PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναρτηση σε Ε36 318 is



ΒασιληςΕ36
20-03-18, 02:00
Καλησπερα παιδια! Μολις εγινα κατοχος μιας γνησιας E36 318is! Θελει αρκετα μαζεματα θελω ομως να αρχισω απο τα σημαντικα. Το φοραει απ τον προηγουμενο ιδιοκτητη του 18αρια ζαντολαστιχα, μπροστα φοραει bilstein χοντρομπουκαλα εκ των οποιων το δεξι ειναι στραβο αλλα δεν ξερω τι μοντελο και τι ελατηρια εχει μπροστα με αποτελεσμα να βρισκει ο τροχος και σε στροφες και στη παραμικρη λακουβα...και πισω φοραει παλι bilstein αλλα δεξια κιτρινο κι αριστερα μαυρο!!! Θελω τωρα να του αλλαξω τις ζαντες με 17αρες απο M3 της σειρας και να βαλω τα bilstein B8 με ελατηρια eibach pro kit χαμηλωματος 30/30. Θα θελα την γνωμη σας για την επιλογη οσον αφορα επιδοσεις κτλ! Εχω σκεφτει και χαμηλωματος 50/30. Ευχαριστω εκ των πρωτερων!

HLIAS - E36
20-03-18, 13:50
Καταρχήν καλοταξιδη η 36αρα και να έχεις πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

Ζάντες καλά θα κάνεις να βάλεις ΓΝΗΣΙΕΣ Μ3, και τονίζω το "γνήσιες" γιατί βρωμάει ο τόπος από ρεπλικες και σαν το πάτημα της Μ3 δεν θα το δεις με καμία άλλη ζάντα το 36αρι... Βέβαια οι σωστές 18αρες δίνουν άλλη εικόνα!

Τώρα όσον αφορά την ανάρτηση για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε, βοήθησε μας εσύ πρώτος! Πες μας τι ψάχνεις, τι χρήματα διαθέτεις, αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο περισσότερο εντός ή εκτός πόλης και αν δίνεις έμφαση περισσότερο στην άνεση ή αν το θες πιο σφιχτό...

Σίγουρα ο συνδυασμός αναρτήσεων που φοράς τώρα πρέπει να διορθωθεί!thumb

savvas bmwdakias
20-03-18, 14:20
Συμφωνω απολυτα με τον Ηλια, στο θεμα αναρτησης τωρα καταρχην πανε πετα αυτα που εχεις τωρα και βαλε τον συνδιασμο που ανεφερες νομιζω πλην της ρυθμιζομενης ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για τον δρομο.

BILL007
20-03-18, 14:29
Η πιο σωστή κίνηση είναι να πετάξεις τα 18άρια και να πας στην ζάντα που αναφέρεις, αν και δύσκολα τη βρίσκεις πλέον.

Τα bilstein δεν είναι και η κορυφή στην άνεση. Αν "αντέχεις" ενα σκληρό setup προχώρα με το 30/30 αλλά προσωπικά μην πας σε τρομερά χαμηλώματα του τύπου 50 γιατί θα το μετανιώσεις στους ελληνικούς καρόδρομους.

HLIAS - E36
20-03-18, 15:21
Αν το σηκώνεις οικονομικά εγώ θα πρότεινα κάτι σε bilstein pss9... Θα μου ανάβεις κερί κάθε Κυριακή αν με ακούσεις! Και δεν θα ασχοληθείς ξανά με το θέμα ανάρτηση... Εγώ εδώ και 78.000 χλμ δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και η ανάρτηση δουλεύει άψογα!!!

ΒασιληςΕ36
20-03-18, 18:33
Σας ευχαριστω παιδια να στε καλα!!! Ναι γνησιες ειναι οι ζαντες! Το αμαξι ειναι της κυριακης μονο! Θελω να ειναι σκληρο , το εχω σκεφτει για τις pss αλλα καπως πολυ το κοστος αλλα θα το ψαξω κι αλλο! Απο ελαστικα τι προτεινετε;

HLIAS - E36
20-03-18, 19:42
Ελαστικά εγώ μπροστά έχω semi τα KUMHO ECSTA XS, πίσω δεν ξέρω, σβήστηκαν και τα γράμματα...:thumbsup::th_Laie_67-1:

///Maniac
20-03-18, 21:37
Ποιες ειναι οι 18ρες σου και τι διαστασεις εχουν (οφσετ,φαρδος) ? Αν το αυτοκινητο ειναι σαββατοκυριακου τοτε μεινε με αυτες (εκτος αν δε σου αρεσουν). Επισης αφου το θες σκληρο τοτε κατ΄εμε η πιο ποιοτικη και vfm αναρτηση ειναι η ρυθμιζομενη της vogtland , γυρω στα 600...αυτη εχω και εγω ,θα με θυμηθεις .Απο λαστιχο εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος με κοντι σπορτ 5.

ΒασιληςΕ36
20-03-18, 23:03
Οι ζαντες ειναι 5μπρατσες ρεπλικα της bmw και ειναι θεοστραβες τωρα οφσετ θα σε γελασω εχουνε 2 δαχτυλα πατουρα 225/45 ειναι αλλα προτιμω και 17αρες κιολας! Και τις vogtland εχω κοιταξει τις ειδα στα λεφτα που λες στην ελευσινα..αλλα τις bikstein με τα eibach τα εχω βρει στα ιδια λεφτα ( φιλικη τιμη)

jannisa
21-03-18, 21:08
Καλησπερα και καλοταξιδο.

https://www.car.gr/parts/view/11471070-suspension-steering-shock-absorbers-bilstein-b6-apex

Αν σου κανει θα την κατευχαριστηθεις, ηταν σε Μ3 3.2.

