PDA

Επιστροφή στο Forum : Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)



NickM3CS
19-03-14, 12:53
Παιδια θα παρω αδεια την αλλη εβδομαδα και ειπα να ασχοληθω λιγο στον ελευθερο μου χρονο με το αμαξι μου ...! :original: σκέφτομαι να αλλαξω τα
σινεμπλοκ του αυτοκινητου για προληπτικους λόγους...
σκεφτομαι να βάλω τα μαμα σινεμπλοκ. με την ευκαιρια λεω να αλλαξω και το CV Joint του κεντρικου άξονα (οπως εχει αναφερθει σε κάποιο
πιό παλιό thread ..
θα θελα τις γνωμες των πιο εμπειρων ... και αν μπορει καποιος να μου πει τι ειναι τα bushing γέφυρας και αν πρεπει να τα αλλάξω και αυτα ...
Μήπως ειναι ευκαιρια με αφορμη την αλλαγη των σινεμπλοκ να αλλαξω και amortiser και επιπλεόν να βάλω και τον αφρο της BmW για το πάτωμα? Ο αφρος της ΒΜW
αφορά μόνο το πίσω πατωμα?

zaharias
19-03-14, 14:19
Αναλογως τα χλμ που εχεις και τη χρηση που του κανεις..
Κανε εναν ελεγχο στο πατωμα τα συνεμπλοκ και το CV Joint σε τι κατασταση βρισκονται και αναλογως.. Βαλβολινες κτλ εχεις αλλαξει?
Αμορτισερ τα μετρησες και εχουν "πεσει"? Νιωθεις κατι στην οδηγηση που δεν σου αρεσει?
Ακους γκαπ γκουπ κτλ απο μεταδοση-πισω?

NickM3CS
19-03-14, 14:25
Αναλογως τα χλμ που εχεις και τη χρηση που του κανεις..
Κανε εναν ελεγχο στο πατωμα τα συνεμπλοκ και το CV Joint σε τι κατασταση βρισκονται και αναλογως.. Βαλβολινες κτλ εχεις αλλαξει?
Αμορτισερ τα μετρησες και εχουν "πεσει"? Νιωθεις κατι στην οδηγηση που δεν σου αρεσει?
Ακους γκαπ γκουπ κτλ απο μεταδοση-πισω?

εχω κανει 63χιλ χλμ .... δεν το χρησιμοποιω πολυ το αμαξι ..μονο σ.κ, ταξιδια και εκδρομες...
Αμορτισερ τα μετρησα περσι στην ανιτπροσωπεια και μου ειπαν πως ειναι οκ .... οποτε μαλλον δεν θα τα αλλαξω ακομα... δεν νιωθω κατι στην οδηγηση ... απλα προληπτικα ειπα να τα αλλαξω ... ειμαι στην φάση που θελω να ξοδευω καποια λεφτα για το αμαξι!! :th_Laie_67-1::original: με τρωει κατι και θελω να ριξω μερικα λεφτα στο αμαξι ...!!:original:

zaharias
19-03-14, 14:31
εχω κανει 63χιλ χλμ .... δεν το χρησιμοποιω πολυ το αμαξι ..μονο σ.κ, ταξιδια και εκδρομες...
Αμορτισερ τα μετρησα περσι στην ανιτπροσωπεια και μου ειπαν πως ειναι οκ .... οποτε μαλλον δεν θα τα αλλαξω ακομα... δεν νιωθω κατι στην οδηγηση ... απλα προληπτικα ειπα να τα αλλαξω ... ειμαι στην φάση που θελω να ξοδευω καποια λεφτα για το αμαξι!! :th_Laie_67-1::original: με τρωει κατι και θελω να ριξω μερικα λεφτα στο αμαξι ...!!:original:

Καλυτερα να τα ριξεις σε σημεια που ποναει το Μ3 (S54)..
Δες το βανος σε τι κατασταση ειναι..
Αν εισαι 2ο+ χερι μπορει να θελεις να αλλαξεις μεταλλα πχ.. (λεω εγω τωρα, δεν σημαινει πως πρεπει.. μπορει να το εχεις κανει ηδη..)
Αλλα πριν πεταξεις χρηματα, κανε εναν καλο ελεγχο, γενικο.. στα σημεια που ξερεις οτι πασχει το Μ3 Ε46..
Μπορει στη τελικη αυτα τα χρηματα να αξιζει να τα χαρεις αλλιως.. :)

BILL007
19-03-14, 14:43
Τον αφρό βάλε για το πάτωμα και μετά όλα τ'άλλα ;)

ΔημήτρηςΜ3
19-03-14, 14:54
φιλτρακι στο βανος.. τοσο μικρο αλλα σημαντικό. .
εγω το άλλαζα σε καθε αλλαγη λαδιών

