Επιστροφή στο Forum : Ενδειξη καντραν!!!
Σημερα εβαλα μπροστα το αυτοκινητο,μετα απο λιγη ωρα καθως οδηγουσα μου αναψε η ενδειξη με το θαυμαστικο μεσα στο τριγωνακι και το κυκλικο βελακι απο πανω,που βρισκεται στην μεση του καντραν,καθως επισης και η ενδειξη με το θαυμαστικο στα δεξια του καντραν.Ξερει κανεις τι σημαινουν?Θελουν αλλαγη τα τακακια?
Τα φωτα σας παιδια!!!:shok:
Σας ευχαριστω
Σημερα εβαλα μπροστα το αυτοκινητο,μετα απο λιγη ωρα καθως οδηγουσα μου αναψε η ενδειξη με το θαυμαστικο μεσα στο τριγωνακι και το κυκλικο βελακι απο πανω,που βρισκεται στην μεση του καντραν,καθως επισης και η ενδειξη με το θαυμαστικο στα δεξια του καντραν.Ξερει κανεις τι σημαινουν?Θελουν αλλαγη τα τακακια?
Τα φωτα σας παιδια!!!:shok:
Σας ευχαριστω
Αρχηγε για να το καταλαβει καποιος εννοεις αυτο;
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/07/dashboard_3-1.jpg
Αρχηγε για να το καταλαβει καποιος εννοεις αυτο;
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2016/07/dashboard_3-1.jpg
Ναι το ένα ειναι αυτο και το αλλο ειναι η ένδειξη με το θαυμαστικό (!)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μάλλον η μονάδα του ΑΒS σου κουνάει το μαντήλι :think:
Μάλλον η μονάδα του ΑΒS σου κουνάει το μαντήλι :think:
Να πω οτι μόλις το σβήσω το αυτοκίνητο μετα δεν ανάβει.Επισης το αυτοκίνητο ειναι σταματημένο πανω από 6 μήνες.Αν αυτο παίζει ρολο
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vassilis ///M
05-07-16, 15:14
Λοιπόν πιθανά σενάρια:
1) Αισθητήρας ο οποίος μετράει τις μοίρες τιμονιού (γωνία τιμονιού)
2) Αισθητήρες ABS εμπρός-πίσω
3) Μονάδα ABS
4) Δυναμό (Σπάνια περίπτωση)
Για αρχή έλεγξε αν είναι κουμπωμένοι όλοι οι αισθητήρες καλά...
Βγάλε τους και καθάρισε τους λίγο...
Κυρίως αυτούς στους τροχούς....
Λοιπόν πιθανά σενάρια:
1) Αισθητήρας ο οποίος μετράει τις μοίρες τιμονιού (γωνία τιμονιού)
2) Αισθητήρες ABS εμπρός-πίσω
3) Μονάδα ABS
4) Δυναμό (Σπάνια περίπτωση)
Για αρχή έλεγξε αν είναι κουμπωμένοι όλοι οι αισθητήρες καλά...
Βγάλε τους και καθάρισε τους λίγο...
Κυρίως αυτούς στους τροχούς....
Δηλαδή όταν ανάβουν αυτά τα δυο μαζί συμβαίνει ένα από αυτά τα 4;Όταν το αυτοκίνητο θελει αλλαγή και δίσκους και φρένα;Τι φωτεινές ενδείξεις εχεις;Το λεω γιατι το δικό μου θελει σίγουρα πιςω δίσκους και τακάκια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
giannis_compact
05-07-16, 18:47
Πρώτα σημάδια δυναμό. Επίσης, μπορεί να συμβαίνει επειδή το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο τόσο καιρό. Μέχρι να στρώσουν-μπαταρία δυναμό ή να αλλαχθούν-επισκευαστούν.
Συμφωνώ με τον giannis,με είχε βγάλει δυναμό το 2009,όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο το e46,με 45Α μπαταρία επάνω...:ranting2:....καλοκαίρι γαρ,με τον κλιματισμό στο φούλ,ηλεκτρικά πάνω-κάτω,....αυξημένες ανάγκες...
..
Ετσι τότε,οπως και εσένα με ανάβανε τα 2 λαμπάκια μαζί.Στο τέλος, έπεφτε η τάση των φώτων πορείας,και θόρυβος απο το δυναμό...πάπαλα..:ranting2:
Ισως ένας έλεγχος της δύναμης της μπαταρίας/δυναμό σε ηλεκτρολόγο,αν υπαρχει και η δυνατότητα εξειδίκευσης σε BMW...
Και γιατί σου λέω εξεδίκευση......στο πρώτο συμπτωμα:thumbsdown:,το πάω στον ηλεκτρολόγο,που κάνει ΟΛΕΣ τις μάρκες,και πηγανα 13 χρόνια.
