Επιστροφή στο Forum : Καλησπέρα σε όλους 116 f20 stage 1
Dimosthenis_g
18-07-18, 14:57
Καλησπέρα παιδιά
Πρώτη φορά κάτοχος bmw και πρώτη φορά κάτοχος πισωκινητου.
Έχω μια bmw f20 3d 116i Sport,με M pack προφυλακτηρες και το
8αρι zf σαζμάν.
Έχει μπει ένα φίλτρο bmc και ένα intercooler από Μ135 και αύριο θα περάσει το πρώτο πρόγραμμα πριν γίνουν οι υπόλοιπες αλλαγές
Καλησπέρα παιδιά
Πρώτη φορά κάτοχος bmw και πρώτη φορά κάτοχος πισωκινητου.
Έχω μια bmw f20 3d 116i Sport,με M pack προφυλακτηρες και το
8αρι zf σαζμάν.
Έχει μπει ένα φίλτρο bmc και ένα intercooler από Μ135 και αύριο θα περάσει το πρώτο πρόγραμμα πριν γίνουν οι υπόλοιπες αλλαγές
Καλωσήρθες στην παρέα μας και να χαίρεσαι το όχημα! :viannen_01: :thumbsup:
btw :worthlesswithoutpic
Καλώς όρισες.:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
Dimosthenis_g
20-07-18, 00:58
Πρόγραμμα σήμερα με 37βαθους περιβάλλον
211 ίππους και 32.8 kg ροπή
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!
Πρόγραμμα που έβαλες αν επιτρέπεται;
Βάλε μία φώτο να το θαυμάσουμε και εμείς
211 ιππους τροχο εννοεις?
211 στρόφαλο εννοείται. Χαμηλά είσαι πάντως. 225 με 32 έβγαλα πέρσι με τις ίδιες θερμοκρασίες στον Microchips με 97αρα και μέγιστη πίεση 1-1.1 bar.
Είναι απίστευτο το πόσο ανεβαίνουν σε ισχύ τα σημερινά 1.6αρια ρε παιδιά.... Από 136 ΗΡ, ανεβαίνουν πάνω από 55%!!
Το ερώτημα είναι βέβαια, αντέχουν μετά στο χρόνο;
Redmi Note 5 via Tapatalk
savvas bmwdakias
25-07-18, 12:25
Είναι απίστευτο το πόσο ανεβαίνουν σε ισχύ τα σημερινά 1.6αρια ρε παιδιά.... Από 136 ΗΡ, ανεβαίνουν πάνω από 55%!!
Το ερώτημα είναι βέβαια, αντέχουν μετά στο χρόνο;
Redmi Note 5 via Tapatalk
Η νεκροψια θα δειξει:original:. Αν και αργησε η bmw να βγαλει μικρους δυνατους κινητηρες για μας στο Ελλαντα πιστευω το εκανε καλα.
και το 114 απο 104 παει 220 δλδ 105%/110% πανω. τα ιδια γινονται και με αλλα μοτερ
Το ερώτημα είναι βέβαια, αντέχουν μετά στο χρόνο;
Redmi Note 5 via Tapatalk
Για εμένα ενα σχετικό ερώτημα περι αντοχής στο χρόνο είναι και τι μεταπωλητική αξία θα έχουν.
Ενα πιεσμένο αμάξι μπορεί και να αντέξει και 150.000, ο επόμενος ιδιοκτήτης θα κλάψει. Και φυσικά πριν πουληθεί θα βγουν τα προγράμματα και θα είναι stock λουλούδι!
Έχουν να πέσουν γέλια... :thumbsdown:
Για εμένα ενα σχετικό ερώτημα περι αντοχής στο χρόνο είναι και τι μεταπωλητική αξία θα έχουν.
Ενα πιεσμένο αμάξι με 150.000 μπορεί και να αντέξει, ο επόμενος ιδιοκτήτης θα κλάψει. Και φυσικά πριν πουληθεί θα βγουν τα προγράμματα και θα είναι stock λουλούδι!
Έχουν να πέσουν γέλια... :thumbsdown:
Έτσι ακριβώς είναι, κι αυτή η παράμετρος πρέπει να ληφθεί υπόψη.
