Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση των οχημάτων μας. Ποιά είναι?
Ε90 325.
Εθνική με μεικτή οδήγηση με τίποτα κάτω από 10.3.
Εντός πόλης 10.8 έως 11.
Το μοτέρ έχει 120.000 χλμ.
Λέτε να έχω θέμα με μαφ;
Α ξέχασα να πω ότι φοραω πρόγραμμα στα 230 άλογα.
Μια χαρά είναι οι καταναλώσεις του, για "πειραγμένο" κιόλας 325i....
Στο Spritmonitor ο Μ.Ο για το συγκεκριμένο όχημα είναι 9,4 l/100Km.....
Sent from my Xiaomi Redmi Note 2
giannis_compact
18-04-16, 20:23
Μετα από κανα 6μηνο κολλημενος στο 7.6 μεση,σημερα μετα από ένα ταξιδακι επεσα στο 7.5.Μ54 2.2
Με τί ταχύτητες κινείσαι και βγαίνει αυτή η μεικτή κατανάλωση;
E60_Arkadia
19-04-16, 11:00
Το Ε60 το εχω κυριως για ταξιδια και λιγο μεσα στην πολη.Σταθερες μεσες ωριαιες απο 120 μεχρι 160 και στις ανηφορες απλα κρατιεσαι στην ροπη με μια κατω και σταθερο γκαζι.Παιζει ρολο και η αριστη συντηρηση που κανω στο αυτοκινητο.Προχθες βεβαια εκανα 23 λεπτα Καλαματα-Τριπολη αλλα δεν αλλαξε κατι.
Καλημέρα,
γρήγορη σχετικά μετακίνηση στη γνωστή διαδρομή Σέρρες - Θεσσαλονίκη σήμερα το πρωί, περίπου 80ΧΛΜ.....
Ενδείξεις BC από το βενζινάδικο στην έξοδο της πόλης των Σερρών, έως το ΤΙΤΑΝ στην είσοδο της Θεσσαλονίκης:
ΜΩΤ: 146,7 Km/h
Κατανάλωση: 7,4 l/100Km
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
400 κμ επαρχιακου δρομου
ταχυτητες μεχρι 100
ford sierra 1.6 80hp 1991
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2017/07/20170702_204809_zpsopl0kqsf-1.jpg (https://s1126.photobucket.com/user/bmwakias/media/fordsierra/20170702_204809_zpsopl0kqsf.jpg.html)
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
02-08-17, 00:12
E90 316 LCI 6,3l/100
Proud for my self!
Σε τι συνθήκες πες μας...
savvas bmwdakias
02-08-17, 10:54
Με 6η 120χλμ?
savvas bmwdakias
02-08-17, 10:59
Εγω στο Ε46 318 Ν42Β20 που ειχα το cabrio με 20 ευρω περιπου 12 λιτρα εκανα 65 εντως πολης και 130 με 140 εκτoς πολης. Καταναλωση μεσα δεν κοιτουσα αλλα καπου στα 13-14 επαιζα. Η καλυτερη καταναλωση που πετυχα εκτος ηταν 7-7,5 λιτρα με πιλοτο στα 130 σταθερα Θεσσαλονικη Ηγουμενιτσα. Το αμαξι 1700 κιλα σχεδον με 19αρες πανω 225/255 λαστιχα και με θεμα στον καταλυτη απο λαδια.
R56 LCI 1.6 auto
8.4 lt/100
Πήγαινα συντηρητικά λόγω καύσωνα 37.5 C
και Α/C on
170-180 km/h σταθερά συνεχώς
Μέση ωριαία 142 km/h
Τώρα μιλάμε ρεαλιστικά Βασίλη.
Smart fortwo 451 mhd, 5.8-6.5 λτ/100 καθημερινα στην κινηση και ο 1.5 τόνος Ε90 6,3 κάτι δεν στέκει...
Τώρα μιλάμε ρεαλιστικά Βασίλη.
Smart fortwo 451 mhd, 5.8-6.5 λτ/100 καθημερινα στην κινηση και ο 1.5 τόνος Ε90 6,3 κάτι δεν στέκει...
Κάτω από 8.4 δεν πέφτει το mini.
Με 170-180 km/h και φορτωμένος νομίζω είναι λογικό το 8.4
Και το C2 τόσο έκαιγε
Χ1 F48 1,5diesel με μικτή χρήση κατανάλωση 6λιτρα
335 e92 με χρήση 80% εθνική, κατανάλωση 13,8.
Το ξεκαπνίζουμε το Ν54 βλεπω...
Χαχα
Καλά κάνεις φίλε, για αυτό είναι...
325 Ε92 13.2 μεικτή στην Αθήνα
savvas bmwdakias
02-08-17, 20:22
Τώρα μιλάμε ρεαλιστικά Βασίλη.
Smart fortwo 451 mhd, 5.8-6.5 λτ/100 καθημερινα στην κινηση και ο 1.5 τόνος Ε90 6,3 κάτι δεν στέκει...
Το δικο μου το smart 451 mhd κατω απο 7 εντος δυσκολα.
Το δικο μου το smart 451 mhd κατω απο 7 εντος δυσκολα.
Με ένα γέμισμα μου βγάζει από 430-540 χλμ εντός!
Δεν πάω τάπα όμως.... το δηλώνω!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
03-08-17, 12:41
Συνθήκες πολης.χαλαρές μετακινήσεις αλλά και μετακίνηση σε εθνική και μποτιλιαρισμα Αθήνα. Ναι,η 6 120χλμ..δεν με μοιάζουν οι επιδόσεις.μια χαρά στέκει,αν δεν οδηγας νευρικά πετυχαινεις καλες καταναλωσεις
Όταν αποφασίζει ο οδηγός (εγώ) να οδηγήσει νορμάλ - χαλαρά (όπως πρέπει δηλαδή κι όχι με το γνωστό του τρόπο...), τότε το 1650Kg + 197HP όχημα, γίνεται υβριδικό, με 4,2l/100Km....Χαχαχαχαχα https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/01/fa2ee426e55c22876e69b0d378d4f050-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/01/e0f7147f8c5fcdd5ff279c0341739c49-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/01/631d937ea18c6ccb750585ab97fc6822-1.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
645ci
Ταξίδι:11,7 με 150χλμ περίπου
Πόλη:16-17
318ci
Κινηση μεσα στην πολη
15lt/100km lpg
Ταξιδι
10lt/100km lpg
Οδήγηση σε επαρχιακή οδό, με τα παιδιά, προς απόλαυση της φύσης.... Και το αποτέλεσμα, σχεδόν 1300Km αυτονομία.... nearly a Hybrid car [emoji23]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/04/f59bb324b08082325feb8fdccfeed34a-1.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Μια από τα ίδια... Και καλύτερα ίσως... [emoji12]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/07/5bd93214a791d979f1c74f7ee1348049-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/07/b4ab6bbaca26ef5d7f689f756e9eeadb-1.jpg
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τόσο πάντως δε το περίμενα....!
43135
Χαλαρά σήμερα πρωί Autobahn
Πόσο μου έχει λείψει η οδήγηση στην Autobahn!
kai emena para poly .i palia autobahn omws me mesi wriaia 180-200 xwris tous asxetous stin mesaia lwrida kai olo auton to syrfero apo fortiga , troxospita kai vlakes stin aristeri pou prepei na tous perimeneis na piasoun 160 me to kia kai meta na pane dexia .
mono nyxta pia kai auto gia oso kairo meinei
Όταν λέμε 1000ΚΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ αυτονομία, κυριολεκτικά, όχι εικονικά...... [emoji7][emoji7][emoji12][emoji12][emoji41][emoji41]
BMW E90 320d Rulezz!https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/07/43dd801abb306cf271f5af311a7e3f31-1.jpg
Redmi Note 5 via Tapatalk
Όταν λέμε 1000ΚΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ αυτονομία, κυριολεκτικά, όχι εικονικά...... [emoji7][emoji7][emoji12][emoji12][emoji41][emoji41]
BMW E90 320d Rulezz!
