PDA

Επιστροφή στο Forum : FORD FOCUS 2018 DIESEL 1.5LT 120ps AUTO (8speed) πρωτη επαφη...



nik200
12-09-18, 09:28
καλα μας μπηκε ο μηνας..

τεταρτη γενια focus λοιπον σε ασχετη εκδοση ναι μεν αλλα απο ποτε στα ford τα τελευταια χρονια χρειαζεται ενα μοτερ για να καταλαβεις αν στριβει καλα???γαλλους απο τα παλια χρονια θυμιζουν εντονα πλεον οι αμερικανοι....που ολη τους η γκαμα ειχε πλακα!!!πλεον ομως δεν ισχυει...sorry frenchies..

και ξεκιναμε...απο τις φωτος το αμαξι πραγματικα μ εδειχνε ασχημο...πως γινεται να παρεις την μουρη της aston και να την χαλασεις...με ξεπερνα...ευτυχως απο κοντα το αμαξι δειχνει σαφως ομορφοτερο τουλαχιστον στην εκδοση st line που το ειχαμε εμεις..οχι οτι δρεπει δαφνες σχεδιασμου αλλα ολα πλεον καπως ετσι δειχνουν.....γκρρρρρρρ..πισω θυμιζει hyundai i30 και απο το πλαι ειναι αρκετα συμπαθητικο αλλα μεχρι εκει...

στο εσωτερικο εχει γινει μεγαλη προσπαθεια αναβαθμισης..και φαινεται...ολα ειναι αρκετα ποιοτικα και σαφως καλυτερα απο το παρελθον...και προσεγγιζουν λιγο golf..που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης και οχι τα premium της κατηγοριας..βλεπε α3, α class, σειρα 1 bmw...τα πλαστικα ειναι αρκετα ******..και η συναρμογη τους φαινεται ανθεκτικη στο χρονο..ειπαμε...σχεδον golf...not bad at all δηλαδη...tip...εκει στην ford εχουν πλακα...εχουν παρει το μπλε τιρκουαζ της jag..στο φωτισμο σε ολα τα κουμπακια μεσα στην καμπινα....και πραγματικα εχει ενα ωραιο αερα ποιοτητας το βραδυ το αμαξι μεσα...επισης ειναι ψιλοminimal μεσα ο σχεδιασμος και τα κουμπακια δεν φαινεται πολλα να κουραζουν στο ματι...καλο αυτο!

ολα λοιπον συμπαθητικα μεχρι τωρα...αλλα οχι focus δεν επαιρνες για ολα τα παραπανω...το focus ηταν παντα το αμαξι που εβαζε τα γυαλια σε ολους (στην κατηγορια τουλαχιστον) στο δρομο...και ναι εκει εχει πεσει πολυ χρημα και εξελιξη..και φαινεται...το αμαξι πραγματι με εξεπληξε δε σας κρυβω...ο τροπος που παταει και στριβει ειναι μοναδικος για τα δεδομενα της κατηγοριας..δεν θα ασχοληθω καθολου με μοτερ και σασμαν προς το παρον απλα για να σας μεταφερω την αισθηση...το τιμονι για αρχη ειναι εξαιρετικο για μπροστοκινητο και δινει σεμιναρια με την ακριβεια και αισθηση του στη θεση της ευθειας και με ελαφρα στριμμενους τροχους..πραγματικα μπορεις να βασιστεις πανω του και να στυψεις το αμαξι..απο κει και περα το αμαξι εχει revo knuckle μπροστα και αξονα πισω (η δικη μας εκδοση γιατι βγαινει στις πιο ισχυρες και με πολλαπλους παρακαλω....τοσο πολυ προσεχει η ford το κοινο της!!!)..το αποτελεσμα ολων αυτων...ξεχνας τα μουτρα...ναι καλα εγραψα...το αμαξι εχει 30 κιλα ροπης..αλλα μουτρα επ ουδενι δεν θελει να βγαλει ακομα και με τα τουριστικα λαστιχα που φοραγε...λοιπον με βοηθο το πολυ ζωντανο τιμονι σημαδευεις και το αμαξι απλα μπαινει..και γυριζει προκειμενου να μπει αν ξερεις στοιχειωδως να οδηγας...αν αρχισεις και τα παιχνιδια με αφηματα πανω στην στροφη...θα το δεις και να ξαπλωνει στο δρομο...πριν επεμβουν τα esp...ναι αφηνει αρκετο παιχνιδι αυτο το αμαξι....ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΑΚΟΥΝΕ?????για την ακριβεια μεσα στη στροφη νιωθεις συνεχεια να επεμβαινουν φρενα σε καθε τροχο ξεχωριστα προκειμενου να περασεις καλα!!!!το αμαξι ειναι τρομακτικα εξελιγμενο και οσες φορες και αν παλεψα να το κοροιδεψω..αυτο με κοροιδευε!!!!η αισθηση σε πολλα σημεια μπορει να δειχνει πλασματικη αμα δεν το χεις συνηθησει αλλα ειναι τουλαχιστον αποτελεσματικο και απολαυστικο ταυτοχρονα μολις το βρεις!!!απλα σκεφτομαι το focus rs πως θα ειναι αν θα βασιστει σε κατι τοσο καλο ηδη....????

