PDA

Επιστροφή στο Forum : Εμεινε δυστυχώς από ακινησία...!

zeovani
09-08-10, 22:11
Χαιρετώ παιδιά και πάλι!

Το BMW μου 316i μοντέλο 2007 διαπίστωσα χθες όταν πήγα να πατήσω το κουμπάκι να το ξεκλειδώσω ότι δεν ανοίγει τίποτα...! Φυσικά και φταίω εγώ καθώς λίγο το ότι καίει τα κέρατά του, λίγο η καθημερινότητα είχα πάψει να το οδηγάω και το είχα περίπου 1,5 χρόνο στην αχρηστία... Το περίεργο είναι πως πριν 10 ημέρες το είχα βάλει κανονικά μπροστά...
Του έχω δώσει ήδη 2 φορές το φιλί της ζωής με καλώδια (μαύρο-κόκκινο) αλλά τότε μπορούσα να ανοίξω με το κλειδί... Τώρα πατώντας το βελάκι ούτε καν ανάβει κάτι... Ετσι κι εγώ έβγαλα το πρακτικό κλειδάκι και με το που το έβαλα στην κλειδαριά είδα ότι άνοιξε... Εντωμεταξύ επειδή είμαι και ψιλοάσχετος δεν τολμώ να ανοίξω την πόρτα μην βαρέσει κανένας συναγερμός (αλλά δεν νομίζω)...
Εάν ανοίξω και δεν βαρέσει τίποτα θα προσπαθήσω να ενώσω καλώδια με άλλο αμάξι μήπως πάρει πάλι μπροστά... Διαφορετικά επειδή έχω στην ασφάλειά μου ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ θα τους φωνάξω, είτε μπας και κάνουν κάτι είτε να το πάω κατευθείαν αντιπροσωπεία (ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ-ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ)...

Ο προβληματισμός μου είναι πόσο θα μου ζητήσουν εκεί για νέα μπαταρία...
Σόρρυ για τη φλυαρία αλλά είμαι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης...

Σε ο,τι μπορείτε απαντήστε παρακαλώ...

Ευχαριστώ θερμά... :thnx::shok:

Stamatis
09-08-10, 22:14
Οδική βοήθεια BMW MOBILE CARE: 210 9118 100

Ερχονται, το βάζουν μπρος, έφυγες.!

BILL007
09-08-10, 22:18
Καλησπέρα φίλε μου.

Βάσει του bmwfans.info μια μπαταρία για το δικό σου στα 70ah μέσα απο την bmw κάνει 127 ευρώ https://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/316i-N45/LHD/N/2006/october/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_filled/ χωρίς το φπα και την προμήθεια του dealer. 156 χοντρικά χωρίς την προμήθεια (βάλε κανα 20άρικο) πάς άνετα στο 180άρι

Για εμένα δεν συμφέρει να αλλάξεις μπαταρία σε επίσημο εκτός και αν είσαι εντός εγγύησης...

Bosch θα βρεις στα μισά λεφτά να βάλεις...thumb