PDA

Επιστροφή στο Forum : MAZDA MX5 ND RF 1.5LT 135PS



nik200
16-12-19, 12:10
###Μα τι τον εχει πιασει αυτον τον νικο με τα mazda πια?????πριν αρχισω το κειμενο να σας πω οτι απλα ετυχε...να χω δοκιμη τοσα mazdakia μαζεμενα.....

μεσα στην καρδια λοιπον του χειμωνα....δεκεμβρης μηνας...τι καλυτερο απο το να κανεις review ενα cabrio roadster με βρεγμενο δρομο??η πεμπτουσια της οδηγησης...ευτυχως σε καποια σημεια ειχε λιγακι στεγνο....ας τα παρουμε ενα ενα ομως...

λοιπον....το αμαξι ειναι για πρωτη φορα απο κοντα, ιδιως το rf, πανεμορφο...το ειχαμε στο κλασικο κοκκινο βαθυ της εκθεσης που ειναι και χρωμα λανσαρισματος της mazda...και ενω γενικα δεν ειμαι του κοκκινου αναμφισβητητα του παει....το μιατα ειναι πλεον επιθετικο και να το πω ισως και διαχρονικο σε rf μορφη...απλα κλασικα οπως ολα τα μαμα mx5 θελει χαμηλωμα.....για να δειξει καθως ειναι πολυ ψηλο....

οι ομορφιες συνεχιζονται και μεσα....που ναι μ αρεσε καλυτερα απο το 124 abarth που ειχαμε.....πολυ οδηγοκεντρικο με το στροφομετρο να δεσποζει στη μεση του πινακα οργανων...και ευχαριστη νοτα τα ηλεκτρονικα οργανα στα αριστερα για καταναλωση θερμοκρασια κτλ κτλ..που δεν δειχνουν παραταιρα....η ποιοτητα ειναι εξαιρετικη για miata ....οσοι ειχαν τις παλιες γενιες ξερουν πολυ καλα τι εννοω...και γενικα θυμιζει αμαξι που κοστιζει...και οχι απλα ενα παιχνιδι οπως παντα το μιατα ηταν...η σοβαρη γραμμη πλευσης της mazda φαινεται και εδω...που προσπαθει να χτυπησει ολο το segment των roadster....ακριβα-φτηνα...δυστυχως ο δοαθεσιμος χωρος μεσα...δεν ειναι και πολυς πλεον...το αμαξι ισως να ειναι οριακα πιο μικρο απο το mk3 nc μεσα..αλλα χωραγα να οδηγησω..με εξαιρετη θεση οδηγηση και ολα σωστα στα χερια μ εργονομικα....

μοτερικα πλεον ειμαστε skyactiv..και ειναι το δευτερο σε σειρα που οδηγω μετα το 2lt mazda 3...περιεργα μοτερ αυτα....με συμπιεσεις στο θεο...αλλα χωρις εκκεντρα...να το εξηγησω σε απλα ελληνικα...νιωθεις το τραβηγμα απο χαμηλα...χωρις σκορτσαρισματα και ελλειψη ροπης...(τριζουν τα κοκκαλα απο τα παλια γιαπωνεζικα που με 2α αναστροφη δεν εκανες ποτε!!!!!) αλλα χωρις να εχει και ξεσπασμα πουθενα....επ ουδενι δε θα πω οτι δεν ειναι στροφαριστο..γιατι παει και γυριζει ψηλα...αλλα δεν ειναι η ομορφια του εκκεντροφορου.....βλεπε...μοτ ερ is...δεν ειναι ασχημο ή ακ@υλο....αλλα ειναι περιεργο...επισης οι ιαπωνες φευγουν απο τις ριζες τους...mk1-2 που τα διναν ολα ψηλα....σαν παλιο 16v μοτερ.....προσωπικα αν πραγματι εχουν πετυχει τις καταναλωσεις που λενε...δεν με χαλανε καθολου αυτα τα μοτερ...απλα δεν ειναι και κατι το φοβερο...σαν αισθηση..σαν χρηστης το λεω...

