PDA

Επιστροφή στο Forum : E92 V0...



alexm
02-06-18, 17:51
Με 55.689 χλμ!!!
Πήγα να αλλάξω τακάκια στο compact και είδα το Μ3 χωρίς μοτέρ, μίλησα αρκετή ώρα με τον ιδιοκτήτη, ένας μέσης ηλικίας άνθρωπος, πολύ ευγενής παρά την ατυχία του, αλλά και πολύ προβληματισμένος από την επιλογή αυτοκινητου που έκανε.
Το μιτριο αγοράστηκε καινούργιο από Ελλάδα, full-full extra μοντ 2012, αλαγγη λαδιών κάθε 5.000 χλμ πάντα σε επισήμους επισκευαστές, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, αλλά και επιβεβαιωμένο με τα μάτια μου στο βιβλίο του σέρβις.
Το πρόσεχα πολύ μου είπε, ήξερα για το θέμα που έχουν αυτά τα μοτέρ και ήμουν ιδιαίτερα προσεκτικός, έκανα πολύ συχνές αλλαγές λαδιών και στα 60000 χλμ μαζί με την αλλαγή λαδιών είχα προγραμματίσει αλλαγή μετάλλων.
Με πρόλαβε δυστυχώς και το παράπονο μου είναι ότι τελικά δεν το ευχαριστήθηκα, το έσβησα το βράδυ και δεν ξαναπήρε εμπρός ποτέ!!!
Το μοτέρ είναι κολλημένο, μέσα στο δεύτερο κύλινδρο όλα είναι ένα σώμα..., αγόρασε από Γερμανία ανακατασκευασμένο μοτέρ με 0 χλμ και ένα χρόνο εγγύηση 7.950 ευρω.

Δυστηχως!!!


43019

43020

43021

BILLYS
02-06-18, 18:09
Πωωωω...και σκεφτόμουν εκτός μετατροπή σε 335 να κάνω ανταλλαγή με m3.
Ευτυχώς...

PetrosD
02-06-18, 18:31
Το μοτέρ είναι κολλημένο, μέσα στο δεύτερο κύλινδρο όλα είναι ένα σώμα...


Δηλαδή δεν πήγε από μέταλλα στροφάλου. Άρα τί έγινε; Ποιά είναι η αιτία της βλάβης; Ένας μηχανικός που θα το έπαιρνε, θα το άνοιγε, θα άλλαζε μέταλλα, θα επιδιόρθωνε τη βλάβη στο 2ο κύλινδρο με καινούρια ανταλλακτικά και θα το πούλαγε σαν αυτό που πήρε ο άτυχος ιδιοκτήτης.

alexm
02-06-18, 19:25
Από μέταλλα μάλλον ξεκίνησε το πρόβλημα, κόλλησε στο στρόφαλο η βάση της μπιέλας, έσπασε και έγιναν όλα ένα σώμα!!!

mark e92
02-06-18, 21:13
Πωωωω...και σκεφτόμουν εκτός μετατροπή σε 335 να κάνω ανταλλαγή με m3.
Ευτυχώς...

Εγώ τότε ήμουν στο τσακ αντί 35αρι να έπαιρνα Μ...

mark e92
02-06-18, 21:16
Από μέταλλα μάλλον ξεκίνησε το πρόβλημα, κόλλησε στο στρόφαλο η βάση της μπιέλας, έσπασε και έγιναν όλα ένα σώμα!!!

Κρίμα για τον άνθρωπο που το πρόσεχε κιόλας

farmgeo
03-06-18, 12:18
Η μαμά εταιρία,απο τη στιγμή που η συντήρηση ηταν τόσο ευλαβική απο τον ιδιοκτήτη
δεν τον βοήθησε στο θέμα της εγγύησης?Ή έστω στα χρήματα της εργασίας..αλλαγής του μοτέρ.??

ΥΓ.56000χλμ σωστα συντηρημένο,χωρις χρήση πιστας κτλ. ειναι για πολλά νεύρα....:ranting2:

deepBLUE
03-06-18, 12:22
Η μαμά εταιρία,απο τη στιγμή που η συντήρηση ηταν τόσο ευλαβική απο τον ιδιοκτήτη
δεν τον βοήθησε στο θέμα της εγγύησης?Ή έστω στα χρήματα της εργασίας..αλλαγής του μοτέρ.??

ΥΓ.56000χλμ σωστα συντηρημένο,χωρις χρήση πιστας κτλ. ειναι για πολλά νεύρα....:ranting2:

Θα αστειεύεσαι βέβαια .
Θα το κάνουν και αβαβα.

