Επιστροφή στο Forum : Offset γνωμες
dark knight
16-10-14, 20:01
Θελω να βαλω πισω ζαντα 18χ9,5 με λαστιχο 255/35/18.δεν ξερω ακομα οφσετ .θα βρισκει στο πισω φτερο απο ε46 καμπριο;
Για μαθε οφσετ ρε Γιαννη..
dark knight
16-10-14, 20:40
οφσετ 30
οφσετ 30
Εγω σε αυτες τις φωτο φοραω 9Χ18 ΕΤ30 με 225/40/18 εμπρος-πισω..
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=863009&page=2
Οι Apex ειναι 9,5 ΕΤ35..
Μαλλον ξεχνας τις 9,5αρες για πισω..
Για 9.5 και 255 θες 40 σίγουρα. Για να είσαι σίγουρος πας σε 43-45, ειδικά αν είσαι και χαμηλωμένος...
Sent from my iPhone using Tapatalk
οφσετ 30
Ξέχασέ το...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vassilis ///M
17-10-14, 10:51
Για 9.5 και 255 θες 40 σίγουρα. Για να είσαι σίγουρος πας σε 43-45, ειδικά αν είσαι και χαμηλωμένος...
Ακριβώς έτσι...
Μην ξεχνάς ότι τα cabrio αμαξώματα κάθονται πιο χαμηλά από τα coupe ακριβώς με το ίδιο αμορτισέρ-ελατήριο, νομίζω τον 1 πόντο είναι η διαφορά τους...
Οπότε το ξεχνάς...
dark knight
17-10-14, 11:06
είμαι χαμηλωμενος
dark knight
17-10-14, 11:10
στην παραπανω φωτο είναι οι ζαντες που θελω. από ότι φαινεται το φτερο και η ζαντα περνανε δυσκολες στιγμες
dark knight
17-10-14, 11:15
λαθος εγινε. ΠΙΣΩ ΟΦΣΕΤ 45
Καλα......βαλε αυτη την ζαντα και αμα την δεις ποτε καθαρη σφυρα μου.
dark knight
17-10-14, 11:21
δικιο εχεις μιχαλη αλλα μου αρεσει!!!
λαθος εγινε. ΠΙΣΩ ΟΦΣΕΤ 45
Ωραια.. Μια χαρα θα εισαι τοτε με 9,5Χ18 ΕΤ45 & 255/35..
Vassilis ///M
17-10-14, 12:17
Mε το offset που αναφέρεις (μετά την λάθος διατύπωση) είσαι οκ...
Απλά όπως αναφέρει και ο Μιχάλης επειδή είναι πολυάκτινη θες χρόνο και υπομονή για να την καθαρίσεις...
Μια χαρά το 45 πίσω. Για μπροστα δε μας είπες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
dark knight
17-10-14, 13:13
40 εμπρος
savvas bmwdakias
17-10-14, 15:06
Ωραια η ζαντα Γιαννη μπρος τα καλα τι ειναι ο πονος!!!
40 εμπρος
Συνοψίζοντας 18x8 ET40 και 18x9.5 ET45 με 225 και 255 είσαι κομπλέ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Christos 330
17-10-14, 15:25
Θα εισαι λιγο μεσα με αυτα τα offset . . .
Προβλημα δεν θα υπαρχει βεβαια . . .
Ενα καλο offset για να πετυχεις αυτο που θες στην φωτογρφαφια ειναι 34 εμπρος και 37
πισω οπως βλεπουμε στις πιο πολλες εταιριες με ζαντες . . .
Θα εισαι λιγο μεσα με αυτα τα offset . . .
Προβλημα δεν θα υπαρχει βεβαια . . .
Ενα καλο offset για να πετυχεις αυτο που θες στην φωτογρφαφια ειναι 34 εμπρος και 37
πισω οπως βλεπουμε στις πιο πολλες εταιριες με ζαντες . . .
