Επιστροφή στο Forum : σύστημα διεύθυνσης...πρόβλημα?
antonispats
18-01-15, 20:10
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ και καλώς σας βρήκα! Πρόσφατα νέος κάτοχος μίας sexy e92 2.0 δηλώνω ενθουσιασμενος με τη μπέμπα αλλά κ προβληματισμένος. .το αυτοκίνητο είναι μεταχειρησμενο και με το που το πήρα πήγε στην bmw τρικαλιωτης στην θεσνικη όπου έγιναν όλοι οι έλεγχοι, σερβις (λαδια-μπουζι) και προληπτικά μπεκ κ πολλαπλασιαστες μιας κ το αυτοκίνητο ήταν μέσα στην ανάκληση . Ακόμα της πέρασα κ ένα σετ 18αρες ρεπλίκα με φθηνό αλλά καλό από όσο έμαθα λάστιχακι. Το θέμα μου τώρα. .το αυτοκίνητο δεν το νιώθω πολύ σταθερό. .πολλές αναταράξεις χωρίς λόγο, σε ταχύτητες πάνω από 120 χρειάζεται συνεχόμενες διορθώσεις στο τιμονι και στα πολλά 180+σε ανοιχτές καμπές μου δίνει την εντύπωση να βαραινει το τιμόνι (σαν να κολλάει για μενα) σε βαθμό να με τρομάζει. .στην αντιπροσωπια τους το είπα και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάτι. .πίσωκινητό δεν ξανά είχα αλλά η αίσθηση του σε αρκετά χλμ δε μου πολύ αρέσει. .είναι φυσιολογικό ρέ παιδιά ή να το ψάξω κ αλλού?? Θετική έκπληξη η πολύ χαμηλή του κατανάλωση
:viannen_01::viannen_01:
Καλωσήρθες στην παρέα μας και να χαίρεσαι το όχημα.
Πόσες χιλιάδες χιλίομετρα έχει?
Σινεμπλόκ φθαρμένα, "σκασμένη" ανάρτηση, ή στραβοί δίσκοι πιθανόν να σου επηρεάζουν το τιμόνι...
Τι λάστιχα έβαλες ? μάρκα, διαστάσεις...και δες και την ανάρτηση έχουν στην αντιπροσωπεία μηχάνημα και βλέπουν απευθείας αν έχει χάσει η είναι πεσμένη.
antonispats
18-01-15, 21:43
τα λαστοιχα ειναι dayton 225/40/18 αν δεν κανω λαθος.. ειναι ιδιες διαστασεις με της μανας του (φαρδος περιμετρο)απλα αλλαζει η διαμετρος της ζαντας και το αυτοκινητο εχει 125.000χλμ το θεμα ειναι οτι στην αντιπροσωπια μου ειπαν ολα κομπλε..σκεφτομαι να το παω σε εναν δικο μου εδω που ασχολειται με bmw να μου δωσει καμια γνωμη..για κρεμαγιερα ή κολωνα τιμονιου..? ειμαι ψιλοασχετος με μηχανολογικα οποτε μην παρεξηγειται..
Πριν αλλάξεις Ζαντες λάστιχο δεν είχες τέτοιο θέμα ;
Μετα τις αλλαγές προέκυψε ;
Το τιμόνι να σκληραίνει οσο ανεβαίνουν τα χλμ είναι λογικό
τα λαστοιχα ειναι dayton 225/40/18 αν δεν κανω λαθος.. ειναι ιδιες διαστασεις με της μανας του (φαρδος περιμετρο)απλα αλλαζει η διαμετρος της ζαντας και το αυτοκινητο εχει 125.000χλμ το θεμα ειναι οτι στην αντιπροσωπια μου ειπαν ολα κομπλε..σκεφτομαι να το παω σε εναν δικο μου εδω που ασχολειται με bmw να μου δωσει καμια γνωμη..για κρεμαγιερα ή κολωνα τιμονιου..? ειμαι ψιλοασχετος με μηχανολογικα οποτε μην παρεξηγειται..
Μπροστά πίσω 225/40 έβαλες?