αρκετα ομως με τα βαρετα....εχει ψυχη τελικα το miataki οπως οι ενδοξοι προγονοι του...???εμφατικα ναι...αλλα οχι με τον τροπο που νομιζετε...το αμαξι δοκιμης φυσικα ηταν underpowered, χωρις μπλοκε και με δυο γομαρια μεσα...κοντα στα 200 κιλα plus...παρα τα παραπανω το αμαξι γυριζε...σε συνδυασμο με τον πολυ καθαρο δρομο...ηταν μανιτζεβελο...ακουγε σε καθε input και γενικα θυμιζε πολυ τα υπολοιπα miata...το πλαισιο πολυ καλο...αλλα οι κλισεις και το roll αρκετα μεγαλο απο την μαμα αναρτηση...προκειμενου να σου δειξει οριο...και να μην ειναι καρτακι παντελως...η διαφορα εδω..ειναι οτι θελει να στριψει..και οχι τοσο να κανει παντες...δε λεει οχι..αλλα μαλλον θελει να γραψει χρονο...να ξερετε οτι το 2λτ 184 γραφει ιδιο χρονο πιστας με s2000...πραγματικο κατωρθωμα ακομα και σημερα....με 60 αλογα κατω...και χωρις οριακο στησιμο....οπως το s2000...χωρις να καταφερω να βγαλω τα απειρα συμπερασματα, με εκανε να χαμογελασω το μικρο μιατακι βλεποντας το να φευγει...και αυτο ειναι πολυ σοβαρο!!!

συμπερασματικα λοιπον...ειναι ενα miata..θα σου κλεψει την καρδια...οποιος δεν το χει οδηγησει να οδηγησει ενα αμεσα...και σε οποιον δεν αρεσει...μαλλον δεν κανει για τετοιο αμαξι...το group vag...θα τον καλυψει απολυτα να μετακινηθει...αν θελει να οδηγαει...δεν υπαρχει καλυτερο στα 26χιλιαρικα...που δυτυχως γινονται πολλα 33 για το rf της δοκιμης....παρτε το απλο!!!ή μαλλον το 2λτ σε απλο στα 31-32!!!!!

nik200
16-12-19, 15:04
υγ...το μιατα παντα ηταν μια φοβερη βαση που πολλες τερατογενεσεις εχουν βγει ανα τα χρονια...και το 15αρι λοιπον με μια αναρτηση, ενα μπλοκε θα βελτιωθει δραματικα και θα γινει μια φοβερη οδηγικη μηχανη...προσωπικα θα επαιρνα σιγουρα το διλιτρο που επιτελους παιρνει τα ποδια του, αν ηταν να παρω nd, το 15αρι ειναι φοβερο αλλα θετει περιορισμους το ιδιο το μοτερ...που αναθεμα ποιος θεος ελληνας θα παει να τουρμπισει με την συμπιεση στο 16.....

chief
22-12-19, 14:31
Εκανα καμια δεκαρια γυρους εδω στη πιστα πριν απο λιγο με ενα Miata ND 2.0 165ps νομιζω.
Ειχε λαστιχα Neova AD08R και progressive ελατηρια χαμηλωματος της eibach
Πολυ ωραίο, μ αρεσε παρα πολυ. Ουδετερο με υπερστροφη στην εξοδο, πολυ ελεγχομενο και γενικά πολυ διασκεδαστικο αμαξι. Οπως ολα τα ΜΧ-5.
Ειναι νεας γενιας αμαξι, αλλα εχει ολα τα οδηγικα χαρακτηριστικα των προηγουμενων μοντελων.
Εαν υπηρχε τροπος να μας βαλουν μεσα και να οδηγισουμε με κλειστα ματια, απο τα πρωτα δευτερολεπτα θα καταλαμβεναμε οτι ειναι Μιατα.

mechanic
23-06-20, 08:31
###Μα τι τον εχει πιασει αυτον τον νικο με τα mazda πια?????πριν αρχισω το κειμενο να σας πω οτι απλα ετυχε...να χω δοκιμη τοσα mazdakia μαζεμενα.....