Redmi Note 5 via Tapatalk
:shok::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thu mbsup::thumbsup::thumbsup:
Διαδρομή Σέρρες - Θεσσαλονίκη, ολίγον τι σβέλτη, με 125Km/h ΜΩΤ (ήταν 140 έως την είσοδο της πόλης των Σερρών, έπεσε έως να φτάσω σπίτι)... Γιαυτό έκαψε τα άντερά του το ρημάδι.... [emoji12][emoji13][emoji13][emoji23][emoji23]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/11/8e515933687d26bc16b6793d05eb8d54-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/11/1b389dc1fbe772bcd40c270571842b3e-1.jpg
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ολίγον τι σβέλτα με 125 κλαίω.:th_Laie_67-1:
Ολίγον τι σβέλτα με 125 κλαίω.:th_Laie_67-1:140 έγραψα, για την συγκεκριμένη διαδρομή που δεν έχεις ιδέα πως είναι φυσικά, αλλά ξέρεις να ειρωνεύεσαι....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως Από Stuttgard-Schwenningen που πήγαινα με 195 cruise control, πάσχιζα να ανεβάσω τη μέση ταχύτητα. Φυσικά έδειχνε κατά πολύ χαμηλότερα. 7,4 έβγαζε το δικό μου ντίζελ τότε.
140 έγραψα, για την συγκεκριμένη διαδρομή που δεν έχεις ιδέα πως είναι φυσικά, αλλά ξέρεις να ειρωνεύεσαι....
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά και την ξέρω τη διαδρομή την έκανα μάλιστα το καλοκαίρι που ήμουν Σέρρες και πήγα την μικρή μου έκτακτος ιπποκρατιο
Και δεν έχω λόγο να ειρωνευτώ και ειδικά πίσω απο το πληκτρολόγιο απλά χιούμορ κάνω.
Εγώ ρε πήγενα στην "7" απο Αμβούργο -Φλενξμπουργκ με 250-270, και απ το πουθενά μ ανάβει φώτα κ κολλάει πίσω μου ενα πόρκι.Κάνω δεξιά κ με περνάει σα σταματημένος!!!
Σίγουρα 350 km/h
Εν έτη 1996..
Άστο αυτό με τα πόρκι, κι εμένα το ίδιο...
auta file kapote , twpa dyo xronia twra ftiaxnan 3 lwrides boreia tou elbe kamia 30 km kai pigaines me 80 . mono brady an breis na anoixeis ligo kai auto meta apo exodo pros kielo opws pas boreia , alliws ntalikes kai oloi sti seira me 140 kai tous danous pou pane me 120 etsi gia na sou spasoun ta neura. koutsoi -straboi oloi stin autobahn pia
auta file kapote , twpa dyo xronia twra ftiaxnan 3 lwrides boreia tou elbe kamia 30 km kai pigaines me 80 . mono brady an breis na anoixeis ligo kai auto meta apo exodo pros kielo opws pas boreia , alliws ntalikes kai oloi sti seira me 140 kai tous danous pou pane me 120 etsi gia na sou spasoun ta neura. koutsoi -straboi oloi stin autobahn pia
Να χ@@@ της οτομπαν Ελλάδα βρε όπου θέλεις πατάς:th_Laie_67-1:
min to gelas , to kalokairi stin ellada auto evlepa , me to 116 d oli mera me 200 ares eimouna kai edw eimai me to polybolo sto xeri kai spania na brw eukairia
Παιδιά, τι καταναλώσεις είναι αυτές........μπράβο
Εγώ με Ε36 318is καλά συντηρημένο, βενζίνη, κάτω από 10λιτ /100 km , πουθενά , εντός δε πόλης με 10 ευρώ μόλις 50 km.
Μετά απο 400 χλμ γρήγορης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο είδα τη κατανάλωση να πέφτει δραματικά... :shok:
Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την κατανάλωση του δικού μου, δεδομένης της ηλικίας του (17 ετών) των κυβικών (3000), των φαρδιων ελαστικών και του βάρους που κουβαλάει (1650+ κενό).
Συνυπολογιστε ότι παπούτσια αγοράζω από τη Lafarge και ότι φοράει κοντό βήμα 3.38.
Τέλος παντων, 11.8-12.1 στην πόλη και 9.0 στην εθνική με ταχύτητες 160-180.
Ξέχασα να πω ότι έχει 6αρι σασμάν που το βοηθά στην εθνική.
Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την κατανάλωση του δικού μου, δεδομένης της ηλικίας του (17 ετών) των κυβικών (3000), των φαρδιων ελαστικών και του βάρους που κουβαλάει (1650+ κενό).
Συνυπολογιστε ότι παπούτσια αγοράζω από τη Lafarge και ότι φοράει κοντό βήμα 3.38.
Τέλος παντων, 11.8-12.1 στην πόλη και 9.0 στην εθνική με ταχύτητες 160-180.
Ξέχασα να πω ότι έχει 6αρι σασμάν που το βοηθά στην εθνική.
Χα χα , το ίδιο καίω έγώ με το 16αρι 15ετίας και 225αρια λάστιχα σε 18αρες ζάντες αλλά με χαμηλότερες ταχύτητες έξω κάπου 130 με 150
Γιώργο, εγώ με το δίλιτρο αυτόματο Ε60 έκαιγα παραπάνω...
Το λέω και στη γυναίκα αλλά δε με πιστεύει. Λες και της έχω δώσει ποτέ δικαιώματα να με αμφισβητεί (λέμε και καμιά μαλακια).
Βασικά και το δικό της Τεριος παραπάνω καίει, κι ας είναι πιο αργό από το 'Παναγια της Τηνου' που είναι αραγμενο τρία χρόνια στον Σκαραμαγκά.
Killertzis
23-12-18, 19:45
325i e36 κινητηρας m50b25 μονο-vanos,εχω μικτά 10,9 lt/100.Με 18αρες ασσυμετρες 255 πισω ελαστικο.Η καλυτερη καταναλωση που εχω κανει μικτά αλλα το ποδι βιδωμενο ωστε να μην παταω,ηταν 9 lt/100 km
Καλησπέρα, επιστροφή από Βελιγράδι και για άλλη μια φορά, οι κατανάλωση απλά απίστευτη..... με 5 άτομα (full) + 5 βαλίτσες + μπαγκαζιερα οροφής (τόσο φίσκα που δεν χωρούσε επιπλέον ούτε οδοντόβουρτσα!), χρειάστηκε μόλις 115 λίτρα πετρελαίου Shell V-Power Diesel (ή 151€) για μια απόσταση 1633 ΧΛΜ, με υψηλές ταχύτητες σε εθνική οδό όπου υπήρχε (μεικτή ΜΩΤ με πόλη + στάσεις + διόδια + βενζινάδικα + τελωνεία + Ε.Ο, στα 92,3 Km/h!), δίνοντας μία μέση τιμή κατανάλωσης τα 7,04 l/100Km (!!!) για 2+ τόνους σε κίνηση (και με αεροδυναμική αντίσταση μπαγκαζιερας)!!
Diesel Rulezz!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χωρίς λόγια.... Θεσσαλονίκη - Σέρρες με νορμάλ (ανθρώπινες) ταχύτητες [emoji12][emoji23]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/7c39f73d9e55d7c56ab4d1531d9fb6d0-1.jpg
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάποτε οδηγούσα κι εγώ με το ένα μάτι στην κατανάλωση.
Έδωσα τη δίλιτρη Ε60 με τα υπέρογκα τέλη και τον φόρο πολυτελείας και πήρα ένα Clio ντήζελ.
Εκστασιάστηκα: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του, για τη ροπή του, για τα μηδενικά του τέλη, τον πράσινο δακτύλιο...
Γούσταρα το τάμπλετ στη μέση του -κόκκινου- ταμπλώ με τα τσαχπινογαργαλιάρικα γραφικά, το AUX IN και τη θύρα USB. Γούσταρα τα μεγάλου προφίλ ελαστικά που απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα φώτα λεντ και που ήταν μικρό και πάρκαρε παντού.
Γούσταρα τα φθηνά σέρβις ρε γαμώτο.
Απέφευγα να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό γιατί τα διόδια κόστιζαν παραπάνω απ' ό,τι τα καύσιμα. Όχι, κύριοι. Δε θα πλήρωνα ΕΓΩ Καρανίκες και Μπόμπολες.
Στον δρόμο ήμουν πάντα μπροστά, γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν με αυγό κάτω από το δεξί πόδι.
Έκανα πάνω από 2.000 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα γιατί χρησιμοποιούσα τις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά δεν πλήρωνα! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και μηδενικούς φόρους. Διώξαμε το φαλλικό σύμβολο (πενβέ) και πήραμε Ρενώ, με σήμα το νιμού. Δεν ήμασταν πλέον δοσίλογοι γερμανοτσιολιάδες προσκυνημένοι μερκελιστές! Είμασταν Ολαντ-ικοί! Vive la France!
