Επιστροφή στο Forum : Ε36 Στραβωμενες δισκοπλακες?
Παιδια καλησπερα. Τελευταια αντιμετωπιζω το εξης προβλημα. Οταν παταω φρενο με πανω απο 100 110 χιλιομετρα το τιμονι μου τρεμει. Κατω απο 100 δεν τρεμει καθολου. Επισης δεν τρεμει καθολου εαν δεν φρεναρω με οσα και αν πηγαινω, οποτε δεν νομιζω να ειναι τα ζαντολαστιχα (τα οποια τα προσεχω κιολας και δεν εχουν φαει γενικα χτυπηματα). Νομιζω πως ειναι στραβωμενοι οι δισκοι μου αλλα υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο περαν των στραβωμενων δισκων? Αυτο επισης μου το παρουσιασε πρωτη φορα μετα απο προσφατη αλλαγη στα τακακια και επειτα απο ενα μεγαλο σχετικα φρεναρισμα μου απο τα 180 χλμ περιπου σε ενα ταξιδι και εκτοτε τρεμει συνεχως πανω απο τα 100 περιπου. Υπαρχει περιπτωση να εφταιξαν τα τακακια ? Επισης εαν ειναι οντως οι δισκοι τοτε τι κανω σε αυτη την περιπτωση? Τους στελνω σε εναν τορνο να τους φανε λιγο η τσαμπα λεφτα και να αγορασω καινουριους ? Ευχαριστω.
μου ειχε παρουσίασει σχεδόν πάρομοιο προβλημα σε άλλο αυτοκινητό και διορθωθεί αλλάζοντας τακακια!μου ειχαν πει ότι ήταν προβλημάτικα και αν το άφηνα θα έτρωγαν τους δίσκους!
Είχα το ίδιο πρόβλημα. Γνώμη μου άλλαξε δίσκους εγώ μόνο με αλλαγή έλυσα το πρόβλημα.
Εννοείται πέταξα και τα τακάκια.
Vassilis ///M
11-10-19, 12:15
Βγάλε μία δισκόπλακα και πήγαινε την σε κάποιο μηχανουργείο να την ελέγξει....αν δεις ότι χρειάζεται να περάσει ένα ''πάσο'' τότε σίγουρα φταίνε αυτές ...
nikos valvetronic
11-10-19, 23:21
Μάλλον δεν έστρωσες σωστά τα νέα τακάκια στους δίσκους σου, δηλαδή γλυκά φρεναρίσματα και αμυντική οδήγηση στα πρώτα χλμ
όσο επιτρέπουν οι συνθήκες εννοείται. Μην τους φας στο τόρνο, στις περισότερες περιπτώσεις θα ξαναστραβώσουν. Δεν γλυτώνεις το
100αρικο να ξέρεις...!
Εαν τελικα οι δισκοι ειναι στραβοι να αλλαξω και τακακια ? Ποια η γνωμη σας για τα Brembo? Eγω τωρα εχω τα hella-pagid...Επισης εαν αλλαξω δισκους υπαρχει καποια επιλογη για αναβαθμιση εργοστασιακου βαθμου? Δηλαδη μεγαλυτεροι δισκοι κυριως με ιδια η μεγαλυτερη δαγκανα απο αλλο μοντελο ? Ενδιαφερομαι να βαλω κατι σε τρυπητο/χαραχτο κυριως λογω εμφανισης...ευχαριστω
Μεγαλύτερη διάμετρο νομίζω δεν μπορείς να βάλεις, αναβάθμιση όμως μπορείς να κάνεις.
Μπορείς να βάλεις και χαρακτους και τρυπητους με ένα καλύτερο τακακι.
Ρίξε μια ματιά στην EBC ΠΧ και θα δεις ότι υπάρχουν λύσεις.
nikos valvetronic
12-10-19, 19:33
Κατ'αρχήν το 36αρι έχει ολόιδια μπροστινά φρένα με το 46άρι. Τα βασικά φρένα του 36 είναι 286 χιλ. συμπαγείς δίσκοι. Πρώτη επιλογή πας σε
ίδια διάμετρο αλλά αεριζόμενους που φορούσαν τα 318 και πάνω. Αυτο συνεπάγεται και άλλη δαγκάνα-μπραγκέτο φυσικά. Μετά πας σε
300χιλ. δίσκο από 328 και εκέι τελειώνει το 36άρι. Το 46 έχει ένα σκαλί ακόμα τα φρένα του 330 που είναι ζωάκια 325 χιλ. και πραγματικά
κάνουν την διαφορά, αλλά απαιτούν 17άρα ζάντα και πάνω. Υπάρχουν πολλά σετ στα μεταχειρισμένα και η τοποθέτηση είναι πανεύκολη
χωρίς καμία πατέντα. Δεν είπα τίποτα για ///Μ φρένα γιατί θέλουν αλλαγές για να μπουν και το αποτέλεσμα δεν δικαιολογεί τον έξτρα
κόπο σε ένα μη ///Μ αυτοκίνητο.