NickM3CS
19-03-14, 14:55
Καλυτερα να τα ριξεις σε σημεια που ποναει το Μ3 (S54)..
Δες το βανος σε τι κατασταση ειναι..
Αν εισαι 2ο+ χερι μπορει να θελεις να αλλαξεις μεταλλα πχ.. (λεω εγω τωρα, δεν σημαινει πως πρεπει.. μπορει να το εχεις κανει ηδη..)
Αλλα πριν πεταξεις χρηματα, κανε εναν καλο ελεγχο, γενικο.. στα σημεια που ξερεις οτι πασχει το Μ3 Ε46..
Μπορει στη τελικη αυτα τα χρηματα να αξιζει να τα χαρεις αλλιως.. :)

ειναι παραγωγης 2006 οποτε δεν νομιζω πως χρειάζεται να αλλαξει μεταλλα...!
εκανα περσι το καλοκαιρι γενικο έλεγχο ολα καλα ... ! :original: (δεν εχει περασει χρονος ακομα) ...

NickM3CS
19-03-14, 14:56
φιλτρακι στο βανος.. τοσο μικρο αλλα σημαντικό. .
εγω το άλλαζα σε καθε αλλαγη λαδιών

δεν το εχω κανει αυτο ..θα το προγραμματιζω :original: thanks for the info ...

ΔημήτρηςΜ3
19-03-14, 14:59
εγω θα κοιτούσα και τα μεταλλα και ας ειναι 2006 το αμαξι..

pilot
19-03-14, 15:01
τα χλμ ειναι λιγα και δεν νομιζω να χρειαζεται silent blocks κλπ..ουτε απο πατωμα νομιζω αν και ενας ελεγχος δεν κανει κακο, εξαλλου με το πατωμα ποτε δεν ξερεις..το φιλτρακι του βανος καλο ειναι να αλλαχτει και να το βαλεις στο προγραμμα οπως λεει και ο Μητσος..ειναι πολυ απλο και φθηνο αλλα κανει σημαντικη δουλεια..

Θα σου συνηστουσα να αλλαξεις βαλβολινες σαζμαν/διαφορικου(αν δεν το εχεις κανει) και ειδικα στο διαφορικο μονο αυτες με το FM Booster..

Τελος με ενα πληρες διαγνωστικο ελεγχο, MAF-ποτενσιομετρα-πληρες τεστ VANOS θα δειξει αν χρειαζεται τιποτε...αλλα εφοσον δεν το ''ταλαιπωρεις'' και με τα χλμ που εχει δεν νομιζω να εχεις εκπληξεις!

NickM3CS
19-03-14, 15:12
τα χλμ ειναι λιγα και δεν νομιζω να χρειαζεται silent blocks κλπ..ουτε απο πατωμα νομιζω αν και ενας ελεγχος δεν κανει κακο, εξαλλου με το πατωμα ποτε δεν ξερεις..το φιλτρακι του βανος καλο ειναι να αλλαχτει και να το βαλεις στο προγραμμα οπως λεει και ο Μητσος..ειναι πολυ απλο και φθηνο αλλα κανει σημαντικη δουλεια..

Θα σου συνηστουσα να αλλαξεις βαλβολινες σαζμαν/διαφορικου(αν δεν το εχεις κανει) και ειδικα στο διαφορικο μονο αυτες με το FM Booster..

Τελος με ενα πληρες διαγνωστικο ελεγχο, MAF-ποτενσιομετρα-πληρες τεστ VANOS θα δειξει αν χρειαζεται τιποτε...αλλα εφοσον δεν το ''ταλαιπωρεις'' και με τα χλμ που εχει δεν νομιζω να εχεις εκπληξεις!

ευχαριστω φίλε ... θα τα κοιταξω ολα αυτα που ανέφερες... πολυ χρησιμα! :original: απλα για τα σινεμπλοκ επειδη ειναι λεπτη εργασια και δυσκολη ελεγα με την ευκαιρια να βαλω και τον αφρο για το πατωμα ....νομιζω πως ειτε κανει κανεις τον αφρο ειτε τα σινεμπλοκ με οποιαδηπτε σειρα νομιζω πως ειναι ευκαιρια να κανει και το αλλο ...ειναι ευκαιρια να γινουν μαζι αυτα ..σωστα?

panose30
19-03-14, 15:56
Αφρο για το πατωμα και ενισχυσεις πατωματος turner για προληπτικους λογους και για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

fanisk
19-03-14, 15:57
Το CV Joint δεν χρειαζεται αλλαγη αν δεν το τσεκαρεις. Αν δεν εχει κοπει κρατας αυτο που εχεις.