μεσα στην καρδια λοιπον του χειμωνα....δεκεμβρης μηνας...τι καλυτερο απο το να κανεις review ενα cabrio roadster με βρεγμενο δρομο??η πεμπτουσια της οδηγησης...ευτυχως σε καποια σημεια ειχε λιγακι στεγνο....ας τα παρουμε ενα ενα ομως...

λοιπον....το αμαξι ειναι για πρωτη φορα απο κοντα, ιδιως το rf, πανεμορφο...το ειχαμε στο κλασικο κοκκινο βαθυ της εκθεσης που ειναι και χρωμα λανσαρισματος της mazda...και ενω γενικα δεν ειμαι του κοκκινου αναμφισβητητα του παει....το μιατα ειναι πλεον επιθετικο και να το πω ισως και διαχρονικο σε rf μορφη...απλα κλασικα οπως ολα τα μαμα mx5 θελει χαμηλωμα.....για να δειξει καθως ειναι πολυ ψηλο....

οι ομορφιες συνεχιζονται και μεσα....που ναι μ αρεσε καλυτερα απο το 124 abarth που ειχαμε.....πολυ οδηγοκεντρικο με το στροφομετρο να δεσποζει στη μεση του πινακα οργανων...και ευχαριστη νοτα τα ηλεκτρονικα οργανα στα αριστερα για καταναλωση θερμοκρασια κτλ κτλ..που δεν δειχνουν παραταιρα....η ποιοτητα ειναι εξαιρετικη για miata ....οσοι ειχαν τις παλιες γενιες ξερουν πολυ καλα τι εννοω...και γενικα θυμιζει αμαξι που κοστιζει...και οχι απλα ενα παιχνιδι οπως παντα το μιατα ηταν...η σοβαρη γραμμη πλευσης της mazda φαινεται και εδω...που προσπαθει να χτυπησει ολο το segment των roadster....ακριβα-φτηνα...δυστυχως ο δοαθεσιμος χωρος μεσα...δεν ειναι και πολυς πλεον...το αμαξι ισως να ειναι οριακα πιο μικρο απο το mk3 nc μεσα..αλλα χωραγα να οδηγησω..με εξαιρετη θεση οδηγηση και ολα σωστα στα χερια μ εργονομικα....

μοτερικα πλεον ειμαστε skyactiv..και ειναι το δευτερο σε σειρα που οδηγω μετα το 2lt mazda 3...περιεργα μοτερ αυτα....με συμπιεσεις στο θεο...αλλα χωρις εκκεντρα...να το εξηγησω σε απλα ελληνικα...νιωθεις το τραβηγμα απο χαμηλα...χωρις σκορτσαρισματα και ελλειψη ροπης...(τριζουν τα κοκκαλα απο τα παλια γιαπωνεζικα που με 2α αναστροφη δεν εκανες ποτε!!!!!) αλλα χωρις να εχει και ξεσπασμα πουθενα....επ ουδενι δε θα πω οτι δεν ειναι στροφαριστο..γιατι παει και γυριζει ψηλα...αλλα δεν ειναι η ομορφια του εκκεντροφορου.....βλεπε...μοτ ερ is...δεν ειναι ασχημο ή ακ@υλο....αλλα ειναι περιεργο...επισης οι ιαπωνες φευγουν απο τις ριζες τους...mk1-2 που τα διναν ολα ψηλα....σαν παλιο 16v μοτερ.....προσωπικα αν πραγματι εχουν πετυχει τις καταναλωσεις που λενε...δεν με χαλανε καθολου αυτα τα μοτερ...απλα δεν ειναι και κατι το φοβερο...σαν αισθηση..σαν χρηστης το λεω...

