Επιστροφή στο Forum : Συμβουλές για τούρμπισμα
Καλησπέρα συμφορουμίτες!
Καθώς θέλω να προχωρήσω σε μια ακόμα αλλαγή στη Ζέτα μου, σκεφτόμουν το ενδεχόμενο τουρμπίσματος, χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ και να πειράξω πολλά πράγματα.
Ο κινητήρας μου είμαι M43 1900 κυβικά και έχει 139.000χμ (να τονίσω πως πρόσφατα άλλαξα φλάτζα κεφαλής και βίδες γιατί μία εκ των οπόιως κόπηκε και περάσανε νερά όμως το αντιλήφθηκα άμεσα και τώρα είναι χαρτί!!) Δεκτές όλες οι απόψεις! :thanks:
Stunt Mike
23-08-15, 23:12
Μια συμβουλη και μονο μια:Να'χεις το χρημα απο την αρχη και να μην τσιγκουνευτεις βασικα πραγματα γιατι οτι αφηνεις στο περιπου,συντομα σ'αφηνει στο δρομο!!
Panos 316T
23-08-15, 23:46
Αν δεν εχεις ιδεα απο τουρμπο και δεν πιανουν λιγο τα χερια σου ξεχνα το.
Αν εχεις προχωρας στο μπατζετ.
Αν εχεις μπατζετ προχωρας στην εγκατασταση και σε αυτο που σου εγραψε ο τουρμποσυναδελφος.
Ζωτικης σημασιας :
Afr
Συμπιεση
Αβανς
Καλη τυχη!
Όταν λες βασικά πράγματα τι εννοείς? Όχι δεν έχω ιδέα από τουρμπο όμως πιάνουν τα χέρια μου και έχω αρκετή όρεξη να ασχοληθώ σε ότι αφορά τη Ζέτα μου γιατί θέλω να το κρατήσω το αυτοκίνητο.
Όσων αφορά το μπάτζετ που ακριβώς βρισκόμαστε να έχω μια εικόνα?
Από οτι έχω διαβάσει και σε άλλα φόρουμ ο M43 σαν κινητήρας είναι ανθεκτικός για αυτή τη μετατροπή και πως με ένα λαϊτ τούρμπο και χωρίς να αλλάξεις πολλά έχεις ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα (μπεκ, ιντερκουλερ, τουρμπο, φιλτρο, πολλαπλη, προγραμμα)
Ως γνώστες τι θα μπορούσατε να μου προτείνετε?
Stunt Mike
24-08-15, 10:43
Αυτα που αναφερεις+Βιδες κεφαλης+Εξατμιση+παρελκομε να μιλαμε για περιπου 2500-3000¤ για να δουλεψεις μεχρι 0.45bar με σχετικη ασφαλεια με μαμισιο εγκεφαλο....Απο κει και πανω αλλαζουν τα δεδομενα...
Αυτα που αναφερεις+Βιδες κεφαλης+Εξατμιση+παρελκομε να μιλαμε για περιπου 2500-3000¤ για να δουλεψεις μεχρι 0.45bar με σχετικη ασφαλεια με μαμισιο εγκεφαλο....Απο κει και πανω αλλαζουν τα δεδομενα...
νομιζω πως το νουμερο που λες ειναι λιγο.....κατα εμε ειναι 4000 με 5000 χιλιαρικα με αυτα που θα βγουν στην πορεια......(κρινωντας απο τη δικη μου σκεψη να τουρμπισω το δικο μου καποτε)...
-προγραμμα........δε θελει 500 ευρω?
-εξατμιση........η ιδια?δε νομιζω,δε θελει κανενα 1000αρικο?
-ιντερκουλερ......δε θελει για μεταχειρισμενο κανενα 200-300 αναλογως τι κ που θα το βρει?
-κολλαρα - σωληνωσεις.....δε θελει κ εκει 400-600 αναλογα που θα βρει τι?