pilot
19-03-14, 15:59
ευχαριστω φίλε ... θα τα κοιταξω ολα αυτα που ανέφερες... πολυ χρησιμα! :original: απλα για τα σινεμπλοκ επειδη ειναι λεπτη εργασια και δυσκολη ελεγα με την ευκαιρια να βαλω και τον αφρο για το πατωμα ....νομιζω πως ειτε κανει κανεις τον αφρο ειτε τα σινεμπλοκ με οποιαδηπτε σειρα νομιζω πως ειναι ευκαιρια να κανει και το αλλο ...ειναι ευκαιρια να γινουν μαζι αυτα ..σωστα?

αν δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν μην τα αλλαζεις..απλα κανε εναν ελεγχο στο πατωμα..αν κατι απο τα δυο χρειαστει, που επαναλαμβανω δεν το νομιζω, τοτε σαφως τα κανεις και τα δυο..

chief
19-03-14, 16:08
Αν θα κανεις δουλεια προληπτικη με το πατωμα, οπως εκανα εγω, απο τη στιγμη που θα κατεβασεις γεφυρα θα αλλαξεις και τα σινεμπλοκ.
Εγω εβαλα powerflex κιτρινα στη γεφυρα. Του διαφορικου καινουργιο ΟΕΜ και γεννικα αλλαξα ολα τα σινεμπλοκ.

Οσον αφορα το πατωμα εκανα το κιτ της Turner με τις προδιαγραφες ακριβως που το δινει χωρις αφρο.

pilot
19-03-14, 16:10
οντως στην γεφυρα κανουν καλη δουλεια τα σκληροτερα silentblocks..

NickM3CS
19-03-14, 16:15
αν δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν μην τα αλλαζεις..απλα κανε εναν ελεγχο στο πατωμα..αν κατι απο τα δυο χρειαστει, που επαναλαμβανω δεν το νομιζω, τοτε σαφως τα κανεις και τα δυο..

να μην κανω τον αφρο ετσι και αλλιως ..προληπτικα για να ενισχυσω το πατωμα? ... βεβαια αν ο ελεγχοσ δεν δειξει κατι μεχρι τωρα ...τοτε δεδομενου και της χρησης που κανω (νορμαλ οδηγηση)... λογικα δεν νομιζω να εχω ποτε προβλημα .....!!

NickM3CS
19-03-14, 16:18
οντως στην γεφυρα κανουν καλη δουλεια τα σκληροτερα silentblocks..

εχει ειπωθει σε παλιοτερο thread οτι τα σκληροτερα σινεμπλοκ επιβαρυνουν το πατωμα... οι αποψεις διιστανται ....

pilot
19-03-14, 16:19
Κοιτα..η προληψη ειναι καλυτερη απο την θεραπεια αυτο ειναι σιγουρο! Και εγω θα το κανω καποια στιγμη..σιγουρα η χρηση που εχει το αυτοκινητο παιζει ρολο αλλα με το πατωμα ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος..κακο παντως δεν κανει αν το φτιαξεις.

Thomelef
19-03-14, 18:22
Εγώ θα έλεγα να πας να το σηκώσεις και να δεις τι χρειάζεται και αν χρειάζεται. Κούμπωσε το και στη διάγνωση, να δέσει το γλυκο.

Γνώμη μου είναι, να μην δώσεις φράγκο πέρα από αυτά που χρειάζεται, αν χρειαζεται.

Επίσης με το πάτωμα, θα έλεγα να μην κάνεις τπτ, αν δεν χρειάζεται.

EVERGET
19-03-14, 19:10
εχει ειπωθει σε παλιοτερο thread οτι τα σκληροτερα σινεμπλοκ επιβαρυνουν το πατωμα... οι αποψεις διιστανται ....

Προσωπική μου γνώμη είναι ότι τα powerflex στη γέφυρα βελτιώνουν κατά πολύ την ακρίβεια και τη δεμένη αίσθηση του αυτοκινήτου. Οι πολυουρεθάνες δεν παραμορφώνονται με τον καιρό οπότε έχεις μία απόλυτα σταθερή στη θέση της γέφυρα χωρίς τα κοπανήματα που επιδεινώνουν το πρόβλημα "πάτωμα". Ειδικά εάν ενισχυθεί το σημείο, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα με τις πολυουρεθάνες, έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ένα πιο σκληρό πολυμερές δεν είναι και συμπαγή αλουμινένια σινεμπλόκ! Έχω πλέον καταλήξει ότι όλα τα Μ3 ανοίγουν. Δεν έχει σχέση ούτε η χρήση ούτε και τα χιλιόμετρα. Δεν λέω ότι σε ένα Μ3 με 70k km και νορμάλ χρήση (στα πλαίσια ενός αυτοκινήτου επιδόσεων βέβαια) θα δεις από κάτω πάτωμα κομμάτια (σαν αυτά που ίσως βλέπετε στο youtube και στα ξένα φόρουμς) αλλά μία ρωγμούλα που στην όψη της μοίαζει με τρίχα μαλλιών και που για να αποδόσει συμπτώματα θα χρειαστεί ίσως και χρόνια είναι πάρα πολύ πιθανόν να δεις. Οπότε κάνουμε την ενίσχυση προληπτικά, και πρόβλημα να μην έχουμε παύουμε πια να σκεφτόμαστε το θέμα πάτωμα και απολαμβάνουμε περισσότερο το αμάξι. thumb