Με 1 ποντο "επωνυμες" προσθηκες (και μεγαλυτερα μπουλονια) εμπρος & πισω θα ειναι κουκλος..!!!
:fountwtis::hyper:
:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
dark knight
18-10-14, 23:19
σε αυτή την φωτο φαινονται οι διαφορες από μαμα οφσετ σε 18 αρια σε 45αρι που θελω να βαλω εγω. από ότι φαινεται ακομα και χωρις γυρισμα στο εσωτερικο του φτερου, δεν υπαρχει πρόβλημα. με γυρισμα του φτερου εσωτερικα(χειλάκια) θα υπαρχει σιγουρα περισσοτερο κενο ώστε να κατσει το αμαξι χαμηλοτερα.
SoNiC_77Gr
19-10-14, 00:58
Μιας που τα λεμε περι offset.. Σε 46αρι coupe μαμα υψος θα κατσουν μπροστα τα 18x8.5 ET35 και πισω 18x9.5 ET40 με 225/40/18 σε ολα ??
Γιατι ετοιμαζομαι στο αμεσο μελλον για αναβαθμιση ζαντοελαστικων..
Ξερω, ειδικα πισω θα ειναι strech αλλα ετσι τα θελω.
Να ρωτησω και εγω κατι..........θελω σε 46αρι κουπε μετατροπη σε Μ3 να βαλω 19αρες (8,5 μπροστα και 9,5 πισω) με διαστασεις απο 18αρες (δλδ 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω) τί offset πρεπει να βαλω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΝΝΗ για την παρεμβαση
αυτες θελω να βαλω https://www.facebook.com/bmwm3e46/photos/pb.12221172889.-2207520000.1413673445./10152210835037890/?type=3&theater
dark knight
19-10-14, 12:24
Θωμα εχω δει σε μαμα 320ε46 2,2 19 αρες γνησιες χωρις κανενα προβλημα.λογικα εσυ φορας πισω αξονα απο Μ3αλλα με μαμα φτερο.δεν ξερω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση.sonic νομιζω οτι 40 αρι οφσετ θα εχεις προβλημα πισω
σε αυτή την φωτο φαινονται οι διαφορες από μαμα οφσετ σε 18 αρια σε 45αρι που θελω να βαλω εγω. από ότι φαινεται ακομα και χωρις γυρισμα στο εσωτερικο του φτερου, δεν υπαρχει πρόβλημα. με γυρισμα του φτερου εσωτερικα(χειλάκια) θα υπαρχει σιγουρα περισσοτερο κενο ώστε να κατσει το αμαξι χαμηλοτερα.
Μια χαρα θα εισαι.. εσυ που εχεις και τη ρυθμιζομενη αναρτηση θα μπορεις να "παιξεις" με το υψος..
Και στη τελικη ενα απλο fender roll να κανεις παραπισω δεν ειναι κατι τρελο..
Επισης παιζει ρολο τι λαστιχα θα βαλεις..
Δηλαδη.. αλλιως καθεται ενα 255/35/18 Continental σε μια 9,5αρα ζαντα και αλλιως θα καθεται ενα 255/35/18 Toyo στην ιδια ζαντα.. καθεται διαφορετικα το καθε λαστιχο (εταιρεια) κι ας ειναι ιδια διασταση..
Να ρωτησω και εγω κατι..........θελω σε 46αρι κουπε μετατροπη σε Μ3 να βαλω 19αρες (8,5 μπροστα και 9,5 πισω) με διαστασεις απο 18αρες (δλδ 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω) τί offset πρεπει να βαλω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΝΝΗ για την παρεμβαση
Το αμαξι ειναι μετατροπη μηχανικα σε Μ3, μονο λουκ Μ3 ή κομπλε και τα 2..??
Μιας που τα λεμε περι offset.. Σε 46αρι coupe μαμα υψος θα κατσουν μπροστα τα 18x8.5 ET35 και πισω 18x9.5 ET40 με 225/40/18 σε ολα ??