ΒασιληςΕ36
21-03-18, 21:23
Να σαι καλα φιλε μου καλησπερα! Δε θα ρισκαρα για μεταχειρισμενη αναρτηση και προτιμω χαμηλωματος! Ευχαριστω πολυ παντως!!!

savvas bmwdakias
21-03-18, 22:50
Φιλε jannisa δεν νομιζω πως ταιριαζουν οι αναρτησεις απο το m3 στο τετρακυλινδρο 318.

HLIAS - E36
21-03-18, 23:07
Σάββα να κάνω μία ερώτηση... Τι διαφορά έχει και δεν ταιριάζει? Γιατί κι εγώ όταν έψαχνα ανάρτηση για το δικό μου το είχα ακούσει αυτό αλλά ποτέ δεν το έψαξα...

savvas bmwdakias
21-03-18, 23:53
Φιλε Ηλια ειναι διαφορετικη αναρτηση γιατι ειναι διαφορετικα τα βαρη των μοτερ εξακυλινδρο με τετρακυλινδρο. Οποτε ειναι λογικο να δινουν και διαφορετικους κωδικους οι εταιριες σε ελατηρια και αμορτισερ. Πιθανολογω πως μπαινουν απλα δεν θα ειναι σωστα. Σκεψου στο Ε46 οτι αναλογα με τον εξοπλισμο διαφοροποιουνταν και τα ελατηρια σε ομοια μοτερ μιλαμε παντα.

HLIAS - E36
22-03-18, 06:29
Από αυτή την άποψη ναι συμφωνώ... Σε ρώτησα διότι η PSS 9 που είχα πάρει κι εμένα για Μ3 ήταν αλλά το αυτοκίνητο ήταν 316...

savvas bmwdakias
22-03-18, 10:11
Νομιζω οτι η pss9 και γενικα οι ρυθμιζομενες επειδη ακριβως μπορεις να ρυθμισεις σκληροτητα και υψος οτι ειναι για ολη την γκαμα των κινητηρων. Καποτε σενα Ε36 316 που ειχα ηθελα να βαλω ελατηρια απο m3 και ο πωλητης μου χε πει χαρακτηριστικα οτι το αμαξι θα καθεται σουζα.

manos m
22-03-18, 15:52
γεια σας παιδια, θα ηθελα την γνωμη σας και΄γω για αναρτηση, εχω ενα 316ti ε46 χαμηλωμενο 1,5 εκ με H&R, ζαντολάστιχα 225/40 r17 245/45 r17, θελω κρατημα σιγουρα αλλα και ανεση, μην χτυπαει με το παραμικρο.. χρηματα σε λογικα πλαισια οχι κατι τρελλο, ευχαριστω εκ'τον προτέρων..

HLIAS - E36
22-03-18, 17:17
Θέλεις να αφήσεις τα ίδια ελατήρια ή σκέφτεσαι αλλαγή αμορτισέρ και ελατήρια?

manos m
22-03-18, 17:57
τα ιδια ελατηρια, μονο αμορτισερ θα αλλαξω

6ylinder
22-03-18, 18:38
Καλοριζικο. Πριν κανεις οτιδήποτε, θα ελεγα να πας να κανεις εναν καλο ελεγχο στο αυτοκινητο, γιατι με αυτα που αναφερεις δειχνει οτι ο προηγουμενος ιδιοκτήτης ηταν ακαταλληλος για αυτοκινητο. Στραβα αμορτισερ, αλλα δεξια και αλλα αριστερά...ψαξε το αυτοκινητο για καγκουριες κλπ και μετα κανε τα υπολοιπα. Ψαξε καλα το σασι. Αυτα που αναφερεις ειναι επικινδυνα...

ΒασιληςΕ36
22-03-18, 22:44
Γεια σου φιλε μ ευχαριστω! Πηγα τσεκαρα το αμαξωμα μου το μετρησανε ειναι ολοισιο και ατρακαριστω το μονο που εχει ειναι μια κακουβα στο ρεζερβουαρ καπου πρεπει να καβαλησε και τα στραβωσε γτ αλλαξα και ψαλιδι μπαλακι ζαμφιρακι και ημιμπαρο

HLIAS - E36
23-03-18, 08:16
τα ιδια ελατηρια, μονο αμορτισερ θα αλλαξω

Οικονομική λύση και τίμια αγορά είναι και τα KONI... Αν δεν θες δηλαδή να ανέβεις οικονομικά... Αλλιώς αν πήγαινες σε bilstein (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ τα μαύρα) θα είσαι κοντά στα 500€... Επίσης καλή λύση ειδικά με το χοντρό καλάμι...

manos m
23-03-18, 13:51
μου ειπε ο μηχανικος μου για κατι itn αλλα δεν τα ξερω.. απο την παρακατω σελιδα τα koni str λενε; η πρεπει να παω στο 500eu για να δω καλο αποτελεσμα.. https://www.rellasamortiser.gr/el/328-bmw-series-3-e46-1998-2005

HLIAS - E36
23-03-18, 13:57
Αυτά έχει ένας γνωστός μου σε scirrocco με 3 πόντους χαμήλωμα και είναι πολύ ικανοποιημένος... Τα έχει 8 μήνες!

isou
23-03-18, 14:11
Καλησπέρα.Εγώ είχα βάλει τα koni str ,όλα καλα στην αρχή ,στα 25.000 τα έστειλα για επισκευή,τα μπροστά,,δούλεψαν λίγο καλά,στα 40.000 τα πέταξα όλα.Τα πίσω ήταν σε καλή κατάσταση.Ε46 316 4πορτο.Προσωπικά με τα μαμά ελατήρια δεν μου άρεσε πως πήγαινε το αμάξι.Γούστα είναι αυτά βέβαια,ρωτάς και άλλους που τα έχουν δοκιμάσει.