Του λέω το πήρα μεταχειρισμένο πριν 2 μήνες,ανοίγει,βλέπει,ολα Ο.Κ με λέει, κοιτάζει την μπαταρία,ελέγχει τους πόλους.... 4 5 Α ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.....απο τότε έχει να με ξαναδεί..:ranting2:
Μέχρι και υγρά μπαταρίας πέταξε....
Έχει πέσει η μπαταρία του, φόρτιση για 2 μέρες και δες το ξανά....
Sent from my Xiaomi Redmi Note 2
Λοιπόν παιδιά το αυτοκίνητο μετα από καθημερινή χρήση χθες και σημερα δεν μου ξανάαναψε τιποτα.Λογικα επειδή ηταν πολυ καιρό σταματημένο το έκανε η μπαταρία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mια χαρά! Φθηνά τη γλίτωσες :original: :cheers:
Mια χαρά! Φθηνά τη γλίτωσες :original: :cheers:
Απλά μάλλον από την ακινησία και την υγρασία μπορεί να την άκουσαν οι αισθητήρες.Τωρα ολα κομπλέ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Και επειδή τα σύγχρονα αυτοκίνητα βγάζουν πολλά παρατράγουδα με πτώση ρεύματος, για μεγάλα διαστήματα ακινησίας πάρτε έναν CTEK (όχι απαραίτητα ακριβό μοντέλο) και καθαρίσατε.
https://www.skroutz.gr/c/1265/auto_engine_starters.html?from=catspan&keyphrase=ctek
Και επειδή τα σύγχρονα αυτοκίνητα βγάζουν πολλά παρατράγουδα με πτώση ρεύματος, για μεγάλα διαστήματα ακινησίας πάρτε έναν CTEK (όχι απαραίτητα ακριβό μοντέλο) και καθαρίσατε.
https://www.skroutz.gr/c/1265/auto_engine_starters.html?from=catspan&keyphrase=ctek
Μάλλον θα το χρειαστεί και του Κίραν το αμάξι, που το άφησε στο γκαράζ μου σχεδόν έξι μήνες τώρα :ranting2:
Η ΑΑ το φόρτισε πριν 6 βδομάδες, το έβγαλα μερικές βόλτες διαρκείας και φυσικά μετά από 2 βδομάδες ακινησίας (που ήρθα Ελλάδα), πάλι δεν παιρνει μπρος....
ΚΑι δεν είναι μόνο ότι είναι σπάσιμο.
Είναι ότι με αυτές τις μεγάλες μεταβολές οι μπαταρίες τα φτύνουν πιό γρήγορα.
LEONIDASKAL
27-07-16, 20:28
Σορρυ αλλά εγώ έχω άλλη άποψη
Αν είναι σταμάτησε ο πάνω από 6 μήνες το αμάξι σου τότε είναι 100 τα 100 η μονάδα των abs. Μπορώ να σου πω πως να απολαύσεις από αυτό εύκολα.
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επαναφερω το θεμα παιδια..Παλι τα ιδια με τις ενδειξεις του χειροφρενου και του antispin(πορτοκαλι χρωμα).Το αμαξι εκλασε η μπαταρια και την αλλαξα με καινουργια.Στιγμιαια το αυτοκινητο εμεινε χωρις ρευμα μεχρι να βγαλω τη μια μπαταρια και να βαλω την αλλη.Να εμφανιστηκαν παλι λετε για αυτο?Μολις το σβησω και το ξαναβαλω μπρος δεν αναβει τιποτα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μου νομίζω - χωρίς να είμαι βέβαιος - ότι το πρόβλημα είναι που έμεινε χωρίς ρεύμα το αμάξι, έστω και στιγμιαία.
Το μπριζωσες να δεις σφάλματα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μου νομίζω - χωρίς να είμαι βέβαιος - ότι το πρόβλημα είναι που έμεινε χωρίς ρεύμα το αμάξι, έστω και στιγμιαία.
Το μπριζωσες να δεις σφάλματα;
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΟχι θα το παω για ελεγχο συντομα..Ελπιζω να ναι απο αυτο.Οταν το σβησω και το βαλω ξανα μπρος δεν αναβει τιποτα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μου νομίζω - χωρίς να είμαι βέβαιος - ότι το πρόβλημα είναι που έμεινε χωρίς ρεύμα το αμάξι, έστω και στιγμιαία.
Δλδ πως αλλαζουμε μπαταρια χωρις να μεινει απο ρευμα;δλδ υπαρχει προβλημα να αλαζουμε μπαταρια με τον γνωστο τροπο;βγαζουμε την μια βαζουμε την αλλη.
