Επιστροφή στο Forum : Μπαταρία για e46
Bmwe46tasos
21-12-16, 19:17
Γεια σας παιδιά!
Μόλις τα έφτυσε η μπαταρία του e46 cabrio του 2004 που εχω. Ήταν η εργοστασιακή της BMW 12v και 80Ah. Πιστεύω πως ειναι καλό να βάλω μπαταρία Bosch αλλά δεν ξέρω ποια ειναι η καλύτερη επιλογή! Αν ξέρει και μπορεί κανείς να με φωτίσει, θα χαρώ πολύ!!!
Βαλε την banner P8014 εγω αυτη εβαλα στο cabrio ειναι 80αρα και ακριβως ιδια στις διαστασεις της εργοστασιακης.Ριζε μια ματια σκρουτζ 115€την εχει.
BOSCH S5 στα 80Ah :original:
Bmwe46tasos
22-12-16, 01:59
Ευχαριστώ πολύ παίδες!!!
savvas bmwdakias
22-12-16, 21:35
Επειδη εχει ξανασυζητηθει το θεμα μπαταρια για μενα ειναι πως θα σου βγει. Μην κολας στην μαρκα bosch varta κτλ δεν εχουν την αξιοπιστια που ειχαν παλια. +1 για την banner, δεν ειναι πολυ γνωστη μαρκα αλλα ακουω καλα λογια μεχρι στιγμης.
Βάλε exide!Exide είναι η μαμά μπαταρίες BMWthumb
Exide εχω κι εγώ 75 Αh στο 16αρι, από τον Μάρτη του 2012 και δεν έχω κανένα πρόβλημα προς το παρόν.
Παλαιότερα στο Ε21, η bosh σε σχέση με varta και άλλες no name, μου κράτησε το μικρότερο χρονικό διάστημα.
Το ξαναγραφω για πολλοστη φορα.....BOSCH και VARTA ειναι ιδιες τα αυτοκολλητα αλλαζουν μονο.
Καλησπέρα,
για μπαταρία θα ρωτήσω και εγώ, αν και για Ε90 320d ('2008), για να μην ανοίξω νέο θέμα.....
Λοιπόν, πλησιάζει τα 9 έτη με την εργοστασιακή μπαταρία και κάνοντας μια έρευνα αγοράς, βρήκα τις παρακάτω μπαταρίες, που μπαίνουν στα αντίστοιχα μοντέλα με το δικό μου, της ίδιας γενιάς (προ LCI).
1) BMW Battery OEM 61216919342/61216924022 (12v - 92Ah - 900A) = 260€ (1Y warranty)
2) EXIDE AGM EK950 (12v - 95Ah - 850A) = 167€ (1Y warranty)
3) Varta G14 Start Stop Plus AGM 595 901 085 (12v - 95Ah - 850A) = 187€ (1Y warranty)
4) Banner Running Bull AGM 592 01 (12v - 92Ah - 850A) = 209€ (2Y warranty)
Εσείς στη θέση μου, ποια από τις 4 παραπάνω θα επιλέγατε και γιατί;;
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Καλησπέρα,
για μπαταρία θα ρωτήσω και εγώ, αν και για Ε90 320d ('2008), για να μην ανοίξω νέο θέμα.....
Λοιπόν, πλησιάζει τα 9 έτη με την εργοστασιακή μπαταρία και κάνοντας μια έρευνα αγοράς, βρήκα τις παρακάτω μπαταρίες, που μπαίνουν στα αντίστοιχα μοντέλα με το δικό μου, της ίδιας γενιάς (προ LCI).
1) BMW Battery OEM 61216919342/61216924022 (12v - 92Ah - 900A) = 260€ (1Y warranty)
2) EXIDE AGM EK950 (12v - 95Ah - 850A) = 167€ (1Y warranty)
3) Varta G14 Start Stop Plus AGM 595 901 085 (12v - 95Ah - 850A) = 187€ (1Y warranty)
4) Banner Running Bull AGM 592 01 (12v - 92Ah - 850A) = 209€ (2Y warranty)
Εσείς στη θέση μου, ποια από τις 4 παραπάνω θα επιλέγατε και γιατί;;
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
exide γιατι ειναι η εργοστασιακή και η πιο φθηνή!
exide γιατι ειναι η εργοστασιακή και η πιο φθηνή!