Γιατι ετοιμαζομαι στο αμεσο μελλον για αναβαθμιση ζαντοελαστικων..
Ξερω, ειδικα πισω θα ειναι strech αλλα ετσι τα θελω.
Μια χαρα θα εισαι και λογικα θα μπορεις να βαλεις και 255/35/18 πισω, διοτι με μαμα αναρτηση θα ειναι "ψηλο" το αμαξι.. πισω, το 225/40/18 στις 9,5 θα δειχνει αηδια..
Το αμαξι ειναι μετατροπη μηχανικα σε Μ3, μονο λουκ Μ3 ή κομπλε και τα 2..??
Ολοκληρομενη μετατροπη στα μηχανικα μερη, εξωτερικα ειναι μαμα (320ci 2,2), ακομα και η εξατμηση ειναι δυμπουκι αριστερα. Πριν κανω την μετατροπη φορουσα πισω προσθηκες 1,6 τις οποιες φοραω και τωρα και η ζαντα ειναι στο ιδιο σημειο με πριν. Να αναφερω οτι φοραω αναρτησεις ΒC φουλ ρυθμιζομενες (υψος-καμπερ-σκληροτητα).
Να ρωτησω και εγω κατι..........θελω σε 46αρι κουπε μετατροπη σε Μ3 να βαλω 19αρες (8,5 μπροστα και 9,5 πισω) με διαστασεις απο 18αρες (δλδ 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω) τί offset πρεπει να βαλω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΝΝΗ για την παρεμβαση
Γνήσιες CSL ζάντες με 19x8.5 ET44 και 19x9.5 ΕΤ27, ειδικά για τις πίσω δε μπορείς να βάλεις με τη καμία. Πρέπει να τεντώσεις τα φτερά υπερβολικά πολύ, στα λέω γιατί ήθελα να το κάνω και εγώ.
Μπορείς να βάλεις τις VMR V703(VB3) που είναι για non-M αμάξι με "απλά" Offset και φυσικά ελαστικά 225-35-19 & 255-30-19:drive:
https://www.vmrwheels.eu/VMR-Wheels-VB3-V703/?XTCsid=7nk040glgh14872b7ntubk7o86
Και κάτι άλλο, για να κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη, αυτό που κάνω εγώ είναι το εξής, κάνω μια έρευνα τι ζάντες πουλάνε οι επώνυμοι βελτιωτές, (βλέπε: harthe, schnitzer κλπ & εταιρίες BBS κλπ). Δεν έχω δει να πουλάει κανένας πάνω απο 9.5 ΕΤ40 με 255.
Και μέτα ψάχνω και στις φθηνές εταιρίες το τι θα μπορούσε να ταιριάξει σωστά σύμφωνα με τα πρότυπα που θέτουν οι επώνυμοι...
Ολοκληρομενη μετατροπη στα μηχανικα μερη, εξωτερικα ειναι μαμα (320ci 2,2), ακομα και η εξατμηση ειναι δυμπουκι αριστερα. Πριν κανω την μετατροπη φορουσα πισω προσθηκες 1,6 τις οποιες φοραω και τωρα και η ζαντα ειναι στο ιδιο σημειο με πριν. Να αναφερω οτι φοραω αναρτησεις ΒC φουλ ρυθμιζομενες (υψος-καμπερ-σκληροτητα).
19αρες γνησιες απο Μ3 θελεις να βαλεις;
Οφσετ;
Μπροστα φορας ακρα κομπλε απο Μ3;
Το Μ3 πισω ειναι πιο φαρδυ απο απλο Ε46, περα απο τα φτερα πισω, φαρδαινει απο οφσετ ζαντων (μικρο).
19αρες γνησιες απο Μ3 θελεις να βαλεις;
Οφσετ;
Μπροστα φορας ακρα κομπλε απο Μ3;
Το Μ3 πισω ειναι πιο φαρδυ απο απλο Ε46, περα απο τα φτερα πισω, φαρδαινει απο οφσετ ζαντων (μικρο).