Στα ψαλίδια (μπρος-πίσω) οι πολυουρεθάνες είναι πιο απόλυτη επιλογή. Επηρεάζουν την άνεση και σίγουρα περνά περισσότερος θόρυβος και κραδασμοί από το δρόμο πάνω στο σασί (όχι σε τραγικό βαθμό). Βέβαια η γεωμετρία σου μένει πολύ πιο σταθερή και ανεπηρέαστη ακόμη και υπό συνθήκες απαιτητικής οδηγησης, με πολύ εμφανή ωφέλη στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Για ένα αμάξι βόλτας τα μαμά καουτσούκ στα ψαλίδια είναι απολύτως ισορροπημένη λύση.

NickM3CS
26-03-14, 09:24
πηγα σε γνωστη αντιπροσωπεια και ρωτησα τιμες για σινεμπλοκ:

κωδικος
33312283573 42 ευρω
33312283574 41.50 εθρω
33312283419 79.40
33172282484 42.70

συνολο: ~207 ευρω χωρις εργασια ...
μου φανηκαν αρκετα μονο για σινεμπλοκ... μηπως να τα παραγγειλω απο αλλου??

gnx
26-03-14, 11:32
Αφρο για το πατωμα και ενισχυσεις πατωματος turner για προληπτικους λογους και για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Συγνώμη για την παρεμβολή...Πάτωμα κόβουν ΚΑΙ τα κάμπριο;

nikos1400
26-03-14, 11:36
Συγνώμη για την παρεμβολή...Πάτωμα κόβουν ΚΑΙ τα κάμπριο;

και σορρυ που πεταγομαι και γω σα φουτσα Γιωργο, και ρωταω σοβαρα,
εχουνε διαφορά (ενισχυσεις?) στο πατωμα τα καμπριο ?
:confused:

wheelman
26-03-14, 11:37
Συγνώμη για την παρεμβολή...Πάτωμα κόβουν ΚΑΙ τα κάμπριο;

Γιώργο εδώ κόβουν τα 316,
Λες να εξαίρουσαν τα κάμπριο...
Ντι μπεστεν κουολιτάτ!!!

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk

aimiliosbmw
31-03-14, 17:55
Επειδή και γω έχω κάποιες ανησυχίες για τη πρόληψη του πατώματος θα ήθελα τη βοήθεια σας.Το αμάξι έχει 87000khm και έχει διαπιστωθεί οπτικός μια μικρή τρίχα για άνοιγμα. Γνωρίζουμε κάποιο συνεργείο με εμπειρία στο πάτωμα? Πρέπει να ενισχυθεί προληπτικά με το κιτ της BMW?Επίσης να αναφέρω ότι έχω αγοράσει όλο το kitpowerflexπου με την ευκαιρία θα γίνει και η αντικατάσταση με τα μαμά. Όποιος γνωρίζει μπορεί να στείλει και p.m. για ευνόητους λόγους

Thomelef
31-03-14, 17:58
Καλό λαμαρινά θέλεις. Αν κατεβάσεις γέφυρα για τέτοια δουλειά, ναι καλό θα εκανες να έβαζες και μια ενίσχυση. Εγω αφού το έκανα μια φορά, ξανάνοιξε. Την δεύτερη φορά έβαλα το κιτ του τερνερ.

BILL007
31-03-14, 18:38
Επειδή και γω έχω κάποιες ανησυχίες για τη πρόληψη του πατώματος θα ήθελα τη βοήθεια σας.Το αμάξι έχει 87000khm και έχει διαπιστωθεί οπτικός μια μικρή τρίχα για άνοιγμα. [...] Πρέπει να ενισχυθεί προληπτικά με το κιτ της BMW?