αρκετα ομως με τα βαρετα....εχει ψυχη τελικα το miataki οπως οι ενδοξοι προγονοι του...???εμφατικα ναι...αλλα οχι με τον τροπο που νομιζετε...το αμαξι δοκιμης φυσικα ηταν underpowered, χωρις μπλοκε και με δυο γομαρια μεσα...κοντα στα 200 κιλα plus...παρα τα παραπανω το αμαξι γυριζε...σε συνδυασμο με τον πολυ καθαρο δρομο...ηταν μανιτζεβελο...ακουγε σε καθε input και γενικα θυμιζε πολυ τα υπολοιπα miata...το πλαισιο πολυ καλο...αλλα οι κλισεις και το roll αρκετα μεγαλο απο την μαμα αναρτηση...προκειμενου να σου δειξει οριο...και να μην ειναι καρτακι παντελως...η διαφορα εδω..ειναι οτι θελει να στριψει..και οχι τοσο να κανει παντες...δε λεει οχι..αλλα μαλλον θελει να γραψει χρονο...να ξερετε οτι το 2λτ 184 γραφει ιδιο χρονο πιστας με s2000...πραγματικο κατωρθωμα ακομα και σημερα....με 60 αλογα κατω...και χωρις οριακο στησιμο....οπως το s2000...χωρις να καταφερω να βγαλω τα απειρα συμπερασματα, με εκανε να χαμογελασω το μικρο μιατακι βλεποντας το να φευγει...και αυτο ειναι πολυ σοβαρο!!!

συμπερασματικα λοιπον...ειναι ενα miata..θα σου κλεψει την καρδια...οποιος δεν το χει οδηγησει να οδηγησει ενα αμεσα...και σε οποιον δεν αρεσει...μαλλον δεν κανει για τετοιο αμαξι...το group vag...θα τον καλυψει απολυτα να μετακινηθει...αν θελει να οδηγαει...δεν υπαρχει καλυτερο στα 26χιλιαρικα...που δυτυχως γινονται πολλα 33 για το rf της δοκιμης....παρτε το απλο!!!ή μαλλον το 2λτ σε απλο στα 31-32!!!!!

Καλησπερα παιδια,
ετσι ακριβως ειναι οπως τα περιγραφεις.
Προσωπικα ειχα το ND1 G160 και οταν ειδα τις αλλαγες (αναβαθμισεις) που κανανε στον 2λτ κινητηρα... απλα δεν κρατηθηκα και πηρα το ΝD2 εννοειται στην εκδοση με τη σφιχτοτερη αναρτηση, μπλοκε κτλ.
Αν θελει καποιο παιδι, χαρα μου να μοιραστω εντυπωσεις αλλα επειδη δεν θελω να σας κουραζω με περιττα λογια.
Το αμαξι εχει δυναμη (που μαλιστα με ελευθερωμα ευκολα περναει τους 200 ιππους τροχο) που χρειαζεσαι ικανοτητες και σεβασμο για να την παρεις ολοκληρη χωρις να σε τρομαξει.
Ειναι ξυραφι αλλα "επικοινωνεις" μαζι του και νιωθεις τα παντα, γλυστραει οταν πρεπει να γλυστρησει, κραταει οταν πρεπει να κρατησει.
Ο κινητηρας σε προκαλει/παρακαλει να τον εχεις στα κοκκινα, ενω η πραγματικη καταναλωση βγαζει ματια με το ποσο χαμηλα μενει και ποσο ευκολα πεφτει ακομα χαμηλοτερα. Τα φρενα του μονο θελουν προσοχη ή αναβαθμιση.

Συμπερασματικα,
αν καποιος θελει μονο την "καμπριολαδα" το 2λτ ειναι too much απο πλευρα δυναμης, (μην σας φαινονται λιγα τα "αλογα" καθως το αμαξι ειναι απιστευτα παναλαφρο, τα βαρη που δινει η μαζντα ειναι με φουλ υγρα και οδηγο 75KG)
οποτε το 1,5 ειναι μια χαρα.
Αλλα για οποιον "το εχει" με το στρηψιμο... τοτε το 2λτ και μαλιστα στην εκδοση με σφιχτοτερη αναρτιση, μπλοκε, ρεκαρο κτλ, ειναι one way option.