το 2009,όταν το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο το e46,με 45Α μπαταρία
Αν έχεις ακόμα 45Α μπαταρία,Βάλε μια 75 Α .είναι λίγα τα 45Αμπέρ
Δλδ πως αλλαζουμε μπαταρια χωρις να μεινει απο ρευμα;δλδ υπαρχει προβλημα να αλαζουμε μπαταρια με τον γνωστο τροπο;βγαζουμε την μια βαζουμε την αλλη.Εγώ άλλαξα σε αντιπροσωπεία μπαταρία, νομίζω ότι πρέπει να έχει συνέχεια ρεύμα το αμάξι για να μην χάσει μνήμες κλπ, αλλά χρειάζεται και κωδικοποίηση μετά σίγουρα.
Στα Ε90-91-92-93, εδώ ένας οδηγός
https://www.youcanic.com/guide/change-battery-bmw-3-series-e90-e91-e92-e93
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρόβλημα δεν υπάρχει ρε παιδιά...
Βγάζεις την μία κ βάζεις την άλλη..Μνήμες θα χάσεις την κατανάλωση,κ το ρολόι. Τι κωδικοποιήσεις εννοείς;;;
Εγώ άλλαξα σε αντιπροσωπεία μπαταρία, νομίζω ότι πρέπει να έχει συνέχεια ρεύμα το αμάξι για να μην χάσει μνήμες κλπ, αλλά χρειάζεται και κωδικοποίηση μετά σίγουρα.
Πρόβλημα δεν υπάρχει ρε παιδιά...
Βγάζεις την μία κ βάζεις την άλλη..Μνήμες θα χάσεις την κατανάλωση,κ το ρολόι. Τι κωδικοποιήσεις εννοείς;;;
θα εννοει οτι πρεπει να την δηλωσης στο αυτοκινητο οτι αλλαξες.
Πρόβλημα δεν υπάρχει ρε παιδιά...
Βγάζεις την μία κ βάζεις την άλλη..Μνήμες θα χάσεις την κατανάλωση,κ το ρολόι. Τι κωδικοποιήσεις εννοείς;;;Από την ίδια πηγή που έβαλα πριν:
"You must complete battery registration every time you replace the battery on a BMW. Installing a new battery without registering it could shorten the battery life or cause malfunctions in your car's electrical system. BMW uses what is called the Intelligent Battery System (IBS) which monitors the battery charging cycle, charge rate and battery charge level."
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παιδια ο τιτλος του θεματος δεν ειναι το πως βγαζεις-βαζεις τη μπαταρια..Μη μακρυγορουμε χωρις λογο..Ας επικεντρωθουμε στο κυριως θεμα.Φιλικα..
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όταν άλλαξα την δική μου, πριν βγάλει τους πόλους ο εγκαταστάτης σύνδεσε παράλληλα ένα μικρό 12βολτο pack. Έτσι δεν χάθηκε τίποτα απ τις μνήμες.
Τέσπα εγώ όσες φορές άλλαξα Μπαταρία έκανα βάλε βγάλε.μόνο το ρολόι χάλαγε κ η κατανάλωση..
Κωδικοποίηση δεν έκανα ούτε μου χρειάστηκε ποτέ..
Αυτά...
Δηλωση μπαταριας κάνεις σε ορισμένα μόνο Ε90 απο το 2008 σε αυτοκίνητα με IBS και μετά συνήθως και εφόσον αλλάζεις ΑΗ για να στη φορτίζει κανονικά.
αρχικα καθαρισε τους αισθητηρες ABS. ειχα παρομοιο προβλημα δες εδω..https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=26662
Πως τους καθαρισες?Ξεβιδωσες τους αισθητηρες και με τι τους καθαρισες?Τους εβγαλες τελειως?Εννοω κι απο τις 2 πλευρες?(και τη φισσα)
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αρχικα καθαρισε τους αισθητηρες ABS. ειχα παρομοιο προβλημα δες εδω..https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=26662
:+1:000000000000
εβγαλα τις ζαντες μια μια.. ξεβιδωσα την αλενοβιδα που κραταει τον αισθητηρα.. αρχικα με ενα μαλακο βουρτσακι και μετα με ενα πανι και η δουλεια εγινε.
Δεν ξεκουμπωσα καμια φυσα.
καπως ετσι βγαινουν
https://www.youtube.com/watch?v=4zw1osulivY
Απο τη μια μερια ειναι ο αισθητηρας με την αλενοβιδα που λες κι απο την αλλη ειναι το ηλεκτρικο μερος(φυσσα) που στελνει το σημα στον εγκεφαλο για βλαβη ή οχι.Τεσπα οποτε καθαριζεις μονο το ενα ακρο που το κραταει η αλενοβιδα.Ευχαριστω
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.