Όσο σκέφτομαι τι κελεπούρι είναι τότε το δικό μου.... [emoji12]
Redmi Note 5 via Tapatalk
και το 114 απο 104 παει 220 δλδ 105%/110% πανω. τα ιδια γινονται και με αλλα μοτερΟρίστε;;; Από 104ΗΡ σε 220ΗΡ;; Το ίδιο 1.6αρι μοτέρ έχει με το 116i; [emoji849]
Redmi Note 5 via Tapatalk
ναι ιδια ακριβως ειναι οι εκδοσεις με τα 104 και 136 στον Ν13 και δοιαφοερετικο το 118i N13 με αλλα μηχανικα μερη αλλα παει παλι το ιδιο.... και το διλιτρο δλδ απο 184 στα 310 παλι διπλο ειναι
Σαφώς και αντέχουν τα μοτέρ, αυτό το μοτέρ τύπου Prince είναι πολλά χρόνια στην αγορά και η BMW έχει την πιο εξελιγμένη εκδοχή του.
Διαβάστε λίγο Bimmerpost, babybmw πριν γράψετε εδώ πράγματα που δεν ισχύουν. Υπάρχουν μοτέρ που έχουν με remap 150+k χιλιόμετρα.
Μην κρίνετε από μοτέρ αρχαιολογίες τύπου Ε46 και Ε90.
απο οτι διαβασα αλλου του φιλου εδω εχει σπασει ηδη και εγινε μετατροπη σε σφυριλατο (λεμε τωρα σφυρι αλλη κουβεντα αυτη)
επισης βρηκα αυτο :
https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571
(https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571)
N13B16A destruction (https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571#p1422201)
Post (https://www.babybmw.net/viewtopic.php?p=1422201&sid=b0abac9a04fd25bf40a30e84f5049245#p1422201) by f219500 (https://www.babybmw.net/memberlist.php?mode=viewprofile&u=37035&sid=b0abac9a04fd25bf40a30e84f5049245) » Fri Jul 20, 2018 5:56 pm
After abusing the car but still taking care of it for a year and half, 9 months with mods and over 20 trackdays here is what happend to my engine and turbo was ruined wastegate and metal all in turbine
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/25a0a0788c2e4f8cb62cddaf7668d7d3-1.png
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/b289d58f6551a2834d6d4fcbc2c98c99-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/94793c2c72b040bed3f3b7004b001e1a-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/e103b252d1d4c9e775fe354881a17470-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/97edc032183d30f5ea40ad2f21dcf091-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/8bca9553ba97565949a861e38c6abf8e-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/a4a616cedd37335c2206f17a9a159526-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/ce1c94aa636c62c8a42b3bf8e946e3eb-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/de6d3f14abf097fd9913a9a8dd41ae9c-1.pnghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2018/08/4ff5c4444b3feb731ab1b0a9c2d015fe-1.png
63 plate 116i stage 2 remap, milltek large bore downpipe, high flow sports cat, non resonated catback, GFB DV+, piper cross airfilter,M135i Brake kit, Michelin pilot super sport x4, M4 LCA And 2017 ECU.
(https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571#top)
απο οτι διαβασα αλλου του φιλου εδω εχει σπασει ηδη και εγινε μετατροπη σε σφυριλατο (λεμε τωρα σφυρι αλλη κουβεντα αυτη)
επισης βρηκα αυτο :
https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571
(https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571)
:shok::shok::shok::shok::shok:
Αυτό που έχει σπάσει το είχε πιτσιρικάς και ήθελε να γ@μ@ει ότι κινείται στα φανάρια.
Έβγαλε 38 κιλά ροπή.
Ο προγραμματιστής τον είχε ενημερώσει πολλάκις.
Μη λέμε τα μισά όμως.
απο οτι διαβασα αλλου του φιλου εδω εχει σπασει ηδη και εγινε μετατροπη σε σφυριλατο (λεμε τωρα σφυρι αλλη κουβεντα αυτη)
επισης βρηκα αυτο :
https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571
(https://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=63&t=112571)
Δηλαδή πόσα ΗΡ το είχε ανεβάσει αυτός, από τα 136 ΗΡ του εργοστασιακου 1.6;
Ποιο είναι ένα λογικό ασφαλές όριο αύξησης ΗΡ σε αυτό το μοτέρ;
Redmi Note 5 via Tapatalk
Δηλαδή πόσα ΗΡ το είχε ανεβάσει αυτός, από τα 136 ΗΡ του εργοστασιακου 1.6;
Ποιο είναι ένα λογικό ασφαλές όριο αύξησης ΗΡ σε αυτό το μοτέρ;
Redmi Note 5 via Tapatalk280 ήταν Μάριε και λέει, ότι έτρωγε αρκετό ξύλο και TD's
Το ίδιο γίνεται και με τα Ρόκο,
Και μετά φταίει το αυτοκίνητο...
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα f θα ήθελαν παρά πολύ να έχουν μοτέρ αρχαιολογίας των e46 και e90.