nik200
23-06-20, 09:20
Πραγματικα το 2λτ...με το καλο μοτερ..το πιστευω οτι θα ειναι υπεροχο..εδω το 15αρι -οπως το οδηγησα-σχεδον καλυπτει εναν μεσο οδηγο και με το παραπανω..τωρα στο 2λτ με 50 αλογα πανω..θα ειναι ποιημα..ποτε ειπαμε θα πεσουν οι τιμες τους??:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

mechanic
23-06-20, 16:27
Αυτο με τις τιμες οντως ειναι μονο για... γελια δυστηχως.
Να φανταστεις η μαζντα προσφερει δικαιωμα εκπτωσης (γυρω στα 2,5 χηλιαρικα στην περιπτωση του G184 Revolution Top) και ειδηκα αν ειχες μαζντα και ξαναπαιρνεις μαζντα. Επι της ουσιας παιρνεις τη φουλ εξτρα εκδοση στην τιμη της entry level. Το ζητησα ευγενικα αυτο απο την ελληνικη μαζντα και ανακαλυψα οτι προσπαθουν να ανεβασουν επιπεδο, απλα ανεβαζωντας τις τιμες. Οποτε και δεν εδωσα συνεχεια...

Οσον αφορα το μιατα τωρα:
Να γνωριζουμε οτι το ΝD φτιαχτηκε προοριζομενο μονο για 1500 κυβικα, η 2λτ εκδοση αρχικα G160 για το ΝD1 απλα υπηρξε κυριως για την Αμερικανικη αγορα.
Στην πορεια ομως για τις ND2 εκδοσεις οταν ειδανε την επιτυχια (στην αλλη μερια του αντλαντικου ) του 2λτ, τον αναβαθμισανε αντιστοιχα οπως και τον 1500αρη με κυριο στοχο το στροφαρισμα/ακαριαια αποκριση στο γκαζι και εκπομπες ρυπων φυσικα. Το αποτελεσμα ηταν πολυ ανωτερο των προσδοκιων, οι κινητηρες αυτοι βγαζουν παραπανω δυναμη απο οτι επισημα αναφερεται, ειδηκα για οσα μοτερ στρωθηκανε σωστα και περνανε τις 15-20.000χλμ εχωντας καθαρη βενζινη στο ρεζερβουαρ τους.
Προσωπικα το εχω ψιλομετανιωσει που πηρα το 2λτ... Καθως νομιζα οτι επειδη "ξερω" να στριβω, πως θα μπορω και ευκολα να παρω οτι εχει να δωσει αυτο το μοτερ. Η αληθεια ομως ειναι οτι το 2λτ ειναι μονο για αυτους που πραγματικα το εχουν, εχει αισθηση (και προκαλει φοβικα συνδρομα) street μηχανης. Μην με παρεξηγησε, το αμαξι ειναι "νυστερι" μπορεις να κανεις τις καλυτερες τομες, μπορει ομως και να σε κοψει ασχημα αν δεν σεβεσαι τα ορια.
Οσο το μαθαινω ανακαλυπτω πως δεν μοιαζει να φτιαχτηκε για να "σπαει τα χρονομετρα σε πιστα" αλλα να ειναι μια γνησια χαμογελογεννητρια καθε φορα που το οδηγεις.
Δυστηχως εκ των υστερων καταλαβα πως το soft top 15αρι θα μου ταιριαζε καλυτερα, καθως με safe επωνυμο προγραμμα πχ https://bbrgti.com/collections/mazda-mx-5-nd/products/bbr-mx-5-nd-starchip
και αργοτερα ενα μπλοκε και λιγο κοντυτερη μεταδοση θα μπορουσα να παρω στο μεγιστο αυτα που εχει να δωσει.