Φαντάζομαι ότι ως κιτ της BMW εννοείς μάλλον του Turner τα πλακάκια. Γιατί ο αφρός τώρα που έγινε η "ζημιά" δεν θα βοηθήσει πολύ...
Η ερώτηση είναι άλλη φίλε μου που πρέπει να απαντήσεις πρώτα κατ'εμένα. Το αμάξι σκέφτεσαι να το πουλήσεις κάποια στιγμή? Απο εκεί ξεκινάνε όλα... ;)

aimiliosbmw
31-03-14, 20:40
Φαντάζομαι ότι ως κιτ της BMW εννοείς μάλλον του Turner τα πλακάκια. Γιατί ο αφρός τώρα που έγινε η "ζημιά" δεν θα βοηθήσει πολύ...
Η ερώτηση είναι άλλη φίλε μου που πρέπει να απαντήσεις πρώτα κατ'εμένα. Το αμάξι σκέφτεσαι να το πουλήσεις κάποια στιγμή? Απο εκεί ξεκινάνε όλα... ;)

Εγώ για kit BMW εννοώ τον αφρό.Του Turner είναι άλλη υπόθεση.
Οσο για τη πώληση του αυτοκινήτου φαντάζομαι οτι την ερώτηση τι κάνεις στο Νίκο.Γιατί εγώ τώρα το πήρα...
Μάλλον μας μπέρδεψες...

ghost-rider
31-03-14, 21:11
Δες την οδηγεια που εχει στειλει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.

Aν η τριχα ειναι μικροτερη των 20mm πας απευθειας στην ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Αν η τριχα ειναι πανω απο 20mm πρωτα επισκευαζεις το πατωμα με την κλασσικη μεθοδο και επειτα κανεις την ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

aimiliosbmw
31-03-14, 21:37
Δες την οδηγεια που εχει στειλει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.

Aν η τριχα ειναι μικροτερη των 20mm πας απευθειας στην ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Αν η τριχα ειναι πανω απο 20mm πρωτα επισκευαζεις το πατωμα με την κλασσικη μεθοδο και επειτα κανεις την ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Υπάρχει οδηγία BMW χωρίς χρέωση?
Ποια είναι η κλασσική μέθοδος???

mark e92
31-03-14, 21:41
Δες την οδηγεια που εχει στειλει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.

Aν η τριχα ειναι μικροτερη των 20mm πας απευθειας στην ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Αν η τριχα ειναι πανω απο 20mm πρωτα επισκευαζεις το πατωμα με την κλασσικη μεθοδο και επειτα κανεις την ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Δεν είναι καλύτερα να το κολήσει όσο και αν είναι και μετά να το ενισχύσει;

aimiliosbmw
31-03-14, 21:47
Ο Μανώλης που το είδε μου είπε...πως την έχεις γλιτώσει εσύ?Θα σε απασχολήσει πολύ αργότερα και σε αρκετά khm ακόμα.Επίσης αρνητικός με powerflex αν και έχουν αγοραστεί ήδη.

Απλά εγώ ως ψείρας σκέφτομαι μήπως έιναι προτιμότερο τώρα που είναι νωρίς να κάνω κάτι μήπως και το σώσο το σκίσιμο.

EVERGET
31-03-14, 21:48
Δες την οδηγεια που εχει στειλει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.

Aν η τριχα ειναι μικροτερη των 20mm πας απευθειας στην ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Αν η τριχα ειναι πανω απο 20mm πρωτα επισκευαζεις το πατωμα με την κλασσικη μεθοδο και επειτα κανεις την ενισχυση με εποξειδικο αφρο.

Ιδού οι οδηγίες της BMW:

https://www.e46zone.com/Admin/Sam/e46_subframe_tis.pdf

Όπου η κλασική μέθοδος κατά την BMW είναι η αντικατάσταση όλου του πατώματος για ρωγμές >20mm! δηλαδή ή αφρός ή κόψιμο το μισό πίσω μέρος....αυτά είναι service bulletin :thumbsdown:

Oπότε έαν η ρωγμή είναι πάνω από 20mm κάνεις τα παρακάτω (κατά την BMW - γιατί όλος ο νορμάλ κόσμος ενισχύει με λαμάκια α λα turner) :ranting2: :

BILL007
31-03-14, 22:41
Εγώ για kit BMW εννοώ τον αφρό.Του Turner είναι άλλη υπόθεση.
Οσο για τη πώληση του αυτοκινήτου φαντάζομαι οτι την ερώτηση τι κάνεις στο Νίκο.Γιατί εγώ τώρα το πήρα...
Μάλλον μας μπέρδεψες...

Οχι δεν μπέρδεψα. Άλλο ήταν το πνεύμα της ερώτησης, αλλά εφόσον το πήρες τώρα (το είχα ξεχάσει) αλλάζει το θέμα.

