PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 N40 πρόβλημα στο ρελαντί



SoNiC_77Gr
15-07-19, 21:53
Καλησπερα στην παρεα!
Το προβλημα εχει ως εξης.. το αμαξι ειναι Ε46 με τον Ν40Β16Α κ με 250.000km.. εχει ξεκινησει κ καιει λαδι εδω κ καιρο (περιπου 1 λιτρο ανα 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα) κ το βλεπω εκτος απο την σταθμη πολλες φορες κ στην εκκινηση του κινητηρα συνηθως το πρωι απο τις πρωτες γκαζιες κ το ντουμανι που αφηνει πισω. Χθες συμπληρωσα ενα λιτρο κ εκανα μια αποσταση περιπου 200km ολα καλα, γυριζω παρκαρω σαν να μην τρεχει τιποτα. Μετα απο 2 ωρες πηγα να το βαλω μπροστα και ζοριστηκε αρκετα να παρει (περιπου 5-6 δευτερολεπτα εδινε η μιζα για να ξεκινησει). Το βγαζω βολτα κ με το που βαζω νεκρα κ πεφτουν οι στροφες τις μισες φορες παει να σβησει αλλα το προλαβαινω πατωντας γκαζι. Συνηθως το κανει αφου ζεσταθει το μοτερ, οταν ειναι παγωμενο δουλευουν ολα ρολοι. Μολις κανω καποια χιλιομετρα κ ανεβασει θερμοκρασια κ ειμαι σταματημενος σε φαναρι πολλες φορες πεφτουν οι στροφες κατω τις 500.. Επισης να προσθεσω οτι την τελευταια φορα που εκανα service οταν βγαλαμε τα μπουζι, το 4ο ηταν λιγο λουσμενο με λαδι!
Γενικα το βλεπω οτι το αμαξι δεν τραβαει οπως τραβαγε (οκ 16αρι αλλα υπαρχει διαφορα!) μηπως υπαρχει κ καποιο προβλημα στην συμπιεση?
Απο οτι μπορω να καταλαβω υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ειναι τσιμουχακια βαλβιδων, υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο?

Ευχαριστω για την οποια βοηθεια!

SoNiC_77Gr
18-07-19, 11:05
Επανερχομαι εχοντας νεοτερα για την ιστορια αυτη. Πηγα στον μηχανικο που το πηγαινω χρονια το αμαξι κ το ξερει, μου ειπε λογικη φθορα με τοσα χιλιομετρα. Πολυ πιθανο να μην ειναι μονο τσιμουχακια μου λεει αλλα ισως και ελατηρια. Επισης του ειπα οτι οσο ειναι ζεστο το αμαξι αν το σβησω ζοριζεται να ξαναπαρει, αν κρυωσει παιρνει αμεσως κ μου λεει αυτο δειχνει οτι δεν υπαρχει συμπιεση που σημαινει οτι μαλλον το προβλημα δεν ειναι μονο απο κεφαλη, αλλα ισως εχει αρπαξει κ πιο κατω (εμβολα). Γενικη ανακατασκευη μου προτεινε με ολα τα τριγυρω αφου θα το ανοιξω να το κανω σωστα μου λεει (γλυστρες, καδενα, τρομπα λαδιου κ μιζα λογο χιλιομετρων) κοστος 2.5-3 χιλιαρικα.
Μου λεει αν δεν εχω σκοπο να το πουλησω συντομα το αμαξι κ να το κρατησω για χρονια ακομα αξιζει να δωσω αυτα τα χρηματα γιατι θα ειναι νεο μοτερ κ θα βγαλει αλλα τοσα χιλιομετρα.. Μπορουμε να βαλουμε κ αλλο μοτερ μου λεει αλλα σαν μεταχειρισμενο δεν θα ξερουμε ποτε τι ζορια εχει φαει κ ποσο θα με βγαλει..
Για να πω οτι το δινω κ παιρνω αλλο αμαξι δεν παιζει, οικονομικα δεν με παιρνει, εδω ζοριζομαι ακομα κ στην τιμη που ακουσα της ανακατασκευης.
Τι προτεινετε? Σωστα με συμβουλεψε κ απο τιμες τις θεωρειτε λογικες?