BILL007
03-06-18, 16:36
Άτυχος...Πολύ άτυχος... Κρίμα πραγματικά...


Και κάπως έτσι καταρίπτεται και το ανα 60-70Κ??? :shok: Κάθε 40.000 πρέπει να αλλάζεις για να μπορείς να πεις ότι θα κρατήσει?!?!?!:facepalm:

A8hnaios
03-06-18, 21:17
Δε πρέπει να αγοράζεις καθόλου μου φαίνετε...

Αμα είναι να ξενερώνεις έτσι...αστο να πάει...

zaharias
06-06-18, 08:04
Άτυχος...Πολύ άτυχος... Κρίμα πραγματικά...


Και κάπως έτσι καταρίπτεται και το ανα 60-70Κ??? :shok: Κάθε 40.000 πρέπει να αλλάζεις για να μπορείς να πεις ότι θα κρατήσει?!?!?!:facepalm:

Σε λιγο θα αλλαζουμε μεταλλα πιο συχνα απο λαδια...

Σιγα μην αλλαζουμε μεταλλα καθε 40,000...

Μηπως εκει που πηγαινε δεν του αλλαζαν ΚΑΝ λαδια...

Εγω δεν το πιστευω αυτο παντως.. αζοριστο με τυπικοτατη συντηρηση και να παθει αυτο.. κατι αλλο επαιξε..

zaharias
06-06-18, 09:50
Υπαρχει Μ3 Ε93 με 160,000χλμ και ακομα δεν εχει σπασει με μαμα μεταλλα...
Εγω επιμενω οτι δεν γινοταν σερβις ή δεν εμπαινε το σωστο λαδι στο μοτερ..

Koyotte
06-06-18, 22:47
Μ3 ή οχι, το παν είναι πως δουλεύεις το μοτερ οταν δεν έχει πιάσει σωστη θερμοκρασία. Εκεί νομιζω την παταει η πλειοψηφια και στα ακαιρα ξεμπουκωματα.

alexm
07-06-18, 13:35
Τα λάδια φταίνε, το πρωινό ξεκίνημα, το βραδινό... σβήσιμο και γενικά οι πάντες και τα πάντα εκτός από την bmw.
Στο δια ταύτα, της κακιά σας ψ@λης... τα μαλλιά της φταίνε και το πρόβλημα συνεχίζει από μοντέλο σε μοντέλο!!!

43030

alexm
07-06-18, 14:02
Υπάρχει και άλλη μια ωραία παροιμία εκτός από της κακιάς..., μακριά από το κ@λο μας και όπου θέλει ας είναι.
Όταν όμως έρθει η στιγμή να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη σε αυτούς τους χαλεπούς... καιρούς που ζούμε, θα αρχίσουν οι σκέψεις ότι τελικά μπορεί να μην φταίνε τα λάδια!!!
Γίνομαι κακός ε;:original:

zaharias
07-06-18, 18:02
Υπάρχει και άλλη μια ωραία παροιμία εκτός από της κακιάς..., μακριά από το κ@λο μας και όπου θέλει ας είναι.
Όταν όμως έρθει η στιγμή να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη σε αυτούς τους χαλεπούς... καιρούς που ζούμε, θα αρχίσουν οι σκέψεις ότι τελικά μπορεί να μην φταίνε τα λάδια!!!
Γίνομαι κακός ε;:original:

Εσυ μη μιλας γιατι γλυτωσες..
Εγω μιλαω για 2-3 S54 που γνωριζω καλα και εχω δει με τα ματια μου και αυτο το Ε93 Μ3..
Ειναι η χρηση, η συντηρηση, το λαδι που χρησιμοποιειται και καθε ποτε αλλαζεται.. αυτη ειναι η δικη μου θεωρια..

Αυτα ειναι τα μεταλλα απο το δικο μου με μαμα προγραμμα και ~128.000... αλλαγη το 2015
Τωρα εχει καπου 144.000..
Στα 200.000+ αν το εχω, θα ξανα αλλαξω...

43031

savvas bmwdakias
07-06-18, 18:30
Εσυ μη μιλας γιατι γλυτωσες..
Εγω μιλαω για 2-3 S54 που γνωριζω καλα και εχω δει με τα ματια μου και αυτο το Ε93 Μ3..
Ειναι η χρηση, η συντηρηση, το λαδι που χρησιμοποιειται και καθε ποτε αλλαζεται.. αυτη ειναι η δικη μου θεωρια..