-Οχι γνησιες, για ρεπλικα Μ3 csl μιλουσα και μαλιστα με προφιλ 40/19 μπροστα και 35/19 πισω οπως εβγαζε τα τελευταια Μ3 Ε46.
-Ολο το αμαξι μηχανικα ειναι Μ3 κομπλε.
-Τα ψαλιδια πισω ισως εχουν το ιδιο μηκος με το απλο
-Οχι γνησιες, για ρεπλικα Μ3 csl μιλουσα και μαλιστα με προφιλ 40/19 μπροστα και 35/19 πισω οπως εβγαζε τα τελευταια Μ3 Ε46.
-Ολο το αμαξι μηχανικα ειναι Μ3 κομπλε.
-Τα ψαλιδια πισω ισως εχουν το ιδιο μηκος με το απλο
Αν δεν βάλεις τα OEM M3 offset ζαντών για να γίνει το αμάξι Μ3 ως προς το μετατρόχιο θεωρώ λάθος το 40/19 και 35/19 γιατί δεν είναι Μ3 ,ψηλώνει το αμάξι.
Αν έχεις βάλει Μ3 μηχανικά μπροστά, δηλαδή ημίμπαρα-ακρόμπαρα, ψαλίδια-σινεμπλοκ ακραξόνια-φρένα, τοπ μάουντ δεν βρίσκουν οι τροχοί στα απλά φτερά σου;
Πίσω οι αποστάσεις ειναι οι ίδιες όμως για να το κάνεις Μ3 μετατρόχιο χρείαζεσαι τις γνήσιες ζάντες ή κάποιες άλλες με offset 27,διότι το αυξημένο πίςω μετατρόχιο του Μ3 πηγάζει από τις ζάντες, πράγμα το οποίο δε μπορείς να το κάνεις αν δεν αλλάξεις τα πίσω φτερά με αυτά του Μ3.
Αν μας έδειχνες κάποιες φώτο απο το κάρο σου θα μας βοηθούσες περισσότερο. Γκιβ ας γιορ μπι εμ ντάμπλιγιου... :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
SoNiC_77Gr
19-10-14, 23:23
Μια χαρα θα εισαι και λογικα θα μπορεις να βαλεις και 255/35/18 πισω, διοτι με μαμα αναρτηση θα ειναι "ψηλο" το αμαξι.. πισω, το 225/40/18 στις 9,5 θα δειχνει αηδια..
Το ξερω κ εχω δει πως ειναι σε 9.5αρα το 225, αλλα σκεφτομαι πως αν καποια στιγμη τυχει να το φορτωσω πισω κ λογο βαρους καθεται η μου την βαρεσει κ το χαμηλωσω ελαχιστα να μην εχω θεματα..
-Οχι γνησιες, για ρεπλικα Μ3 csl μιλουσα και μαλιστα με προφιλ 40/19 μπροστα και 35/19 πισω οπως εβγαζε τα τελευταια Μ3 Ε46.
-Ολο το αμαξι μηχανικα ειναι Μ3 κομπλε.
-Τα ψαλιδια πισω ισως εχουν το ιδιο μηκος με το απλο
Αν βαλουμε σε απλο Ε46 τα ψαλιδια και γενικα ολο το μπροστινο συστημα απο Μ3, οι μπροστα τροχοι βγαινουν κοντα 2 ποντους πιο εξω απο το απλο..
Να παρεις ζαντες με οφσετ για απλο Ε46, οχι για ///Μ.. (παραπισω αν κανεις και το λουκ, με προσθηκες θα μπορεις να φερεις το οφσετ στα ΟΕΜ νουμερα του Μ3).
Λογικα διαστασεις θα πρεπει να βαλεις 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω..
Το ξερω κ εχω δει πως ειναι σε 9.5αρα το 225, αλλα σκεφτομαι πως αν καποια στιγμη τυχει να το φορτωσω πισω κ λογο βαρους καθεται η μου την βαρεσει κ το χαμηλωσω ελαχιστα να μην εχω θεματα..