Πέρασα σχεδόν 4 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 4 αυτά χρόνια έκανα τρομερή οικονομία αλλά περιέργως δεν έβαλα τίποτα στην άκρη. Δεν πήγα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Στις διακοπές κατέληγα κάθε χρόνο στο εξοχικό των γονιών μου. Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Είχα το ίδιο κινητό και καφέ έφτιαχνα στη νεσπρεσσιέρα και τον έπαιρνα μαζί.
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η μιζέρια.
Ο κάθε Καρανίκας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου.
Θυμάστε τον Χόρν στο 'Μια ζωή την έχουμε'; Τον ρώτησαν εάν θα πατούσε ένα κουμπί για να αποκτήσει 3500 χρυσές λίρες. Την ίδια ώρα όμως, στα βάθη της Κίνας, θα πέθαιναν 3500 μανδαρίνοι.
3500 Μανδαρίνοι: Κίτρινοι, σαν τις χρυσές τις λίρες.
Εγώ λοιπόν το είχα πατήσει 4 χρόνια νωρίτερα. Και δεν σκότωσα ούτε έναν Μανδαρίνο. Σκότωσα εμένα.
Περιττό να σας πω πως τα έκανα όλα πουτάνα. Και τρίλιτρο 6κύλινδρο πήρα, και ταξίδι στο εξωτερικό πήγαμε, και κάθε μέρα παίρνω καφέ απ' έξω γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το 39άρι, πίνει. Πίνει σαν μελλοθάνατος αλκοολικός σε φεστιβάλ οινογευσίας. Κι εγώ το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το βαρύ τιμόνι του κι έφυγα με ένα μάτσο ανταλλακτικά στο πορτ μπαγκάζ: Γκάζωνα. Γκάζωνα και καύλωνα.
43814
Υ.Γ. Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το ανανεωμένο Κλιό. Ο γιος μου με τράβηξε να πάμε να το δούμε από κοντά. Κάθισα ξανά μέσα και ήταν σαν deja vu. Φουκαριάρικο Κλιό.
Δάκρυσα.
Δάκρυσα γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 4 ΕΚΕΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ CLATTER ΤΟΥ ΜΑΜΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
Όπως λέει ένας από τους πλέον αγαπητούς μου φίλους: Always be yourself, unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate.
Όλα ρόδες, Bitches.
Oλόσωστος σε όλα Άρη μου σ όλα!!
Το ίδιο λέω κ γω στη γυναίκα πού μου λέει τι το χεις το bmw? Τόσα έξοδα τόσες βενζίνες, τέλη, μπλά μπλά.....
Γκάζια και τρέλλα!!
Όλα ρόδες, Bitches
Έτσι!! Πέστα! Μια ζωή την έχουμε!!!
Αν και για να πω την αλήθεια μου, μου έχει λείψει το 320d E46 που είχα στη Γερμανία. Καμία σχέση ο ήχος του με CLATTER. Σκασίματα τουρμπίνας θυμάμαι και 200 στην autobahn χωρίς να με νοιάζει η κατανάλωση.
Όλα ρόδες, Bitches
Στη Γερμανία, Πέτρο μου, θα οδηγούσαμε όλοι οκτακυλινδρα.
Αλλά ζούμε στην Ελλάδα. Απ' τη μια έχεις τους φοροφΑγαδες κι απ' την άλλη τη γυναίκα (που όπως όλες πάσχει από penis envy).
Μπορεί να έπεσα σε κατανάλωση,
Αλλά λόγω αλλαγής καυσίμου ανέβηκα σε κόστος (από υγραέριο σε βενζίνη).
Συνεπώς [emoji16][emoji16][emoji16]https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/f0002a8e554537ddffaa7f382e35323e-1.jpg
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
nikos valvetronic
21-01-19, 22:54
Κάποτε οδηγούσα κι εγώ με το ένα μάτι στην κατανάλωση.
Έδωσα τη δίλιτρη Ε60 με τα υπέρογκα τέλη και τον φόρο πολυτελείας και πήρα ένα Clio ντήζελ.
Εκστασιάστηκα: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του, για τη ροπή του, για τα μηδενικά του τέλη, τον πράσινο δακτύλιο...
Γούσταρα το τάμπλετ στη μέση του -κόκκινου- ταμπλώ με τα τσαχπινογαργαλιάρικα γραφικά, το AUX IN και τη θύρα USB. Γούσταρα τα μεγάλου προφίλ ελαστικά που απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα φώτα λεντ και που ήταν μικρό και πάρκαρε παντού.
Γούσταρα τα φθηνά σέρβις ρε γαμώτο.
Απέφευγα να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό γιατί τα διόδια κόστιζαν παραπάνω απ' ό,τι τα καύσιμα. Όχι, κύριοι. Δε θα πλήρωνα ΕΓΩ Καρανίκες και Μπόμπολες.
Στον δρόμο ήμουν πάντα μπροστά, γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν με αυγό κάτω από το δεξί πόδι.
Έκανα πάνω από 2.000 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα γιατί χρησιμοποιούσα τις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά δεν πλήρωνα! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και μηδενικούς φόρους. Διώξαμε το φαλλικό σύμβολο (πενβέ) και πήραμε Ρενώ, με σήμα το νιμού. Δεν ήμασταν πλέον δοσίλογοι γερμανοτσιολιάδες προσκυνημένοι μερκελιστές! Είμασταν Ολαντ-ικοί! Vive la France!
Πέρασα σχεδόν 4 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 4 αυτά χρόνια έκανα τρομερή οικονομία αλλά περιέργως δεν έβαλα τίποτα στην άκρη. Δεν πήγα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Στις διακοπές κατέληγα κάθε χρόνο στο εξοχικό των γονιών μου. Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Είχα το ίδιο κινητό και καφέ έφτιαχνα στη νεσπρεσσιέρα και τον έπαιρνα μαζί.
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η μιζέρια.
Ο κάθε Καρανίκας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου.
Θυμάστε τον Χόρν στο 'Μια ζωή την έχουμε'; Τον ρώτησαν εάν θα πατούσε ένα κουμπί για να αποκτήσει 3500 χρυσές λίρες. Την ίδια ώρα όμως, στα βάθη της Κίνας, θα πέθαιναν 3500 μανδαρίνοι.
3500 Μανδαρίνοι: Κίτρινοι, σαν τις χρυσές τις λίρες.
Εγώ λοιπόν το είχα πατήσει 4 χρόνια νωρίτερα. Και δεν σκότωσα ούτε έναν Μανδαρίνο. Σκότωσα εμένα.
Περιττό να σας πω πως τα έκανα όλα πουτάνα. Και τρίλιτρο 6κύλινδρο πήρα, και ταξίδι στο εξωτερικό πήγαμε, και κάθε μέρα παίρνω καφέ απ' έξω γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το 39άρι, πίνει. Πίνει σαν μελλοθάνατος αλκοολικός σε φεστιβάλ οινογευσίας. Κι εγώ το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το βαρύ τιμόνι του κι έφυγα με ένα μάτσο ανταλλακτικά στο πορτ μπαγκάζ: Γκάζωνα. Γκάζωνα και καύλωνα.
Υ.Γ. Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το ανανεωμένο Κλιό. Ο γιος μου με τράβηξε να πάμε να το δούμε από κοντά. Κάθισα ξανά μέσα και ήταν σαν deja vu. Φουκαριάρικο Κλιό.
Δάκρυσα.
Δάκρυσα γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 4 ΕΚΕΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ CLATTER ΤΟΥ ΜΑΜΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
Όπως λέει ένας από τους πλέον αγαπητούς μου φίλους: Always be yourself, unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate.
Όλα ρόδες, Bitches.
¨Επος....
που εισαι να ερθω να σε φιλησω Άρη..
¨Επος....
που εισαι να ερθω να σε φιλησω Άρη..Αθήνα ειναι,
Να σε περιμένω για καφε???
[emoji16][emoji16][emoji16]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Κάποτε οδηγούσα χωρίς αύριο, μόνο το ταχύμετρο έβλεπαν τα δυο μου μάτια και τις ΜΩΤ του BC να εμφανίζουν σταθερά τριψήφιες ενδείξεις, σε μια διαδρομή που έχει πολλές εναλλαγές (ευθείες, ανηφόρες, κατηφόρες, στροφές, καμπές κλπ), αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα, απολαμβάνοντας τα σχεδόν 200ΗΡ και τα 40Kg ροπής κάθε στιγμή!
