PDA

Επιστροφή στο Forum : AUDI TT 2LT TFSI 200PS 2007 δοκιμη....not as bad as you might think!!!



nik200
10-09-19, 12:31
Οποιοσδηποτε σοβαρος ανθρωπος και δη σοβαρος οδηγος δεν συμπαθει τα vag. Ασφαλως και τα αμαξια αυτα δεν ειναι για κανενα λογο κακα ή αχρηστα. Ισα ισα συνηθως εχουν το καλυτερο και πιο αποδοτικο μοτερ στη κατηγορια τους, που παιρνει απειρη βελτιωση και επισης οδηγικα ειναι τρομακτικα ευκολα για να παει ο καθενας γρηγορα χωρις προσπαθεια..μπορω να σας φερω απειρα παραδειγματα με αυτα να κυνηγανε αμαξια πιο δυσκολα και οδηγοκεντρικα που απλα ειχαν μετριους οδηγους που δεν μπορουσαν να τα αξιοποιησουν!αρα για το μεσο χρηστη αυτο ειναι ενα πολυ καλο αμαξι..στην περιπτωση ομως το tt που αναφερω στον τιτλο αυτα δεν ισχυουν..τουλαχιστον στον κλασικο βαθμο των vag!!!!

ειχα καιρο να οδηγησω ενα αμαξι που ξεπερασε αρκετα τις προσδοκιες...ε λοιπον το tt ειναι ενα τετοιο αμαξι...ξεχαστε οτι ξερατε απο το tt πρωτης γενιας, που μεταξυ μας ηταν χειροτερο απο golf gti 4, και αυτο με τη σειρα του δεν ηταν και πολυ καλο....το tt εχει μια εξαιρετικη θεση οδηγησης....το φορας...το μοτερακι ειναι κοσμημα...δουλευει πολυ σωστα και δεν αγκομαχα ακομα και πολυ ψηλα και η χαρτογραφηση ταιριαζει πολυ ωραια στο στησιμο...καθως χωρις προγραμμα, οι βελτιωσεις που λεγαμε, το αμαξι δεν εχει ξεσπασματα και σπαστικα...αυτο το γεγονος απο μονο του κανει το αμαξι για αρχη υπεροχο..η δυναμη μπαινει κατω ανετα και το αμαξι βγαζει τρελλη προσφυση χωρις να θυσιαζει ιδιαιτερα την επικοινωνια αλλα και το παιχνιδι. το τιμονι για vagoeides ειναι πολυ καλο..το αμαξι γυριζει αν θελησεις αλλα προφανως δεν ειναι οδηγικη μηχανη..οποτε ολα με πολυ μετρο..πρωτα θα παει να βγαλει μουτρακια και μετα θα παει να τοποθετηθει..εστω κ λιγο..κανοντας το πραγματικα εξαιρετο για τον μεσο χρηστη....δεν τρομαζει καθολου και απλα εχει και ενα safe παιχνιδι...θα το τονισω οτι ειναι δειλα βηματα της audi προς μια καλη κατευθυνση...φυσικα το αμαξι δεν ειναι miata αλλα οτι κανει το κανει καλα...και δεν θα προβληματισει ποτε...ακομα και με πολλα...καθως το πλαισιο δειχνει να αντεχει πολλα αλογα...ειναι αλλη μια περιπτωση που το αμαξι σιγουρα θα το χαλασεις με πανω απο 250ps....οτι και λαστιχο να βαλεις...

προσωπικα το αμαξι αυτο με προβληματισε...μεχρι τωρα στην κατηγορια αυτη για χαλαρα πραγματα θα επαιρνα το slk δευτερης γενιας...αλλα μετα απο το test drive πιστευω οτι ισως και το tt να ειναι πιο μαχημο απο το gt/cruiser slk...αν καποιος ειναι στην αγορα για αυτα τα αυτοκινητα...θα τα δοκιμαζα και τα δυο back to back...ειναι φοβερες προτασεις και τα δυο και τα κανουν ολα, πλην των χωρων φυσικα....επισης το αμαξι μ αρεσε σαφως καλυτερα οδηγικα και απο τα a5 της εποχης του...ναι ξερω ανιση συγκριση...αλλα το a5 δεν σου βγαζει τοση ορεξη να πατησεις και να χαρεις....ειναι πιο λιμουζινα..να το πω ετσι ακομψα...

το tt ειναι πολυ καλο πακετο...μαζι με το slk...ειναι αμαξια που συνδυαζουν το καθε μερα και με λιγο ευχαριστηση για ανθρωπους που δεν θελουν το κατι παραπανω..και βασικα που το κατι πιο extreme τους τρομαζει...οπως ειναι και το 90% των αγοραστων αυτοκινητων στις μερες μας....δεν βρισκω κανενα λογο να μην αποτελει το 2ο αμαξι για ολους αυτους!!!!