Λες για Exide ε;
Από οικονομικής άποψης είναι η πιο συμφέρουσα λύση φυσικά..... με προβληματίζει το γεγονός ότι όλες οι aftermarket μπαταρίες έχουν 850Ah εκκίνησης και όχι 900Ah όπως η εργοστασιακή....
Και σαν να το ήξερα κιόλας, σήμερα άρχισαν τα όργανα να δείχνουν την επίσπευση της αλλαγής της μπαταρίας. Στο ξεκίνημά του αυτοκινήτου, άναψε η γνωστή ένδειξη με το αμάξι πάνω στην ράμπα (κίτρινο χρώμα) και μηδενισμός της ένδειξης ώρας.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/c27525df1cad9c696eafd24a722bfbc2-1.jpg
Παρότι το αμάξι το έχω σχεδόν μισή εβδομάδα πάνω σε συντηρητή μπαταρίας, το να βγάζει αυτή την ένδειξη σημαίνει ότι πλέον δεν μπορεί η μπαταρία να κρατήσει το ρεύμα και χρήζει άμεσης αντικατάστασης.
Οπότε να το εορταστικό δώρο για το αμάξι....
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
25-12-16, 06:37
Καλησπέρα,
για μπαταρία θα ρωτήσω και εγώ, αν και για Ε90 320d ('2008), για να μην ανοίξω νέο θέμα.....
Λοιπόν, πλησιάζει τα 9 έτη με την εργοστασιακή μπαταρία και κάνοντας μια έρευνα αγοράς, βρήκα τις παρακάτω μπαταρίες, που μπαίνουν στα αντίστοιχα μοντέλα με το δικό μου, της ίδιας γενιάς (προ LCI).
1) BMW Battery OEM 61216919342/61216924022 (12v - 92Ah - 900A) = 260€ (1Y warranty)
2) EXIDE AGM EK950 (12v - 95Ah - 850A) = 167€ (1Y warranty)
3) Varta G14 Start Stop Plus AGM 595 901 085 (12v - 95Ah - 850A) = 187€ (1Y warranty)
4) Banner Running Bull AGM 592 01 (12v - 92Ah - 850A) = 209€ (2Y warranty)
Εσείς στη θέση μου, ποια από τις 4 παραπάνω θα επιλέγατε και γιατί;;
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Την varta βάλε για να σε πάει πολύ παραπάνω από μία άλλη μπαταρίαhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/dede6bdec142ced2456d5cfeea055147-1.jpg
Την varta βάλε για να σε πάει πολύ παραπάνω από μία άλλη μπαταρίαhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/dede6bdec142ced2456d5cfeea055147-1.jpg
Οι Varta που έχεις στη φωτογραφία δεν είναι για το δικό μου αλλά για το βενζινοκινητο Ε90 320i..... Και πάλι όμως δεν καταλαβαίνω γιατί να κρατήσει παραπάνω από τις Banner & Exide, τις οποίες βάζουν οι περισσότεροι, από ότι διαβάζω σε Γερμανικά φόρουμ....
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Την varta βάλε για να σε πάει πολύ παραπάνω από μία άλλη μπαταρίαhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/dede6bdec142ced2456d5cfeea055147-1.jpg
εχω πολύ κακή εμπειρία με Varta σε 2 αυτοκινητα συγγενων μου. η μπαταρια τα έπαιξε μέσα στο χρόνο!!!
αντίθετα BOSCH S5 100Ah με έβγαλε 6 χρόνια. τώρα έβαλα exide
εχω πολύ κακή εμπειρία με Varta σε 2 αυτοκινητα συγγενων μου. η μπαταρια τα έπαιξε μέσα στο χρόνο!!!
αντίθετα BOSCH S5 100Ah με έβγαλε 6 χρόνια. τώρα έβαλα exide
Επειδή η Banner πλησιάζει σε τιμή την ΟΕΜ, το δίλημμα είναι Varta ή Exide....
Varta παρεμπιπτόντως είναι η τωρινή εργοστασιακή που έχω στο αμάξι, το επιβεβαίωσα με ίδιου μηνός ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μου (αυτόματο όμως, όχι manual), ταξιτζή που άλλαξε ήδη μπαταρία και έβαλε Banner αυτός.... Και είχε να διαλέξει μεταξύ Varta (ξανά) και Banner....
Πρέπει να αποφασίσω στις επόμενες 24ωρες και να την παραγγείλω, ώστε να την περάσω έως την ερχόμενη Παρασκευή.....
Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Καλησπέρα και χρόνια πολλά ξανά.. ....
