bill318is
22-04-18, 20:19
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι
Η 36άρα 318is μου έχει φτάσει αισίως τα 327.000χλμ. Το αισίως είναι αστείο γιατί τα προβλήματα που μου έχει βγάλει τα 2 τελευταία χρόνια μπορούν να τσακίσουν και τα πιο γερά νεύρα. Αλλά μη μακρυγορώ. Θα αναφερθώ πολύ απλά στο ότι σε τελευταίο έλεγχο το πίσω δεξιό συνεμπλόκ του υποπλαισίου εμφάνισε ρωγμή, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Το κόστος εργασίας για την αντικατάστασή τους; 250€ και πρέπει να κατέβει όλη η γέφυρα.
Στην περίπτωση που κατέβει όλη η γέφυρα θα ήθελα να προχωρήσω σε αντικατάσταση όλων των συνεμπλόκ πίσω, αλλά και των ζαμφόρ και των βάσεων της αντιστρεπτικής. Συνεμπλόκ τα μπροστά στα πίσω ψαλίδια είναι καινούρια febi αν και εκεί θέλαμε να βάλουμε powerflex αλλά δεν ήταν διαθέσιμα τη μέρα που τα αντικαταστήσαμε.
Σχετικά με το πίσω υποπλαίσιο υπάρχουν οι εξής επιλογές:
- Powerflex
- Τα μαμά ΝΟΝ Μ3 (εδώ θα ήθελα να βάλω μόνο γνήσια και όχι κάτι άλλο)
- Τα μαμά Μ3 είναι διαφορετικά τα 2 μπροστινά από τα 4
Πάντως υπάρχει οδηγία της BMW, την οποία και παραθέτω https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e36-318is-cou/repair-manuals/33-rear-axle-rear-wheel-drive-guide/33-33-rear-axle-suspension/AJcfaEe
, σύμφωνα με την οποία, υπάρχει εργαλείο που, όταν κατέβει λίγο η γέφυρα, μπορεί να γίνει αντικατάσταση χωρίς να βγει τελείως. Αλοίμονο εάν στη BMW ήθελαν κατέβασμα γέφυρας για την αλλαγή τους
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Κάθε πόσα χρόνια ή χιλιόμετρα πρέπει να τα αλλάζουμε;
- Έχει κάνει κάποιος αντίστοιχη δουλειά; Πόσο πήγε και που;
- Έχει βάλει κανείς τα powerflex;
- Έχει βάλει κανείς τα Μ3 συνμεπλόκ υποπλαισίου
- Τα υπόλοιπα συνεμπλόκ στα πίσω ψαλίδια και διαφορικό χρειάστηκε κανείς να τα αλλάξει; Τι πρόβλημαείχε προυσιάσει;
42920
Η 36άρα 318is μου έχει φτάσει αισίως τα 327.000χλμ. Το αισίως είναι αστείο γιατί τα προβλήματα που μου έχει βγάλει τα 2 τελευταία χρόνια μπορούν να τσακίσουν και τα πιο γερά νεύρα. Αλλά μη μακρυγορώ. Θα αναφερθώ πολύ απλά στο ότι σε τελευταίο έλεγχο το πίσω δεξιό συνεμπλόκ του υποπλαισίου εμφάνισε ρωγμή, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Το κόστος εργασίας για την αντικατάστασή τους; 250€ και πρέπει να κατέβει όλη η γέφυρα.
Στην περίπτωση που κατέβει όλη η γέφυρα θα ήθελα να προχωρήσω σε αντικατάσταση όλων των συνεμπλόκ πίσω, αλλά και των ζαμφόρ και των βάσεων της αντιστρεπτικής. Συνεμπλόκ τα μπροστά στα πίσω ψαλίδια είναι καινούρια febi αν και εκεί θέλαμε να βάλουμε powerflex αλλά δεν ήταν διαθέσιμα τη μέρα που τα αντικαταστήσαμε.
Σχετικά με το πίσω υποπλαίσιο υπάρχουν οι εξής επιλογές:
- Powerflex
- Τα μαμά ΝΟΝ Μ3 (εδώ θα ήθελα να βάλω μόνο γνήσια και όχι κάτι άλλο)
- Τα μαμά Μ3 είναι διαφορετικά τα 2 μπροστινά από τα 4
Πάντως υπάρχει οδηγία της BMW, την οποία και παραθέτω https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e36-318is-cou/repair-manuals/33-rear-axle-rear-wheel-drive-guide/33-33-rear-axle-suspension/AJcfaEe
, σύμφωνα με την οποία, υπάρχει εργαλείο που, όταν κατέβει λίγο η γέφυρα, μπορεί να γίνει αντικατάσταση χωρίς να βγει τελείως. Αλοίμονο εάν στη BMW ήθελαν κατέβασμα γέφυρας για την αλλαγή τους
Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Κάθε πόσα χρόνια ή χιλιόμετρα πρέπει να τα αλλάζουμε;
- Έχει κάνει κάποιος αντίστοιχη δουλειά; Πόσο πήγε και που;
- Έχει βάλει κανείς τα powerflex;
- Έχει βάλει κανείς τα Μ3 συνμεπλόκ υποπλαισίου
- Τα υπόλοιπα συνεμπλόκ στα πίσω ψαλίδια και διαφορικό χρειάστηκε κανείς να τα αλλάξει; Τι πρόβλημαείχε προυσιάσει;
42920