6ylinder
23-03-18, 14:26
Μην παντρεύετε αμορτισέρ με ελατήρια χωρίς να είναι σετ. Πώς είναι δυνατόν να λειτουργήσουν σωστά πχ ελατήρια HR ή Eibach, με Bilstein B8 χοντρό καλάμι, είτε λεπτό καλάμι, είτε με ΚΟΝΙ str κλπ. Δεν γίνεται όλα να πηγαίνουν όλα.
Εϊτε σετ, είτε αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου με εργοστασιακά ελατήρια.

manos m
24-03-18, 21:17
Σωστά γι'αυτό και γω ρωτάω ποια μπορώ να βάλω με H&R 1,5 χαμηλότερα από τα μαμά.. ο προηγούμενος είχε βάλει τα shacs που φοράει από την μάνα του νομίζω και τους βγήκε το λάδι γιατί δούλευαν χαμηλότερα..

6ylinder
26-03-18, 15:53
Δεν εννοώ αυτό που εννοείς...εσύ λες να μην τοποθετούνται ελατήρια χαμηλώματος σε νορμάλ αμορτισέρ.

Εγώ λέω, ότι ακόμα και τα H&R χαμηλώματος, δεν ταιριάζουν με όλα τα αμορτισέρ χαμηλώματος, ως προς τα χαρακτηριστικά τους. Αμορτισέρ και ελατήρια δουλεύουν μαζί και ως εκ τούτου σχεδιάζονται μαζί. Τα Β8 υπάρχουν με λεπτό καλάμι και με χοντρό. Και τα 2 είναι αμορτισέρ χαμηλώματος...αρά θεωρητικά ταιριάζουν με όλα τα ελατήρια χαμηλώματος...είναι λάθος.

Είτε βάζεις εργοστασιακού τύπου αμορτισέρ με εργοστασιακά ελατήρια, είτε βάζεις coilover.

Σκέτα ελατήρια όπως αυτά που αναφέρεις...δεν μπορούν να λειτουργήσουν 100% σωστά με κανένα αμορτισέρ. Οπότε μπορείς να βάλεις όποιο αμορτισέρ χαμηλώματος γουστάρεις, με βάση τα γούστα σου ως προ τη σκληρότητα...

manos m
27-03-18, 12:16
Εγώ δηλαδή ποια μπορώ να βάλω ώστε να αποδώσουν σωστά και να ζήσουν.. γνωρίζει κάποιος; Ξαναλέω έχω ελατήρια HR 1.5 ποιο χαμηλά από τα μαμά, ευχαριστώ

6ylinder
27-03-18, 17:44
Ταιριάζουν με όλα τα αμορτισέρ χαμηλώματος. Bilstein, ΚΟΝΙ κλπ. Η κάθε μία έχει τα μοντέλα της. Οι περισσότεροι τα τοποθετούσαν με Bilstein Β8 με λεπτό ή χοντρό καλάμι, αν και άποψή μου είναι το αυτοκίνητο θα κοπαναέι πολύ και με τις 18άρες που έχει θα είναι απλά για λύπηση. Ακατάλληλη λύση για Ελλάδα. Και με 17άρες πάλι το λυπάσαι. Έχε υπόψη σου ότι το 1,5 που γράφεις έιναι σε ίντσες. Οπότε καλύτερα γράφε ελατήρια 4cm.

manos m
27-03-18, 20:13
Νομίζω πως θα βάλω koni γιατί για τα bilstein δεν ακούω και τα καλύτερα τελευταία.. ποια προτείνεις από την παρακάτω σελίδα; https://www.rellasamortiser.gr/el/328-bmw-series-3-e46-1998-2005 (έχεις δίκιο για τα ελατήρια, σήμερα μου είπαν πως είναι κάπου 5εκ χαμηλότερα) υγ2 17ρες φοράω

LEONIDASKAL
27-03-18, 21:08
Νομίζω πως θα βάλω koni γιατί για τα bilstein δεν ακούω και τα καλύτερα τελευταία.. ποια προτείνεις από την παρακάτω σελίδα; https://www.rellasamortiser.gr/el/328-bmw-series-3-e46-1998-2005 (έχεις δίκιο για τα ελατήρια, σήμερα μου είπαν πως είναι κάπου 5εκ χαμηλότερα) υγ2 17ρες φοράω

θα κανεις μεγα λαθος. αν εχεις hr ελατηρια ειναι ταμαμ γιαα το bilstein.δοκιμασμενο σετ απ και πολυφορεμενο. για τα δεδομενα του ελληνα σημερα βεβαια λιγο αλμυρο αλλα οτι πληρωσεις θα παρεις.παγκοσμια αληθεια αυτο.
το κονι καλο αλλα bilstein δεν ειναι.
τα b8 και θα τα ξεχασεις επανω και θα σου στησει ωραια το αμαξι.φυσικα θα πρεπει να ανεχθεις αυξημενη σκληροτητα. ααν θες και τα δυο τοτε θα πληρωσεις παρα πολλα

bill318is
19-12-18, 23:54
καλησπέρα συνάδελφοι, βρισκομαι κι εγω σε έρευνα για αλλαγή αμορτισερ και θα ήθελα τη γνώμη σας.ταυτόχρονα θα σας καταθέσω και την εμπειρία μου για να αποφύγουν και άλλοι τα ίδια προβλήματα.

Πριν 10 χρόνια έβαλα τον κλασικό συνδυασμό που βράζουν όλοι HR -Bilstein με λεπτό καλάμι. Αυτος ο συνδυασμος Ήταν τέλειος για ταξίδια στην εθνική ιδιαίτερα με υψηλές ταχύτητες αλλά ήταν απαράδεκτο για μέσα στην πόλη.
καποισ στιγμή έφτασε η ωρα να τα αλλαξω.