Αυτα ειναι τα μεταλλα απο το δικο μου με μαμα προγραμμα και ~128.000... αλλαγη το 2015
Τωρα εχει καπου 144.000..
Στα 200.000+ αν το εχω, θα ξανα αλλαξω...

43031

Ζαχαρια επειδη δεν μπορω να καταλαβω με το ματι αυτα απο δεξια ειναι φαγωμενα;

zaharias
07-06-18, 19:55
Ζαχαρια επειδη δεν μπορω να καταλαβω με το ματι αυτα απο δεξια ειναι φαγωμενα;
2ο απο αριστερα και 2ο & 3ο απο δεξια..

merbeind
08-06-18, 10:48
Δεν είναι μόνο τα λάδια. Ισως ενα μπεκ απο κακή ποιότητα βενζίνης να κόλλησε, ανέβασε θεμοκρασία και κόλλησαν όλα.
Προσωπικά ανησυχώ περισσότερο για την ποιότητα καυσίμου που έχουμε παρά τα λάδια.

pilot
08-06-18, 11:26
Αν το μοτέρ κόλλησε έτσι από την μια στιγμή στην άλλη σίγουρα δεν ήταν από μέταλλα..Όταν φαγωθούν τα μέταλλα ξεκινάει θόρυβος αλλά το μοτέρ δουλεύει.

Koyotte
08-06-18, 12:46
Μου κάνει εντύπωση που λέει οτι το έσβησε το βράδυ και δεν ξαναπήρε μπροστά ποτέ. Δηλαδή είχαν γίνει όλα μέσα σιγά -σιγά μουσταλευρια και αυτός δεν άκουσε κάτι περίεργο καθ' οδόν για το σπίτι; Δεν μπορεί να λειτουργούσε καλά μέχρι να το σβήσει και να κόλλησαν όλα με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας. Μήπως το άφησε στο γκαράζ και το πήρε κρυφά ο γιος του το βράδυ για καμιά "χαλαρή" βολτίτσα;...

friendgr
11-06-18, 21:56
1. Γιαυτο τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς .....
Διότι 8.000 όταν έχεις πάρει το αμάξι 150.000 είναι πολλά άλλα και βατά.
2. Οι ¨Περίφημοι" Γ.....οι Γερμανοί είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ... διότι εγώ θα έλεγα στείλτε όλο το μοτέρ να δω γιατί έσκασε την στιγμή που το αμάξι είναι με ευλαβικά συντηρημένο και καντε ενα 50% εκπτωση.
Ας ΜΗΝ βγάλουν δεν πειράζει ....
ΑΝ είναι τα καμάρια τους να πέφτουν έτσι και να κοιτούν σαν Κινέζοι, ζήτω τα ι10.

Τα γράφω με νευρά γιατί και εγώ έχω καεί απο pdk στα 33.000χλμ, άψογα συντηρημένο και καμία πίστα.

ninja2
29-06-18, 04:45
Το να κολλησει ενα μοτερ καμια φορα ειναι και θεμα τυχης αλλα γενικα πιστεβω οτι εχει να κανει με το σωστο ζεστα του μοτερ και οχι τοσο με την τακτικη αλαγει τον λαδιον.
Τωρα με τα λεγομενα οτι το εσβησε και δεν ξανα πηρε κατι δεν κολλαει το θεμα ειναι οτι κολλησε στα 60.000χλ ειναι καπος !!!! ειδικα για αμαξι κοντα στα 100,000Ε αλλα εχω ακουσει για Μ3 που σπασανε μοτερ στα 60,000χλ και 70,000χλ εξω απο την εγγυηση και η BMW τα καλυψε με νεα μοτερ και ενα χρονο επεκταση εγγυηση .

S.F
29-06-18, 16:07
αν εχει τοσο ευκολα θεμα με μεταλλα,πρεπει τακτικα να μετριεται η πιεση λαδιου,το σκιζουμε καλα να λαμπαδιασουν τα λαδια, μπαινει οργανο στη θεση του αισθητηρα και βλεπουμε πιεση στο ρελαντι,ο κατασκευαστης δινει συνηθως μια ανοχη,δηλαδη καινουργιο εχει 5 μπαρ ρελαντι και σου λενε αν πεσει κατω απο τα 4 θελει μεταλλα
αλλα μεταλλα στα 50.000 χιλ αμαξι δρομου ειναι παρατραβηγμενο,πιθανον ειναι πολυ ****** για να μην φθειρεται ο στροφαλος μιας και μετα εχει αλλες ιστοριες,πρεπει να βγει να ζυγιστει να περασει μπαρα και δεν συμμαζευεται