Φαντάσου σαν αγοραστής να σηκώσεις αμάξι και να δεις απο κάτω λαμαρινοδουλειά και λαμάκια turner ή τύπου turner... ;) Εκεί πήγαινε η ερώτηση μου.

Το ράγισμα είναι στην αρχή του, οπότε δοκίμασε με τον αφρό και μελλοντικά βλέπεις. Αν κάνει δουλειά, έκανε, αλλιώς αναγκαστικά πας για τις ενισχύσεις... :(

Προσωπικά για εμένα ο αφρός πρέπει να μπει πριν ξεκινήσει το κακό. Αν ξεκινήσει έστω και στο ελάχιστο, με τη συγκεκριμένη τεχνική (τον αφρό) πιστεύω ότι απλά επιβραδύνει κάτι που θα συμβεί έτσι και αλλιώς...

aimiliosbmw
31-03-14, 22:49
Οχι δεν μπέρδεψα. Άλλο ήταν το πνεύμα της ερώτησης, αλλά εφόσον το πήρες τώρα (το είχα ξεχάσει) αλλάζει το θέμα.

Φαντάσου σαν αγοραστής να σηκώσεις αμάξι και να δεις απο κάτω λαμαρινοδουλειά και λαμάκια turner ή τύπου turner... ;) Εκεί πήγαινε η ερώτηση μου.

Το ράγισμα είναι στην αρχή του, οπότε δοκίμασε με τον αφρό και μελλοντικά βλέπεις. Αν κάνει δουλειά, έκανε, αλλιώς αναγκαστικά πας για τις ενισχύσεις... :(

Προσωπικά για εμένα ο αφρός πρέπει να μπει πριν ξεκινήσει το κακό. Αν ξεκινήσει έστω και στο ελάχιστο, με τη συγκεκριμένη τεχνική (τον αφρό) πιστεύω ότι απλά επιβραδύνει κάτι που θα συμβεί έτσι και αλλιώς...

Κόστος αφρού?
Προτάσεις συνεργείου για Αθήνα?
Που τέλος πάντων να πάρει την τεχνική απόφαση της κατάστασης...

BILL007
31-03-14, 22:52
To κόστος του αφρού ήταν στα 300-350 ευρώ απ'οσο θυμάμαι πριν πάρα πολύ καιρό που το είχαμε συζητήσει με τον Alexk σε αυτό το thread https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13277


cavity foam 83429410694 = 60 EUR
structuring foam 83420307530 = 125 EUR
10mm plug 51711906001 = 0.14 EUR

Κόστος για ένα αυτοκίνητο 310 EUR.
Για Ελλάδα θα χρειαστεί να πληρώσετε και ΦΠΑ.

Thomelef
01-04-14, 08:24
μια παρένθεση.

καταρχήν το αν είναι ή δεν είναι κομμένο το πάτωμα απο ένα Μ-τρίο, δεν έχει να κάνει τόσο με τον ιδιοκτήτη, όσο με την αστοχία του εργοστασίου. συμφωνώ ότι υπάρχουν αμάξι τα οποία πωλιούνται μέχρι και σήμερα τα οποία δεν έχουν ανοίξει, ή τουλάχιστο έτσι φαίνεται. μη νομίζετε ότι μπορείς να βγάλεις άκρη με την γέφυρα φορεμένη στο αμάξι για το αν έχει ανοίξει ένα πάτωμα αν ο ιδιοκτήτης του έκανε σοβαρή λαμαρινοδουλειά.

επίσης δεν είναι κάτι το τόσο τραγικό. πιο πολύ ψυχολογικό είναι το θέμα, απόδειξη αυτού ότι όλοι μα όλοι οι κάτοχοι, μόλις το αμάξι σηκωθεί στη ράμπα, πάνε κατευθείαν πίσω με τον φακό. το θέμα είναι η σωστή δουλειά πάνω στο κομμάτι αυτό όταν ανοίξει. εγώ επειδή την επισκευή την έκανα δυο φορές, αυτό που έχω να πώ είναι...αν σηκώσετε για να κάνετε δουλειά, ενισχύστε κιόλα. είναι ευκαιρία για να κάνεις όλες τις δουλειές μαζί και να ξενοιάσει το κεφάλι σου.

προσωπικά και το έχω ξαναπεί, θα προτιμούσα ένα αμάξι γαζωμένο και ενισχυμένο απο κάποιο το οποίο το οποίο δείχνει χαρτί και στο μέλον θα έχω στο κεφάλι μου την απορία...θ'ανοίξει, δεν θ'ανοίξει.

επίσης, αν ενισχυθεί, νιώθεις το αμάξι πιο τσιμέντο πίσω.