Πηγα σε ενα """εξειδικευμενο" συνεργείο bmw στα δυτικά προάστια πάνω στην Εθνικη ο οποιος μου κατεστρεψε το αυτοκινητο . Λυπάμαι που δεν μπορώ να αναφέρω το συνεργείο για να γλυτώσω τους αλλους.

μου ειπε θα μου βαλει γνησια μεταχειρισμένα ελατηρια mpack και γνήσια αμορτισέρ επισης mpack
παίρνοντας το αυτοκίνητο τον ρώτησα ργό έβαλε και μου είπε ότι έβαλε ταsachs τα mpack. Τααμορτισερ ομως ειναι αυτα που πουλιουνται στο εμποριο περιπου στα 200 €. Τα αμορτισέρ είναι τραγικά, έκδοσης δου ότι δε συνδυαστηκαν με τα ελατηρια μπροστα ειναι πολύ μαλακά και τα πίσω υπερβολικα σκληρα( τα εβαλσ και σε ένα corsa και τα πέταξα). Το αυτοκίνητο πηδαγε σαν κατσξκι πισω και μπροστα επλεε. Συντομα στα κτεο τα βρηκαν αχρηστα. Προσοχη ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Σχετικα με τα ελατήρια. Ο ανωτερω @#$%$% μου εβαλε αριστερο μπροστα ελατηριο mpack 4κυλινδρου, δεξιά μπροστά απο καννονικο εξακυλινδρο και πίσω ελατήρια από καμπριο.

καταλαβαίνετε την καταστροφη.
Εννοειται οτι με το -#$@#$^ δεν εβγαλα ακρη .

Αγορασα κανονικα mpack ελατηρια από ενα φιλο και πισω εβαλα τα παλια bilstein και τώρα η κατάσταση είναι ποιο αποδέκτη αλλά παω για αλλαγη.

Περιμενω τν αποψή σας
- bilstein μαυρα mpack 280€ ειδικη παραγγελια
-koni str t 330 €
- jom blueline 219€ coilover

εχετε κατι αλλο να προτεινετε σε αυτο το κοστος να συνδυαζεται με τα ελατηρια mpack η σαν coilover

ζητω συγγνωμη για τα λαθη και τους τονους αλλα ειναι η πρωτη φορα που γράφω thread με κινητο

S8N
20-12-18, 00:17
Ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα όταν έφτυσε λάδια το μπροστινό αριστερό αμορτισέρ. Φορούσα Bilstein Sprint Β8 twin tube με HR ελατηρια και σκέφτηκα να βάλω κάποια φθηνή coilover. Μου βγήκαν τα μάτια να διαβάζω για JOM, AP, Maxtrac, D2 κλπ. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ούτε κράτημα θα εχω, ούτε κμ θα βγάλει. Ο πειρασμός είναι μεγάλος αλλά σκέψου το προσεκτικά και μη βιαστεις. Ψάξε στο διαδίκτυο για κριτικές και ξεχώρισε τους άσχετους από τους σχετικούς στα διάφορα σχόλια.

Εγώ έβαλα ξανά Β8 αλλά τα πιο σκληροπυρηνικά ανεστραμμένα monotube.

Στη θέση σου θα επέλεγα τα κίτρινα bilstein B6 sport. Με Μ Pack ελατήρια ταιριάζουν μια χαρά.

savvas bmwdakias
20-12-18, 00:39
Μακριά από bilstein μαύρα. Νομίζω δεν υπάρχει πιο άχρηστο αμορτισέρ.

///Maniac
20-12-18, 00:52
Γιατι το λες αυτο? Και με τι γνωμονα? το κρατημα η την ανεση ?

m_power_lunatic
20-12-18, 02:35
Αχρηστα τα μαυρα bilstein οπως και τα sachs,μακρυα ειναι αστεια απο ανεση και διαρκεια.Τα φτυνουνε πολυ γρηγορα.Βαλε koni καλυτερα η ακομα καλυτερα εργοστασιακα BMW που ειναι η καλυτερη επιλογη αλλα ακριβη.

topmar
20-12-18, 08:40
bill318is

Φίλε μου έγραψες:

"παίρνοντας το αυτοκίνητο τον ρώτησα ργό έβαλε και μου είπε ότι έβαλε ταsachs τα mpack. Τααμορτισερ ομως ειναι αυτα που πουλιουνται στο εμποριο περιπου στα 200 €. Τα αμορτισέρ είναι τραγικά,..."

Επειδή σκέφτομαι να αγοράσω στο μέλλον τα συγκεκριμένα Sachs M-Pack εμπορίου, προς αντικατάσταση των υπαρχόντων εργοστασιακων M-Pack, αλήθεια είναι τόσο τραγικά; Ή μήπως το πρόβλημα ήταν η συνεργασία τους με τα προβληματικά ελατήρια;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

BILLYS
20-12-18, 11:04
Καταρχάς οποίος θέλει ανάρτηση m pack πρέπει να προσέξει να βρει την αντίστοιχη σε εμπορίου με βάση τον κωδικό της m.

topmar
20-12-18, 11:21
Καταρχάς οποίος θέλει ανάρτηση m pack πρέπει να προσέξει να βρει την αντίστοιχη σε εμπορίου με βάση τον κωδικό της m.Για το δικό μου συγκεκριμένα, αυτοί είναι οι κωδικοί:

BMW E90 320d M-Fahrwerk

Vorne: 31316786007 + 31316786008 
Hinten: 33526771729

Sachs Sport
Vorne: 311405 + 311406
Hinten: 311410

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

BILLYS
20-12-18, 12:01
Πάντως εγώ που έπαιξα σε αντιστοιχια με Bilstein καμία σχέση με το καλάμι της Sachs.

