PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 330 κάψιμο λαδιού



Panos330ci
30-03-23, 11:34
Καλημέρα σας έχω ένα e46 330 κ το τελευταίο 4 μηνο έχω παρατηρήσει να τσιμπάει αρκετό λάδι…βάζω τα Castro magnatec 10/40…έχει αντιμετωπίσει κάποιος φίλος αντίστοιχο θέμα; Αν ναι το αντιμετώπισε με αλλαγή τσιμουχακια η μπορεί να διορθωθεί με αλλαγή λιπαντικού Γτ έχω ακούσει κ αυτό σαν σενάριο που δε νομίζω να ισχύει κ τόσο!!!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

dreamer
31-03-23, 16:15
χωρις να γνωριζω τι λαδι παιρνει το δικο σου,ψαχνιντας στο ιντερνετ βλεπω οτι προτεινεται το 5-30, 5-40..βαζεις λαθος λαδι,οποτε μαλλον πρεπει να ακουσεις αυτο σεναριο.οσον αφορα μαρκα,το magnatec ειναι ξεπερασμενο σαν ποιοτητα..αν θες καστρολ βαλε το χρυσο το edge,ειναι λιγο πιο ακριβο αλλα πιο οικονομικο απο αλλες μαρκες..επισης πρεπει να προσεχεις να βαζεις λαδι συμφωνα με τις προδιαγραφες που φαινονται τυπωμενες πανω στο κουτι..αν εισαι bmw ll01 η' bmw ll04..μην βαζεις καποιο οποιοδηποτε λαδι σαυτα ταιξωδη που πρεπει χωρις να εχει αυτες τις προδιαγραφες,οποια προτεινετια για σενα..αν μπορεις και τις 2 προδιαγραφες βαλε την bmw ll04 ειναι ντιζελοπροδιαγραφη για περισοτερη οικονομια.

τωρα αν εισια σωστος με την επιλογη λαδιου και εχεις ακομα θεμα τοτε ισως να ειναι τα προβληματα που λες.

CHKO3CI
01-04-23, 14:53
Βάλε μπρος με κρύο τον κινητήρα και χωρίς να το κινήσεις.
Περίμενε μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία στην μέση.
Δώσε γκαζιές και άν βγάλει άσπρο καπνό, είναι τσιμουχάκια.46044

Ο σύγχρονος και λιγότερο δαπανηρός τρόπος αλλαγής, είναι να αλλαχθούν από το επάνω τμήμα του κινητήρα.

S8N
03-04-23, 18:31
Τι εννοείς, αγαπητέ μου, όταν λες ότι 'τσιμπάει' λάδι?

Γιατί μου έφερες στο νου χημεία λυκείου, όπου ψάχνεις να βρεις το molarity κάποιου διαλύματος.

Αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, το δικό μου καίει ομογενές μείγμα λαδιού-βενζίνης. Μιλάμε για τον τελευταίο δίχρονο εξακύλινδρο της πενβέ, Τώρα τελευταία έχει αρχίσει να προστίθεται και παραφλού, που δείχνει πόσο μπροστά είναι το Μόναχο όταν οι άλλοι ψάχνονται με Aquamist και Snow Performance.

600ml στα 1000 km, λοιπόν, καίει του υποφαινόμενου. Σίγουρα τα τσιμουχάκια έχουν συμβάλλει κάπως, γιατί όταν το σβήνω για μικρό χρονικό διάστημα και ξαναβάζω μπροστά η φάση πίσω θυμίζει βαπόρι της Zante Ferries που κάνει το Κίμωλος-Φολέγανδρος τον 15Άυγουστο.

Μπορεί να ευθύνονται και τα ελατήρια των πιστονιών. Στις 300Κ κμ σίγουρα οι κύλινδροι είναι οβάλ, αλλά επειδή όλα αυτά σημαίνουν χρόνο σε συνεργεία αποφάσισα να τα γράψω εκεί που δεν πιάνει μελάνη μέχρι να το τουρμπίσω και να σπάσει μια και καλή.

Y.Γ. Βάζω Motul 8100 5W30.