για το τελος αφηνω μοτερ σασμαν...το μοτερακι συμπαθητικο αν και ηταν παντελως αστρωτο (77χιλ ειχε το ταλαιπωρο)..κινουσε με ευκολια το αμαξωμα και για την πολη ειναι μια χαρα..αν αναλογιστεις καταναλωση στο 5.5-6..ασε που παει σαν καλο τουρμπατο 1.4lt βενζινα..απο την αλλη το σασμαν ηταν αρκετα καλο χωρις να ειναι φοβερα γρηγορο αλλα οπως ειπαμε..ειναι μια χαρα...κανει τη δουλεια του αξιοπρεπεστατα...και εχει και paddles για να ανεβοκατεβαζεις τις απειρες σχεσεις..μοδες θα μ πειτε...

το focusaki λοιπον..πραγματι μ αφησε πολυ ωραιες αναμνησεις..ειναι ενα καλο αμαξι συνολικα και ενας πολυ δυσκολος αντιπαλος αν ψαχνεις και το κατι παραπανω σε στριψιμο ακομα και απο το καθημερινο σ αμαξι...θα σε παει παντου χαμογελωντας οπως κανενα αλλο στην κατηγορια..για τους ανησυχους μπαμπαδες που δεν κολανε σε μαρκες, και τα εχουν ξεπερασει αυτα, ειναι η πρωτη επιλογη...ολοι οι υπολοιποι ας παρουν group vag....i'm votting for henry (ford)

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/09/p_1920_1378784-1.jpg

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/09/c228c7_552e02817ab4410abdead7cd639ad364m-1.jpg

topmar
12-09-18, 11:00
Ωραία - όπως μας έχεις συνηθίσει εξάλλου - η αναλυτική περιγραφή της εμπειρίας σου με το συγκεκριμένο όχημα.

Άσχετο: Μιας κι έχεις πολύ-δοκιμάσει αρκετά οχήματα, μήπως - λέω μήπως - έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο Ford της τελευταίας 4ετιας, με το προηγούμενο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Ford Powershift, να μου πεις την εμπειρία σου; Διότι κλίνω επικίνδυνα προς τέτοιο.... [emoji17]

Redmi Note 5 via Tapatalk

nik200
12-09-18, 11:39
Ωραία - όπως μας έχεις συνηθίσει εξάλλου - η αναλυτική περιγραφή της εμπειρίας σου με το συγκεκριμένο όχημα.

Άσχετο: Μιας κι έχεις πολύ-δοκιμάσει αρκετά οχήματα, μήπως - λέω μήπως - έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο Ford της τελευταίας 4ετιας, με το προηγούμενο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Ford Powershift, να μου πεις την εμπειρία σου; Διότι κλίνω επικίνδυνα προς τέτοιο.... [emoji17]

Redmi Note 5 via Tapatalk

φιλε top mar εγω δεν εχω δοκιμασει powershift αλλα τα παιδια που δοκιμασαν μ λενε οτι ειναι καλο...και ελαχιστα πιο αργο απο dsg..τωρα για προβληματα ηταν ελαχιστα τα αμαξια που τα φοραγαν οποτε το δειγμα ειναι πολυ μικρο!

topmar
12-09-18, 12:28
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε μου.... Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι όπως τα λες και περιέγραψαν οι φίλοι σου....

Redmi Note 5 via Tapatalk

nik200
12-09-18, 15:41
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε μου.... Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι όπως τα λες και περιέγραψαν οι φίλοι σου....

Redmi Note 5 via Tapatalk

οπωσδηποτε θα το οδηγησεις να δεις αμα σου ταιριαζει....γιατι οτι και να λενε οι αλλοι..μπορει εσενα να μη σου κανει...τοσο απλα!!

S.F
12-09-18, 16:57
το ντιζελαρισμα σε σχεση με το γκολφ πως ειναι? ποιοτητα υλικων, ανεση?

nik200
12-09-18, 17:54
το ντιζελαρισμα σε σχεση με το γκολφ πως ειναι? ποιοτητα υλικων, ανεση?

Πραγματικα δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος να απαντησω για μοτερ ντιζελ...εχω οδηγησει 4 σε ολη μ τη ζωη!!!!και ολα μ φανηκαν τα ιδια...με ανοιχτα τα παραθυρα...το focus δεν ακουγεται πολυ..αλλα ναι ακουγεται (γκρρρρρ)

Ποιοτητα πολυ καλη...αλλα μαλλον κατω απο golf..και ποιοτητα κυλισης...σφιχτουλι λογω st line...οριακα αποδεκτο για γονεις...ισως καποιοι να αποφυγουν αυτη την εκδοση...