bill318is
20-12-18, 15:42
Φίλε topmar

Για τα Sachs ,είναι πιο τραγικά από όσο φαντάζεσαι! Τα πίσω είναι απαράδεκτα σκληρά και το αυτοκίνητο χοροπηδάει είτε στις εθνικές είτε στην πόλη. Όπως είπα τα έβαλα και στο corsa και τα πέταξα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

trifonas
20-12-18, 17:44
Φορουσα h&r bilstein κιτρινα σε 318is και εγω... οπως λες τα φορουσες 10 χρονια... γιατι να πειραματιζεσαι με διαφορους αλλους συνδυασμους.. Αν θελεις ανεση πας σε πιο ''ψηλα'' ελατηρια(οχι απο τα εργοστασιακα εννοειτα) με ενα μετριας σκληροτητας αμορτισερ.
Αν εισαι ικανοποιημενος στο γενικο συνολο μεινε εκει... Τελειο συνδυασμο σε ολα δεν θα βρεις.. περπατα σε γνωστα μονοπατια!!

trifonas
20-12-18, 17:46
Φίλε topmar

Για τα Sachs ,είναι πιο τραγικά από όσο φαντάζεσαι! Τα πίσω είναι απαράδεκτα σκληρά και το αυτοκίνητο χοροπηδάει είτε στις εθνικές είτε στην πόλη. Όπως είπα τα έβαλα και στο corsa και τα πέταξα.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Φιλε μου πιθανον δεν εβαλες σωστο κωδικο και δεν δουλευαν... Στα Μ πακ που ειχα sachs φορουσε sachs ξαναεβαλα και ημουν απολυτα ευχαριστημενος.. Ασε που τα φοραει εργοστασιακα η BMW..

bill318is
20-12-18, 21:08
Φιλε μου πιθανον δεν εβαλες σωστο κωδικο και δεν δουλευαν... Στα Μ πακ που ειχα sachs φορουσε sachs ξαναεβαλα και ημουν απολυτα ευχαριστημενος.. Ασε που τα φοραει εργοστασιακα η BMW..

μηπως μπορείς να μου πεις τους σωστους κωδικούς?
στο μεταξυ θα ψαξω να σου πω τι κωδικο φοράει
Τέλος τα εργοστασιακά που ειναι sachsμε τα εμποριου που ειναι πάλι Sachs ειναι μερα με νυχτα. Οπως προανέφερα το ιδιο εχει συμβει και σε αλλο αυτοκινητό μου αλλά και σε πολλους φίλους και σε κάποιους εδω στο forum

Dimimav
20-12-18, 21:28
Παιδιά τα έχουμε ξαναπεί.
Ναι μεν η sachs συνεργάζεται με την bmw αλλά τα γνήσια bmw δεν έχουν
καμία σχέση ούτε σε ποιότητα ούτε σε απόδοση με αυτά που πουλάει η savhs.

bill318is
21-12-18, 17:27
Είδα τη Monroe SPECTRUM έχει κανείς κάποια γνώμη για αυτό το set?

BILL007
21-12-18, 18:01
Είδα τη Monroe SPECTRUM έχει κανείς κάποια γνώμη για αυτό το set?

Δες εδώ https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1795378-Monroe-sensatrack-or-OEspectrum

HLIAS - E36
24-12-18, 13:41
Κάπου στα πρώτα μηνύματα ανέφερες τη blueline ως φθηνή coilover...

Πριν ενάμιση χρόνο που κάναμε το 30αρι του αδερφού μου 5μπουλονο με άκρα Ε36 χρειαζόμασταν και ανάρτηση για να κάτσει το αυτοκίνητο... Εγώ τότε ήμουν της άποψης καλύτερα φθηνή coilover και ρυθμιζόμενη στο ύψος παρά κάποια άλλη με το σκεπτικό ότι δεν θα κρατήσει και μια ζωή...!

Αυτό που έχω να πω μετά από ενάμιση χρόνο είναι ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑ!!! Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και πληροφοριακά επειδή το 30αρι έχει δύναμη, δεν το λες και ότι πάει ήρεμα ο μικρός...! 5ετια αν φτάσει τα έβγαλε τα λεφτά της! 213€ παρακαλώ μαζί με τα μεταφορικά να έρθει από Αθήνα!!!

bill318is
26-12-18, 23:33
Κάπου στα πρώτα μηνύματα ανέφερες τη blueline ως φθηνή coilover...

Πριν ενάμιση χρόνο που κάναμε το 30αρι του αδερφού μου 5μπουλονο με άκρα Ε36 χρειαζόμασταν και ανάρτηση για να κάτσει το αυτοκίνητο... Εγώ τότε ήμουν της άποψης καλύτερα φθηνή coilover και ρυθμιζόμενη στο ύψος παρά κάποια άλλη με το σκεπτικό ότι δεν θα κρατήσει και μια ζωή...!

Αυτό που έχω να πω μετά από ενάμιση χρόνο είναι ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑ!!! Η ανάρτηση δουλεύει άψογα και πληροφοριακά επειδή το 30αρι έχει δύναμη, δεν το λες και ότι πάει ήρεμα ο μικρός...! 5ετια αν φτάσει τα έβγαλε τα λεφτά της! 213€ παρακαλώ μαζί με τα μεταφορικά να έρθει από Αθήνα!!!