Τι εννοείς "ίδιες διαστάσεις με της μάνας του απλά αλλάζει η διάμετρος?"
Οι διαστάσεις οι εργοστασιακές είναι 225/45/17
antonispats
18-01-15, 23:32
Ναι παιδιά εμπρός πίσω 225/40/18.το αυτοκίνητο ήταν σε ακινησία και τα λάστιχα του για πέταμα και είχε αυτή την αίσθηση αλλά πίστευα ότι με την αλλαγή ελαστικών θα βελτιωνοταν. .εντέλει όχι. .εννοείται ότι με τις ζάντες έγινε ζυγοσταθμιση κ ευθυγραμμιση
Έχεις βάλει λάθος διαστάσεις πίσω
Έπρεπε να βάλεις 255/35/18 με 0,5 ίντσα πιο φαρδιά ζάντα
ghost-rider
18-01-15, 23:34
Τι οφσετ έχουν οι ρεπλικες που έβαλες?
antonispats
18-01-15, 23:42
Ουστ 35. Ήξερα ότι θα μπορούσα να φορέσω πιο φαρδιές πίσω αλλά να δημιουργεί αυτό πρόβλημα. .δεν εβαλα πιο φαρδιές γιατί τα γκάζια του είναι οριακά για τα γούστα μου κ δεν ήθελα να το κόψω κ άλλο
antonispats
18-01-15, 23:43
Ofset 35
Η διάσταση που λέει το εργοστάσιο είναι
225/40/18 μπροστά ET 34
255/35/18 πίσω ET 37
Πρέπει να στα χει κάνει χάλια ο λαστιχάς σου
antonispats
19-01-15, 00:06
Πάντως και αλλού που ρώτησα για αυτές τις ζάντες βγαίναν μόνο σε αυτή τη διάσταση και όλοι μου είπαν ότι μπαίνουν κανονικά στο αυτοκίνητο..κριμα αν είναι από αυτό γιατί μου αρέσουν..αύριο θα έχω νέα παιδιά κ ελπίζω ευχάριστα.
ghost-rider
19-01-15, 00:07
Για 225 κ πίσω το σωστό οφσετ θα ήταν κ πίσω 34.
Έχεις 35.
Μικρή διαφορά. Δεν προέρχεται από αυτό.
Πριν τι αυτοκίνητο είχες?
antonispats
19-01-15, 00:22
Για 225 κ πίσω το σωστό οφσετ θα ήταν κ πίσω 34.
Έχεις 35.
Μικρή διαφορά. Δεν προέρχεται από αυτό.
Πριν τι αυτοκίνητο είχες?
Είχα ένα tt mk1 tq...με ίδιες διαστάσεις ζαντες. .αλλά καμία σχέση. .και γω χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι είναι από αλλού. .το περίεργο βέβαια είναι ότι στην αντιπροσωπια τα είδαν ολα καλά. .
καμια σχεση η διασταση με το προβλημα που εχεις.και εγω εχω 225/40/18 εμπρος με 255/35/18 πισω με 8αρα ζαντα μπροστα και 8μισαρα πισω.με ταχυτητα στα 220 δεν καταλαβαινω τπτ ισα ισα το νιωθω βεντουζα στο δρομο κατι αλλο φταιει.σινεμπλοκ ειναι οκ?μηπως καποια στραβια ζαντα?μηπως κακη ευθυγραμμιση?υποθετικα τα γραφω ολα αυτα ισως ο πιο αρμοδιος εδω μεσα να σου απαντησει σε αυτο να ειναι καποιος που αυτη ειναι η δουλεια του
antonispats
19-01-15, 00:43
Οι ζάντες κ τα λάστιχα είναι καινούρια..ζυγοσταθμιση κ ευθυγραμμιση γίνανε μόλις..για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. .αύριο που θα το πάω για έλεγχο ελπίζω να έχω απαντήσεις..σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον
Το τιμόνι όπως σου είπανε όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα βαραίνει, τώρα για τα άλλα σίγουρα το σωστό είναι 225-255 αλλά το ότι ταιριάζει η ζάντα σου δε σημαίνει ότι αυτή είναι και η σωστή.
