PDA

Επιστροφή στο Forum : στάθμη και χρώμα λαδιών ερώτηση



moz
01-11-14, 14:48
Καλησπέρα σας,

Στα 90,000 km είχα αλλάξει λάδια, τώρα το αυτοκίνητο (318ci e46 valvetronic) πέρασε τα 100,000 km.

Σε έναν τυπικό έλεγχο στάθμης λαδιών είδα το παρακάτω:

Το λάδι που έκαψε σε 10,000 χιλ φαίνεται φυσιολογικό.
Αλλά τα κίτρινα σημάδια νομίζω δεν υπήρχαν πριν. (εξήγηση σε αυτό)?

Τα χιλ είναι πραγματικά (1ο χέρι).

χαιρετισμούς,

moz

grigoris
01-11-14, 14:58
υπαρχει περιπτωση να σ εχει περασει τπτ νερα μεσα στο μοτερ?ετσι οπωσ τ βλεπω κατι τετοιο μπορει να ειναι

Stunt Mike
01-11-14, 15:01
Νερα ειναι.....

ghost-rider
01-11-14, 15:05
Πολυ μαυρισμενα δεν ειναι?
Γενικα ανα τι διαστηματα αλλαζεις?

Απο κατανωλη μια χαρα εισαι.

Το κιτρινο φαινεται σαν υγρασια.
Πολυ περιορισμενη.
Δεν ξερω πως μπορει να προεκυψε.

Stunt Mike
01-11-14, 15:20
Πολυ μαυρισμενα δεν ειναι?
Γενικα ανα τι διαστηματα αλλαζεις?

Απο κατανωλη μια χαρα εισαι.

Το κιτρινο φαινεται σαν υγρασια.
Πολυ περιορισμενη.
Δεν ξερω πως μπορει να προεκυψε.

Στην καλυτερη να πηρε απειροελαχιστα νερα σε καμια πλημμυρα των τελευταιων ημερων......το πιο πιθανο βεβαια,ειναι να θελει φλαντζα...

zaharias
01-11-14, 16:38
Βασικα αφηνεις τα λαδια αρκετα χλμ..
10.000 για μενα ειναι πολλα κι ας λεει η BMW οτι θελει..
Αν δουλευεις το αμαξι για κοντινες αποστασεις και δεν προλαβαινει να ζεσταθει το λαδι, βγαζει τετοιες κιτρινιλες..
Η ταπα του λαδιου, ειναι ετσι απο τη μεσα μερια?
Ανοιξε τη ταπα του ψυγειου να δεις εισαι ΟΚ απο παραφλου και τι χρωμα εχουν?
Η καταναλωση σου ειναι μια χαρα παντως..

120ie87
01-11-14, 17:14
Αλλαξε την βαλβιδα pcv (τσεκαρε το λαστιχακι της, το σωληνακι και τα σφικτηρακια)
Οταν δεν δουλευει σωστα εκτος απο καταναλωση λαδιου, δεν εξατμιζονται τα βλαβερα για τον κινητηρα αερια που περνουν στο λαδι (ιδιατερα οταν κανουμε μικρες διαδρομες και λιγα χλμ (λιγοτερα απο 30).

tasos.kamv
01-11-14, 21:10
Μήπως κάνεις μικρές αποστάσεις και δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί καλά το μοτόρι σου??
Ακριβώς το ίδιο συνέβαινε και στο δικό μου (318Ci N42B20) όταν δούλευα στην προηγούμενη εταιρεία η οποία ήταν κοντά στο σπίτι μου. Το χειμώνα σχεδόν με το που ζεσταινόταν η μηχανή μετά από λίγο το έσβηνα.. Είχα συνεχώς ακριβώς το ίδιο με εσένα (υγρασία) στο δείκτη στάθμης λαδιών... πλέον κάνω μεγαλύτερες αποστάσεις και έχουν εξαφανιστεί αυτά τα σημάδια.
99% είναι από αυτό που σου λέω, εφόσον βέβαια δεν έχεις καμμένη φλάντζα ή άλλη διαρροή που σου περνάει μικρή ποσότητα ψυκτικού μέσα στο κύκλωμα λίπανσης

moz
02-11-14, 01:39
η ταπα λαδιων ειναι καθαρη.

λαδια αλλαγη καθε 10,000km - 15,000km , δηλαδη, οταν βλεπω οτι θελει συμπληρωμα (οπως τωρα).

Καθημερινες, οι αποστασεις ειναι μικρες.

Εδω καλα καλα δεν εχω αλλαξει δισκοπλατω, τα εφτυσε η φλαντζα - περιεργο.

moz
11-11-14, 00:33
καλησπέρα και πάλι,

σήμερα άλλαξα λάδια. Ο τεχνικός μου είπε το ίδιο, είτε υγρασία είτε κάτι πιο σοβαρό.