Αυτή η ενημέρωση είναι πολύ σημαντική. Υποθέτω ότι το έχετε χαμηλώσει αρκετά. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
- Απορροφά τις μικρο ανωμαλίες ή τα σαμάρια ή είναι πολύ σκληρή;
- Στα πολλά χιλιόμετρα 190-200 είναι σταθερή;
- Εάν ρυθμιστεί ψηλά μήπως θα τερματίζει;
- Χρειάζεται αποστάτες στα μπροστινά;

bill318is
28-12-18, 01:11
Σε προηγούμενο post είχα αναφέρει τα Monroe.

Δυστυχώς ακόμα και μέτά τις εποχές της κρίσης, υπάρχει μεγάλη απατεωνιά στον κόσμο και συγκεκριμένα στον κλάδο του αυτοκινήτου αφού πολλοί θέλουν να σου πάρουν τα λεφτά, να ξεσκαρτάρουν αυτό που έχουν και εάν είναι σωστό ή όχι δεν τους ενδιαφέρει.

Και σας παραθέτω τη νέα ιστορία που συνέβει τις τελευταίες ημέρες:
Διαβάζω σε κάποιο site ενός "εμπόρου εξειδικευμένου με αμορτισέρ" για τα monroe σε τιμή 240€ η τετράδα και πήρα τηλέφωνο την Παρασκευή. Αφού μου είπε ότι είναι για το μοντέλο μου που είναι το γνήσιο χαμήλωμα είπα οκ να κανονίσει να τα έχει τη Δευτέρα να περάσω να τα πάρω.

Ακολούθησε η συνομιλία:
- οκ τα παραγγέλνουμε να τα έχω τη Δευτέρα αλλά μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις τους κωδικούς για να μη γίνει κάποιο λάθος και μείνω με άχρηστα αμορτισέρ στο χέρι;
- Αυτή είναι η δουλειά μου θα πρέπει να με εμπιστευθείς αφού αμορτισέρ πουλάω και ξέρω εγώ!!!
- Καλά φέρτα τη Δευτέρα και θα δούμε

Τη Δευτέρα πριν πάω παίρνω τηλέφωνο
- μπλα μπλα, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τους κωδικούς; Περιμένω να έχεις τους ΑΑΑ1-ΑΑΑ2 -ΑΑΑ3 (οι κωδικοι ειναι ενδεικτικοι)
- μπλα μπλα , όχι δεν είναι αυτοι. Είναι οι ΓΓΓ1-ΓΓΓ2 -ΓΓΓ3 που είναι τα χαμηλωμένα και πιο ενισχυμένα και τους δίνει για το Ζ3
- Μα μου δίνεις αμορτισέρ για Ζ3?
- Τα ίδια είναι ξέρω εγώ είναι και πιο ενισχυμένα
- Ευχαριστώ δε θα τα πάρω


Όπως καταλαβαίνετε εάν δεν είχα ελεγξει τους κωδικούς αλλά είχα βασιστεί στα λόγια του "Επαγγελματία" (του @#$$%) θα είχα αγοράσει αμορτισέρ λάθος και τρέχα γύρευε. Ακόμα χειρότερα δε, εάν τα είχα βάλει πάνω, και είτε δε δουλέυαν σωστά είτε θα αστοχούσαν και μετά πάλι ταλαιπωρία χωρίς αποτέλεσμα.
Κάτι που δεν ανέφερα ήταν το εξής, ο μηχανικός του συνεργείου που έχω το αυτοκίνητο θα πήγαινε να τα πάρει και θα τα τοποθετούσε οπότε όταν θα καταλάβαινα το λάθος θα ήταν αργά.

Λυπάμαι που για άλλη μια φορά δεν μπορώ να αναφέρω δημοσίως το όνομα και την εταιρεία αυτού του απατεώνα για να γλυτώσω κόσμο. Είναι πάντως στην Αθήνα κοντά στα μαγαζιά με ανταλλακτικά και η σελίδα του δεν είναι αναλυτική με κωδικούς.

Οποιος θέλει με PM

Υπάρχει βέβαια πολύς κόσμος που θα τα έπαιρνε και θα τα έβαζε και θα ήταν ευχαριστημένος αλλά λόγω άγνοιας.

Γι αυτό θέλω να σας εφιστήσω την προσοχή, να ζητάτε κωδικούς και να το ψάχνετε ακόμα και εάν είστε κουραστικοί.

Πάντως εγώ θα τον μαυρίσω στο google θα πάρει μοναδιαίο αστέρι και πολύ του είναι γιατί δεν έχει μηδενικό αστέρι.

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες δικιές σας για το πως θα έπρεπε να κινηθούμε ενάντια σε τέτοιες περιπτώσεις.

dark knight
28-12-18, 14:24
η προσωπικη μου γνωμη είναι να μην παρεις φτηνη ρυθμιζομενη(ως προς το υψος). οι συγκεκριμένες είναι κατασκευασμένες στην Κινα με αμφιβολης ποιοτητας και αντοχης εξαρτήματα. συνηθως εχουν προβλήματα σωστης εφαρμογης(όπως επαθε φιλος σε Ζ3), δεν εχουν καμια τεχνικη υποστηριξη και δεν εχουν καθολου καλη συμπεριφορα στον δρομο. προτιμησε έναν καλο συνδιασμο επωνυμων αμορτισέρ ελατηριων η ακομα καλυτερα, αν το επιτρεπουν τα οικονομικα σου. αναζητησε μια μεταχειρισμενη επωνυμη πλήρως ρθμιζομενη και επισκευασε την.

