Z4 DCT
09-03-15, 17:14
Η BMW ελπίζει να δημιουργήσει τον διάδοχο του roadster Z4 πριν από το τέλος της δεκαετίας αλλά όχι νωρίτερα σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της BMW. Το κόστος της ανάπτυξης θα μπορούσε να μοιραστεί με την Toyota στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, το οποίο περιλαμβάνει μια κοινή αρχιτεκτονική δημιουργίας σπορ αυτοκίνητων, τη συνεργασία για συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα συστήματα ηλεκτροκίνησης και την επικέντρωση των τμημάτων Έρευνας και Ανάπτυξης στις τεχνολογίες μείωσης βάρους.
Η BMW αναζητά έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο για να δημιουργήσει την επόμενη Z4 καθώς η παγκόσμια ζήτηση για διθέσια ανοικτά σπορ κουπέ αυτοκίνητα είναι τα τελευταία χρόνια μειούμενη. Ο συγκεκριμένος τύπος αυτοκινήτων δεν είναι πια τόσο δημοφιλής στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Κίνα. Κι αυτό επειδή οι Κινέζοι αγοραστές προτιμούν να μην φαίνονται μέσα στα αυτοκίνητά τους με μια ανοιχτή οροφή, αλλά αγοράζουν κλειστού τύπου αυτοκίνητα με φιμέ τζάμια. Στη δε Ευρώπη, τα roadsters είναι συνήθως οι δεύτερες ή τρίτες επιλογές μιας οικογένειας αλλά λόγω της κρίσης που ταλανίζει αρκετές χώρες της Ευρωζώνης η ζήτηση- κι εδώ- είναι μειωμένη.
Οι πωλήσεις του Z4 μειώθηκαν κατά 11% σε περίπου 5.300 αυτοκίνητα στην Ευρώπη το περασμένο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, ενώ και στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 13% σε 2.150 αυτοκίνητα. Συνήθως οι τρεις μεγαλύτερες αγορές για το τμήμα της αγοράς είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία.
Ως εκ τούτου, προτεραιότητα να αναπτύξει μια νεότερη έκδοση της σημερινής, δεύτερης γενιάς Z4, (η οποία αντικατέστησε τον προκάτοχό του, το 2009, μετά από σχεδόν επτά χρόνια στην αγορά), δεν φαίνεται να υπάρχει σε σχέση με άλλα μοντέλα εκτός και αν το κόστος εξέλιξης μειωθεί δραματικά μέσα από τις συνέργειες με την Toyota.
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150309/low/wheels_LARGE_t_77761_279776.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150309/low/wheels_LARGE_t_77761_279775.JPG
https://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33046&subid=2&pubid=7404618
Η BMW αναζητά έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο για να δημιουργήσει την επόμενη Z4 καθώς η παγκόσμια ζήτηση για διθέσια ανοικτά σπορ κουπέ αυτοκίνητα είναι τα τελευταία χρόνια μειούμενη. Ο συγκεκριμένος τύπος αυτοκινήτων δεν είναι πια τόσο δημοφιλής στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, την Κίνα. Κι αυτό επειδή οι Κινέζοι αγοραστές προτιμούν να μην φαίνονται μέσα στα αυτοκίνητά τους με μια ανοιχτή οροφή, αλλά αγοράζουν κλειστού τύπου αυτοκίνητα με φιμέ τζάμια. Στη δε Ευρώπη, τα roadsters είναι συνήθως οι δεύτερες ή τρίτες επιλογές μιας οικογένειας αλλά λόγω της κρίσης που ταλανίζει αρκετές χώρες της Ευρωζώνης η ζήτηση- κι εδώ- είναι μειωμένη.
Οι πωλήσεις του Z4 μειώθηκαν κατά 11% σε περίπου 5.300 αυτοκίνητα στην Ευρώπη το περασμένο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, ενώ και στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 13% σε 2.150 αυτοκίνητα. Συνήθως οι τρεις μεγαλύτερες αγορές για το τμήμα της αγοράς είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία.
Ως εκ τούτου, προτεραιότητα να αναπτύξει μια νεότερη έκδοση της σημερινής, δεύτερης γενιάς Z4, (η οποία αντικατέστησε τον προκάτοχό του, το 2009, μετά από σχεδόν επτά χρόνια στην αγορά), δεν φαίνεται να υπάρχει σε σχέση με άλλα μοντέλα εκτός και αν το κόστος εξέλιξης μειωθεί δραματικά μέσα από τις συνέργειες με την Toyota.
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150309/low/wheels_LARGE_t_77761_279776.JPG
https://content-mcdn.caranddriver.gr/filesystem/images/20150309/low/wheels_LARGE_t_77761_279775.JPG
https://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33046&subid=2&pubid=7404618