Ευτυχώς ανήκω στους επιβίωσαντες (έως σήμερα) της κρίσης, απολαμβάνοντας εδώ και 11 συναπτά έτη το αγαπημένο μου διλιτρο E90 320d, με το οποίο η απόσβεση των ΤΚ και του ΦΠ, από την κατανάλωση καυσίμου, εξισορροπεί τα ετήσια κόστη του. Παράλληλα δε, αγόρασα κι ένα μικρότερο Opel Astra H 1.4 για τη σύζυγο, το οποίο καίει πολύ λιγότερο...όμως, αρνούμαι να το οδηγήσω εκτός πόλης, γιατί είναι πιο ψόφιο και από ψοφιμι εθνικής οδού, πατημένο από Oshkosh Tank Carrier.
Με το BMW E90 320d δε, εκστασιάστηκα από την πρώτη στιγμή: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του και παράλληλα για τη ροπή του, για τις απίστευτες επιδόσεις του και την εξωπραγματικη τελική του ταχύτητα, αναλογιζομενος ότι ήταν Diesel.....
Γούσταρα το στήσιμο του, τα απίστευτα κρατήματα του, το εξαιρετικό εσωτερικό του με τον κόκκινο κρυφό φωτισμό νύχτας του ταμπλώ, με τα τσαχπινογαργαλιάρικα κουμπάκια του, το AUX IN και το κουμπάκι απενεργοποιησης DSC. Γούσταρα τα χαμηλού προφίλ ελαστικά που αν και 45άρια, απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα Bi-Xenon φώτα του και το απίστευτα γρήγορο τιμόνι του που όντας M-Pack, ήταν μικρό και πανεύκολο για παρκάρισμα, εκτός εάν είσαι ο τυπικός Ελληναρας κουλομαριας!
Γούσταρα τα ακριβά σερβις του, διότι κατά ένα περίεργο λόγο, γίνονταν φθηνά αν αναλογιστείς ότι η συχνότητα τους ήταν σε διπλάσιο χρόνο από ότι στα υπόλοιπα "κοινά" που διαφήμιζαν τα φθηνά φθηνά σέρβις αλλά στην τελική κόστιζαν το ίδιο ρε γαμώτο.
Απέφευγα να το χρησιμοποιώ όμως στην πόλη, καθόσον οι γνωστοί Ελληναρες οδηγοί με τα γνωστά σαραβαλάκια ανασφάλιστα, κυκλοφορούν ανάμεσά μας, σαν τα ζόμπι (... δεν είναι χορτοφάγα) σε παλιές cult ταινίες. Όχι, κύριοι. Σε επαρχιακές οδούς απολαμβάνω το στριγγλισμα των τροχών καθώς τα 40+ κιλά ροπής ψάχνουν εναγωνίως να βρουν πρόσφυση στην ελληνική γυάλινη επαρχιακή οδό, του κάθε τοπικού Μπόμπολα. Μα το ντιζελομούλαρο μου πείσμωνε, με το ζόρι να δείχνει καταναλώσεις πάνω από 6l/100Km.
Στις εθνικές οδούς ήμουν πάντα μπροστά, προσπερνούσα τους πάντες και τα πάντα, όχι λόγω υπεραυτοκινητου, αλλά κυρίως γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν νορμάλ με το δεξί τους πόδι. Μα το ντιζελομούλαρο μου πείσμωνε, με το ζόρι να δείχνει καταναλώσεις πάνω από 6l/100Km.
Έκανα σχεδόν 1.200 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα με όλους τους δήθεν γρήγορους που οδηγούσαν αργά (εκτός από καμιά 2-3ΚΜ) γιατί έκαιγαν τα άντερά τους τα ΔΙΚΑ τους, οδηγώντας στις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά πληρώνοντας τα μισά από αυτούς! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ 1/3 ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και όταν ερχόταν η ώρα για τα ΤΚ + ΦΠ, της έδειχνα το Excel-ακι με το ΙΔΙΟ κόστος με το Astra-τάφος και ηρεμουσε. Ευτυχώς που πήραμε το BMW E90 320 σε Diesel πριν 11 έτη, μονολογεί στα ταξίδια πλέον. Φυσικά, για αντίστοιχες εξορμήσεις με το Astra-τάφος, ούτε για αστείο, θα καεί πηγαίνοντας με 1η-2α κάθε τόσο. BMW Diesel Rulezz!
Πέρασα σχεδόν 11 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 11 αυτά χρόνια, καίτοι πηγαίνοντας πάντα γρήγορα, έκανα τρομερή οικονομία, έβαλα αρκετά στην άκρη αλλά περιέργως δεν σταμάτησα ποτέ να τρέχω-απολαμβάνω το αυτοκίνητο μου, διαρκώς, πασχίζοντας να δω κατανάλωση πάνω από 7l/100Km (μεικτή χρήση). Πήγα 6 φορές στο εξωτερικό, την τελευταία φορά πριν 20 μέρες στην Σερβία, με 5 άτομα + μπαγκαζιερα οροφής και 5 βαλίτσες, κοντά 2,2 τόνους στο δρόμο! Εδώ έκαψε λοιπόν τα άντερά του το ρημάδι, έφτασα επιτέλους τα πολυπόθητα 7l/100Km! Στις διακοπές κάθε χρόνο πηγαίνω όπου αντέχουν τα παιδιά, είτε 100 είτε 1000 ΚΜ μακριά, αφού είπαμε ότι το ντιζελομούλαρο μου πεισμωνει, με το ζόρι να δείχνει καταναλώσεις πάνω από 6l/100Km. Οπότε όλα φθηνά γίνονται, εάν εξαιρέσεις τα διόδια του Μπόμπολα (κάτσε όμως, όλοι τα πληρώνουν αυτά). Με την δε οικονομία στην κατανάλωση, ανακαίνισα και το εξοχικό των γονιών μου, για να απολαμβάνουμε (όποτε πάμε) τις ανέσεις των στρωμάτων νερού, το ζεστό νερό από τους επιλεκτικους συλλέκτες του θερμοσίφωνα και το δωρεάν ρεύμα από τα φωτοβολταϊκά. Έχω ανακαινίσει πλήρως την γκαρνταρόμπα των τέκνων, κι επιτέλους με τα δεύτερα ζαντολαστιχα χειμερινά, ανεβαίνω στο Λαΐλια ή στο Φαλακρό για πλάκα, να μην εξασκηθούν στο σκι τα παιδιά; Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Νομίζω ότι 7ετιας οικία δεν χρήζει ανακαίνισης, ούτε η 55αρα 4K έφαγε τα ψωμιά της ακόμα. Κινητό εξακολουθώ να αλλάζω κάθε 8 μήνες, τα τελευταία 6 χρόνια. Ευτυχώς που έκοψα τον καφέ, το τσάι είναι απείρως υγιεινοτερο, έχανα τόσα χρόνια!
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά ξαφνικά, αναπολώντας όλα αυτά τα 11 χρόνια συμβίωσης με το ντιζελοκινητο μουλάρι μου, οδηγώντας συνέχεια με το γκάζι στο πάτωμα και απολαμβάνοντας κάθε φορά το ταξίδι μαζί του, με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η ταχύτητα! Έτρεχα σαν τρελός, αδιαφορώντας για την οικογένεια μου, πασχιζοντας να πετύχω τι; Υψηλότερη κατανάλωση από τα 6l/100Km που καίει κατά Μ.Ο δικό μου (με το γκάζι στο πάτωμα);; Αφού τα 7αρια μόνο με μπαγκαζιερα ή με τρέιλερ τα δείχνει το ρημάδι! Αφού ήδη όλοι με 80-100 πήγαιναν στο δρόμο, μίζεροι και δήθεν, που αγόρασαν το διλιτρο βενζινοκινητο ρουφηχτρακι τους αλλά αδυνατούν να υποστηρίξουν το αδηφάγο στόμα του ρεζερβουάρ! Στην καλύτερη περίπτωση, διότι στην χειρότερη, απλά το κοιτάζουν ως μπιμπελο στο γκαράζ, χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας εδώ και χρόνια!
Ο κάθε Μπόμπολας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου. Όσο και να το πατούσα το γκάζι, αυτό δεν έκαιγε, έπρεπε να το πάρω απόφαση!