Τα κουπε εχουν περισσοτερο χωρο απο σενταν κτλ..
Και λιγο να το χαμηλωσεις με 18x8.5 ET35 μπροστα (225/40/18) και πισω 18x9.5 ET40 με 255/35/18 θα εισαι μια χαρα..
Αν δεν βάλεις τα OEM M3 offset ζαντών για να γίνει το αμάξι Μ3 ως προς το μετατρόχιο θεωρώ λάθος το 40/19 και 35/19 γιατί δεν είναι Μ3 ,ψηλώνει το αμάξι.
Αν έχεις βάλει Μ3 μηχανικά μπροστά, δηλαδή ημίμπαρα-ακρόμπαρα, ψαλίδια-σινεμπλοκ ακραξόνια-φρένα, τοπ μάουντ δεν βρίσκουν οι τροχοί στα απλά φτερά σου;
Πίσω οι αποστάσεις ειναι οι ίδιες όμως για να το κάνεις Μ3 μετατρόχιο χρείαζεσαι τις γνήσιες ζάντες ή κάποιες άλλες με offset 27,διότι το αυξημένο πίςω μετατρόχιο του Μ3 πηγάζει από τις ζάντες, πράγμα το οποίο δε μπορείς να το κάνεις αν δεν αλλάξεις τα πίσω φτερά με αυτά του Μ3.
Αν μας έδειχνες κάποιες φώτο απο το κάρο σου θα μας βοηθούσες περισσότερο. Γκιβ ας γιορ μπι εμ ντάμπλιγιου... :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
δεν τα παω καλα με τους υπολογιστες, οποτε θα τα πουμε και θα τα δουμε ολα απο κοντα σε καποια συναντηση.:thumbsup:thumb
Το φάρδος στις ζάντες πως μετριέται?? Οι δικές μου από άκρη σε ακρη βγαινουν 9,5 ιντσες με το μετρο μπρος πισω. Μπροστά εχουν 225 και πισω 255 λάστιχο. Γινεται?? Οι schnitzer type 3 ειδα οτι εβγαιναν 18x8,5. Τι κανω λάθος?
Το φάρδος στις ζάντες πως μετριέται?? Οι δικές μου από άκρη σε ακρη βγαινουν 9,5 ιντσες με το μετρο μπρος πισω. Μπροστά εχουν 225 και πισω 255 λάστιχο. Γινεται?? Οι schnitzer type 3 ειδα οτι εβγαιναν 18x8,5. Τι κανω λάθος?
Θα πρεπει να βγαλεις μια μπροστινη και μια πισω και να δεις τι φαρδος γραφουν απο μεσα.. αλλα μαλλον 8,5αρες θα ειναι και οι 4..
Και μπαινει σε 8,5αρες απο 225 μεχρι 255 λάστιχο??
Και μπαινει σε 8,5αρες απο 225 μεχρι 255 λάστιχο??
Ναι..
Κανονικα το 225 στην 8,5αρα πεφτει λιγο στενο, αλλα μια χαρα ειναι..
Δεν βαζει τυχαια η BMW στις 8αρες 225 και στις 8,5αρες 255..
Η schnitzer παντως στις 8,5αρες βαζει 225.
Η schnitzer παντως στις 8,5αρες βαζει 225.
Με χαμηλότερο οφσετ απ το μαμά όμως...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι και με διαφορετικό οffset πίσω. Απλά μου κάνει εντύπωση ότι βάζει οριακό λάστιχο σε αυτό το φάρδος. Μήπως βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου έτσι? Εννοώντας οτι δεν μαγουλιαζει το λάστιχο κ έχουμε πιο απόλυτο κράτημα.
Ναι και με διαφορετικό οffset πίσω. Απλά μου κάνει εντύπωση ότι βάζει οριακό λάστιχο σε αυτό το φάρδος. Μήπως βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου έτσι? Εννοώντας οτι δεν μαγουλιαζει το λάστιχο κ έχουμε πιο απόλυτο κράτημα.