Εγώ θα έλεγα να πάρεις ένα σετ δίσκους Zimmerman, καινούρια τακάκια , ένα σετ σωληνάκι υψηλής και θα είσαι μια χαρά.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F36 2672622916
Ρίξε μια ματιά και Ελλάδα, πιστεύω κάτι θα βρεις
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F 273063005856
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες...δεν ανεφερα οτι το αυτοκινητο ειναι ε36 318ις με αεριζομενες δισκοπλακες 286 χιλιοστων. Επομενως εχω την αντιστοιχη δαγκανα. Ωστοσο επειδη αναφερθηκαν τα φρενα απο 330 (που μου φαινεται σαν πολυ καλη λυση και φοραω 18αρες οποτε νομιζω χωρανε μια χαρα)...ομως σε αυτην την περιπτωση πρεπει να αλλαξω και δαγκανα η με καλυπτει η υπαρχουσα? Επισης τι παραπανω προσδιδει μια μεγαλυτερη δισκοπλακα με ιδια δαγκανα και τακακι? Πχ αν απλα βαλω 300 χιλιοστα απο ε36 328 εναντι των 286 χιλιοστων που εχω τωρα?
nikos valvetronic
13-10-19, 19:12
Το 330 έχει μεγαλύτερη δαγκάνα-τακάκια αλλά έτσι και αλλιώς κομπλέ πωλούνται τα μεταχειρισμένα.
Αυτό που λες το έχω κάνει εγώ. Έχω βάλει τους 300άρηδες και στην ουσία αλλάζει μόνο το μπραγκέτο
της δαγκάνας που την πάει πιο έξω. Δαγκάνα τακάκια είναι τα ίδια. Αυτό που είδα εγώ είναι πιο άμεσο
δάγκωμα και λίγο πιο ισχυρό φρενάρισμα. Πραγματικλή βελτίωση είδα όταν έβαλα και πίσω τα μεγαλύτερα
φρένα και τα σωληνάκια υψηλής. Ο λόγος που δεν έβαλα τα φρένα του 330 είναι ότι έχω σετ με χειμερινά
λάστιχα 16άρια.
Οταν λες εβαλες πισω τα μεγαλυτερα φρενα τι εβαλες δηλαδη?
Ή από 325 που μπαίνουν χωρίς καμία μετατροπή ή από 330 που όμως δεν μπαίνουν χωρις μετατροπή έστω στα φερμουϊτ του χειρόφρενου
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
προσπάθησε να κάνεις ένα νέο "στρώσιμο" στα τακάκια με πολλά δυνατά φρεναρίσματα. δες στο YouTube πως γίνεται το σωστό bedding in γιατί μπορεί να είναι απλά μια προβληματική.
το εχω πάθει και εγώ κάποιες φορές και μετά από ένα δυνατό στρώσιμο εξαφανίστηκε κάθε τρέμουλο.
Αξίζει να το δοκιμάσεις
Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειχα κανει τη διαδρομη απο πεντελη προς νεα μακρη με πολλα φρεναρισματα λογω κατηφορας και γενικα αγωνιστικη οδηγηση αλλα δεν αλλαξε κατι.
Παιδια καλησπερα και παλι. Επειδη ηρθε η ωρα να γινει η αλλαγη στις δισκοπλακες μπρος-πισω...και επειδη εκανα ενα σχετικο ψαξιμο, βρηκα οτι ολα τα ε36 εκτος μ3, φορανε μπροστα 286 αεριζομενη και μη..... και πισω 280 μη αεριζομενη και 276 αεριζομενη...
Στα ε46 ισχυει το ιδιο αλλα απο 325i και 328i υπαρχει επιπλεον η 300χιλιοστα μπροστα και 294 χιλιοστα πισω... και στο 330i 325 και 320 χιλιοστα μπρος-πισω αντιστοιχα...
Εγω θελω αρχικα να ρωτησω εαν γινεται απο τις πισω μη αεριζομενες που εχω 280 χιλιοστων, να βαλω αεριζομενες 276 χιλιοστων, καθως ειναι πιο φαρδια η δισκοπλακα αλλα και ελαχιστα πιο μικρη. Ειναι αλλη η δαγκανα που φορανε ? Χρειαζεται αλλαγη στα μπραγκετα?
Επισης εφοσον το ε36 μπροστα φοραει μονο μια διασταση...εαν θελω να βαλω 300αρα απο ε46 πχ, η μονη λυση ειναι να βαλω μπραγκετο απο ε46...αυτο γινεται?
Πισω τα ε36 φοραγαν 276 και 280 χιλιοστα...για εκει υπαρχουν 2 ειδων μπραγκετα? Αν θελω να βαλω απο ε46 294 χιλιοστων πρεπει παλι να βαλω μπραγκετο απο ε46?