NickM3CS
07-04-14, 13:41
μου ειπαν πως δεν χρειαζεται να αλλαξω ακομα σινεμπλοκ ... (εγω θα τα παραγγειλω παντως να τα εχω)!! επισης δεν βρηκαν κατι στο πατωμα .... αλλα σκεφτομαι σοβαρα με την πρωτη ευκαιρια να κανω κατι πριν εμφανιστει κατι στο πατωμα (προληπτικα) .... :original: αυτα προς το παρον ...

BILL007
10-04-14, 12:06
αλλα σκεφτομαι σοβαρα με την πρωτη ευκαιρια να κανω κατι πριν εμφανιστει κατι στο πατωμα (προληπτικα) ...

Η πρόληψη είναι η καλύτερη κίνηση για το συγκεκριμένο ζήτημα thumb

gnx
10-04-14, 14:05
https://www.redish-motorsport.com/E46M3FloorSubframeCrackRepairReinforcement.html

Εδώ δίνεται μία ερμηνεία γιατί τα ΟΕΜ συνεμπλόκ δημιουργούν τη ζημΝιά και γιατί προτείνονται αυτα της powerflex.


https://www.youtube.com/watch?v=dHgQBvAJaqY

Θα το σκεφτώ και εγώ σοβαρά να ασχοληθώ με πρόληψη.

NickM3CS
10-04-14, 18:20
πολυ καλο το video ....!! φαινεται πως τα powerflex κανουν καλυτερη επαφη σε σχεση με τα μαμα. Αυτο τουλαχιστον φαινεται μεσα απο το video!! απο το video φαινεται επισης ποσο σημαντικο ειναι να εχεις ενα καλο μάστορα να κανει σωστη δουλεια και με μερακι ...!!!

BILL007
12-04-14, 12:28
Καλά απο το βίντεο εχω να πω επίσης ΤΡΕΛΗ σκουριά!!!!:shok::shok::shok::shok::shok::s hok:

steliosm46
19-05-15, 13:59
Αλλαγή ανάρτησης απο Nitron NTR R1 σε KW Clubsport M3 E46

και με την ευκαιρία κάτω η γέφυρα για προληπτική ενίσχυση του πατώματος με το σετ ενισχυσης Turner Motorsport

+ αλλαγή διαφόρων συνεμπλοκ πίσω στην γέφυρα να μη τα λέω ένα ενα με τα ΟΕΜ (Lemforder) και

αλλαγή με PowerFlex Black series μονο των ψαλιδιών.


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/05/IMG_19052015_100522_HDR_zpssv60jm08-1.jpg (https://s1285.photobucket.com/user/steliosm46/media/IMG_19052015_100522_HDR_zpssv60jm08.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/05/IMG_19052015_102210_HDR_zpsnr9biu0k-1.jpg (https://s1285.photobucket.com/user/steliosm46/media/IMG_19052015_102210_HDR_zpsnr9biu0k.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/05/IMG_19052015_102159_HDR_zpsgcwjjh2d-1.jpg (https://s1285.photobucket.com/user/steliosm46/media/IMG_19052015_102159_HDR_zpsgcwjjh2d.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/05/IMG_19052015_102149_HDR_zpsrtpdxgej-1.jpg (https://s1285.photobucket.com/user/steliosm46/media/IMG_19052015_102149_HDR_zpsrtpdxgej.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/05/7ded6fa0fc3542e3b544e7a874916fc3_zpszcyj-1.jpg (https://s1285.photobucket.com/user/steliosm46/media/7ded6fa0-fc35-42e3-b544-e7a874916fc3_zpszcyju8mn.jpg.html)

georggge46
19-05-15, 14:11
Αλλαγή ανάρτησης απο Nitron NTR R1 σε KW Clubsport M3 E46

και με την ευκαιρία κάτω η γέφυρα για προληπτική ενίσχυση του πατώματος με το σετ ενισχυσης Turner Motorsport

+ αλλαγή διαφόρων συνεμπλοκ πίσω στην γέφυρα να μη τα λέω ένα ενα με τα ΟΕΜ (Lemforder) και

αλλαγή με PowerFlex Black series μονο των ψαλιδιών.



thumb

dionisisM3
19-05-15, 15:07
Αντίβαρα εχεις βάλει μέσα στο πορτμπαγκάζ? Ρωταω γιατί παραλίγο να την πατήσω όταν το είχα φτιαξει και εγώ

Vassilis ///M
19-05-15, 15:20
Πεντακάθαρος είσαι Στέλιο από κάτω...
Τις ενισχύσεις με τι θα τις κολλήσετε???