Τωρα στην G184 εκδοση ενω λατρευω τον κινητηρα, πιανω τον εαυτο μου να παιζει μονο με υπερστροφη ισχυος καθως τα 2λτ στην εκδοση με τα μπιλστειν (που φτιαχτηκαν αποκλειστικα για το μιατα) και μπλοκε, ειναι πιο tail happy με βιδωμενο στην ασφαλτο μπροστινο συστημα και απολυτα προβλεψημη ουρα. Αλλα επειδη μαζευει πολλα χλμ απο σημειο σε σημειο θελει παρα πολυ προσοχη. Νομιζω οτι χρειαζομαι μαθηματα... :facepalm:

Σε καθαρα τεχνικο επιπεδο και οι δυο κινητηρες εχουν χαρακτηρηστικα που δυσκολα αντιλαμβανεται κανεις:
Κατ'αρχην σε φυσιολογικη οδηγιση λειτουργουν σε κυκλο μιλερ, σε καθε ασε/δυνατο/γρηγορο-πατα του γκαζιου προσπαθει η ECU να δωσει οσο πιο επιθετικες ρυθμισεις μπορει, αν οι γνωστες μου επιτρεπετε να το πω απλα ωστε να ειναι κατανοητο απο ολους, ο κινητηρας συμπεριφερεται σαν "προγραμματισμενος" αν ανιχνευσει καθαρη βεζνινη ανω των 95 οκτανιων. Κοινως τη στοκ δυναμη την αποδιδουν με 95αρα, αν βαλουμε καθαρη 100αρα αποδιδει παραπανω δυναμη.
Και να ξερετε οτι ειναι "φρεναρισμενο" και το "ελευθερωμα" ερχεται ευκολα προς οποια κατευθυνση θελει κανεις. Στο ND2 184 μονο με αντικατασταση (οβερσιζε) μεσαιου τμηματος εξατμισης αποδιδει πριν/μετα στο δυναμομετρο +8 ιππους.
Στο θεμα βελτιωσης κυριολεκτικα χανεσαι στις επιλογες. Προσωπικα αν δεν φοβομουνα τη δυναμη του (λογω οδηγικης ανεπαρκιας μου) θα εβαζα μοναχα επωνυμο προγραμμα με κοφτη στις 8000 και οβερσιζε μεσαιο τμημα εξατμισης. Αυτες οι δυο κινησεις φερνουν την αποδοση στους τροχους στους περιπου 200 ιππους.
Και απο και επειτα μοναχα συχνες αλλαγες λαδιων και προληπτικο καθαρισμο αυλων εισαγωγης καθε 30.000χλμ και φυσικα λαστιχα...

nik200
24-06-20, 13:34
πραγματικη εγκυκλοπαιδεια ο φιλος mechanic!!!

να ευχαριστησω θερμα!!

chief
24-06-20, 19:12
Πολυ καλο αυτοκινητο και πολυ διασκεδαστικό
Μοναδικό μειονεκτιμα που βρηκα, ηταν η αποτομη μεταφορά βαρους απο το υπερβολικό ρολλ .

nik200
25-06-20, 12:01
Πολυ καλο αυτοκινητο και πολυ διασκεδαστικό
Μοναδικό μειονεκτιμα που βρηκα, ηταν η αποτομη μεταφορά βαρους απο το υπερβολικό ρολλ .

συμφωνω..θελει ελατηρια επειγοντως...οπως ολα τα mx5!