Λοιπόν, πήρα το πρωί μια αναλυτική απάντηση από τον φίλο ταξιτζή με Ε90 320d σαν το δικό μου ακριβώς (Auto όμως), συνοπτικά λέει:
1) Μακριά από Bosch, άλλαξε την εργοστασιακή του (η οποία ήταν επίσης Varta) στα σχεδόν 6 έτη και τα τελευταία 3 έτη έβαζε Bosch (2 φορές), οι οποίες ήταν μάπα και τις άλλαζε κάθε 1,5 χρόνο.
2) Άλλαξε νέα μπαταρία πριν 1 μήνα ξανά και έβαλε Banner (220€).
3) Σχεδόν όλα τα ΜΒ ταξί της πόλης του, έχουν μπαταρία Varta και βγάζουν αρκετά χρόνια (με VHF, τηλεοράσεις κλπ).
4) Δεν ξέρει κανέναν με Ταξί στην πόλη του, που να έβαλε μπαταρία Exide.
5) Μέχρι το 2010, η BMW έβαζε μπαταρίες Varta, από το 2011 και μετά ο προμηθευτής της σε μπαταρίες είναι η Banner.
Αυτά από έναν επαγγελματία σε ίδιο όχημα αλλά με αυξημένες απαιτήσεις σε ρεύματα και πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης.
Αυτά από επαγγελματική εμπειρία σε μπαταρίες από ταξιτζή.....μάλλον εδώ θα καταλήξω. ....στην Varta .....εκτός απροόπτου....
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
....και μια αναλαμπή που είχα μόλις τώρα:
υπάρχει περίπτωση να είναι κάποιο άλλο το πρόβλημα και να μην χρειάζεται αλλαγή μπαταρίας και τζάμπα το ψάξιμο;;;
Πως να ελέγξω εάν η μπαταρία είναι στα τελευταία της και χρειάζεται όντως αλλαγή;
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Καλησπέρα,
νεότερα λοιπόν για το θέμα, σήμερα επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία που συντηρώ εδώ και χρόνια το αμάξι και αφού με ρώτησε ο τεχνικός για τις συνθήκες που παρουσίασε το πρόβλημα μπαταρίας (ένδειξη & μηδενισμός ώρας), είπε να μετρήσει την μπαταρία με ένα φορητό μηχανάκι (με δυνατότητα εκτύπωσης) για να δει την κατάσταση της.
Να σημειωθεί ότι το αμάξι ήταν σχεδόν 1 εβδομάδα σε στάση και μετά εμφανίστηκε αυτό το θέμα με την μπαταρία, που δεν διορθώθηκε ούτε με 2ημερο σύνδεσης στον συντηρητή μπαταρίας που έχω, με μόνιμη εγκατάσταση στο πάρκινγκ μου.
Επίσης, να αναφέρω ότι διένυσε περίπου 100ΚΜ το αμάξι έως ότου φτάσει στην αντιπροσωπεία όπου έγινε ο έλεγχος μπαταρίας.
Με την σύνδεση λοιπόν στην μπαταρία, με όλα τα ρεύματα κλειστά, έδειξε:
Α) Voltage = 12,47 V
B) Start Capacity = 51%
Για δεδομένα λοιπόν μπαταρίας σχεδόν 9 ετών, είπε, ότι είναι μια χαρά και δεν χρειάζεται αλλαγή (κάτω από 12 V θέλει αλλαγή). Απλά να το κουμπώνω - μιας και έχω ήδη τον εξοπλισμό - στον συντηρητή μπαταρίας και να κάνω λίγο μεγάλες διαδρομές (όχι μόνο εντός πόλης) για να δίνει δύναμη στην μπαταρία. Κατά τα άλλα, τα ξαναλέμε για το θέμα "μπαταρία" σε 2-3 χρόνια..... Είπε.
Διάβασα και ένα πολύ ωραίο και αναλυτικό άρθρο για τις μπαταρίες εδώ
https://www.batterystuff.com/kb/articles/battery-articles/battery-basics.html
πριν λίγο, όπου γράφει (για τις AGM ειδικά):
State of Charge - Voltage
100% - 12,9 V
75% - 12,6 V
50% - 12,4 V
25% - 12,2 V
Discharged - 11,9 V
Οπότε επιβεβαιώνει ουσιαστικά αυτά που είπε ο τεχνικός της BMW και έδειξε η μέτρηση της μπαταρίας του αυτοκινήτου μου.