Θυμάμαι τους φίλους μου που με χλευαζαν όταν τους είχα πει προ 11 ετών, ότι το νέο μου BMW E90 θα το πάρω σε έκδοση Diesel. Από ταρίφα έως καυστήρα κυμαίνονταν οι χαρακτηρισμοι τους. Πως τα φέρνει η ζωή όμως, τελικά αποδείχτηκε η καλύτερη επιλογή, έβλεπα μακριά το δάσος, όταν οι άλλοι κοιτούσαν το δάχτυλο! Ένας εξ αυτών, ο φίλος μου ο Μπάμπης που πήρε το BMW E90 320i και εκτός από το ζευγάρι κιάλια που του έδωσα για να με βλέπει στο δρόμο, μετά τον 4ο χρόνο, το έχει σε πάρκινγκ χωρίς πινακίδες, και καίει, και κοστίζει! Ή ο έτερος φίλος μου ο Βασίλης με το εξίσου διλιτρο VW Passat TFSI, ο οποίος σε ταξίδι μας Ξάνθη - Θεσσαλονίκη, λίγο πριν την διασταύρωση για Σέρρες, έκοψε στα 80KM/h λέγοντας μου επί λέξη "ρε φίλε, εάν συνεχίσω με το ρυθμό που πας, όχι Θεσσαλονίκη αλλά ούτε Ρεντινα δεν φτάνω χωρίς φουλάρισμα ξανά"! Τστστσ, το αμάξι το παίρνουμε για να το χαιρόμαστε, όχι για να κάνουμε οικονομία ρε ματζιριδες, δήθεν!
Εγώ λοιπόν, πασχιζοντας 11 χρόνια να ανεβάσω κατανάλωση πάνω από 6 l/100Km, οδηγώντας πολύ γρήγορα σχεδόν παντού, μπορεί να μην σκότωσα ούτε έναν ευτυχώς, αλλά σκότωσα εμένα. Γιατί αρνιόμουν να αποδεχτώ ότι το συγκεκριμένο όχημα, πάει γαμιωντας αλλά δεν καίει! Τα παράπονα στον άθλιο αυτό κατασκευαστή BMW!
Περιττό να σας πω πως άρχισα τελευταία να τα κάνω όλα πουτάνα. Τέλος τα τελικιασματα 250αρια, τέλος τα 35' για την διαδρομή Σέρρες - Θεσσαλονίκη, τέλος όλα αυτά τα ανούσια τρεξίματα. Το πήρα απόφαση, δεν καίει! Άρχισα να οδηγώ σαν καθημερινός οδηγός, με ταξίδια οικογενειακά σε λίμνες, σε θάλασσες, με ταξίδι στο εξωτερικό τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν, κλπ. Κι όλα αυτά, αφήνοντας μου περισσότερα χρήματα για να παίρνω μετοχές του ελληνικού χρηματιστηρίου (στα τάρταρα που έχει φτάσει ήδη), αλλάζοντας όμως και τον καθημερινό καφέ που ήδη έπαιρνα απ' έξω σε καφέδες για όλο το γραφείο, γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το E90 320d μου, το πήρα απόφαση, όσο και να το πιέζω, δεν πίνει. Δεν πίνει ούτε όταν κόβει το καύσιμο η αντλία, βλέποντας την βελόνα του κοντέρ να ρίχνει σφαλιάρες στο 248, προσπαθώντας να φτάσει στο 250... Άτιμε κόφτη! Κι εγώ, έπαψα πλέον να το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το ακριβές M-Pack τιμόνι του κι έφυγα με ένα χαμόγελο 197ΗΡ στο πρόσωπο, τελικιαζοντας το στους δρόμους της Γερμανικής Autobahn.
Πλέον, οδήγηση με ανθρώπινη συμπεριφορά, υπακοή στα όρια ταχύτητας επί το πλείστον, και αρχίζω να συνηθίζω στα 5άρια (ή και πιο κάτω) l/100Km! Αν το απολαμβάνω πλέον; Εξίσου πολύ! Γιατί; Γιατί δεν μου απαγορεύει κάνεις να πηγαίνω και με 250αρια όποτε μου καπνίσει, κι ας δείξει 6l/100Km το BC, χεστηκα! Εξάλλου, πάλι όλους θα τους προσπερνάω!
Diesel Rulezz!
ΥΓ: Τώρα που το ξανασκεφτομαι, το 4,8l/100Km, είναι λόγω χειμερινών ελαστικών με υψηλότερο συντελεστή τριβής και δείκτη E για κατανάλωση καυσίμου στο ταμπελακι του ελαστικού. Υπάρχει και πιο κάτω λοιπόν, με ανθρώπινες ταχύτητες!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
DIESEL RULEZZZZZZzzzzzZZZZZZZ :thumbsup:
doctore :whistle:
Σιγά μην κοιτάω την κατανάλωση...Ούτε με ενδιαφέρει ούτε θα με ενδιαφέρει ποτέ! Αυτή είναι η δουλειά του, να πίνει βενζίνη και να μου προσφέρει χαρά!
Σιγά μην κοιτάω την κατανάλωση...Ούτε με ενδιαφέρει ούτε θα με ενδιαφέρει ποτέ! Αυτή είναι η δουλειά του, να πίνει βενζίνη και να μου προσφέρει χαρά!
Κ εγω ετσι ελεγα μεχρι που πηρα το diesel....
Ειναι ηλιθια η διαφορα
Αθηνα sofia 80€ 6.5 ωρες
Δεν με ενδιαφέρει φίλε, ειλικρινά!
Έχει ο αδερφός μου μια F25 με τον Β47. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο και σβέλτο. Το να έχεις ντήζελ μοτέρ σε ένα τέτοιο όχημα απαλύνει τον πονο του κροταλισματος και του χαμηλού στροφαρισματος.
nikos valvetronic
22-01-19, 23:16
Καλά τα ντίζελ παιδιά... μερικά μάλιστα είναι τρομερά καλά. Αλλά νομίζω ότι στην απόλαυση της οδήγησης
συμετέχουν όλες οι αισθήσεις και μια βασική είναι ο ήχος. Ακόμα και στα βενζινοκίνητα οι κατασκευαστές
μεταλλάσουν τον ήχο του μοτέρ από τα ηχεία για να βγάλει σπόρ χροιά. Στα ντίζελ σόρυ αλλά όσο και
να το προσπαθήσουν...Μετά είναι και το στροφάρισμα. Πόσες οκτάβες αλλάζει ένα όμορφο σπόρ μοτερ
μέχρι να φτάσει στον κόφτη του και πόση ευχαρίστηση σου δίνει η βελόνα που βυθίζεται στο κόκκινο.
Πολύ μεγάλη για μένα και ας είναι ταπεινό το bmw μου. Topmar αξιοσέβαστα τα 40κιλά, αλοίμονο,
αλλά θα προτιμούσα έναν Μ54 με ελεύθερους καταλύτες και τελικό και κόφτη 7000!
Καλά τα ντίζελ παιδιά... μερικά μάλιστα είναι τρομερά καλά. Αλλά νομίζω ότι στην απόλαυση της οδήγησης
συμετέχουν όλες οι αισθήσεις και μια βασική είναι ο ήχος. Ακόμα και στα βενζινοκίνητα οι κατασκευαστές
μεταλλάσουν τον ήχο του μοτέρ από τα ηχεία για να βγάλει σπόρ χροιά. Στα ντίζελ σόρυ αλλά όσο και
να το προσπαθήσουν...Μετά είναι και το στροφάρισμα. Πόσες οκτάβες αλλάζει ένα όμορφο σπόρ μοτερ
μέχρι να φτάσει στον κόφτη του και πόση ευχαρίστηση σου δίνει η βελόνα που βυθίζεται στο κόκκινο.
Πολύ μεγάλη για μένα και ας είναι ταπεινό το bmw μου. Topmar αξιοσέβαστα τα 40κιλά, αλοίμονο,
αλλά θα προτιμούσα έναν Μ54 με ελεύθερους καταλύτες και τελικό και κόφτη 7000!
συμφωνω, ειδικά οταν μιλάμε για μάρκες αυτοκινήτων που αναστατώνουν....
Κάποτε οδηγούσα κι εγώ με το ένα μάτι στην κατανάλωση.
Έδωσα τη δίλιτρη Ε60 με τα υπέρογκα τέλη και τον φόρο πολυτελείας και πήρα ένα Clio ντήζελ.
Εκστασιάστηκα: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του, για τη ροπή του, για τα μηδενικά του τέλη, τον πράσινο δακτύλιο...