Ο Μ54 είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Bmw από θέμα αξιοπιστίας με κομπρεσσορα να φτάνει 400+ άλογα από 231 ενώ τα e90 με τον N54 είναι το πιο εξελίξιμο μοτέρ της Bmw από τη μέρα που βγήκε μέχρι και σήμερα.
Δεν μιλάμε για τον m43 που με τουρμπισμα σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13.
Αγαπητε μου Vded ηταν ενα γρηγορο ψαξιμο και δεν θυμαμαι να διαβασα κατι αναλογο. Σιγουρα ειναι και θεμα χρηστη, αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν βλεπω καμια δοιαφορα του τοτε με το τωρα.
Δηλαδή πόσα ΗΡ το είχε ανεβάσει αυτός, από τα 136 ΗΡ του εργοστασιακου 1.6;
Ποιο είναι ένα λογικό ασφαλές όριο αύξησης ΗΡ σε αυτό το μοτέρ;
Redmi Note 5 via Tapatalk
Το αυτοκίνητο δεν έσπασε από τα άλογα. Όπως έγραψα και παραπάνω έσπασε από τη ροπή και την ανεξέλεγκτη χρήση του από τον πρώην ιδιοκτήτη του.
Τα f θα ήθελαν παρά πολύ να έχουν μοτέρ αρχαιολογίας των e46 και e90.
Ο Μ54 είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Bmw από θέμα αξιοπιστίας με κομπρεσσορα να φτάνει 400+ άλογα από 231 ενώ τα e90 με τον N54 είναι το πιο εξελίξιμο μοτέρ της Bmw από τη μέρα που βγήκε μέχρι και σήμερα.
Δεν μιλάμε για τον m43 που με τουρμπισμα σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13.
Μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί. Ποιος μίλησε για straight six σύνολα και πόσο μάλλον τουρμπάτα straight six;
Καλά για τον Μ43 γελάνε και οι πέτρες, και ακόμη περισσότερο με αυτό "σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13".
Για βρες μου έναν Ν13 που τα έφτασε τα 200 οριακά.
Αυτά λέτε για αυτό δε γράφει κανείς με F series εδώ και όλοι πάνε στο διπλανό φόρουμ.
Πολλούς σου βρίσκω όχι μόνο έναν αλλά επειδή ο N13 είναι το καλύτερο μοτέρ που έχει βγάλει η Bmw ας σταματήσει η κουβέντα εδώ. Δεν υπάρχει λόγος και διάθεση αντιπαράθεσης.
georggge46
13-08-18, 14:57
Δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβασεις 100+ αλογα σε εργοστασιακο μοτερ και να μην χασει την αξιοπιστια του ! Ειναι απλα θεμα χρονου ... Απλα οπως ειπαν και παραπανω θα την ''πληρωσει'' ο επομενος ιδιοκτητης ...
Πολλούς σου βρίσκω όχι μόνο έναν αλλά επειδή ο N13 είναι το καλύτερο μοτέρ που έχει βγάλει η Bmw ας σταματήσει η κουβέντα εδώ. Δεν υπάρχει λόγος και διάθεση αντιπαράθεσης.Άντε πάλι γενικεύσεις και λόγια τα οποία δε τα είπε κανείς.
Δεν υπάρχει αντιπαράθεση, ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι αγοράζουμε ο καθένας για τις δικές του ανάγκες.
Αλλά το να εκφέρεις άποψη και να καταλήγεις σε συμπεράσματα χωρίς να υπάρχει η ανάλογη γνώση από πίσω, ονομάζεται παραπληροφόρηση.
Δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβασεις 100+ αλογα σε εργοστασιακο μοτερ και να μην χασει την αξιοπιστια του ! Ειναι απλα θεμα χρονου ... Απλα οπως ειπαν και παραπανω θα την ''πληρωσει'' ο επομενος ιδιοκτητης ...Οκ, επειδή το είπαν και παραπάνω θα την πληρώσει ο επόμενος ιδιοκτήτης.
I rest my case...
Το αυτοκίνητο δεν έσπασε από τα άλογα. Όπως έγραψα και παραπάνω έσπασε από τη ροπή και την ανεξέλεγκτη χρήση του από τον πρώην ιδιοκτήτη του.
Μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί. Ποιος μίλησε για straight six σύνολα και πόσο μάλλον τουρμπάτα straight six;
Καλά για τον Μ43 γελάνε και οι πέτρες, και ακόμη περισσότερο με αυτό "σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13".
Για βρες μου έναν Ν13 που τα έφτασε τα 200 οριακά.
Αυτά λέτε για αυτό δε γράφει κανείς με F series εδώ και όλοι πάνε στο διπλανό φόρουμ.