Νομίζω ότι την γλιτώνω την 200αρα € προς το παρόν.....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20161227/6ef71777196cc6f440bd50226e5bb4fd.jpg
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Γιωργος 250
28-12-16, 00:12
Καλησπερα. Οταν πηρα την bmw e46 compact μεταχειρισμενη ειχε banner και στο χρόνο με αφησε.. Ειδα την ημερομηνία που ειχαν χτυπήσει πανω και ηταν 2 χρονών. Μπορεί να ετυχε. Μια κινεζικη που δουλευε ήχο σύστημα κρατησε 6 χρόνια. Οι μπαταρίες ειναι λαχείο απο οτι εχω καταλάβει. Φιλος με αγροτικό εβαλε bosh και εβγαλε χρονο..
Στάλθηκε από το 6043D μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
savvas bmwdakias
28-12-16, 18:52
Ακριβως το ιδιο πιστευω και γω οπως ο Γιωργος. Στο Α κλας της γυναικας 11 χρονια εβγαλε η εργοστασιακη και παλι επρνε μπρος τι να λεμε τωρα!
Λοιπόν, μετά από 2 μέρες σχεδόν στον συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 που το είχα, σήμερα το έβγαλα και το πήγα σε τοπικό ηλεκτρολόγο για επανέλεγχο της κατάστασης της μπαταρίας, χωρίς να έχει διανύσει χιλιόμετρα το αμάξι (που να βελτιώνουν την κατάσταση της μπαταρίας), για να πάρω και μια 2η γνώμη.
Η μέτρηση της, με παρόμοιο μηχάνημα με αυτό της αντιπροσωπείας BMW που την έλεγξα προχθές, έδειξε τα παρακάτω:
Α) Voltage = 12,46 V
B) State of Health = 46%
Γ) State of Charge = 66%
Δ) Rated 900A - Measured 419A
Μια από τα ίδια λοιπόν, εδώ δείχνει ότι αν και πλήρως φορτισμένη (για τα δεδομένα της), δεν γεμίζει πάνω από το 70% πλέον και είναι κάτω από τα μισά της ζωής της.
Το πιο ανησυχητικό όμως είναι η δύναμη της, από 900Α έχει πέσει στα 419Α, ξαναλέω φορτισμένη όπως είναι. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να με αφήσει εύκολα, εάν ταξιδέψω και διανυκτερεύσω μακριά από την έδρα μου, χωρίς να την κουμπώνω δηλαδή πάνω στον συντηρητή μπαταρίας Ctek MXS 5.0 που έχω (και κάνω εδώ και 4 χρόνια).
Η δε διάγνωση του ήταν ότι δεν βγάζει με τίποτα το 2017, αφού θα καταπονηθεί τόσο από τα κρύα του χειμώνα τώρα, όσο και από τη ζέστη του καλοκαιριού. Ιδανική περίοδος για αλλαγή (είπε), μέσα στην άνοιξη, εφόσον δεν σε αφήσει εντός του χειμώνα (μόνο με το συντηρητή μπαταρίας σώζεται).
Τέλος, για αγορά νέας μπαταρίας, πρότεινε Exide ή Varta και αυτός.
Αυτά τα ολίγα με το "σήριαλ" της AGM μπαταρίας μου....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/12/1bdbfb4d4ca3305dbb2311fe17b57dd9-1.jpg
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Καλησπέρα,
μάλλον πολύ "ψειριζω την μαϊμού" όπως λένε στα μέρη μου, για το θέμα της μπαταρίας, δεν θα αγοράσω δα και σπίτι!!
Παραγγελία σήμερα λοιπόν μια Exide EK950 (95Ah - 850A) με 167€ (+ μεταφορικά) και τοποθέτηση εντός της επόμενης εβδομάδας.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τον κόπο σας να γράψετε την άποψή σας για το θέμα μου αυτό.
ΥΓ: Ίσως έδωσα λανθασμένη εντύπωση σε ορισμένους για το πολύ ψάξιμο στο θέμα αυτό, αλλά όταν έχεις πολύτεκνη οικογένεια, οι προτεραιότητες σου είναι άλλες.
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Καλησπέρα,
σήμερα μπήκε η νέα μπαταρία, όλα ΟΚ.
ΥΓ: Το αμάξι είναι προς πώληση, μπορείτε να το δείτε στην αντίστοιχη ενότητα.
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.