Γούσταρα το τάμπλετ στη μέση του -κόκκινου- ταμπλώ με τα τσαχπινογαργαλιάρικα γραφικά, το AUX IN και τη θύρα USB. Γούσταρα τα μεγάλου προφίλ ελαστικά που απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα φώτα λεντ και που ήταν μικρό και πάρκαρε παντού.
Γούσταρα τα φθηνά σέρβις ρε γαμώτο.
Απέφευγα να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό γιατί τα διόδια κόστιζαν παραπάνω απ' ό,τι τα καύσιμα. Όχι, κύριοι. Δε θα πλήρωνα ΕΓΩ Καρανίκες και Μπόμπολες.
Στον δρόμο ήμουν πάντα μπροστά, γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν με αυγό κάτω από το δεξί πόδι.
Έκανα πάνω από 2.000 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα γιατί χρησιμοποιούσα τις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά δεν πλήρωνα! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και μηδενικούς φόρους. Διώξαμε το φαλλικό σύμβολο (πενβέ) και πήραμε Ρενώ, με σήμα το νιμού. Δεν ήμασταν πλέον δοσίλογοι γερμανοτσιολιάδες προσκυνημένοι μερκελιστές! Είμασταν Ολαντ-ικοί! Vive la France!
Πέρασα σχεδόν 4 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 4 αυτά χρόνια έκανα τρομερή οικονομία αλλά περιέργως δεν έβαλα τίποτα στην άκρη. Δεν πήγα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Στις διακοπές κατέληγα κάθε χρόνο στο εξοχικό των γονιών μου. Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Είχα το ίδιο κινητό και καφέ έφτιαχνα στη νεσπρεσσιέρα και τον έπαιρνα μαζί.
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η μιζέρια.
Ο κάθε Καρανίκας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου.
Θυμάστε τον Χόρν στο 'Μια ζωή την έχουμε'; Τον ρώτησαν εάν θα πατούσε ένα κουμπί για να αποκτήσει 3500 χρυσές λίρες. Την ίδια ώρα όμως, στα βάθη της Κίνας, θα πέθαιναν 3500 μανδαρίνοι.
3500 Μανδαρίνοι: Κίτρινοι, σαν τις χρυσές τις λίρες.
Εγώ λοιπόν το είχα πατήσει 4 χρόνια νωρίτερα. Και δεν σκότωσα ούτε έναν Μανδαρίνο. Σκότωσα εμένα.
Περιττό να σας πω πως τα έκανα όλα πουτάνα. Και τρίλιτρο 6κύλινδρο πήρα, και ταξίδι στο εξωτερικό πήγαμε, και κάθε μέρα παίρνω καφέ απ' έξω γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το 39άρι, πίνει. Πίνει σαν μελλοθάνατος αλκοολικός σε φεστιβάλ οινογευσίας. Κι εγώ το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το βαρύ τιμόνι του κι έφυγα με ένα μάτσο ανταλλακτικά στο πορτ μπαγκάζ: Γκάζωνα. Γκάζωνα και καύλωνα.
43814
Υ.Γ. Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το ανανεωμένο Κλιό. Ο γιος μου με τράβηξε να πάμε να το δούμε από κοντά. Κάθισα ξανά μέσα και ήταν σαν deja vu. Φουκαριάρικο Κλιό.
Δάκρυσα.
Δάκρυσα γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 4 ΕΚΕΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ CLATTER ΤΟΥ ΜΑΜΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
Όπως λέει ένας από τους πλέον αγαπητούς μου φίλους: Always be yourself, unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate.
Όλα ρόδες, Bitches.
Ωχου βρε Αρη :p
Εσύ με παρέσυρες και πηγα και πηρα και εγω εκεινο το κλιο. Αλλα μετα απο 50 μηνες που το εχω και 135,000 χιλιομετρα, ακομα σε ευχαριστω :original:
Υγ. Agreed στο "Όλα ρόδες, Bitches". Εχω δωσει περισσοτερα σε ποδηλατα απο οσο στο clio (αγορα, ασφαλειες & σερβις) :shok:
Ωχου βρε Αρη :p
Εσύ με παρέσυρες και πηγα και πηρα και εγω εκεινο το κλιο. Αλλα μετα απο 50 μηνες που το εχω και 135,000 χιλιομετρα, ακομα σε ευχαριστω :original:
Υγ. Agreed στο "Όλα ρόδες, Bitches". Εχω δωσει περισσοτερα σε ποδηλατα απο οσο στο clio (αγορα, ασφαλειες & σερβις) :shok:
Ντινο, αν με ευχαριστείς μια φορά που σου πρότεινα το Κλιο, τότε άκουσέ με αδερφέ:
Πάρε Ε39.
Μετά θα μου ζητάς να πάμε στην Τήλο να παντρευτούμε.
Καλά τα ντίζελ παιδιά... μερικά μάλιστα είναι τρομερά καλά. Αλλά νομίζω ότι στην απόλαυση της οδήγησης
συμετέχουν όλες οι αισθήσεις και μια βασική είναι ο ήχος. Ακόμα και στα βενζινοκίνητα οι κατασκευαστές
μεταλλάσουν τον ήχο του μοτέρ από τα ηχεία για να βγάλει σπόρ χροιά. Στα ντίζελ σόρυ αλλά όσο και
να το προσπαθήσουν...Μετά είναι και το στροφάρισμα. Πόσες οκτάβες αλλάζει ένα όμορφο σπόρ μοτερ
μέχρι να φτάσει στον κόφτη του και πόση ευχαρίστηση σου δίνει η βελόνα που βυθίζεται στο κόκκινο.
Πολύ μεγάλη για μένα και ας είναι ταπεινό το bmw μου. Topmar αξιοσέβαστα τα 40κιλά, αλοίμονο,
αλλά θα προτιμούσα έναν Μ54 με ελεύθερους καταλύτες και τελικό και κόφτη 7000!Φίλτατε, εάν θέλω ουρλιαχτά και στριγγλιες, βάζω ένα CD METALLICA και είμαι ΟΚ. Παράλληλα, πηγαίνω εξίσου - αν όχι γρηγορότερα - από τον αντίστοιχο βενζινοκινητο και το σημαντικότερο, μου κοστίζει και 50% λιγότερο!!
ΥΓ: Απόλαυση οδήγησης δεν είναι τα ουρλιαχτά ούτε οι 8.000σαλ, για μένα. Το μέλλον φέρνει απόλυτη ησυχία και επιδόσεις υπεραυτοκινητων (Tesla)!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μέλλον είναι ζοφερό για τους αληθινούς petrolheads δυστυχώς! Τίποτα δεν συγκρίνεται από την χροιά ενός σπορ βενζινοκινητήρα σε υψηλές στροφές! Όσο για την ταχύτητα και την απόλαυση, 3 λεπτά μακριά είσαι από την πίστα! Έλα να μας πείσεις για το αντίθετο! :fountwtis:
Το μέλλον είναι ζοφερό για τους αληθινούς petrolheads δυστυχώς! Τίποτα δεν συγκρίνεται από την χροιά ενός σπορ βενζινοκινητήρα σε υψηλές στροφές! Όσο για την ταχύτητα και την απόλαυση, 3 λεπτά μακριά είσαι από την πίστα! Έλα να μας πείσεις για το αντίθετο! :fountwtis:Σκοπός του παρόντος θέματος, δεν είναι η προσωρινή αντιπαράθεση, άλλος εξάλλου και ο τίτλος του. Η παράθεση των καταναλώσεων είναι, αν δεν απατώμαι. [emoji41]
Ούτε η ανάγκη να πείσουμε κάποιον για κάτι, οι φωτογραφίες που ανεβάζω σχετικές με το θέμα, είναι αρκετές.
Παρόλα αυτά, επειδή ούτε η οικονομική μα ούτε και η οικογενειακή κατάστασή μας συγκρίνεται, (οι προτεραιότητες μου δεν είναι τα έξοδα του αυτοκινήτου αλλά των τέκνων μου), δέχομαι ευχαρίστως εάν μου εξασφαλίσεις ένα E90-92 320d-325d-330d-335d προς χρήση. Αρκετά το ταλαιπώρησα ήδη 2 φορές στο Nurbugring το δικό μου... [emoji12]
ΥΓ: Το προηγούμενο 4,8l/100Km, έχει και το παρακάτω συνημμένο ως ΜΩΤ, για όποιον καταλαβαίνει τι σημαίνει σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη κατανάλωση!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/03d6a87e458edaa782ca5266a0606d61-1.jpg
Δεν έρχομαι σε καμία αντιπαράθεση, απλά το τι θεωρείς εσύ σπορ οδήγηση απέχει παρασάγγας από το τι πιστεύει η συντριπτική πλειοψηφία παγκοσμίος, το ότι προτιμάς τον ήχο από ενα cd μουσικής παρά τον ήχο ενός μοτέρ νομίζω τα λέει όλα. Απολύτως σεβαστή η γνώμη σου φυσικά..