-τουρμπινα.....μεταχειρισμεν αν θεληση να βαλει θελει το λιγοτερο 300 ευρω....θα ειναι κομπλε η θα της κανει κ ενα τσεκ?+ κανενα 100-150 ευρωπουλακια....
-επισης....αν θεληση να την κανει υβριδικη για καλυτερο στροφαρισμα απο τις πιο χαμηλες (που ειναι της μοδας) θελει 400 ευρουλακια νομιζω (τοσο κοστιζουν νομιζω απο s3 - tt κλπ)
-δισκο - πλατο εχει καλο το αμαξι η θα κλασει σε κανενα 2μηνο?βαλε κ δισκο πλατο!!!(εδω δε ξερω τιμη αλλα ενα 500αρικο δε θα κανει?θα κανει)
-καποια βασουλα,καποιο σφυχτηρακι,καποιο μπαλακι,καποιο ζανφορακι καποια μαλακια θα σου φαει κανενα 100αρικο κ επειδη θα ειναι λυμενο θα πεις φτιαχτω...
-σε οοοοολλαααα αυτα βαλε εργατικα τοποθετησης
-βαλε αν θες μια αλλαγη λαδιων φιλτρα
- βαλε ενα μπαρομετρακι (σιγουρα) κ αν θες να παραεισαι τυπικος θα βαλεις κ πυρομετρο κ για μιγμα(δε θυμαμα) αυτα θα κανουν 400ευρωπουλακια + τοποθετηση ηλεκτρολογος.
-κ ισως τελευταιο.....καλα φτιαξαμε την επιταχυνση δε πρεπει να φτιαξουμε κ την επιβραδυνση????..........
-δεν ανεφερα ενα φουλ σερβις το καπακι επειδη κατι ειπες οτι το εφτιαξες προσφατα.
........αν τα σουμαρεις ολα αυτα βγαινουν ευκολα 4000 χιλιαρικα....για μενα ετσι ηταν υπολογισιμα οταν καποτε σκεφτηκα να τουρμπισω το δικο μου κ ειπα να κανω οτι χρειαζεται για να γινει σωστη αναβαθμιση σε ολα τα σημεια....τωρα αν καποιος εχει τις τρομερες ακρες με πραγματα κ μπορει να τα βρει τσαμπα εκει αλλαζει το πραγμα πεφτεις αλλα κ παλι.επομενως (για μενα) αν θες να ξεκινησεις να περπατας στο δρομο με τα σαλιγκαρια μαζεψε ενα 4000 κ αν εγω κανω λαθος κ περισεψει φατα σουβλακια!!!
edit....δεν ανεφερα βιδες κεφαλης που αναφερει o mike.....
Ναι για σωστό τούρμπισμα βγαίνει τεράστιο το κασέ...
Τώρα στο Μ43 αν θέλει να κάνει ένα ψευτοτούρμπισμα με 1500 ευρώ το κάνει (ίσως να λεώ και πολλά). Και δεν είναι αναγκη να παίξει και πρόγραμμα στη μέση ντε και καλά (μιλάω για πολύ χαμηλή πίεση και "ψευτοδουλειά"), πάει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και ο θεός βοηθός.
Ναι για σωστό τούρμπισμα βγαίνει τεράστιο το κασέ...
Τώρα στο Μ43 αν θέλει να κάνει ένα ψευτοτούρμπισμα με 1500 ευρώ το κάνει (ίσως να λεώ και πολλά). Και δεν είναι αναγκη να παίξει και πρόγραμμα στη μέση ντε και καλά (μιλάω για πολύ χαμηλή πίεση και "ψευτοδουλειά"), πάει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και ο θεός βοηθός.
νομιζω πως ειμαστε εδω ατομα που σεβομαστε τα αυτοκινητα μας κ τα λεφτα μας.ασχετα με το πολλα η λιγα που εχει ο καθενας κ το πως τα βγαζει.
