Επιστροφή στο Forum : Z3 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΘΕΡΜΑΝΣΗ
Καλησπέρα στην παρέα. Παιδια παρακαλώ πολύ τα φωτα των ειδικών γιατί δεν μπορώ να βγάλω άκρη ακόμα και σε ηλεκτρολόγους που έχω πάει. Εχω και ζεστό και κρύο και A/C αλλά με ενα μεγάλο πρόβλημα δεν εχω ενδιάμεσες θερμοκρασίες. Εχω παντού καυτο και κρυο. Κρυο εχω μόνο στο τέρμα αριστερά το υπόλοιπο είναι κατευθείαν καυτο οπου και να το παω και στο τέρμα τέρμα αριστερά τοτε φουλ κρυο και αυτο μονο μετα απο ωρα και αν θέλει. Εχω αλλάξει προληπτικά ηλεκτροβαλβιδα μπροστά αλλα τίποτα τα ιδια. Απο που παίρνει εντολή η ηλεκτροβαλβιδα;; Το πανελ μπροστά με τους διακόπτες ειναι παθητικο με ντιζες, πως ξέρει η ηλεκτροβαλβίδα οτι εγω αλλάζω την θερμοκρασία ;;; Υπαρχει κατι ηλεκτρικο μεσα στην εβαπορετα;;; εχω βρει αυτο το link μήπως και βοηθάει.
https://www.bmwdiscountparts.com/v-2002-bmw-z3--roadster--3-0l-l6-gas/hvac--evaporator-and-heater-components
Παιδια δεν μπορω να βρω ακρη ουτε με ηλεκτρολόγους γνωρίζει κανεις;
Εχω αλλάξει προληπτικά ηλεκτροβαλβιδα
Φίλε Τέο θα σου έλεγα να κοιτάξεις τις ηλεκτροβαλβίδες, αλλά το έχεις κάνει ηδη...
Φίλε Τέο θα σου έλεγα να κοιτάξεις τις ηλεκτροβαλβίδες, αλλά το έχεις κάνει ηδη...
Καλησπέρα ναι το εχω κάνει. Αυτό που θα κανω είναι να γυρνάω τον διακόπτη και με ενα πολύμετρο μπροστά στην φισα της ηλεκτροβαλβιδας να δω αν μεταβάλλεται η τάση. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι από που παίρνει εντολή η ηλεκτροβαλβίδα εχω την εντύπωση οτι κατι υπάρχει στην εβαπορετα.
Βρες καλό ηλεκτρολόγο
Έχεις πμ
GiannisMRE
23-01-24, 09:47
Η ηλεκτροβαλβίδα είναι ανοιχτή και κλείνει όταν χρειάζεται να απομονώσει το ζεστό νερό του ψυγείου, δηλαδή όταν ανοίγουμε A/C.
Άρα θα πρέπει όταν πατάς κλιματισμό και κλείνεις να ανοιγοκλείνει αντίστοιχα.
Δεν γνωρίζω χωρίς κλιματισμό με ρύθμιση σε κρύο αέρα πως συμπεριφέρεται.
Υποθέτω, με βάση τη θερμοκρασία καμπίνας θα δίνει εντολή άνοιξε κλείσε ..
Επίσης, καλώς κακού μπορείς να τη δοκιμάσεις με 12V να δεις αν δουλεύει.
(Σε Ε46 την είχα πατήσει, ανοίχτηκε βγήκε η σκουριά-μάκα και λειτουργεί πλέον)
Καλησπέρα σε όλους ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η καλύτερη λύση είναι ένας καλός ηλεκτρολόγος μου έχουν σταλθεί κει προτάσεις με pm. Θα ενημερώσω όταν γίνει διάγνωση τι είχε συμβεί ώστε να ξέρει όταν κάποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα .
Καλησπέρα σε όλους ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η καλύτερη λύση είναι ένας καλός ηλεκτρολόγος μου έχουν σταλθεί κει προτάσεις με pm. Θα ενημερώσω όταν γίνει διάγνωση τι είχε συμβεί ώστε να ξέρει όταν κάποιος αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα .
Mε το καλο να βρεθει λύση!!! :cheers:
Κάποια εξέλιξη ?