ΔημήτρηςΜ3
19-05-15, 18:45
Πεντακάθαρος είσαι Στέλιο από κάτω...
Τις ενισχύσεις με τι θα τις κολλήσετε???

Στέλιος τα black series ειναι πιο σκληρά απο
Αυτα που βγάζει η powerflex

EVERGET
19-05-15, 18:53
Στέλιο εγώ θα πρότεινα στα ψαλίδια poweflex κλασικά κίτρινα, και στη γέφυρα για όσο το δυνατόν πιο άκαμπτο αποτέλεσμα τα μαύρα. Τα μαύρα στα ψαλίδια θα σου μεταφέρουν πολλούς κραδασμούς από το δρόμο στο πλαίσιο, θα έχεις και την KW, θα είναι κουδουνίστρα το αμάξι. Στη γέφυρα προσωπικά μου αρέσουν τα σκληρά σινεμπλόκ γιατί αισθάνεσαι ότι δένει κατά πολύ το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και αφού πλέον το πάτωμα 8α είναι ενισχυμένο δεν θα έχεις λόγω να φοβάσαι το κλήρο σινεμπλόκ.

steliosm46
19-05-15, 21:05
Πεντακάθαρος είσαι Στέλιο από κάτω...
Τις ενισχύσεις με τι θα τις κολλήσετε???

Με την Argon Βασίλη!



Στέλιος τα black series ειναι πιο σκληρά απο
Αυτα που βγάζει η powerflex

Μητσο και αυτα της Powerflex ειναι αλλα τα Black Series. (Ναι ειναι ποιο σκληρα απ τα κιτρινα)


Στέλιο εγώ θα πρότεινα στα ψαλίδια poweflex κλασικά κίτρινα, και στη γέφυρα για όσο το δυνατόν πιο άκαμπτο αποτέλεσμα τα μαύρα. Τα μαύρα στα ψαλίδια θα σου μεταφέρουν πολλούς κραδασμούς από το δρόμο στο πλαίσιο, θα έχεις και την KW, θα είναι κουδουνίστρα το αμάξι. Στη γέφυρα προσωπικά μου αρέσουν τα σκληρά σινεμπλόκ γιατί αισθάνεσαι ότι δένει κατά πολύ το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και αφού πλέον το πάτωμα 8α είναι ενισχυμένο δεν θα έχεις λόγω να φοβάσαι το κλήρο σινεμπλόκ.


Naso δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ειναι δοκιμασμένο. Έχω τα PowerFlex Black Series για τα μπροστά ψαλίδια και για τα πίσω.

Και έτυχε και τα έχω γιατί είναι δώρο απ τον Chief!!

Αυτά που θα βάλω εγώ ειναι μονον τα πίσω στα ψαλίδια, στην μπανάνα που λέμε.

Δεν έχω πουθενά αλλου ολα τα αλλα ειναι τα εργοστασιακά συνεμπλοκ τα οποια ειναι πολυ πολυ καλα.. και δεν χρειάζεται κατι αλλο γιατι μετα τα υπολοιπα ειναι και υπερβολές!

Στο συγκεκριμένο σημείο δεν πειράζει, αλλα ποσο μάλλον θα ειναι και ποιο καλα διοτι δεν θα αφήνει και ολη την γέφυρα να κάνει πολλους κραδασμους μπρος-πίσω.

Ειδικά με τα απότομα ξεκινήματα με καλή άσφαλτο κλπ τρώει αρκετό ζόρι εκεί όλη η γέφυρα γιατι τραντάζεται.

Δεν βάζω τα μπροστά γιατι το αυτοκινητο μετά θα γίνει καρτ πραγματικά και με την ClubSport η οποια ειναι απ τις απολυτες αναρτήσεις οπως και η Nitron οποτε θα ειναι καλά πιστεύω.

Καταλαβα και ξέρω το σκεπτικό σου ομως.! thumb

JiMk86
20-05-15, 09:01
Αντίβαρα εχεις βάλει μέσα στο πορτμπαγκάζ? Ρωταω γιατί παραλίγο να την πατήσω όταν το είχα φτιαξει και εγώ


Θέλεις να μας το αναλύσεις λίγο αυτό με τα αντίβαρα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

dionisisM3
20-05-15, 10:28
Θέλεις να μας το αναλύσεις λίγο αυτό με τα αντίβαρα;


Sent from my iPhone using Tapatalk

απλο ειναι, ο κωλος του αμαξιου ειναι πλεον αδειος πανω στο αναβατωριο , λειπουν απο πανω γεφυρες,ζαντες,ακρα,κεντρι ος ,..ολα και το αμαξι πλεον ειναι μπροστοβαρο και υπαρχει κινδυνος να φυγει προς τα εμπρος .