Στην αλλαγή ήμουν μπροστά και δεν είδαμε καμιά κιτρινίλα να κατεβαίνει μαζί με τα λάδια.

Ο δείκτης μετά την αλλάγη (χωρίς να βάλω καν μπρος), ειχε τις ίδιες κιτρινίλες.
Φαίνεται να έχουν κολλήσει στον πάτο του μοτερ και να πηγαίνουν στον δείκτη.

Μετά έκανα 10 χιλιόμετρα σε γοργούς ρύθμους, σταμάτησα και ξανακοίταξα τον δείκτη, ο οποίος ήταν στην ίδια κατάσταση (δεν είχαν αυξηθεί οι κιτρινίλες).

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να δω αν όντως χάνει νερά?

Ενδεικτικά πόσα να περιμένω για την αλλαγή pcv valve ?

tokiko
11-11-14, 01:22
καλησπέρα και πάλι,

σήμερα άλλαξα λάδια. Ο τεχνικός μου είπε το ίδιο, είτε υγρασία είτε κάτι πιο σοβαρό.

Στην αλλαγή ήμουν μπροστά και δεν είδαμε καμιά κιτρινίλα να κατεβαίνει μαζί με τα λάδια.

Ο δείκτης μετά την αλλάγη (χωρίς να βάλω καν μπρος), ειχε τις ίδιες κιτρινίλες.
Φαίνεται να έχουν κολλήσει στον πάτο του μοτερ και να πηγαίνουν στον δείκτη.

Μετά έκανα 10 χιλιόμετρα σε γοργούς ρύθμους, σταμάτησα και ξανακοίταξα τον δείκτη, ο οποίος ήταν στην ίδια κατάσταση (δεν είχαν αυξηθεί οι κιτρινίλες).

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να δω αν όντως χάνει νερά?

Ενδεικτικά πόσα να περιμένω για την αλλαγή pcv valve ?

Επειδή είναι λίγο μπερδεμένα αυτά που γράφεις...τον δείκτη τον καθαρίσατε καλά ? Αν αδειάσατε τα λάδια και ήτανε σε καλή κατάσταση δεν έχεις κάποιο πρόβλημα. Αν είχες νερά στα λάδια θα φαινότανε εκτός αν δεν το παρατηρήσατε.
Πάρ'τα με σειρά...

nikos bob
11-11-14, 20:59
Ένα ζέσταμα καλο σε ταξιδακι πανω από καμια 100στη χλμ θα στα εξαφανισει όλα.
Δεν είναι φλαντζα γιατι θα'χες γεμισει παντου.
Εάν εχει βουλωσει όμως και το σωληνακι του cyclon κανει ακριβως τα ιδια, δηλαδή υγρασία αναθυμιάσεων που ΔΕΝ μπορει να εξαερωθει και καταληγει ως σταλαγμα στον πατο του καρτερ.
Το σωληνακι είναι σιγουρα στραμπουληγμενο και για να το δεις φτανει να ανοίξεις το καλυμα που κρυβει την εισαγωγή, τέσσερις δεκαρες είναι στην επιφανεια ή δυο αναλογα με την εκδοση μοτερ.

Στην τελικη πηγαινε καπου να ξερουν τα valvetronic και θα στο φτιαξουν αμεσως. (αν ξερουν πραγματικα)

Βασιλης
11-11-14, 22:21
Tα λαδια που βαζεις φταινε για την κατασταση του δεικτη και οχι μονο.
Δεν μπορεις να φανταστεις τι θα βρεις αν λυσεις ψευτοκαπακο και καρτερ.
Ολα τα μεταλα του κινητηρασου θα ειναι σε αυτην την κατασταση.
Γιατι τα λαδια που βαζεις οταν ζεσταινονται δεν εχουν την δυναμη να ψυξουν τα εξαρτηματα που δεχονται θερμικα φορτια.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την ατμοποιησητους και την δημιουργια επικαθισεων.Δεν εχουν επισης καλα απορυπαντικα προσθετα ωστε να απομακρυνουν καταλοιπα καυσης και ρινισματα,αυτο επιδεινωνη την κατασταση..
Βαλε καλα λαδια με καλα απορυπαντικα προσθετα και αλαζετα νωρις.Μπορεις να χρησιμοποιησεις και ενα καλο καθαριστικο καταλοιπων πριν την αλαγη λαδιων.
AUTO-RX αν εχεις δυνατοτητα να το φερεις μονοσου..(αν μπορεις θελω και γω)..Η και το AMSOIL Engine Flush αρκετα καλο.

120ie87
12-11-14, 15:47
Φιλε μου στα ειπα.
ειναι φθηνη η pcv αλλαξε τη και αν χρειαζεται και το σωληνακι και σφικτηρακια.

Κανε μια αρχη