Καλησπέρα. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον δεν έχω πάει ακόμα γιατί δεν κατάφερα να βρω χρόνο θα ενημερώσω αμέσως όταν βρεθεί η αιτία γιατί έχει ενδιαφέρον η περίπτωση αυτή.
Καλησπέρα Παιδιά,
Ασχολήθηκα αρκετά σήμερα ξήλωσα την ηλεκτροβαλβιδα της έδωσα τάση με τροφοδοτικό πάγκου 12 v και δουλεύει μια χαρα. Το πρόβλημα οφείλεται στην τάση που έπρεπε να δίνει το αυτοκίνητο στην φύσα της με λίγα λογία δεν περνει ρεύμα μπροστά όσο και να γυρίσω σε κρύο . Όσο γυρνάς σε κρυο τόσο κλείνει για αυτο εχω συνέχεια ζεστή γιατί πολύ απλα η βαλβίδα είναι μονιμά ανοιχτή γιατί δεν έχει τάση . Τώρα τι κάνω ;; απο που παίρνει σήμα αυτή ;; εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Καλησπέρα. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον δεν έχω πάει ακόμα γιατί δεν κατάφερα να βρω χρόνο θα ενημερώσω αμέσως όταν βρεθεί η αιτία γιατί έχει ενδιαφέρον η περίπτωση αυτή.
Βρήκα μάλλον την λύση εδω:
https://www.bimmerfest.com/threads/heater-control-valve-always-open-suspect-microswitch-on-back-of-ihka.1419871/#post-13608635
είναι ένας μικροδιακοπτης πίσω απο τον διακόπτη ζεστού κρύου και μια ασφάλεια κριμένη πίσω απο το ραδιο . Κάνω δοκιμές αύριο και σας ενημερώνω.
Όταν δεν έχεις κάτι αναμένο και κινείσαι στο δρόμο σου έρχεται μια ζέστη μέσα στην καμπίνα η οποία είναι κυρίως στο πρόσωπο αισθητή ?
Όχι τώρα πλέον έχω κρύο και ζεστό οπότε θέλω και άμεσα το πρόβλημα ήταν σε μια ασφάλεια πίσω από την κονσόλα. Δεν έχω όμως ενδιάμεσες θερμοκρασίες βασικά δεν είχα ποτέ έχω μόνο φουλ κρύο η φουλ ζεστό ότιδηποτε είναι στην μέση δεν λειτουργεί είναι φουλ ζεστό και φουλ κρύο έχω μόνο στο τέρμα . Μήπως το Ζ3 από την μάνα του είναι έτσι ;;; Αν ναι να μην προχωρήσω σε ξηλωμα άδικα
Παιδιά το έφτιαξα και θα μοιραστώ μαζί σας το τι απίστευτο τελικά ήταν. Πάντα όταν προσπαθούμε να επιδιορθώσουμε κάτι πρέπει να είμαστε παρατηρητικοί ήταν μπροστά μου και δεν το έβλεπα. Από όταν αγόρασα το αυτοκίνητο είχα το πρόβλημα αυτό και ήταν λάθος τοποθετημένες οι ντίζες και αυτό το κατάλαβα όταν ξηλωσα τα πάντα παρατήρησα ότι γυρνούσα από κρύο σε ζεστό και το αντίθετο ότι ανοίγει το κλαπετο στα πόδια και έκλεινε αλανταλα δηλαδή. Έτσι κατάλαβα ότι αντιστοιχεί σε λαθος ντιζα το κουμπί οπότε έκανα πολλές δοκιμές και βρήκα την σωστή σειρά . Προφανώς ο προκάτοχος μου τα είχε πειράξει η αυτός η κάποιος που υποτίθεται ήταν μάστορας.
nikos valvetronic
13-03-24, 21:58
Κάπου είχαμε ένα θρεντ national synergiographic
Για εκεί είσαι!!
Είναι ωραίο πιστεύω να ασχολούμαστε και να μοιραζόμαστε εμπειρίες ίσως κάποιος αργότερα να αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα.
nikos valvetronic
20-03-24, 00:28
Δεν το συζητάμε αυτό, φυσικά!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.