μονο τουρμπινα ιντερκουλερ κολλαρα ειναι 1500 ευκολα...εργασια????δε θα τη συνιστουσα σε καμια περιπτωση τετοια ''αναβαθμιση''.....ασε δε που δε νομιζω εν ετη 2015 γινοντε αυτες οι εργασιες απο συνεργεια που θελουν να βγαζουν σωστα αυτοκινητα...ασχετα με την ιπποδυναμη....
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές, θα παραθέσω τις απορίες μου και από βδομάδα στο συνεργείο που θα πάω να δούμε το αμάξι (είναι γνωστός και πρόσφατα που αλλάξαμε μοτέρ σε ένα 325 μετατροπή και φάνηκε να κάνει καλή και προσεκτική δουλειά). Σκέφτομαι, αν και όταν με το καλό προχωρήσω σε αυτό το βήμα να κάνω πάνω απ' όλα σωστή δουλειά και να μην παίξω πάνω από 0.8 πίεση, θεωρώ είναι αρκετή ώστε να κάνω τη Ζέτα μου πιο ευχάριστη :drive:
Γενικά μπορώ να ψαχτώ και από (ebay) εξωτερικό να δω τι παίζει σχετικά με παρελκόμενα και ανταλλακτικά.
Τώρα για το πρόγραμμα έχω συνάδελφο που θα αναλάβει τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, ξανά αν χρειαστεί γιατί ήδη φοράει πρόγραμμα.
katsaraios
24-08-15, 23:03
Κατω απο 3.000 θα ειναι τσαπατσουλια ,εκτος αν τα βρεις ΟΛΑ ετοιμα πακετο κοψοχρονια απο κανεναν δυστυχο που βαρεθηκε να κοβει-ραβει και εβγαλε το κιτ...
Το ποιο καλό θα ήταν να βρεις κανα μεταχειρισμένο κιτ του Καρρα θα γλίτωνες πολλά χρήματα και πολύ χρόνο στα συνεργεία για light καταστάσεις είναι μια χαρά το συγκεκριμένο.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι αν μπεις στην διαδικασία του τουρμπίσματος απο το μηδεν θα γίνεις ο καλύτερος πελάτης του μηχανικού σου για αρκετό καιρό...
Εξού και άρχισα να ψάχνομαι thumb
Το έχω ακουστά το κιτ του Καρρά αλλά ξέρω ότι είναι και αρκετά παλιό και δύσκολο να το βρω
Ρε παιδιά τι είναι το κιτ του Καρρά που έχει γίνει διαβόητο?
Τουρμπινάκι (δεν μπορώ να την πω τουρμπίνα αυτό το δείγμα τουρμπίνας) απο saab και intercooler απο 320d... Τρελά εξαρτήματα! A μην ξεχάσω την τρελή πολλαπλή εξαγωγής...:thumbsdown:
Οσο για το επίπεδο του, μέχρι και με tire up ειδα σε αμάξι δεμένες σωληνώσεις... :shok::shok:JESUS!!!!:shok:
Εν έτει 2015 δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα για ένα super light turbo...
Βέβαια αν φτιαχτεί κάτι φτηνό, τότε αυτό είναι. Δεν πάει πουθενά αλλού... Τώρα αν πας σε σφυρήλατα, και βαρβάτα τουρμπίσματα τότε αλλάζουν τελείως τα πράγματα...
Stunt Mike
25-08-15, 01:44
Ας το παρουμε απο την αρχη γιατι αν και νομιζα οτι εχει εξαντληθει πολλακις το θεμα,μαλλν εκανα λαθος....Καταρχην τουρμπισμα χωρις προγραμμα σε αμαξι ατμοσφαιρικο χωρις map,απλα δεν γινεται....Επισης τα σταδια πιεσης καθοριζονται απο πολλους παραγοντες σ'ενα μοτερ κι οχι επειδη καποιος θεωρει το 0.8bar πχ λιγο...Απο κει και περα οταν εγω προσωπικα συζητω για τουρμπισμα,ειτε light,ειτε βαρβατο εννοω μια δουλεια που θα βγει απο το συνεργειο και θα δουλεψει 2-3-5 χρονια απροβληματιστο κι οχι καθε Τριτη μαστορα!!Τωρα κατι κινεζικα υπερχρεωμενα κιτακια του Καρρα και του ebay,τα αφηνω ασχολιαστα εν ετει 2015....Επισης και το κοστος θα αφησω ασχολιαστο προς το παρον,εχοντας ως κοινη παραδοχη ολων οτι σωστο τουρμπισμα με καινουρια πραγματα και 30-40% αυξηση δυναμης,δεν πεφτει κατω απο 4000¤...Με μτχ ισως κοντα στο 3χιλιαρο...Αν τα διαθετεις φιλε μου για το Ζ3 σου,τοτε εδω ειμαστε να βοηθησουμε....