DIESEL RULEZZZZZZzzzzzZZZZZZZ :thumbsup:
doctore :whistle:
Το πετρέλαιο είναι για τον καυστήρα !!! :original:
Ηρεμία παιδιά,
Πέσαμε να τον φάμε όλοι τον άνθρωπο.
Που μεταξυ μας,αν έχει τα χέρια(Μάριε no offense δεν σε ξέρω φίλε), χαλαρά αφήνει πίσω σε στροφοδιαδρομη(γιατί στην ευθεία το πίνουμε σίγουρα το τσαγάκι μας) την πλειοψηφία όλων εμάς, με τα ταπεινά 316-320.
Τες πα
Ο καθένας έχει τις προτεραιότητες του.
Το θέμα βασικά είναι να το φχαριστιεσαι ότι και αν οδηγείς...
Μάριε
Καλή η μικρή κατανάλωση, καλη και η ΜΩΤ για κρούζινγκ.
Αλλά ρε φίλε,
αν δεν του πιεις το αίμα που και που, δεν έχει νόημα...
Προσωπικά δεν βλέπω το αυτοκίνητο σαν το κουτί που με πάει στην δουλειά ή το σουπερμάρκετ.
Παίρνω καμιά φορά το Punto Sporting της γυναίκας( κανίβαλο με ανεβάζει,σιδεροφάγο με κατεβαζει)και νιώθω όπως στα 18 μου...
Εν ολίγοις
Καλή και η μικρη κατανάλωση αλλά, μην μιζεριασουμε κιόλας [emoji3]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Όχι ρε τι να φαγωθουμε, κουβέντα κάνουμε σιγά.. άν και για να την πω την αμαρτία μου όταν διαβάζω "ήμουν πάντα μπροστά, περνούσα τους πάντες και τα πάντα κλπ" με πιάνει λίγο ταχυπαλμία! Μου έμεινε από τον 850csi...:th_Laie_67-1:
nikos valvetronic
24-01-19, 09:49
Που είναι ο 850 να μας γραψει για την κατανάλωση του V12 !! Μάριε όντως το ξεχειλώσαμε το θέμα γιατί ξεφύγαμε
από τις καταναλώσεις.Στις 16 στο τρακντει ελπίζω να βρεθούμε, όχι για τρέξιμο (δεν θα τρέξω εγώ) αλλά για να
κάνουμε τέτοιες αυτοκινητοκουβέντες!
Αλλο να μιλας για καταναλωση κ αλλο για σπορ οδηγηση
Νομιζω το θεμα γραφει για καταναλωσεις
Κ εμενα δεν με ενδιαφερει η καταναλωση αλλα εκανα την αλλαγη σε πετρελαιο για λογους χιλιομετρων που καλυπτω.
Η εκπληξη ομως σε σχεση με τις βενζινες που ειχα και εχω ειναι μεγαλη.
Παρολα αυτα σαν καλος καφρος εχω φροντισει μεχρι στιγμης να εχει +2 λιτρα καταναλωση και βλεπουμε που θα παει.
Οσον αφορα για συγκινησεις οκ δεν προσφερει πολλα πραγματα αλλα με 82 κιλα ροπη γελας αρκετα συχνα
Να ξεκαθαρίσω ότι με το αρχικό post δεν ήθελα να χλευάσω τον Μάριο ή τα ντήζελ, απλώς να μεταφέρω την τρικυμιώδη σκέψη μου τα τελευταία χρόνια.
Προφανώς κι εμένα με βόλεψε η χαμηλή κατανάλωση, αλλά τι να κάνω που μου έλειψε το διπλό Αλαvanos, το στροφάρισμα και το γουργουρητό.
Εξάλλου μη ξεχνάμε πως υπάρχουν ντήζελ αγωνιστικά και μάλιστα πολύ πετυχημένα:
To Leon TDI κέρδισε πρώτη φορά πριν χρόνια το WTCC, ενώ η Audi σάρωσε το LeMan με τα R10 και τα R18.
Βέβαια, όπως διαπιστώνετε, μόνο το σιχαμένο Group VAG ασχολήθηκε με diesel σε αγώνες. Αυτοί είναι ικανοί να φτιάξουν κεντρομήχανο αυτοκίνητο και να μεταφέρουν την κίνηση με άξονα στους μπροστινούς μόνο τροχούς για καλύτερο audisteer.
Το πετρέλαιο είναι για τον καυστήρα !!! :original:
xaxaxaxaxxaaxaxa
εγω εχω να πω μόνο οτι τα μισα ποστ σε αυτό το θρεντ ειναι απο έναν άνθρωπο! μπράβο για την στήριξη αλλά απο την άλλη κουράζει το θέμα...
Κάποτε οδηγούσα κι εγώ με το ένα μάτι στην κατανάλωση.
Έδωσα τη δίλιτρη Ε60 με τα υπέρογκα τέλη και τον φόρο πολυτελείας και πήρα ένα Clio ντήζελ.
Εκστασιάστηκα: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του, για τη ροπή του, για τα μηδενικά του τέλη, τον πράσινο δακτύλιο...
Γούσταρα το τάμπλετ στη μέση του -κόκκινου- ταμπλώ με τα τσαχπινογαργαλιάρικα γραφικά, το AUX IN και τη θύρα USB. Γούσταρα τα μεγάλου προφίλ ελαστικά που απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα φώτα λεντ και που ήταν μικρό και πάρκαρε παντού.
Γούσταρα τα φθηνά σέρβις ρε γαμώτο.
Απέφευγα να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό γιατί τα διόδια κόστιζαν παραπάνω απ' ό,τι τα καύσιμα. Όχι, κύριοι. Δε θα πλήρωνα ΕΓΩ Καρανίκες και Μπόμπολες.
Στον δρόμο ήμουν πάντα μπροστά, γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν με αυγό κάτω από το δεξί πόδι.
Έκανα πάνω από 2.000 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα γιατί χρησιμοποιούσα τις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά δεν πλήρωνα! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και μηδενικούς φόρους. Διώξαμε το φαλλικό σύμβολο (πενβέ) και πήραμε Ρενώ, με σήμα το νιμού. Δεν ήμασταν πλέον δοσίλογοι γερμανοτσιολιάδες προσκυνημένοι μερκελιστές! Είμασταν Ολαντ-ικοί! Vive la France!
Πέρασα σχεδόν 4 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 4 αυτά χρόνια έκανα τρομερή οικονομία αλλά περιέργως δεν έβαλα τίποτα στην άκρη. Δεν πήγα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Στις διακοπές κατέληγα κάθε χρόνο στο εξοχικό των γονιών μου. Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Είχα το ίδιο κινητό και καφέ έφτιαχνα στη νεσπρεσσιέρα και τον έπαιρνα μαζί.
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η μιζέρια.
Ο κάθε Καρανίκας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου.
Θυμάστε τον Χόρν στο 'Μια ζωή την έχουμε'; Τον ρώτησαν εάν θα πατούσε ένα κουμπί για να αποκτήσει 3500 χρυσές λίρες. Την ίδια ώρα όμως, στα βάθη της Κίνας, θα πέθαιναν 3500 μανδαρίνοι.
3500 Μανδαρίνοι: Κίτρινοι, σαν τις χρυσές τις λίρες.
Εγώ λοιπόν το είχα πατήσει 4 χρόνια νωρίτερα. Και δεν σκότωσα ούτε έναν Μανδαρίνο. Σκότωσα εμένα.
Περιττό να σας πω πως τα έκανα όλα πουτάνα. Και τρίλιτρο 6κύλινδρο πήρα, και ταξίδι στο εξωτερικό πήγαμε, και κάθε μέρα παίρνω καφέ απ' έξω γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το 39άρι, πίνει. Πίνει σαν μελλοθάνατος αλκοολικός σε φεστιβάλ οινογευσίας. Κι εγώ το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το βαρύ τιμόνι του κι έφυγα με ένα μάτσο ανταλλακτικά στο πορτ μπαγκάζ: Γκάζωνα. Γκάζωνα και καύλωνα.