Υγ..21.100 και 22.300 βενζινες ecoboost 1.5lt...st line παντα...εξαιρετικη τιμη!!!!

doctore
12-09-18, 19:53
Πραγματικα δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος να απαντησω για μοτερ ντιζελ…


Ούτε εγώ nik ξέρω από ντίζελ, μόνο στον καυστήρα το χρησιμοποιώ :cheers:

BILL007
12-09-18, 21:14
Ούτε εγώ nik ξέρω από ντίζελ, μόνο στον καυστήρα το χρησιμοποιώ :cheers:

:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

topmar
12-09-18, 21:16
Πραγματικα δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος να απαντησω για μοτερ ντιζελ...εχω οδηγησει 4 σε ολη μ τη ζωη!!!!και ολα μ φανηκαν τα ιδια...

Εάν βρεθείς στα μέρη μου, έλα να δοκιμάσεις το δικό μου.... Βάζει κάτω πολλά βενζίνης.... [emoji12]

Redmi Note 5 via Tapatalk

BILL007
12-09-18, 21:28
έχει πάντως αρκετές εκδόσεις!



6 διαφορετικές εκδόσεις

Στην ελληνική αγορά, το Focus θα διατίθεται σε έξι διαφορετικές εκδόσεις και δύο στυλ αμαξώματος, 5-θυρο και Wagon. Πέρα από τις βασικές εκδόσεις Trend, Business και Titanium, το νέο Focus θα έρθει και στην σπορτ έκδοση ST-Line, στην πολυτελή Vignale (στο τέλος της χρονιάς) αλλά και στην περιπετειώδη Active (στις αρχές του 2019). Βασικό χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων είναι ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός και μια σειρά από προσφερόμενες νέες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/09/2018_FORD_FOCUS_COMBO_21-1.jpg
Μεταξύ των τεχνολογιών του νέου Focus, ξεχωρίζουν το σύστημα Head-up display (το πρώτο της Ford που προσφέρεται στην Ευρώπη), το Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργία Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring, το Adaptive Front Lighting System με προληπτικό φωτισμό στροφών και το Active Park Assist 2 που ελέγχει εξολοκλήρου το όχημα για πλήρως αυτοματοποιημένο παρκάρισμα.

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/09/2018_FORD_FOCUS_DRIVE_STLINE__30-1.jpg

https://trcoff.gr/2018/07/30/%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-ford-focus-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82/

nik200
13-09-18, 09:09
bill αυτο με το αυτοματοποιημενο παρκαρισμα το δοκιμασαμε...εε την πρωτη φορα τρομαξα και πατησα φρενα...την δευτερη το συνηθισα...πραγματα του διαβολου!!!!!!

BILL007
13-09-18, 09:57
bill αυτο με το αυτοματοποιημενο παρκαρισμα το δοκιμασαμε...εε την πρωτη φορα τρομαξα και πατησα φρενα...την δευτερη το συνηθισα...πραγματα του διαβολου!!!!!!

Μας λες για κιβώτια, στριψίματα, αλλά τα καλύτερα δεν μας λες Νίκο!!! :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

nik200
13-09-18, 11:42
Μας λες για κιβώτια, στριψίματα, αλλά τα καλύτερα δεν μας λες Νίκο!!! :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:

Ειμαι λιγακι homo asxetus με αυτα...οποτε οτι και να πω..μαλλον ουτε σωστα θα το περιγραψω ουτε θα εχω το καταλληλο feeling!!!o κυρ γιωργης εκπαιδευεται καπως!!!!

nik200
15-09-18, 10:22
ετυχε και ξαναοδηγησα λιγακι το focus χτες...και παρατηρησα τα εξης περαιτερω..

η καταναλωση πατημενο παει 7λτ/100 και χαλαρα κανα 6-6.5λτ/100..το αυτοματο 8αρι εχει διαφορετικο λογισμικο απο τα bmw και ειναι λιγο αργουλι ακομα και στο sport..δεν ειναι κακο προφανως..αλλα θα περιμενα κατι λιγο καλυτερο απο καινουργιο αμαξι...ισως να εχει να κανει και με το γεγονος οτι ειναι diesel το αμαξι...απο κει και περα για αλλη μια φορα το αμαξι υπεροχο-σταθεροτατο και επειδη ειδα και το προηγουμενο μοντελο κοντα..προτιμω το παλιο μπροστα και σε ολα τα υπολοιπα το καινουργιο..βεβαια λυπαμαι αυτο το φανοποιο που θα τολμησει να φτιαξει ολα αυτα τα νευρα που εχει απαξ και γινει καμια στουκιτσα....