Αν εχω καταλαβει καλα και τα ε36 και τα ε46 μπροστα και πισω εχουν τις ιδιες δαγκανες εκτος του 330...
Γενικα θελω να αναβαθμισω τις διαστασεις των δισκων μου μονο χωρις να αγορασω σετ φρενων με νεες δαγκανες.
Θα ηθελα καποιος που τα ξερει καλυτερα να με βοηθησει γιατι ειναι λιγο μπερδεμα η κατασταση. Σας ευχαριστω για την οποια βοηθεια!
καλησπερα
ειχα και εγω παρομοιο προβλημα στο e46 compact,και το προβλημα δεν ηταν στα φρενα η στον δισκο αλλα στην δαγκανα,για κοιτα αν κανει σωστη επαναφορα το εμβολο της δαγκανας..
Δεν ξερω...πως γινεται να εχω θεμα την ωρα που φρεναρω μονο εαν δεν επαναφερει σωστα ? Με τη λογικη οτι θα εμενε πατημενο και οι ελαχιστες ασυμμετριες του δισκου σταδιακα θα αυξανονταν ?
Εμενα αυτη τη στιγμη με ενδιαφερει αμεσα να μαθω τα εξης προκειμενου να αποφασισω:
1) το αν ο μονος τροπος να βαλω μεγαλυτερους δισκους ειναι τα μπραγκετα απο ε46 και αν αυτα κανουν στο ε36
2) αν οι δαγκανες απο τις πισω αεριζομενες δισκοπλακες ειναι διαφορετικες απο τις μη αεριζομενες
3) αν με ιδια δαγκανα αλλα μεγαλυτερο δισκο εκτος απο μπραγκετο αλλαζει και η διασταση (φαρδος) στο τακακι (πχ ιδιες μπροστινες δαγκανες ε36 318is και ε46 325 αλλα αλλοι δισκοι 286 και 300 χιλιοστα αντιστοιχα)
nikos valvetronic
17-02-20, 23:57
1) Κάνουν τα μπρακέτα γιατί τα 36 και 46 μπροστά είναι ολόιδια στα φρένα. Τα 286 (αεριζόμενα)με τα 300 έχουν ίδια δαγκάνα-τακάκι.
2)Σίγουρα οι απλοί δίσκοι έχουν διαφορετικές δαγκάνες από τους αεριζόμενους. Έχει μεγάλη διαφορά το πάχος τους.Το ίδιο
συμβαίνει και μπροστά με τα 286 απλά και αεριζόμενα, έχουν άλλη δαγκάνα αλλά ίδιο τακάκι.
3)Νομίζω σε κάλυψα στο επάνω. Στα μπροστα είναι ίδιο το τακάκι σε 286 απλό ή αεριζόμενο και 300.
Οταν μεγαλωνει ο δισκος δεν μεγαλωνει και το φαρδος της ''λωριδας'' που παταει το τακακι ? Η στη συγκεκριμενη περιπτωση απο 286 σε 300 απλα μεγαλωνει και ο κυκλος του μουαγιε? οποτε η ''λωριδα'' μενει ιδια αλλα απλα με μεγαλυτερη περιμετρο?
Εγω το ειχα στο μυαλο μου πως μεγαλωνοντας τη διαμετρο αυτη η λωριδα μεγαλωνει, οποτε θα εμπαινε και φαρδυτερο τακακι στην ιδια δαγκανα.
Επισης τι γινεται με τον πισω αξονα οσον αφορα τα μπρακετα και τις δαγκανες? Μπαινουν απο ε46 ?
κοιτα οταν σταματας αν καποια απο τις δυο ζαντες ειναι ζεστες... κατα 99% ειναι η δαγκανα
εννοεις αν μετα απο μεγαλη πορεια χωρις καθολου φρεναρισμα αν σταματησω ? Αλλα και παλι πως γινεται εαν δεν επαναφερει σωστα να στραβωσουν ?
Εκανα ενα τεστ...πηγαινα για αρκετη ωρα τωρα τη νυχτα με αδειους δρομους απο 50 εως 80 χωρις να πατησω καθολου φρενο...κατεβηκα απο το αυτοκινητο και οι 4 δισκοι ηταν κρυοι...αρα οι δαγκανες επαναφερουν σωστα εφοσον αν δεν επανεφεραν θα ηταν ζεστοι εστω, αν οχι να καινε.
μαλλον κατι δεν καταλαβα σωστα,αν δεν πατησες φρενο πως θα το δεις? εννοω το ενβολο που βαζεις τα τακακια.
ετυχε και να πατησω ελαχιστο φρενο σε ενα φαναρι...αλλα δεν ειναι αυτη η περιπτωση μου....επαναφερει η δαγκανα... και οι τροχοι οταν ειναι το αμαξι στον αερα γυρνανε αρκετη ωρα ελευθερα πριν σταματησουν
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.