43814
Υ.Γ. Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το ανανεωμένο Κλιό. Ο γιος μου με τράβηξε να πάμε να το δούμε από κοντά. Κάθισα ξανά μέσα και ήταν σαν deja vu. Φουκαριάρικο Κλιό.
Δάκρυσα.
Δάκρυσα γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 4 ΕΚΕΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ CLATTER ΤΟΥ ΜΑΜΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
Όπως λέει ένας από τους πλέον αγαπητούς μου φίλους: Always be yourself, unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate.
Όλα ρόδες, Bitches.
Εκπληκτικό !!!
Έτσι ένιωσα κ εγώ με το Picasso ....
Κάποιοι με καταλαβαίνουν !!!!
Κάποτε οδηγούσα κι εγώ με το ένα μάτι στην κατανάλωση.
Έδωσα τη δίλιτρη Ε60 με τα υπέρογκα τέλη και τον φόρο πολυτελείας και πήρα ένα Clio ντήζελ.
Εκστασιάστηκα: Έλεγα σε όλους για το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει, για το ότι έσβηνε μόνο του, για τη ροπή του, για τα μηδενικά του τέλη, τον πράσινο δακτύλιο...
Γούσταρα το τάμπλετ στη μέση του -κόκκινου- ταμπλώ με τα τσαχπινογαργαλιάρικα γραφικά, το AUX IN και τη θύρα USB. Γούσταρα τα μεγάλου προφίλ ελαστικά που απορροφούσαν τις λακκούβες. Γούσταρα τα φώτα λεντ και που ήταν μικρό και πάρκαρε παντού.
Γούσταρα τα φθηνά σέρβις ρε γαμώτο.
Απέφευγα να χρησιμοποιώ την Αττική Οδό γιατί τα διόδια κόστιζαν παραπάνω απ' ό,τι τα καύσιμα. Όχι, κύριοι. Δε θα πλήρωνα ΕΓΩ Καρανίκες και Μπόμπολες.
Στον δρόμο ήμουν πάντα μπροστά, γιατί οι άλλοι -οι βενζινοκίνητοι- οδηγούσαν με αυγό κάτω από το δεξί πόδι.
Έκανα πάνω από 2.000 χιλιόμετρα το μήνα και γελούσα γιατί χρησιμοποιούσα τις ίδιες υποδομές με τους υπόλοιπους αλλά δεν πλήρωνα! ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΔΕΚΑΡΑ ΤΣΑΚΙΣΤΗ! ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ!
Μέχρι κι η γυναίκα μου σταμάτησε να μου πρήζει τα μέζεα. Γούσταρε κι αυτή χαμηλή κατανάλωση και μηδενικούς φόρους. Διώξαμε το φαλλικό σύμβολο (πενβέ) και πήραμε Ρενώ, με σήμα το νιμού. Δεν ήμασταν πλέον δοσίλογοι γερμανοτσιολιάδες προσκυνημένοι μερκελιστές! Είμασταν Ολαντ-ικοί! Vive la France!
Πέρασα σχεδόν 4 χρόνια πίσω από το τιμόνι του. Στα 4 αυτά χρόνια έκανα τρομερή οικονομία αλλά περιέργως δεν έβαλα τίποτα στην άκρη. Δεν πήγα ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Στις διακοπές κατέληγα κάθε χρόνο στο εξοχικό των γονιών μου. Δεν αγόρασα καινούργια τηλεόραση, ούτε ανακαίνισα το σπίτι. Είχα το ίδιο κινητό και καφέ έφτιαχνα στη νεσπρεσσιέρα και τον έπαιρνα μαζί.
Δεν ξέρω πότε το κατάλαβα ή ποια ήταν η αφορμή, αλλά με διαπέρασε σαν ηλεκτρικό ρεύμα: Με είχε αφομοιώσει η μιζέρια.
Ο κάθε Καρανίκας θα τα πάρει ούτως ή άλλως, οπότε σε ποιον έκανα κακό? Μόνο στον εαυτό μου.
Θυμάστε τον Χόρν στο 'Μια ζωή την έχουμε'; Τον ρώτησαν εάν θα πατούσε ένα κουμπί για να αποκτήσει 3500 χρυσές λίρες. Την ίδια ώρα όμως, στα βάθη της Κίνας, θα πέθαιναν 3500 μανδαρίνοι.
3500 Μανδαρίνοι: Κίτρινοι, σαν τις χρυσές τις λίρες.
Εγώ λοιπόν το είχα πατήσει 4 χρόνια νωρίτερα. Και δεν σκότωσα ούτε έναν Μανδαρίνο. Σκότωσα εμένα.
Περιττό να σας πω πως τα έκανα όλα πουτάνα. Και τρίλιτρο 6κύλινδρο πήρα, και ταξίδι στο εξωτερικό πήγαμε, και κάθε μέρα παίρνω καφέ απ' έξω γιατί και ο καφετζής έχει προσωπικό και το προσωπικό έχει οικογένεια.
Όσο για το 39άρι, πίνει. Πίνει σαν μελλοθάνατος αλκοολικός σε φεστιβάλ οινογευσίας. Κι εγώ το οδηγώ όπως την πρώτη μέρα που κάθισα πίσω από το βαρύ τιμόνι του κι έφυγα με ένα μάτσο ανταλλακτικά στο πορτ μπαγκάζ: Γκάζωνα. Γκάζωνα και καύλωνα.
Υ.Γ. Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το ανανεωμένο Κλιό. Ο γιος μου με τράβηξε να πάμε να το δούμε από κοντά. Κάθισα ξανά μέσα και ήταν σαν deja vu. Φουκαριάρικο Κλιό.
Δάκρυσα.
Δάκρυσα γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ 4 ΕΚΕΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΜΕ ΤΟ CLATTER ΤΟΥ ΜΑΜΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
Όπως λέει ένας από τους πλέον αγαπητούς μου φίλους: Always be yourself, unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate.
Όλα ρόδες, Bitches.
epic !!!
xtes katevika kielo me to amaxi tis gynaikas , x1 2,0 diesel 4x4. nonizw 190 aloga exei . me xeimerina lastixa se 17 ares zantes kai automato sta 130 egrafe gyrw sta 5,5 litra , sta 160 omws egrafe gyrw sta 7,5. . teliki to anevasa sta 230 . to diko mou logw kairikwn synthikwn (meion bathmoi edw kai 10 meres kai xionothyelles) einai aragmeno kai xekourazetai . to mono pou exw na sygrinw oti auto me pige kai me efere me 1 ntepozito akribws ( gyrw sta 700 km pigaine ela ) enw me to diko mou thelw 2 ntepozita kai an den prosexw kai ligo tha prepei na xanabalw. xalali tou omws gero na nai na pinei , ta xamogela pou dinei axizoun polla lefta
Πόσο έχουν τα καύσιμα πετρέλαιο-βενζινη;;(Στη Σουηδία και βόρεια Γερμανία)
1,30-1,36€ Η βενζίνη το πετρέλαιο 20 λεπτά λιγότερο στη Γερμανία Φρανκφούρτη
1,55 petrailaio sti souidia , 1.45 benzini
0.90-1.1€ BG και πολυ καθαρα καυσιμα σε σχεση με ελλαδα
0.90-1.1€ BG
Βουλγαρία αναφέρεσαι ;;
Leonidas_E39
02-02-19, 20:44
Κλασης ανωτερα τα βουλγαρικα πετρελαια και σε αποδοση και σε αυτονομια 90 χιλιομετρα εβγαλα παραπανω στον καυστηρα μου και το αμαξι δεν ακουγεται και δεν κροταλιζει τοσο εντονα!!!
Αρη δακρυσα απο συγκινηση....σου ξεφυγαν ομως περιπου 3.200 κυβικα
... κι εκεί που έλεγα ότι δεν πάει πιο κάτω, νέο ρεκόρ μέσης κατανάλωσης με χαλαρούς ρυθμούς (100 Km/h), στη γνωστή διαδρομή Θεσσαλονίκη - Σέρρες (από Πολίχνη έως είσοδο πόλης Σερρών, περίπου 70 ΚΜ)... https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/06/90bfa99bd7784282c960a14f93a56037-1.jpg
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μας γλεντας ε;;;:original:
Μας γλεντας ε;;;:original:Καλημέρα, μετά την βελτίωση (217ΗΡ), η πρώτη φορά που είπα να οδηγήσω νορμάλ (με ΜΩΤ 98,8 Km/h), είχε αυτό το αποτέλεσμα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.