Με το πιο μικρο (απο ΟΕΜ) οφσετ και με 8,5 φαρδος προσπαθουν να πετυχουν καλυτερο "πατημα"-κρατημα.. και για λογους εμφανισης..
Δες εδω εχει ενα πινακα με τα max/min σε φαρδος λαστιχα, αναλογως το φαρδος της ζαντας..
https://www.tyres-pneus-online.co.uk/tyre-equivalence-advice.html
Αν βαλουμε σε απλο Ε46 τα ψαλιδια και γενικα ολο το μπροστινο συστημα απο Μ3, οι μπροστα τροχοι βγαινουν κοντα 2 ποντους πιο εξω απο το απλο..
Να παρεις ζαντες με οφσετ για απλο Ε46, οχι για ///Μ.. (παραπισω αν κανεις και το λουκ, με προσθηκες θα μπορεις να φερεις το οφσετ στα ΟΕΜ νουμερα του Μ3).
Λογικα διαστασεις θα πρεπει να βαλεις 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω..
αν βαλω 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω, τοτε θα ειμαι μετα απο καθε εξοδο ή απλη βολτα, για καινουρια λαστοιχα και επισκευη ζαντων, εξαλου τα τελευταια Μ3 τα εβγαλε με 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω και τα csl 235/35/19 μπροστα και 265/30/19 πισω
αν βαλω 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω, τοτε θα ειμαι μετα απο καθε εξοδο ή απλη βολτα, για καινουρια λαστοιχα και επισκευη ζαντων, εξαλου τα τελευταια Μ3 τα εβγαλε με 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω και τα csl 235/35/19 μπροστα και 265/30/19 πισω
Γιαυτο το λογο δεν γουσταρω τα 19αρια..
Σωστα.. απο τη στιγμη που το αμαξι ειναι Μ3 μηχανικα ΜΟΝΟ, βαλε διαστασεις Μ3, απλα τα οφσετ πρεπει να ειναι για απλο 3αρι οχι ///Μ..
Γιαυτο το λογο δεν γουσταρω τα 19αρια..
Σωστα.. απο τη στιγμη που το αμαξι ειναι Μ3 μηχανικα ΜΟΝΟ, βαλε διαστασεις Μ3, απλα τα οφσετ πρεπει να ειναι για απλο 3αρι οχι ///Μ..
Αν δε βάλει φτερά, για να βάλει ζάντες με οφσετ Μ3 πως θα βάλει διαστάσεις ελαστικών Μ3 για να το κάνει "σαν" Μ3 αφού δε θα "πιάσει" τη διάσταση του πίσω μετατροχίου του Μ3. Μήπως να βάλει 225 35 19 και 255 30 19;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν δε βάλει φτερά, για να βάλει ζάντες με οφσετ Μ3 πως θα βάλει διαστάσεις ελαστικών Μ3 για να το κάνει "σαν" Μ3 αφού δε θα "πιάσει" τη διάσταση του πίσω μετατροχίου του Μ3. Μήπως να βάλει 225 35 19 και 255 30 19;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εσυ τι οφσετ/φαρδος/λαστιχα φορας Δημητρη;
Εσυ τι οφσετ/φαρδος/λαστιχα φορας Δημητρη;
19x8 ET 41 235 35 19 & 19x9.5 ET40 265 30 19. Τα οποία είναι λάθος για το δικό μου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
αν βαλω 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω, τοτε θα ειμαι μετα απο καθε εξοδο ή απλη βολτα, για καινουρια λαστοιχα και επισκευη ζαντων, εξαλου τα τελευταια Μ3 τα εβγαλε με 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω και τα csl 235/35/19 μπροστα και 265/30/19 πισω
Δες εδω τις διαφορες Θωμα..
https://www.1010tires.com/Tools/Tire-Size-Calculator/225-40R19/225-40R19/235-35R19/255-35R19/265-30R19
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.