PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανεβοκατεβάζει στροφές



bakalos
12-11-14, 13:08
Καλησπέρα σε όλους.
όποιος μπορεί να βοηθήσει...

E36 325 χωρίς βανος.
Το παίρνω μια φορά τον μήνα για βόλτα.
Με το που βαζω μπροστά, μετά από πολύ λίγο αρχιζει να ανεβοκατεβάζει στροφές μεχρι τις 2000 και κατω.
Είτε ειναι ακινητοποιημενο είτε σε κίνηση.
Μετά από 10 λεπτά οδήγησης σταματάει.
Καμιά ιδέα κάποιος?

Ptboul
12-11-14, 14:42
Καμιά βαλβίδα του ρελαντί, κάποιος αισθητήρας ίσως που κολλάει κ μόλις ζεσταθεί λίγο το αμάξι σταματάει ;

bakalos
12-11-14, 16:34
μετα απο κανα δεκαλεπτο και αφου ζεσταθει σταματαει.

compactM3
12-11-14, 17:25
λαμδα

Βασιλης
12-11-14, 20:43
Τραβα το φισακι απο την βαλβιδα ψυχρης και δες τι κανει.

compactM3
12-11-14, 21:03
δεν εχει βαλβιδα ψυχρης αυτο.

kplc16
13-11-14, 02:41
GT1....

bakalos
13-11-14, 15:11
λαμδα

Αν ειναι αισθητηρας λαμδα για τί κόστος μιλάμε?

ghost-rider
13-11-14, 16:06
Πιθανό να είναι ο λ αλλά..
Πρώτα μπριζαρε το να δεις αν έχει καταγράψει κάτι.

nikos bob
13-11-14, 19:40
Βγαλε σε ωπρωτη φαση τη μπαταρια εκτος για καμμια ωρα και αναψε τα φωτα να ξεφορτισουν τα στατικα ρευματα.
Αν δεν στρωσει ετσι θελει ψαξιμο από μπριζες εως διαγνωστικο για -λ- (λαμδα σενσορς ) και βαλβιδα πρωινου.
Εχεις ελεγξει σταθμη νερου με σωστη εξαερωση ;;

Καντα πρωτα αυτά και μετα βλέπουμε ..

bakalos
14-11-14, 09:50
Βγαλε σε ωπρωτη φαση τη μπαταρια εκτος για καμμια ωρα και αναψε τα φωτα να ξεφορτισουν τα στατικα ρευματα.
Αν δεν στρωσει ετσι θελει ψαξιμο από μπριζες εως διαγνωστικο για -λ- (λαμδα σενσορς ) και βαλβιδα πρωινου.
Εχεις ελεγξει σταθμη νερου με σωστη εξαερωση ;;

Καντα πρωτα αυτά και μετα βλέπουμε ..

Την μπαταρία την εχω αποσυνδεδεμένη μιας και το κυκλοφορώ μια φορά το 40ημερο και του χρονου θα καταθέσω τις πινακίδες ( τουλάχιστον για το 1ο εξάμηνο του '15).
Μήπως να οφείλεται και απο την ακινησία?

120ie87
14-11-14, 19:00
How To Clean a Mass Air Flow Sensor (MAF):
https://youtu.be/_TO7ZC5N-aA



Καθως εχεις βγαλει τον πολο της μπαταριας βγαλε το maf και ψεκασε την ακιδα που εχει εσωτερικα με σπρεϋ ηλεκτρικων επαφων.
Αν εχεις κομπρεσερ με αερα φυσηξε οχι απο πολυ κοντα (οχι με πολυ πιεση αερα δηλαδη) το maf για να στεγνωσει καλα, αν δεν εχεις αστο εκτος αρκετη ωρα μεχρι να στεγνωσει καλα (το υγρο ηλ επαφων ειναι ουτως ή αλλως πτητικο)

Αφου εξατμιστει το υγρο, επανατοποθετησε το maf.


Ασταθεια στο ρελαντι οταν ειναι κρυο ή rough idle ειναι κλασικες περιπτωσεις βρωμικου maf ( χωρις να αποκλειεται να ειναι και κατι αλλο βεβαια)

Nick bmwlover
15-11-14, 15:01
Τσεκαρε οπως σου ειπαν κ τα παιδια πιο πανω maf και. αισθητηρα λ,ο λ επηρεαζει το maf, λογω closed loop,αν το λεω σωστα,καπως ετσι το θυμαμαι,μπορει να θελει καθαρισμα η μπορει ο λ να σου βγαζει το maf εκτος...
Μπορει να κολλαει κ καποιο μπεκ,πολλα μπορει...

bakalos
15-11-14, 18:26
Σας ευχαριστώ πολύ όλους.
Θα καθαρίσω maf σε πρώτη φάση και επανέρχομαι.