mechanic
25-06-20, 12:23
Εχετε δηκιο...
Προσωπικα δεν εχω καθολου γνωσεις σε θεματα αναρτισης, απλα οτι αποψη εχω προερχεται απο τη συγκριτικη οδηγηση του RF kai ST (soft top).
Αμφοτερες ειχαν την "καπ" αναρτηση (αν ηταν γαλλικο θα την ονομαζαμε καπ... η μαζντα αναφερει πως η Bilstein εξελιξε αποκλειστικα για τη δρομησια εκδοση του ND πληρες σετ "σπορ αναρτισης").
Σε αυτο το σημειο να αναφερω πως αν τυχει και βρεθουμε ποτε απο κοντα θελω να το κανετε μια βολτα ωστε να επιβεβαιωσετε αν κανω λαθος η οχι στις ακολουθες (μεχρι τωρα) εντυπωσεις:
Η αναρτιση ειναι "σφιχτη" αλλα δεν κοπαναει παρολο τα ποτενζα S001 σε 205/45-17 που φοραει, αφηνει να γειρει λιγο το αμαξωμα αλλα μονο στην εντονη φορτιση.
Υπ'οψιν στο ND (το οποιο δεν ειναι εξελιξη του ΝC αλλα εξ ολοκληρου απο την αρχη ενα ΝΑ ή ΜΚ1 που να πληρει ολες τις συγχρονες προδιαγραφες ασφαλειας) οπου απλα νιωθεις τα παντα... απο το "σφιξιμο" των συγχρονιζε στο σασμαν το οποιο εχει απο το ΝΑ 2 εκατοστα διαδρομη η καθε ταχυτητα αρα μπορεις να αλλαζεις με το "σπασιμο του καρπου" ταχυτητες, μεχρι το ποσο εχει φορτιστει η αναρτιση σου και κατ'επεκταση ποτε θα ξεκινησει να γλυστραει η οχι. Υπ'οψιν ακομα και οταν γλυστραει, απλα γλυστραει δεν "ξεκολαει" και μπορεις και ελεγχεις ανετα ειτε με τιμονι, ειτε προσθαφαιρωντας γραμμαρια πιεσης στο (ακαριαιας αποκρισης) γκαζι κατα την υπερστροφη ισχυος. Ενω ο κινητηρας (G184 αναφερομαι) ενω εχει "σκαλοπατια αποδοσης" δεν ξεσπαει αποτομα οποτε πρεπει να εισαι περισσοτερος ασχετος απο εμενα για να χασεις τον ελεγχο απο οτι θες να κανεις.
Στο θεμα της αναρτισης παντως παρατηρησα οτι αν οδηγησεις back to back ενα 2λτ RF ενταξει εχεις τις Α εντυπωσεις...
Αν ομως αμμεσως μετα οδηγησεις ενα Soft Top, τοτε νιωθεις το αμαξι πιο "χαμηλο" (ενω ειναι το ηδιο) και το νιωθεις στις αλλεπαληλες αλλαγες να μην "μετατοπιζεται" καθολου, σε σημειο που απλα να γερνει λιγο δειχνωντας/λεγωντας σου οτι ειναι στο παρα ενα να αρχισει να γλυστραει. Οποτε δια την εις ατοπον απαγωγη, φανταζομαι οτι (ειδηκα) to RF με την στοκ νορμαλ αναρτιση θα κανει ακομα πιο εντονο αυτο το φαινομενο.
Ισως να λεω βλακειες, δεν ξερω γιατι δεν εχω οδηγισει το 1500 ωστε να εχω σωστη αποψη και το οτι μου αρεσει να στριβω, δεν σημαινει οτι ξερω να στριβω :) Για αυτο θελω καποια στιγμη οποιος το εχει με το στρηψιμο να μου πει τη γνωμη του.

nik200
25-06-20, 12:34
φιλε mechanic δεν ειμαστε εμεις ουτε ο βατανεν ουτε ο πατανεν...απλοι καθημερινοι ανθρωποι ειμαστε οπως ολοι..που απλα μπορει να χουμε ασχοληθει λιγο παραπανω!οποτε ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες!μη ξεχνας οτι μεσα απο το γραπτο λογο ειναι δυσκολο να μεταφερεις την εμπειρια...και απλα παλευουμε για ενα ορθο συμπερασμα..

πραγματι το μχ πλεει λιγο παραπανω απο οσο πρεπει..που το χουν κανει επιτηδες για να ειναι ανετο το αμαξι..γιατι μολις βαλεις ελατηριο και χαμηλωσεις..χανεται πολυ η ανεση...και στο κατω κατω..η μαζντα δε πουλαει μια lotus πισταδικη αλλα ενα πολυ ευχαριστο αμαξι..αν το θες ακομα πιο στριφτερο υπαρχει και η βελτιωση! στο κατω κατω το 90% των οδηγων δε θα το χρειαστει !!!!!

mechanic
25-06-20, 14:11
Εχεις δηκιο...
By the war συγνωμη αν ο γραπτος μου λογος δεν μεταφραζει σωστα αυτα που σκεφτομαι.
Προσωπικα αυτο που αυτη τη στιγμη με ενοχλει ειναι τα φρενα του (φρεναρωντας απο χλμ τελικης),
οπου για αρχη θα ψαχτω για καποιο καλυτερο κατακι και μετα πρατουμε βαση του αποτελεσματος.