Ρε παιδιά τι είναι το κιτ του Καρρά που έχει γίνει διαβόητο?
Τουρμπινάκι (δεν μπορώ να την πω τουρμπίνα αυτό το δείγμα τουρμπίνας) απο saab και intercooler απο 320d... Τρελά εξαρτήματα! A μην ξεχάσω την τρελή πολλαπλή εξαγωγής...:thumbsdown:
Οσο για το επίπεδο του, μέχρι και με tire up ειδα σε αμάξι δεμένες σωληνώσεις... :shok::shok:JESUS!!!!:shok:
Αυτος ο αστικος μυθος της περασμενης δεκαετιας απο οτι φαινεται Bill θα μας ακολουθει για πολλα χρονια ακομα.
Το ιδιο σοκ παθαμε και εμεις οταν για πρωτη φορα επεσε στα χερια μας τετοιο κιτ και με τοσα που ειχαμε ακουσει περιμεναμε να δουμε θαυματα... Ακομα γελαμε.
Το κιτ ειναι ακριβως οπως το περιεγραψες και η τιμη του τοτε ηταν χρυσαφι. Αλλα βλεπεις την τοτε εποχη οι γνωστες ηταν ελαχιστοι και η γνωση περιορισμενη καθως δεν υπηρχε πληροφορηση απο internet. Απο στομα σε στομα ε δεν ηθελε πολυ να δημιουργηθει ενας ακομα μυθος! :original:
Αυτος ο αστικος μυθος της περασμενης δεκαετιας απο οτι φαινεται Bill θα μας ακολουθει για πολλα χρονια ακομα.
Το ιδιο σοκ παθαμε και εμεις οταν για πρωτη φορα επεσε στα χερια μας τετοιο κιτ και με τοσα που ειχαμε ακουσει περιμεναμε να δουμε θαυματα... Ακομα γελαμε.
Το κιτ ειναι ακριβως οπως το περιεγραψες και η τιμη του τοτε ηταν χρυσαφι. Αλλα βλεπεις την τοτε εποχη οι γνωστες ηταν ελαχιστοι και η γνωση περιορισμενη καθως δεν υπηρχε πληροφορηση απο internet. Απο στομα σε στομα ε δεν ηθελε πολυ να δημιουργηθει ενας ακομα μυθος! :original:
Ετσι ακριβώς Δημήτρη! thumb Ο ορισμός του μύθου!
Πάλι καλά που πλεον υπάρχει αρκετή πηγή πληροφοριών μέσω του net. Αρκεί να κάτσεις και να ασχοληθείς/διαβάσεις σοβαρά.
:cheers:
dark knight
25-08-15, 12:45
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19848
+ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22318 thumb
(https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22318)
dark knight
25-08-15, 12:53
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14301 διαβασε το ποστ 14 του μελους Bmw316turbo
Μπορεί να ήταν μάπα το κιτ του καρρά όπως λέτε...αλλά το μονο σίγουρο είναι οτι δούλεψε αξιόπιστα σε πολλά αυτοκίνητα,σίγουρα ήταν υπερτιμημένο για αυτα που προσέφεραι.
