομιζω οτι δν γινεται αναβαθμιση.

Jimmakos
31-12-10, 14:46
Όταν πρόκειται για ίδια μοτέρ γιατί να μην γίνεται ρε παιδιά? Ο εγκέφαλος είναι όλο το θέμα σωστά? Δηλαδή κάποιος ψαγμένος αν το προσπαθήσει δεν μπορεί να το καταφέρει? :)

dark knight
31-12-10, 17:14
μονο κανενας ψαγμενος βελτιωτης θα μπορουσε να το κανει.εισαγωγη μπορει να βρεθει αλλα να μην μπορει να παρακαμφθει το προγραμμα του εγκεφαλου.θα ηταν καλη περιπτωση αφου αγοραζοντας το 325 θα μπορουσες να εχεις τα αλογα του 330 με καποια λογικη επιβαρυνση