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/09/1351010323579801600x1060-1.jpg

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/09/1351010324434751600x1060-1.jpg

Photographies source https://www.autocar.co.uk/car-review/audi/tt/first-drives/audi-tt-20-tfsi

maris7
10-09-19, 15:09
+1 μας καλυψες

BILL007
10-09-19, 16:52
VAG RULEZ! :ban::th_Laie_67-1:

nik200
11-09-19, 11:42
Στην κατηγορια αυτη σαφεστατα και ο βασιλιας ειναι το cayman...Παντα ηταν και μεταξυ μας οποιοςδηποτε απλος ανθρωπος χωρις να εχει τα εκατομυρια απο πισω με 20-25χιλ παιρνει ενα αμαξι που δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω οδηγικα τελεια και παυλα...για να καταλαβετε και supercar να παρεις το cayman ειναι ενα supercar σε αντιδρασεις και γενικοτερα σε χαρακτηρα..οταν λεω οτι δεν αξιζει να δωσεις παραπανω το εννοω!

Απο κει και περα ερχονται τα αυτοκινητα σαν τα πολυ ολοκληρωμενα audi tt και mercedes slk...το 350ζ-370ζ παραμενουν υπεροχες παιχνιδομηχανες αλλα για αλλη χωρα...και αν θες κατι με ακομα πιο λιγα αλλα με συμβιβασμους σε ταξιδι και γκαζι παιρνεις ενα miata και καθαρισες...επισης φοβερο αμαξι οδηγικα και τεραστιο σχολειο πισω κινησης..για το z4 δεν θα πω καθως εχω οδηγησει ελαχιστα και παραμενει niche επιλογη λογω κυβικων και αυτο (γιατι πρεπει το bmw να πηγαινει και λιγο..οχι 2λτ)....ξεχναω καποιο αλλο σοβαρο ανταγωνιστη?

Με βαση λοιπον τα παραπανω...να γιατι γεμισε ο τοπος slk (1.8lt) και tt δυστυχως πρωτης γενιας (λογω 2λτ δεν πηραν το δευτερης γενιας)....

MixalhsGp
11-09-19, 16:19
Ειναι κακιά να πω οτι αν δεν είχαν σημαία τα άλογα δεν θα τα αγόραζαν ;
Το s2000 δεν ειναι σε αυτη την κατηγορία ;

nik200
11-09-19, 20:44
Ειναι κακιά να πω οτι αν δεν είχαν σημαία τα άλογα δεν θα τα αγόραζαν ;
Το s2000 δεν ειναι σε αυτη την κατηγορία ;

εχεις δικιο..ειναι αλογα, ονομα (audi) και safe handling..οτι πρεπει για να πας γρηγορα χωρις να εκτιθεσαι! και σε αυτο το σημειο παμε στο s2k που ξεχασα! το s2000 εγινε αγαπητο σχεδον σε ολους λογω σχηματος-f20c και μισητο λογω του στησιματος του..πραγματικα αυτο το αμαξι θα σε εξεθετε αν ησουν μετριος...ιδιως τα ap1 που ηταν και τα πιο πολλα στη χωρα μας..ειχαν πολλα θεματα με το πιο βασικο οτι οταν εβαζες αποτομα 2α-3η ψηλα το αμαξι γυριζε...και οχι απο αλογα!!!!ηταν και το τιμονι που δεν εκοβε....γινοσουν τουρτα πριν το καταλαβεις...γιαυτο και τα περισσοτερα ειναι πολυ κοπανημενα...το αμαξι αυτο πραγματι ηθελε προσοχη κατι που ναι μεν η honda ειχε πει...αλλα ολοι αψηφισαν...νομιζοντας οτι ειναι μαλλια τα γενια...κατι η υπερογκη τιμη του σαρακακη..κατι οτι βγηκε η φημη του χαρου...το αμαξι διχασε παρα πολυ..μεχρι και το αγγλικο περιοδικο evo που του βαλε σαν συνολο 3.5/5 αστερια...προσωπικα θεωρω οτι ειναι ενα αμαξι too much για το δρομο..οταν πραγματι κανει τα δικα του οταν βρει ανωμαλια μεσα στη στροφη..αλλα θα ηταν ενα υπεροχο track day weapon....δεν το εβαλα λοιπον γιατι απευθυνεται σε λιγους...που να το λεει η καρδουλα τους...

