Επιστροφή στο Forum : Αέριο σε Ε46 Valvetronic?
Καλησπερα. Ειμαι καινουργιος χρηστης στο site.... Ειμαι κατοχος e46 1800cc compact valvetronic... 182.000 km.... μου εχουν προκυψει καποια σοβαρα θεματα που απαιτουν να κανω πολλα χιλιομετρα την ημερα.... Σκεφτομαι να το κανω μετατροπη σε αεριο... απο την ερευνα που εχω κανει οι αποψεις ειναι πολλες και αρνητικες και θετικες... Ποια ειναι η γνωμη σας....? ως προς το συνεργειο και το συστημα που θα βαλω ειναι αξιοπιστα απο δουλειες που εχει κανει σε φιλους...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/Img2110-1.jpg
Καλησπέρα και καλώς όρισες!
Προσωπικά δεν έχω βάλει αέριο στο δικό μου, αν και ήταν στα σχέδιά μου αρχικά.
Αυτό που μπορώ να σου πω είναι πως γνωρίζω τουλάχιστον 8 περιπτώσεις με τον δικό σου τύπο μοτέρ που είναι πολύ ευχαριστημένοι και χωρίς προβλήματα. Ορισμένοι εξ' αυτών έχουν άνω των 250.000 χιλιομέτρων με τα μισά να έχουν γίνει με αέριο.
Το παν είναι η ρύθμιση. Νομίζω πως καλύτερα έχουν κάτσει τα BRC στα συγκεκριμένα, με δυο γνωστούς να έχουν και Prins. Κανένας δεν έχει τοποθετήσει λαδιέρα, το μόνο που πρέπει να έχεις κατά νου είναι πως λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών στον χώρο της μηχανής θα πρέπει να ελέγχεις συχνά τμήματα που υποφέρουν όπως φλάντζες ψευτοκάπακου, σωληνάκια υποπίεσης, δοχεία διαστολής και σωληνώσεις ψυκτικού.
Προχώρα άφοβα.
Από προσωπική εμπειρία Το 70% είναι θέμα εγκσταστάτη και το υπόλοιπο 30% του KIT.
Αν είναι σωστός ο εγκαταστατης θα σε καθοδηγήσει σε ένα Κιτ που θα καλύπτει τις ανάγκες του κινητήρα σου και το ποιο σημαντικό θα το ρυθμίσει σωστά.
Κάτι επίσης πολύ σημαντικό,
αν το μοτέρ δεν είναι σε καλή κατάσταση μην περιμένεις θαύματα με το αέριο, αντιθέτως θα μπλέξεις μεταξύ "αεριά" & συνεργείου.
Προφανώς και πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιάδες χλμ για να αποσβέσεις το χιλιάρικο που σίγουρα θα δώσεις...
Εγώ είχα αυτοκίνητο με αέριο brc, σε διαφορετικό μοτέρ βέβαια, και είχα κάνει ~100κ χλμ, χώρις πρόβληματα πέραν της τυπικής συντήρησης.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Εγώ βάλει αέριο και συγκεκριμένα το BRC Plug n Drive. Έχω το e46 1800cc το sedan. Το αμαξι εχει 250000 απο τα οποια τα 50000 τα έχω κάνει με υγραέριο. Σαν σύστημα κανενα πρόβλημα. Το μόνο προβλημα που αντιμετώπισα ήταν απλα θέμα ρύθμισης. Όταν μου το ρυθμίσαν σωστα δεν αντιμετώπισα άλλο πρόβλημα.
Καλησπερα και παλι...Εμενα ο μηχανικος που μιλησα για την τοποθετηση μου ειπε οτι για το valvetronic ιδανικο ειναι το LOVATO κοντα στο χιλιαρικο... το σκεφτομαι ακομα.... Μου ειπε εχει και brc αλλα προτεινει lovato.... τι να πω... θα δω τι θα κανω....
tasos.kamv
11-01-19, 20:54
Καλησπερα και παλι...Εμενα ο μηχανικος που μιλησα για την τοποθετηση μου ειπε οτι για το valvetronic ιδανικο ειναι το LOVATO κοντα στο χιλιαρικο... το σκεφτομαι ακομα.... Μου ειπε εχει και brc αλλα προτεινει lovato.... τι να πω... θα δω τι θα κανω....
Καλησπέρα. Όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο Ηλίας (Wheelman) το ποιον θα εμπιστευτείς είναι το θέμα... τα μαστόρια πάσχουν πολύ στη λεπτομέρεια..
Checkάρε εάν το 46άρι σου έχει προκαταλύτες ή όχι. Εάν δεν έχεις προκαταλύτες τα πράγματα είναι απλά ως προς τον προγραμματισμό αφού έχεις 1 bank και για τους 4 κυλίνδρους... όποιο σύστημα υγραερίου και να βάλεις που συνεργάζεται με valvetronic θα δουλέψει καλά.
Εάν έχεις προκαταλύτες...τότε έχεις 2 αισθητήρες λ (ρύθμισης μείγματος), bank 1 (κύλινδροι 1-4) & bank 2 (κύλινδροι 2-3), οπότε θέλει μάγκα εγκαταστάτη αερίου για να στο προγραμματίσει άψογα ώστε να παίρνουν σήμα και από τους δύο λ οι ψεκασμοί στο υγραέριο.. εάν είσαι σ' αυτή την περίπτωση ψάξ' το καλά εάν το σύστημα που θα επιλέξεις παίρνει σήμα και από τους δύο λ.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.