Επίσης δε θυμάμαι να προσεφεραι κανένας αλλός κάτι αντίστοιχο bolt-on που να μπορει ένας μέσως οδηγος να βάλει χωρις να γίνει κολλητός με τον μηχανικο του ίσως και γι αυτο να έγινε μυθος όπως λετε.
Με τα ίδια χρήματα μπορούσες να φτιάξεις custom turbo kit με πολυ καλύτερα πράγματα σίγουρα αλλά το πόσο χρόνο θα σπαταλούσες μεχρι να δουλέψουν όλα οπως πρέπει και για πόσο καιρό θα ξέχναγες το αυτοκινητο σου σίγουρα δε το υπολογίζει κανένας,γιατί λίγοι είναι αυτοι που προχώρησαν σε μια τέτοια μετατροπή για πολλούς και διάφορος λόγους που έχουμε χιλιο συζητησει και εδω μέσα.Μιλάει κάποιος που το έχει κάνει πριν απο κάμποσα χρονάκια.
Σας ευχαριστώ και πάλι για τα links τα οποία θα κοιτάξω άμεσα και θα επιστρέψω από τρίτη με περισσότερες πληροφορίες εφ' όσων πάω στο μηχανικό να μιλήσουμε από κοντά. :thnx:
Παιδιά καλησπέρα, όπως πολύ σωστά είπατε, έπειτα από συνάντηση μου με το μάστορα, το κόστος δεν πέφτει κάτω από 3.000 ευρώπουλα. Για κανένα λόγω ψευτοτούρμπισμα αλλά όλα καινούρια με σωστά πράματα για να δουλεύουμε αξιόπιστα.. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας! :thanks: Θα αρχίσω να ψάχνομαι μήπως η μετατροπή με μεγαλύτερο μοτέρ θα μου δώσει αυτό που θέλω.
Παιδιά καλησπέρα, όπως πολύ σωστά είπατε, έπειτα από συνάντηση μου με το μάστορα, το κόστος δεν πέφτει κάτω από 3.000 ευρώπουλα. Για κανένα λόγω ψευτοτούρμπισμα αλλά όλα καινούρια με σωστά πράματα για να δουλεύουμε αξιόπιστα.. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας! :thanks: Θα αρχίσω να ψάχνομαι μήπως η μετατροπή με μεγαλύτερο μοτέρ θα μου δώσει αυτό που θέλω.
εχεις τη δυνατοτητα να μας πεις τι πραγματα περιειχε το πακετο?
Stunt Mike
08-09-15, 21:55
εχεις τη δυνατοτητα να μας πεις τι πραγματα περιειχε το πακετο?
Σωθηκες τωρα! :hystericalbs1:
εχεις τη δυνατοτητα να μας πεις τι πραγματα περιειχε το πακετο?
Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο και όσα θυμάμαι..
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος
ιντερκουλερ
κολλαρα
μπεκ βενζίνης
πρόγραμμα
ρυθμιστης βενζίνης
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
Πίεση max 0.7
όλα τα παραπάνω καινούρια ανταλλακτικά κι όλα με ευθύνη του συνεργείου για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο και όσα θυμάμαι..
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος
ιντερκουλερ
κολλαρα
μπεκ βενζίνης
πρόγραμμα
ρυθμιστης βενζίνης
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
Πίεση max 0.7
όλα τα παραπάνω καινούρια ανταλλακτικά κι όλα με ευθύνη του συνεργείου για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
Φιλε μου το Turbisma θα σου πάει πολλά και αυτά που ανέφερες είναι κάποια μην ξεχνάς ότι έχεις 140.000 οποτε πρόσθεσε και πιστόνια σε αυτό και τα σινάφι η καλύτερη λύση που σου προτείνω αν δεν θες η ξεφύγεις πολύ είναι ένα μεταχειρισμένο μξ 321 ένα καλο μάστορα και πιστεύω θα είσαι ένταξη..