Γιωργος 250
19-07-19, 11:14
Πολλά δεν είναι τα χρήματα για αυτόν τον κινητήρα;πάρε τιμές για να βάλεις άλλον κινητήρα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

PetrosD
19-07-19, 12:47
μου λεει αυτο δειχνει οτι δεν υπαρχει συμπιεση που σημαινει οτι μαλλον το προβλημα δεν ειναι μονο απο κεφαλη, αλλα ισως εχει αρπαξει κ πιο κατω (εμβολα).

Τη συμπίεση μπορεί να τη μετρήσει και κρύο και ζεστό έτσι ώστε ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. Επίσης υπάρχεις και 2ος τρόπος υγρής μέτρησης συμπίεσης, για να καταλάβει. Αλλά μηχανικός είναι, θα ξέρει.

tolaros96
20-07-19, 22:16
Φίλε μου καλησπέρα! Τσεκαρε αυτό το άρθρο https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=27776&p=591032#post591032

Είχα και γω το ίδιο θέμα απλά δν είχα θέμα με τη μίζα .. το 4 μπουζί τίγκα στο λάδι.. έκανα αλλαγή φλατζας ψευτοκαπακου και τσιμουχακια και τώρα το μοτέρ δεν χάνει ούτε γραμμάριο! Αυτή ήταν η περίπτωση η δική μου! Απλά για ολική επισκευή εγώ δν θα το έκανα. Θα πήγαινα σε τσιμουχακια και φλατζα και θα έβλεπα μετά πώς θα πήγαινε! Απλά βρες καλό μηχανικό να σου κάνει σωστή δουλειά!

Γιωργος 250
21-07-19, 13:17
Φίλε μου καλησπέρα! Τσεκαρε αυτό το άρθρο https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=27776&p=591032#post591032

Είχα και γω το ίδιο θέμα απλά δν είχα θέμα με τη μίζα .. το 4 μπουζί τίγκα στο λάδι.. έκανα αλλαγή φλατζας ψευτοκαπακου και τσιμουχακια και τώρα το μοτέρ δεν χάνει ούτε γραμμάριο! Αυτή ήταν η περίπτωση η δική μου! Απλά για ολική επισκευή εγώ δν θα το έκανα. Θα πήγαινα σε τσιμουχακια και φλατζα και θα έβλεπα μετά πώς θα πήγαινε! Απλά βρες καλό μηχανικό να σου κάνει σωστή δουλειά!Τσιμουχακια άλλαξες από πάνω η κατέβασες καπάκι;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

tolaros96
21-07-19, 13:21
Κατεβάσαμε καπακι απλά ήθελε κάποια ειδικά εργαλεία ο μηχανικός! Γενικά όμως έγινε καλή δουλειά εγώ που νόμιζα ότι είχα θέμα με ελατήρια εν τέλει δν υπήρχε κανένα θέμα!

SoNiC_77Gr
22-07-19, 13:55
Πολλά δεν είναι τα χρήματα για αυτόν τον κινητήρα;πάρε τιμές για να βάλεις άλλον κινητήρα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για αλλον κινητηρα 1000-1200 ευρω χωρις να ειμαι σιγουρος τι ζορια εχει φαει κ ποσο θα μου αντεξει πραγματικα χωρις προβλημα. Ειναι λιγο ρισκο, δικη μου γνωμη.


Τη συμπίεση μπορεί να τη μετρήσει και κρύο και ζεστό έτσι ώστε ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. Επίσης υπάρχεις και 2ος τρόπος υγρής μέτρησης συμπίεσης, για να καταλάβει. Αλλά μηχανικός είναι, θα ξέρει.

Σιγουρα πρωτα απο ολα θα γινει μετρηση σε συμπιεση και μετα αναλογα το προχωραμε.