Επισης μιλωντας για βελτιωση (κινητηρα) στον skyactive τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα απο οτι εχουμε συνηθισει, καθως ειναι "φρεναρισμενος" σε τομεις που δεν ειμαστε συνηθισμενοι.
Για παραδειγμα δεν εχει under sized ή orifice στην εισαγωγη, εχει περιοριστη ροπης, αλλαζει τις μοιρες του μεταβλητου (κοβει δυναμη) στην 6η ταχυτητα ή οταν πλησιαζουμε τα 200, ενω εχει εξαιρετικα σχεδιασμενη εξατμιση αν την αλλαξεις με μια "τυπικα οβερσιζε με μεσαιο και τελικο" θα χασεις απο λιγο εως αρκετη δυναμη παντου και θα κερδισεις μονο θορυβο και επιπλεον καταναλωση. Ενω αν πχ καταργησεις (η αντικαταστησεις με 100αρη ελευθερας) τον δευτερο καταλυτη και το μεσαιο με αυξανομενη διαμετρο κερδιζεις παντου δυναμη, δεν ανεβαζεις καταναλωση και σαν μειονεκτημα/πλεονεκτημα (αναλογως τις προτιμησεις) εχεις ενα πιο βαρυ ηχο.
Και στα 2λτ θελει προσοχη να εχεις ενεργη την εργοστασιακη εγγυηση γιατι τα ND1 ειχανε θεμα με τα σασμαν τους, το οποιο σασμαν θετει τα ορια στην εξαιρετικη αποδοση του κινητηρα αν τον υπερπληρωσεις ειτε με κομπρεσσορα (καλυτερα καθως ειναι σα να οδηγεις κινητηρα με παραπανω κυβικα) ή βαλεις τουρμπινα.
Οποτε θελει λιγο μελετη απο οποιο παιδι θελει παραπανω δυναμη γιατι μεχρι ενος σημειου (και αναλογως επιλογων φυσικα) υπαρχει ενα εξαιρετικο value for money και μετα ξεφευγει αποτομα και δυσαναλογα.
Καινουργιο παιχνηδι καινουργιοι κανονες...

chief
29-06-20, 06:20
συμφωνω..θελει ελατηρια επειγοντως...οπως ολα τα mx5!

Νικο, τα ετοιμα ελατηρια που κυκλοφορουν στην αγορά για εργοστασιακες αναρτησεις δεν κανουν κατι εκτος απο το να χαμηλωσει το αυτοκινητο για σκοπους εμφανισης. Στις ιδιες και χειροτερες προδιαγραφες με τα εργοστασιακά ειναι.

Σε αυτες τις περιπτωσεις, ειτε θα μπει αναρτηση, ειτε ακομη καλυτερα για ενα αυτοκινητο που δεν μπαινει σε πιστα κλπ, ενα σετ ρυθμιζομενες αντιστρεπτικές .

nik200
29-06-20, 13:11
Νικο, τα ετοιμα ελατηρια που κυκλοφορουν στην αγορά για εργοστασιακες αναρτησεις δεν κανουν κατι εκτος απο το να χαμηλωσει το αυτοκινητο για σκοπους εμφανισης. Στις ιδιες και χειροτερες προδιαγραφες με τα εργοστασιακά ειναι.

Σε αυτες τις περιπτωσεις, ειτε θα μπει αναρτηση, ειτε ακομη καλυτερα για ενα αυτοκινητο που δεν μπαινει σε πιστα κλπ, ενα σετ ρυθμιζομενες αντιστρεπτικές .

εχεις δικιο....εκανα λαθος...αντιστρεπτικες αλλαζουν τουλαχιστον στο mk3 και βαζουν απο rx8.....my bad...

chief
29-06-20, 17:54
44906

Ενα σετ ρυθμιζομενες, ειναι μια απο τις καλυτερες μετατροπες που πρεπει να εχουν πολλα αυτοκινητα