Βρες ένα μεταχειρισμένο κιτ κομπρεσορα με πίεσή στα 0,45bar, τον βαζεις χωρίς intercooler και χωρίς να πειράξεις εξάτμιση. Θα πρέπει να τσεκάρεις πρώτα αν ο εγκέφαλος σου ειναι siemens που περνει επαναπρογραμματισμο. Και αν βρεις κομπρεσορα να τον πάρεις μαζί με τις βάσεις.
Θα υπολογίζεις επιπλέον 40 με 60 ίππους αναλογα το πρόγραμμα και τα επιπλέον μπεκ καυσιμου που θα χρειαστείς.
Επειδη βλεπω οτι καποιοι προτεινουν μετατροπη με αλλο κινητηρα εχουν αναλογιστει σε τι περιπετειες μπορει να βρεθει οποιος μπει σε αυτην την διαδικασια?
Η αδηλωτη μετατροπη (εχουμε αναφερθει και παλιοτερα, οτι η εποχη του 316 σε 330 η Μ3 περασε και πλεον ειναι αδυνατο να δηλωθει) ειναι οτι χειροτερο μπορει να εχει καποιος στα χερια του και να κυκλοφορει.
Ας παρει καποιος ενα τηλεφωνο το υπουργειο συγκοινωνιων να ρωτησει τι θα γινει σε περιπτωση που βρεθει καποιος με αδηλωτη μετατροπη.
Η μηπως νομιζετε οτι σε περιπτωση σοβαρου τροχαιου η ασφαλεια θα καλυψει?
Γνωριζετε τι σημαινει αστικη ευθυνη εναντι τριτων σε περιπτωση σοβαρου τροχαιου και τραυματισμου οταν καποιος στραφει εναντιον σας, με μια ασφαλεια που δεν θα σας καλυπτει λογω αδηλωτης μετατροπης?
Τωρα το αν αξιζει να δωσει τοσα λεφτα, γιατι οντως το τουρμπισμα ακομα και το ψευτο, θελει λεφτα και μαλιστα αρκετα σε σχεση με την αξια του αυτοκινητου, που θα πανε στον κουβα, καθως οταν πουληθει κανενας δεν πληρωνει τα extra, ειναι κατι που θα το αποφασισει ο ιδιος
Σε αυτην την ζωη τα λαθη, τα παθη και τα special πληρωνονται ακριβα
Christopherk
15-02-16, 10:38
Απ' ότι μου είπαν στο συνεργείο και όσα θυμάμαι..
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος
ιντερκουλερ
κολλαρα
μπεκ βενζίνης
πρόγραμμα
ρυθμιστης βενζίνης
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
Πίεση max 0.7
όλα τα παραπάνω καινούρια ανταλλακτικά κι όλα με ευθύνη του συνεργείου για τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου.
Λογικά θα σου είχε φουλ μεταχ μέσα. Γιατί το ποσό μαζί με εργασία είναι λίγο.
Μεταλλική φλάτζα
βίδες κεφαλής ARP
χειροποίητη εξάτμιση ( -+1000€ )
τουρμίνα Garret 2.5 360θρος (με wastgate πάνω της +-750€ )
ιντερκουλερ (-+500€ )
κολλαρα
μπεκ βενζίνης (5ο ή 4 μεγαλύτερα;)
πρόγραμμα ( -+400€ )
ρυθμιστης βενζίνης (-+400€)
φρένα από 325
οργανα και turbo timer
εργασία
...
Σε αυτην την ζωη τα λαθη, τα παθη και τα special πληρωνονται ακριβα
Καταχωρήθηκε στα awesome quotes :cheers:
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=563270&postcount=253
Y.Γ.: Η σοκολατόπιτα σε περίμενε :whistle:
Καταχωρήθηκε στα awesome quotes :cheers:
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=563270&postcount=253
Y.Γ.: Η σοκολατόπιτα σε περίμενε :whistle:
Εχουμε κανει και τα τρια κατα καιρους... και πληρωσει αντιστοιχα το μαρμαρο που τους αναλογει
Ξερεις οτι θα ηθελα να ημουν μαζι σας εκει με η χωρις σοκολατοπιττα
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.