S8N
20-09-19, 16:57
Λοιπόν, διάβασα το κείμενο του αγαπητού Νίκου και για να είμαι ειλικρινής, είχα την εντύπωση πως ο κόσμος είχε απαλλαγεί από τέτοιες πληγές όπως η βουβωνική πανώλη, η ισπανική γρίπη και το Audi TT.

Ο μόνος που ασχολείται με αυτό το μίασμα είναι κάποιος Kimonas στο Youtube. Μια φορά κάθισα να δω ένα video του και το IQ μου έπεσε 5 μονάδες.

Γκούγκλαρα λοιπόν και είδα πως όντως πωλείται ακόμη, απλώς οδεύει προς κατάργηση. Αυτό σημαίνει πως οι πάσης φύσεως κλαρινογαμπροί και κομμώτριες θα επιστρέψουν στο MX5, που είναι εν γένει καλό νέο.

Γενικά, ο,τιδήποτε κλέβει πωλήσεις από τον συρφετό κλωνοποιημένων οχημάτων του group VAG είναι καλό. Και λιγότερο υποστροφικό, σίγουρα.

Και πριν κλείσω το πικρόχολο σχόλιό μου, θα ήθελα να επισημάνω κάτι:

Το βασικό Audi TT Coupe κοστίζει όσο η Mustang 2.3 Ecoboost.

KTHNXBYE

nik200
20-09-19, 17:13
Κι ομως το tt 2ης γενιας...ειναι καλυτερο απο το mustang!!!:fountwtis::ban::devil2:

S8N
20-09-19, 17:34
Τι το καλύτερο έχει? Το ηλεκτρικό χειρόφρενο? Τον θόλο που κοντεύει να ακουμπήσει την πόρτα? Την κίνηση μπροστά?

Δεν το δέχομαι. Η Mustang είναι τρόπος ζωής. Δηλώνει outsider άτομο, πιο συνειδητοποιημένο και με πιο ελαφριά διάθεση. Κι ας μην έχει V8.

Σήμερα που όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν ακριβά και καλοφτιαγμένα γιατί έχουν ηλεκτρονικά γκαντζετάκια, η Mustang προσφέρει ανόθευτη οδηγική απόλαυση στα ίδια χρήματα με το υπόθετο της Audi.

nik200
20-09-19, 21:18
Το mk3 tt εχει ηλεκτρονικο χειροφρενο...

Εγω εχω οδηγησει το 5λτ mustang το οποιο ηταν πολυ μετριο αμαξι...μ χουν πει οτι το 2.3 ηταν καλυτερο οδηγικα..αλλα το μεγαλο δεν μ αρεσε...το βρηκα σαν οδηγικη μηχανη χαλια...φαινοταν πολυ βαρυ...και για παντες μονο ο παπαπασχος μετα απο πολυ προπόνηση καταφερε να κανει μεταφορα σωστη...το αμαξι ηταν επικινδυνο σε γωνιες...εχω κακη γνωμη...

Σαφεστατα σεβομαι την άποψη σ...αλλα οδηγικα το μετριο tt ειναι σαφως καλυτερο απο το κακο mustang..ταπεινη μ γνωμη! We agree to disagree my friend!

Georgebm
20-09-19, 22:26
Το rx8 που θα το τοποθετουσατε σαν αυτοκινητό?

nik200
20-09-19, 22:54
Το rx8 που θα το τοποθετουσατε σαν αυτοκινητό?

Οδηγικα επικο αμαξι..αλλα με ενα κακο και αργο μοτερ...το αμαξι χρειαζεται 300hp χτες...

Βασικα η mazda διδασκει την honda πως φτιαχνεται ενα τερμα οδηγοκεντρικο αμαξι για τον δρομο....

S8N
21-09-19, 02:06
Το RX8 είναι ο τέλειος υποψήφιος για LS swap.

doctore
22-09-19, 23:56
Στην κατηγορια αυτη σαφεστατα και ο βασιλιας ειναι το cayman...Παντα ηταν και μεταξυ μας οποιοςδηποτε απλος ανθρωπος χωρις να εχει τα εκατομυρια απο πισω με 20-25χιλ παιρνει ενα αμαξι που δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω οδηγικα τελεια και παυλα...για να καταλαβετε και supercar να παρεις το cayman ειναι ενα supercar σε αντιδρασεις και γενικοτερα σε χαρακτηρα..οταν λεω οτι δεν αξιζει να δωσεις παραπανω το εννοω!


....

Αρκεί να έχει μπλοκέ.

nik200
23-09-19, 09:13
Αρκεί να έχει μπλοκέ.

Cayman/ boxster+1500 ευρω!ετοιμο!