LEONIDASKAL
28-12-18, 14:53
Αφού υπάρχει η εμπειρία του β8 γιατί να ψάχνει ο άνθρωπος.......bilstein μια χαρά είναι , δοκιμασμένη , μακροχρόνια και σκληρή χρίση ένα σετακι στα 540 ευρό και έφυγε

HLIAS - E36
28-12-18, 17:42
Η φθηνή ρυθμιζόμενη που σου ανέφερα έχει κάποιες παραμέτρους. Σε πρώτη φάση δεν είναι για το 30αρι και το βάρος του, είναι φτιαγμένη για Ε36 οπότε το φάσμα στα ύψη και η σκληρότητα της είναι για Ε36. Παρόλα αυτά και το ύψος και η σκληρότητα έκατσαν κομπλέ για το 30αρι με την πίσω να δουλεύει στη χαμηλότερη ρύθμιση επειδή το ψαλίδι από το 30αρι πίσω είναι αλλιώς και το 36αρι έχει πιο μεγάλο ελατήριο. Στο σκάφος από το 30αρι είναι σφιχτή αλλά όχι απαγορευτική και αναφέρομαι στις λακούβες μιας πόλης. Κατά τ'αλλα δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα, το αυτοκίνητο έχει φτάσει μέχρι 230 με την ανάρτηση αυτή, οι εντυπώσεις δεν είναι οι καλύτερες δεδομένου βέβαια ότι μέτρο σύγκρισης έχω το δικό μου 36αρι με pss9 πάνω και μην ξεχνάμε ότι το 30αρι δεν είναι αυτοκίνητο για τέτοιες ταχύτητες... Ας πω απλά δεν ήταν τρομακτικό σε αυτά τα χιλιόμετρα και ότι πατούσε!

Επιπλέον ανέφερα καθαρά ότι είναι μία οικονομική λύση όπως πχ εμείς καιγομασταν για ανάρτηση επειδή το αυτοκίνητο έπρεπε να πατήσει στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή η ιδανική λύση ούτε θα σου βγάλει καμιά δεκαετία, είναι απλά ένα ΠΟΛΥ καλό deal για τα λεφτά της! Μπορεί δηλαδή να θεωρηθεί μία λύση 3-4 ετών μέχρι πχ να βρεις μία ακριβή coilover όπως οι pss της bilstein που εκεί πλέον παίζεις μπάλα σε άλλα επίπεδα... Έχεις μία άξια ανάρτηση την οποία δεν θα πετάξεις ποτέ και την επισκευάζεις σε ότι και να πάθει...

Η άλλη ιδέα που θα σου έδινα θα είναι να μιλήσεις με τον Κυρλαγκιτση στη Θεσσαλονίκη, μανούλα στις bilstein!!! Μπορεί να σου φτιάξει ότι αγαπάς... Να βρεις μία μεταχειρισμένη pss πχ και να στην κάνει καινούρια και σε τιμή που δεν θα έπαιρνες με τίποτα τέτοιας κλάσης ανάρτηση...

Καλή και η δοκιμασμένη λύση όπως λέει και ο Λεωνίδας αλλά γνώμη μου αν μπορέσεις κάνε την υπέρβαση και πήγαινε σε coilover!

LEONIDASKAL
28-12-18, 19:01
Η φθηνή ρυθμιζόμενη που σου ανέφερα έχει κάποιες παραμέτρους. Σε πρώτη φάση δεν είναι για το 30αρι και το βάρος του, είναι φτιαγμένη για Ε36 οπότε το φάσμα στα ύψη και η σκληρότητα της είναι για Ε36. Παρόλα αυτά και το ύψος και η σκληρότητα έκατσαν κομπλέ για το 30αρι με την πίσω να δουλεύει στη χαμηλότερη ρύθμιση επειδή το ψαλίδι από το 30αρι πίσω είναι αλλιώς και το 36αρι έχει πιο μεγάλο ελατήριο. Στο σκάφος από το 30αρι είναι σφιχτή αλλά όχι απαγορευτική και αναφέρομαι στις λακούβες μιας πόλης. Κατά τ'αλλα δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα, το αυτοκίνητο έχει φτάσει μέχρι 230 με την ανάρτηση αυτή, οι εντυπώσεις δεν είναι οι καλύτερες δεδομένου βέβαια ότι μέτρο σύγκρισης έχω το δικό μου 36αρι με pss9 πάνω και μην ξεχνάμε ότι το 30αρι δεν είναι αυτοκίνητο για τέτοιες ταχύτητες... Ας πω απλά δεν ήταν τρομακτικό σε αυτά τα χιλιόμετρα και ότι πατούσε!

Επιπλέον ανέφερα καθαρά ότι είναι μία οικονομική λύση όπως πχ εμείς καιγομασταν για ανάρτηση επειδή το αυτοκίνητο έπρεπε να πατήσει στο δρόμο, δεν είναι δηλαδή η ιδανική λύση ούτε θα σου βγάλει καμιά δεκαετία, είναι απλά ένα ΠΟΛΥ καλό deal για τα λεφτά της! Μπορεί δηλαδή να θεωρηθεί μία λύση 3-4 ετών μέχρι πχ να βρεις μία ακριβή coilover όπως οι pss της bilstein που εκεί πλέον παίζεις μπάλα σε άλλα επίπεδα... Έχεις μία άξια ανάρτηση την οποία δεν θα πετάξεις ποτέ και την επισκευάζεις σε ότι και να πάθει...

Η άλλη ιδέα που θα σου έδινα θα είναι να μιλήσεις με τον Κυρλαγκιτση στη Θεσσαλονίκη, μανούλα στις bilstein!!! Μπορεί να σου φτιάξει ότι αγαπάς... Να βρεις μία μεταχειρισμένη pss πχ και να στην κάνει καινούρια και σε τιμή που δεν θα έπαιρνες με τίποτα τέτοιας κλάσης ανάρτηση...

Καλή και η δοκιμασμένη λύση όπως λέει και ο Λεωνίδας αλλά γνώμη μου αν μπορέσεις κάνε την υπέρβαση και πήγαινε σε coilover!

