PDA

Επιστροφή στο Forum : Εξάτμιση/βελτίωση 330ci E46



kotsos5297
14-09-18, 09:59
Μαγκες ψαχνω καποια λυση ωστε να αλλαξω χταποδια αλλα τα ετοιμα ειναι σε απαγορευτικες τιμες και εχοντας ακουσει οτι κατι χειροποιητο θα κανει πιο πολυ ζημια παρα καλο ειμαι σε διλημα. Γνωμες η και εναλλακτικες πανω στο θεμα. Παντως οπως και να εχει θα ηθελα να βαλω η να φτιαξω κατι με τους καταλυτες εντελως νομιμο. Ευχαριστω εκ των προταιρων.

BILL007
14-09-18, 11:00
Αρχικά για τι budget μιλάς και τι σκοπό έχεις? Turbo? Πρόγραμμα? Για ποιο λόγο να αλλάξεις χταπόδια?

Γενικά τα χταπόδια δεν είναι όλα απαγορευτικά π.χ ψάξε για TA TECHNIX
(αυτό το λινκ δεν ειναι για Μ54, αλλά για να πάρεις μια ιδέα)
https://www.ebay.de/itm/391987090958

https://i.ebayimg.com/images/g/Rm0AAOSwcCtaj2F6/s-l500.jpg


Τώρα αμα θές Supersprint θα τα πληρώσεις.

https://www.ebay.de/itm/391956775215

https://i.ebayimg.com/images/g/o6QAAOSwNSxVFCoH/s-l500.jpg

kotsos5297
14-09-18, 11:33
Για προγραμμα για αρχη. Παντως στο site της supersprint το εβρισκα το χταποδι στα 2700. Τα 1200 δεν ειναι και τοσο υπερβολικο. Απλα μετα θελει δουλιτσα για καταλυτες και λαμδα.

Dimimav
14-09-18, 12:34
Εφόσον δεν θέλεις να βάλεις τούρμπο ή κομπρεσορα για πιο λόγο να δώσεις τόσα πολλά λεφτά και να μπλέξεις με αυτά .
Το κέρδος της ιπποδύναμης είναι δυσανάλογο με τα χρήματα που θα δαπανήσεις

BILL007
14-09-18, 12:36
Εφόσον δεν θέλεις να βάλεις τούρμπο ή κομπρεσορα για πιο λόγο να δώσεις τόσα πολλά λεφτά και να μπλέξεις με αυτά .
Το κέρδος της ιπποδύναμης είναι δυσανάλογο με τα χρήματα που θα δαπανήσεις

:+1:00000 Συμφωνώ με το Δημήτρη! Πρόγραμμα δεν αξίζει τον κόπο. Για να γίνει σωστά και να δεις σοβαρή βελτίωση θα θες και εισαγωγή και εκκεντροφόρους και και... που θα σου κοστίσουν περισσότερο απο το να βάλεις ένα κομπρεσέρ που θα σε απογειώσει σε σχέση με ολα αυτά

zaharias
14-09-18, 14:01
Χταποδι απο Ε36 Μ3, μετα καταλυτες απο Ε46 Μ3 ή 200αρηδες aftermarket, μεσαιο και τελικο κρατα το μαμα γιατι ο θορυβος ανεβαινει αρκετα..

dark knight
14-09-18, 18:40
ριξε και μια ματια στον Γερμανο

https://www.schmiedmann.com/en/product/1943790-new?product=SCM5254MANIhttps://www.schmiedmann.com/en/product/1943790-new?product=SCM5254MANI

Kostas Maras
14-09-18, 23:03
Για προγραμμα για αρχη. Παντως στο site της supersprint το εβρισκα το χταποδι στα 2700. Τα 1200 δεν ειναι και τοσο υπερβολικο. Απλα μετα θελει δουλιτσα για καταλυτες και λαμδα.

Φίλε μου εκκεντροφόρους, προγραμμα, χταπόδι superspint 1200€, καταλύτες 200αριδες, μεσαίο και τελικό καζανάκι......25 αλογάκια και το αφήνεις έτσι. Τώρα για κομπρεσορες κτλ.....καλύτερα να τα αφήσεις για άλλους!

S.F
15-09-18, 11:04
να πεταξεις ολη την εξατμιση με κοστος 3.000 χιλιαρικα για να παρεις 7 ιππους ειναι τραγικο
δωσε 1000-1500 και βαλε εκκεντροφορους σχετικα ηπιους και θα δεις σιγουρη αποδοση,εγω στα εκκατομμυρια που εχω πεταξει ηταν τα μονα λεφτα που πιασαν τοπο

jorgeVmax
15-06-21, 19:18
Φίλε μου εκκεντροφόρους, προγραμμα, χταπόδι superspint 1200€, καταλύτες 200αριδες, μεσαίο και τελικό καζανάκι......25 αλογάκια και το αφήνεις έτσι. Τώρα για κομπρεσορες κτλ.....καλύτερα να τα αφήσεις για άλλους!

Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο

Kostas Maras
16-06-21, 00:32
Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο

Φίλε μου αφού έβαλες χταπόδι.......οι καταλύτες θέλεις δεν θέλεις, πηγαίνουν πιο πίσω κοντά στο μεσαίο καζάνι.......όσο αφορά τους αισθητήρες, οι καταλύτες μπαίνουν ενδιάμεσα απο αυτούς.
Το κόστος της εξάτμισης μπορεί να είναι μεγάλο όπως είπε κάποιος πιο πάνω αλλα η καράφιμωμένη πολλαπλή εξαγωγής της bmw είναι απαράδεκτη......που σημαίνει πως έκανες πολύ καλά που έβαλες το χταπόδι........όμως......οι εκκεντροφόροι και το προγραμμα για να δουλέψουν τα παραπάνω είναι αναγκαία!
Ελπίζω να σε βοήθησα......

jorgeVmax
16-06-21, 07:17
Φίλε μου αφού έβαλες χταπόδι.......οι καταλύτες θέλεις δεν θέλεις, πηγαίνουν πιο πίσω κοντά στο μεσαίο καζάνι.......όσο αφορά τους αισθητήρες, οι καταλύτες μπαίνουν ενδιάμεσα απο αυτούς.
Το κόστος της εξάτμισης μπορεί να είναι μεγάλο όπως είπε κάποιος πιο πάνω αλλα η καράφιμωμένη πολλαπλή εξαγωγής της bmw είναι απαράδεκτη......που σημαίνει πως έκανες πολύ καλά που έβαλες το χταπόδι........όμως......οι εκκεντροφόροι και το προγραμμα για να δουλέψουν τα παραπάνω είναι αναγκαία!
Ελπίζω να σε βοήθησα......

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι στα Ε46 οι πρώτοι αισθητήρες λ είναι μπροστά πάνω στο χταπόδι και οι πίσω είναι θεωρητικά πίσω από τους καταλύτες της μάνας του. Αν μπουν πίσω από την χταπόδι οι καταλύτες δεν φτάνουν οι λ εκεί. Μπορώ να επιμηκυνω το καλωδιο για να φτάσουν εκεί πίσω;

Kostas Maras
16-06-21, 07:36
Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο

Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.

jorgeVmax
16-06-21, 08:25
Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.
Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες. Θα πάω να το δω τώρα το πρωί γιατί μου μυρίζει και η καμπίνα καύσιμο από εχθές που τα έβαλα και πρέπει να το φτιάξω και αυτό

jorgeVmax
16-06-21, 12:10
Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.

Να σε ρωτήσω και κάτι που πιθανόν να ξερεις; τα καλώδια των μπροστινών αισθητήρων λάμδα έχουν καθόλου μπόσικο για να πάνε πιο πίσω η είναι κοντά και δε φτανουν; μου είπαν στο συνεργείο ότι οι μπροστινοι λάμδα έχουν πολύ κοντο καλώδιο.

Kostas Maras
16-06-21, 13:47
Να σε ρωτήσω και κάτι που πιθανόν να ξερεις; τα καλώδια των μπροστινών αισθητήρων λάμδα έχουν καθόλου μπόσικο για να πάνε πιο πίσω η είναι κοντά και δε φτανουν; μου είπαν στο συνεργείο ότι οι μπροστινοι λάμδα έχουν πολύ κοντο καλώδιο.
Λοιπόν και οι μπροστινοι έχουν αρκετό μήκος για να κάνεις ότι χρειάζεται.
Σε τι είδους συνεργείο έχεις πάει?

Kostas Maras
16-06-21, 13:49
Λοιπόν και οι μπροστινοι έχουν αρκετό μήκος για να κάνεις ότι χρειάζεται.
Σε τι είδους συνεργείο έχεις πάει?

Οι μπροστινοι λάμδα πάνε πάνω στο χταπόδι και οι άλλοι πίσω από του καταλύτες που θα βάλεις......

jorgeVmax
16-06-21, 15:00
Λοιπόν και οι μπροστινοι έχουν αρκετό μήκος για να κάνεις ότι χρειάζεται.
Σε τι είδους συνεργείο έχεις πάει?

Ναι όντως. Έτσι το κατάλαβα τώρα που το συζητούσα με το συνεργείο. Το πρόβλημα μας ήταν ότι το μήκος των μπροστινων είναι 320mm αλλά μάλλον θα τους τραβήξει από την πλεξούδα. Σε συνεργείο BMW το παω

Veggeto
19-06-21, 07:07
Τουρμπο με χαμηλη πιεση ,0.4 τα πραγματα πλεον θα τα βρεις κοντα στο χιλιαρικο, 300+ αλογα αξιοπιστα και χωρις προβληματα ,σε ολες τις αλλες περιπτωσης θα δωσεις παραπανω χρηματα και δεν θα δεις τρομερες αλλαγες .

jorgeVmax
16-07-21, 01:15
Φίλε να σε ρωτήσω κάτι ακομα; από τότε που έβαλα τα χταποδια μου ανάβει λαμπακι κινητήρα για τους μπροστινούς λάμδα. Έχεις άποψη πάνω στο θέμα; ξέρεις κάποιον που να μπορώ να απευθυνθώ που να ξέρει καλά το θέμα με τα χταποδια κ τους αισθητήρες στον Μ54;

Veggeto
16-07-21, 16:31
Φίλε να σε ρωτήσω κάτι ακομα; από τότε που έβαλα τα χταποδια μου ανάβει λαμπακι κινητήρα για τους μπροστινούς λάμδα. Έχεις άποψη πάνω στο θέμα; ξέρεις κάποιον που να μπορώ να απευθυνθώ που να ξέρει καλά το θέμα με τα χταποδια κ τους αισθητήρες στον Μ54;

Η αισθητηρες ειτε ειναι πιο μακρια απο οτι πρεπει και δεν διαβαζουν σωστα επηδη δεν θερμαινονται η απλα εχει αλλαξει η γεωμετρια σου και εχεις αλλες καμπυλες ροπης πλεον.με αποτελεσμα η παλια χαρτογραφηση να.μη σε καλυπτει σε Afr με αναπρογραμματισμο εγκεφαλου λυνεται ...