Άποψή μου τσέκαρε πάλι τα ελαστικά που φοράς.
Για συνεμπλοκ θα μιλήσουμε όταν με το καλό φτάσεις τις 300000 χιλιόμετρα. :whistle:
Καλοταξιδο..
1) Ελενχος σε μπαλακια, ακρομπαρα,ρουλεμαν τροχων και βασεις ψαλιδιων
Οι συνεχομενες διορθωσεις ειναι απο κενα στα σημεια που ανεφερα..
Υποψιν ενα φαγωμενο ρουρεμαν στα bmw δυσκολα ακουγεται.Ενω τα συμπτωματα του ειναι τρεμουλο σε καποια χλμ.και ταλαντωσεις..
Επισης,,τρεμουλο στο φρενο σαν να εχεις στραβια δισκοπλακα.
2) Ελενχος τα αμορτισερ σε αμορτισερομετρο 2 και 3 φορες..
Αν ειναι τα αμορτισερ τελειωμενα θα εχεις πλευσεις και ταλαντωσεις.
Το τιμονι ειναι λογικο να σφιγγει στα πολλα χλμ. (ετσι ειναι τα ηλεκτρουδραυλικα) και οχι να κολλαει
..
Μην σε ανχωνει η πισω κινηση..Εχεις καλυτερο.. Ελενχο, ευσταθεια, κρατημα και αισθηση στο τιμονι απο οτι τα μπροστοκινητα..
antonispats
19-01-15, 01:14
Εκεί είναι το παράξενο. .ότι όλοι μου λέγαν πως τώρα με το πίσω κινητο θα νιώσεις αμαξι αλλά ακόμα δεν μπορώ να το πω! Ελπίζω να το βρω κ να τελειώνω!
ghost-rider
19-01-15, 08:20
Είχα ένα tt mk1 tq...με ίδιες διαστάσεις ζαντες. .αλλά καμία σχέση. .και γω χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι είναι από αλλού. .το περίεργο βέβαια είναι ότι στην αντιπροσωπια τα είδαν ολα καλά. .
Ωπππ!
Ψαξε το αυτοκινητο να δεις μηπως εχει κατι, αλλα... γνωμη μου... συνηθισε το!
Το τιμονι της bmw σε σχεση με του audi ειναι πολυ νευρικο.
Γενικα θεωρειται θετικο αυτο(για μενα οχι).
Παντως επειδη μπορει να εχει κατι το αμαξι σου και να ειναι πολυ πιο νευρικο απ οσο πρεπει, ελεγξε το σχολαστικα.
antonispats
19-01-15, 11:48
συμπερασμα μηχανικου 1ο συνηθεια(με βρηκε λιγο υπερβολικο στην περιγραφη που του εκανα..) και 2ο λαθος οι replica ζαντες ..για να νιωθεις bmw μου ειπε μονο γνησιες ζαντες..βεβαια τωρα ειναι αργα για δακρυα κ το οπτικο αποτελεσμα (εστω) εμενα με αποζημιωνει..ευχαριστω ολους τους φιλους για τη βοηθεια..
ghost-rider
19-01-15, 16:36
Απο οφσετ καλες ειναι οι ζαντες σου.
Δεν ευθυνονται γι αυτο που νιωθεις στο τιμονι.
antonispats
19-01-15, 22:50
Απο οφσετ καλες ειναι οι ζαντες σου.
Δεν ευθυνονται γι αυτο που νιωθεις στο τιμονι.
Θα το πάω για μια ζυγοσταθμιση ακόμα και βλέπω φίλε μου..
ghost-rider
19-01-15, 23:38
Για ευθυγράμμιση να το πας.
Πες στον ευθυγράμμισα να σου αύξησει τη σύγκλιση μέσα στα πλαίσια που δίνει ο κατασκευαστής.
Εξήγησε του βασικα τι νιώθεις κ τι θες να επιτύχεις.
Το τιμόνι του αουντι όπως κ να χει το ξεχνάς.
Ψαξε λιγο για την σωστη πιεση στα λάστιχα που εχεις βαλει.
Δεν εχει τιποτε άλλο !
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.