Hλια φτιαχνει μονο coilover η και απλες bilstein. Στειλε ενα τηλ σε pm αν θες

tsapi
29-12-18, 12:54
Hλια φτιαχνει μονο coilover η και απλες bilstein. Στειλε ενα τηλ σε pm αν θες
Φτιάχνει και απλές και coilover - και στις φτιάχνει όπως θέλεις. Τις επισκευάζει, τις κάνει rebuild κτλ κτλ.

Τώρα τελευταία έχω ακούσει καλά λόγια από ανθρώπους που πηγαίνουν μεθοδικά σε πίστες και σε αγώνες. Προσωπική εμπειρία δεν έχω (μην σε πάρω και στο λαιμό μου).

ΤΗλέφωνο δεν έχω - μπορείς όμως να το βρεις εύκολα στο ιντερνέτι (jamsport - κυρλαγκίτσης - κάπου στη σίνδο νομίζω)

LEONIDASKAL
29-12-18, 13:23
Φτιάχνει και απλές και coilover - και στις φτιάχνει όπως θέλεις. Τις επισκευάζει, τις κάνει rebuild κτλ κτλ.

Τώρα τελευταία έχω ακούσει καλά λόγια από ανθρώπους που πηγαίνουν μεθοδικά σε πίστες και σε αγώνες. Προσωπική εμπειρία δεν έχω (μην σε πάρω και στο λαιμό μου).

ΤΗλέφωνο δεν έχω - μπορείς όμως να το βρεις εύκολα στο ιντερνέτι (jamsport - κυρλαγκίτσης - κάπου στη σίνδο νομίζω)Το βρήκα κιόλας. Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

BILL007
29-12-18, 16:37
Υπάρχει αντίστοιχος και στην Αθήνα που κάνει και KONI https://www.budracing.gr/profile.php

bill318is
02-01-19, 23:06
Πάντως εγώ που έπαιξα σε αντιστοιχια με Bilstein καμία σχέση με το καλάμι της Sachs.

τι εννοείς;

BILLYS
02-01-19, 23:50
Ότι επέλεξα τον αντίστοιχο κωδικό της m σε Bilstein,το καλάμι της οποίας ήταν πιο χοντρό απ' αυτό της Sachs.

bill318is
21-02-19, 00:25
Με βλέπω τελικά να βάζω τα μαύρα Bilstein B4 αλλά ειδική παραγγελία τα Mtechnik, υπολογίζω άπου μεταξύ 250-300€ θα βγουν. Τα έχει δοκιμάσει κανείς;

Τα ΚΟΝΙ τα πορτοκαλί, όπυ διαβάζεις στα fora υπάρχειμεγάλη δυσαρέσκεια για την αντοχή τους.

Τέλος, έχει δοκιμάσει κανείς τα MAXPEEDING RODS κλπ με τις 24 σκάλες σκληρότητας και την προφόρτιση; τώρα τι χρώμα είναι δεν ξέρω

savvas bmwdakias
21-02-19, 10:50
Τα μαύρα τα bilstein Από πόσο ξέρω είναι από τα πιο άχρηστα αμορτισέρ, τζάμπα τα λεφτά σου θα πετάξεις. Στα m pack φορούσαν sacks.

georggge46
21-02-19, 11:09
Τα μαύρα τα bilstein Από πόσο ξέρω είναι από τα πιο άχρηστα αμορτισέρ, τζάμπα τα λεφτά σου θα πετάξεις. Στα m pack φορούσαν sacks.

Καλο ειναι να μην ανακυκλωνουμε φημες χωρις να εχουμε προσωπικη εμπειρια ! Τα μαύρα τα bilstein εχουν κακη φημη επειδη πριν πολλα χρονια ειχαν κυκλοφορησει καποιες κακες παρτιδες. Κατι που δεν ισχυει πλεον εδω και χρονια ! Προσωπικα εχω τα μαύρα Bilstein B4 Mtechnik εδω και 4-5 χρονια μετα απο αλλαγη απο bilstein κιτρινα και μαλιστα σε συνδυασμο με τα σπορτ [κοκκινα] ελατηρια χαμηλωματος της eibach , που δεν ενδεικνυται , χωρις κανενα μα κανενα προβλημα !

savvas bmwdakias
21-02-19, 14:30
Καλο ειναι να μην ανακυκλωνουμε φημες χωρις να εχουμε προσωπικη εμπειρια ! Τα μαύρα τα bilstein εχουν κακη φημη επειδη πριν πολλα χρονια ειχαν κυκλοφορησει καποιες κακες παρτιδες. Κατι που δεν ισχυει πλεον εδω και χρονια ! Προσωπικα εχω τα μαύρα Bilstein B4 Mtechnik εδω και 4-5 χρονια μετα απο αλλαγη απο bilstein κιτρινα και μαλιστα σε συνδυασμο με τα σπορτ [κοκκινα] ελατηρια χαμηλωματος της eibach , που δεν ενδεικνυται , χωρις κανενα μα κανενα προβλημα !

Σε αυτό που ανέφερα υπάρχει και προσωπική εμπειρία εκτός αυτων που έχω διαβάσει. Από κει και πέρα ξέρω ότι τα μαύρα δεν είναι για αυτοκινητα με ελατήρια χαμηλωματος.

bill318is
22-02-19, 00:09
Σε αυτό που ανέφερα υπάρχει και προσωπική εμπειρία εκτός αυτων που έχω διαβάσει. Από κει και πέρα ξέρω ότι τα μαύρα δεν είναι για αυτοκινητα με ελατήρια χαμηλωματος.

Υπάρχουν μαύρα για Mtechnik που είναι για το μικρό μαμίσιο χαμήλωμα. Απλά έχουν ένα μήνα παράδοση τα δικά μου γιατί δε στοκάρει κανείς