Υπάρχει 46ρι Μ43 εδω το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά και συμμετέχει σε κάθε trackday του φόρουμ, έχει 350Κ χλμ και τα τελευταία 200Κ είναι turbo(0.9 bar) και αέριο, παντελώς στοκ μοτέρ..
georggge46
13-08-18, 15:42
Μακαρι να μην σου βγαλει τιποτα φιλε ! Με μια μικρη αναζητηση σε ξενα φορουμ θα βρεις παρα πολλες περιπτωσεις Ν13 με προγραμμα μετα τα 70000 χιλιομετρα με προβληματα αξιοπιστιας ...
Δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβασεις 100+ αλογα σε εργοστασιακο μοτερ και να μην χασει την αξιοπιστια του ! Ειναι απλα θεμα χρονου ... Απλα οπως ειπαν και παραπανω θα την ''πληρωσει'' ο επομενος ιδιοκτητης ...
το ν13 βγαινει εργοστασιακο με τρεις χαρτες με αυτον του 118 να παρέχει 170 αλογα. Το να ανεβεις απο τα 170 αλογα στα 200-220 δεν θεωρώ οτι ειναι παρατολμο. Τωρα αν με 5 βαθμους κελσιου ο αλλος βαζει μπρος και παει ταπα, ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο, με η χωρις προγραμμα.
Τα f θα ήθελαν παρά πολύ να έχουν μοτέρ αρχαιολογίας των e46 και e90
Ο Μ54 είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Bmw από θέμα αξιοπιστίας με κομπρεσσορα να φτάνει 400+ άλογα από 231 ενώ τα e90 με τον N54 είναι το πιο εξελίξιμο μοτέρ της Bmw από τη μέρα που βγήκε μέχρι και σήμερα.
Δεν μιλάμε για τον m43 που με τουρμπισμα σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13.
Αγαπητε μου δεν νομιζω να εχει ζηλευσει κατι ο Ν13, Ν20 και Ν55 απο τους Ν43/45/46/52/53/54 και Μ43 . Οσο οαφορα τον Ν54 ελεος τωρα με ποσες αλλαγες και με τη πανω αλλλο τουρμπο αλλες τρομπες πιεσης βεζινας μπεκ μπλα/μπλα/μπλα.
Μηπως ξερεις με ποιο μοτερ κατεβηκε η BMW στο BTCC μετα απο χρονια απουσιας και πηρε το πρωταθλημα κατασκευαστων? σιγουρα δεν ειναι ο Μ43 η καποιο απο τα Ν43/45/46
Πολλούς σου βρίσκω όχι μόνο έναν αλλά επειδή ο N13 είναι το καλύτερο μοτέρ που έχει βγάλει η Bmw ας σταματήσει η κουβέντα εδώ. Δεν υπάρχει λόγος και διάθεση αντιπαράθεσης.
η Ειρωνια σου δεν βοηθαει στη εκμαθηση η και να περαστει η μπηχτη που θες.........
Δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβασεις 100+ αλογα σε εργοστασιακο μοτερ και να μην χασει την αξιοπιστια του ! Ειναι απλα θεμα χρονου ... Απλα οπως ειπαν και παραπανω θα την ''πληρωσει'' ο επομενος ιδιοκτητης ...
Τοτε αυτο που γραφει ο pilot ειναι μυθος!
Μακαρι να μην σου βγαλει τιποτα φιλε ! Με μια μικρη αναζητηση σε ξενα φορουμ θα βρεις παρα πολλες περιπτωσεις Ν13 με προγραμμα μετα τα 70000 χιλιομετρα με προβληματα αξιοπιστιας ...
Ναι με λιγο διαβασμα θα δουμε οπως και αυτο που εβαλα εγω και παραδεχετε ο τυπος οτι το εσκιζε μερα νυχτα οτι ισως να φταινε παραγοντες που δεν εκαναν κατι παραπανω η αμελησαν.
georggge46
18-08-18, 11:22
Δεν αμφιβαλλω καθολου για αυτο που εγραψε ο pilot , αλλα οι εξαιρεσεις δεν κανουν τον κανονα ! Οσων αφορα το δευτερο quote δεν εγραψα απαραιτητα για σπασμενα μοτερ αλλα πολλες περιφερειακες βλαβες σε επιμερους εξαρτηματα ! Αυτα λεγονται προβληματα αξιοπιστιας και ειναι αναμενομενο λογω αυξημενων πιεσεων περαν των εργοστασιακων . Τες πα δεν προκειτε να το συνεχισω , ο καθενας κανει τις επιλογες του , και αν θελει να γινει ο καλυτερος πελατης του μηχανικου δικο του προβλημα ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.