Φίλε μου καλησπέρα! Τσεκαρε αυτό το άρθρο https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=27776&p=591032#post591032

Είχα και γω το ίδιο θέμα απλά δν είχα θέμα με τη μίζα .. το 4 μπουζί τίγκα στο λάδι.. έκανα αλλαγή φλατζας ψευτοκαπακου και τσιμουχακια και τώρα το μοτέρ δεν χάνει ούτε γραμμάριο! Αυτή ήταν η περίπτωση η δική μου! Απλά για ολική επισκευή εγώ δν θα το έκανα. Θα πήγαινα σε τσιμουχακια και φλατζα και θα έβλεπα μετά πώς θα πήγαινε! Απλά βρες καλό μηχανικό να σου κάνει σωστή δουλειά!

Αν ανοιξει ομως το ψευτοκαπακο και δεν ειναι τελικα μονο απο τσιμουχακια δεν θα ειναι τζαμπα διπλη εργασια και λεφτα για ανταλλακτικα για να βγει κ κυλινδροκεφαλη?
Αλλου που ρωτησα μου ειπαν οτι αν ειναι φλατζα και τσιμουχακια μαζι με πλαναρισμα, τριψιμο εδρες κ ολα τα σχετικα θα παει 800-900.. αν ειναι κ ελατηρια μου ειπαν δεν θα ξεπερασει τα 1200.. Απλα ο αλλος που ειχα ρωτησει μου ειπε 2500 γιατι εβαλε τον παραγοντα να τα αλλαξω ολα (προληπτικα) αφου θα ανοιχτει το μοτερ για να μην χρειαστει να το ξανακανω κ πληρωνω κ αλλα μετα παλι.

tolaros96
22-07-19, 16:18
Καλό είναι τα παιδιά εδώ στο φόρουμ να σου προτείνουν κανένα μηχανικό ο οποίος έχει αναλάβει τέτοιες δουλειές. Εγώ δυστυχώς είμαι από Λακωνία! Τουλάχιστον να ρωτήσεις και να πάρεις τιμές. Αν υπάρχει θέμα για να μην υπάρξει διαφήμιση ή αντίστοιχα δυσφημίση ας σου στείλουν σε προσωπικό μύνημα. Απλά 2500 και μένα μου φαίνονται κάπως πολλά για το 46αρι. Καλώς η κακώς είναι και αμάξι 15ετιας πλέον.

BILL007
22-07-19, 17:16
Καλό είναι τα παιδιά εδώ στο φόρουμ να σου προτείνουν κανένα μηχανικό ο οποίος έχει αναλάβει τέτοιες δουλειές. Εγώ δυστυχώς είμαι από Λακωνία! Τουλάχιστον να ρωτήσεις και να πάρεις τιμές. Αν υπάρχει θέμα για να μην υπάρξει διαφήμιση ή αντίστοιχα δυσφημίση ας σου στείλουν σε προσωπικό μύνημα. Απλά 2500 και μένα μου φαίνονται κάπως πολλά για το 46αρι. Καλώς η κακώς είναι και αμάξι 15ετιας πλέον.

Πες ταααα.... UK πια με 600 λίρες παίρνεις ολοκληρο αμάξι 325 και σου μένουν δώρο και οι σκουριές :D

SoNiC_77Gr
23-07-19, 23:33
Καλό είναι τα παιδιά εδώ στο φόρουμ να σου προτείνουν κανένα μηχανικό ο οποίος έχει αναλάβει τέτοιες δουλειές. Εγώ δυστυχώς είμαι από Λακωνία! Τουλάχιστον να ρωτήσεις και να πάρεις τιμές. Αν υπάρχει θέμα για να μην υπάρξει διαφήμιση ή αντίστοιχα δυσφημίση ας σου στείλουν σε προσωπικό μύνημα. Απλά 2500 και μένα μου φαίνονται κάπως πολλά για το 46αρι. Καλώς η κακώς είναι και αμάξι 15ετιας πλέον.

Καλα δεν το συζητω, δεν μπαινω σε αυτη την διαδικασια ειναι πολλα τα λεφτα. Προτιμω την λυση με τα 800-900 Ευρω η στην χειροτερη 1200 παρα 2500..
Βεβαια οτι γινει απο Σεπτεμβρη γιατι υπολειτουργουν ολα τωρα λογο καλοκαιριου, ελπιζω να αντεξει μεχρι τοτε..!