Επιστροφή στο Forum : E46 330ci πρόβλημα στο τιμόνι.
Έχω δρομολογήσει επίσκεψη σε συνεργείο, πριν απ αυτο θα ήθελα τη γνώμη σας μήπως κ το έχει ξαναπάθει κ άλλος απο εδώ μέσα. Το τιμόνι μου έχει βαρήνει πολύ τελευταία κ σε άσχετη φάση βαραίνει ξαφνικά την ώρα που στρίβω σαν να σκαλώνει κάπου το αισθάνομαι σαν να κόβεται στιγμιαία το υδραυλικό του, κ σε πορεία έχει "σκαλάκια" το τιμόνι, επίσης δεν έχει επαναφορά κάποιες φορές, το εργαλείο δεν οδηγιέται με ένα χέρι, μου θυμίζει opel manta. Απ τα λίγα που διάβασα στο νετ έχω πρόβλημα λογικά με αντλία υδραυλικού ή κρεμαγίερα. Έχω ελένξει τα υγρά του τιμονιού, είμαι κομπλέ ούτε έχω κάποια διαρροή. Με μια πρόχειρη έρευνα που έκανα αντλίες πάνε γύρω στα 500 κ κρεμαγιερα γυρω στα 1500 χωρίς εργατικά συνεργείου.Αν πάμε για κρεμαγίερα με βλέπω να βγαίνω στη βίζιτα. Ακούω αν έχει πάθει κάποιος κάτι παρόμοιο. Επίσης όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, αναμένο κανονικά, αν γυρίσω το τιμόνι απότομα δεξιά-αριστερά ακόυγεται ένα "τακ τακ" , το είχα κ στο προηγούμενο αυτοκίνητο αυτό αλλά δεν είχα τέτοια προβλήματα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ghost-rider
18-03-14, 16:08
Αν ειναι κρεμαγιερα μπορεις να καθαρισεις με πολυ λιγοτερα απο αυτα που αναφερεις με ανακατασκευασμενη απο τη zf δινοντας παραλληλα τη δικια σου.
Αν θες σου στελνω πμ να συννενοηθεις.
Για δες πρωτα τι ειναι...
Κρεμαγιερες μεταχειρισμενες παιζουν στα 150 ευρωπουλα
Σιγα μην δωσεις τοσα λ7.
Ωπος σου ειπαν τα παιδια.Η ανακατασκευη η στα ματαχειρισμενα.
Εχει στην περιοχη μου 2 διαλυτηρια οχηματων.
Αν δεν βγαλεις ακρη σφυρα να ψαξουμε.Σιγουρα θα τα βρεις αρκετα φτηνα.
Christos 330
18-03-14, 18:01
Μια χαζη ερωτηση γιατι το εχω παθει ποσο αερα εχεις μπροστα ; ; ;
Εγω λεω πως ειναι κρεμαργιερα..
Αν ηταν αντλια, θα εκανε θορυβο..
Το μαγκωμα που κανει πιστευω οτι ειναι απο κρεμαργιερα..
Εγω λεω πως ειναι κρεμαργιερα..
Αν ηταν αντλια, θα εκανε θορυβο..
Το μαγκωμα που κανει πιστευω οτι ειναι απο κρεμαργιερα..
:+1:...
Μεταχειρισμένη πάλι δε θα χαλάσει κάποια στιγμή; Χρήστο 30 το έχω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μεταχειρισμένη πάλι δε θα χαλάσει κάποια στιγμή; Χρήστο 30 το έχω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημητρη δες κοστος επισκευης-ανακατασκευασμενη ή μεταχειρο, δε νομιζω να θελεις να δωσεις 1000+ ευρα για καινουργια..
καινουργια αντλια ναι. καινουργια κρεμαριερα ΟΧΙ.
Christos 330
18-03-14, 19:51
Μεταχειρισμένη πάλι δε θα χαλάσει κάποια στιγμή; Χρήστο 30 το έχω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
30 ειναι λιγο παντως ...
34 να το κανείς και πίσω 37 ...
30 ειναι λιγο παντως ...
34 να το κανείς και πίσω 37 ...
Χρήστο λόγω διαστάσεων πρέπει να έχουμε τέτοιες πιέσεις; Ή λόγω βάρους αυτοκινήτου;Δε γνωρίζω γι αυτό σε ρωτάω. Είχες ίδιο πρόβλημα με το τιμόνι κ με αυτές τις πιέσεις το ξεπέρασες;
Sent from my iPhone using Tapatalk
E60_Arkadia
18-03-14, 21:55
Το επαθε φιλος σε Ε30 και τελικα ηταν η κρεμαγιερα,καπου την ειχε χτυπησει και την ακουσε,την αλλαξε και όλα οκ
Τι ζάντες φοράς? 18άρες?
19...
Το 30 είναι πάρα πολύ λίγο τότε!!!!! Βάζε παραπάνω!!! Αν δεις το ταμπελάκι της BMW θα δεις και νούμερα της τάξης του 36!
Αυτό που σου είπε ο Καζάκος το δοκίμασες?
Αυτό που σου είπε ο Καζάκος το δοκίμασες?
Αν αναφέρεσε στο αναμένο/σβηστό όχι, θα το δει ο ίδιος την παρασκευή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Διάγνωση Καζάκου: Κρεμαγιέρα αλλαγή μαγκώνει κ πάνω στο ανυψοτικό και συνεμπλόκ ψαλιδιών (κατεστραμένα εντελώς ούτε 8.000χλμ δεν άντεξαν febi bilstein).
Sent from my iPhone using Tapatalk
giannis_compact
24-03-14, 20:26
Διάγνωση Καζάκου: Κρεμαγιέρα αλλαγή μαγκώνει κ πάνω στο ανυψοτικό και συνεμπλόκ ψαλιδιών (κατεστραμένα εντελώς ούτε 8.000χλμ δεν άντεξαν febi bilstein).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Και οι ζάντες τα καταπονούν. Όχι μόνον τα bilstein.
Και οι ζάντες τα καταπονούν. Όχι μόνον τα bilstein.
Άστα να πάνε τώρα θα βάλουμε ενισχυμένα, kw v2 έχω όχι bilstein ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
σινεμπλόκ ψαλιδιών (κατεστραμένα εντελώς ούτε 8.000χλμ δεν άντεξαν febi bilstein)
:shok::shok::shok::shok: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?!?!?!!? :shok::shok::shok::shok::shok::shok:
:shok::shok::shok::shok: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?!?!?!!? :shok::shok::shok::shok::shok::shok:
Την ίδια απορία έχω μαζί σου.:ranting2::fountwtis::hyper:
Δεν ξέρω που κάνεις τις εργασίες στο αμάξι σου, αλλά μήπως ο μάστορας σου είπε ότι τα άλλαξε και άφησε τα ίδια?
Οσο και μάπα ποιότητα να είναι 8000 χιλιόμετρα δεν γίνεται! Εκτός και αν έχεις κάνει το αμάξι τρακτέρ... :D
Δεν ξέρω που κάνεις τις εργασίες στο αμάξι σου, αλλά μήπως ο μάστορας σου είπε ότι τα άλλαξε και άφησε τα ίδια?
Οσο και μάπα ποιότητα να είναι 8000 χιλιόμετρα δεν γίνεται! Εκτός και αν έχεις κάνει το αμάξι τρακτέρ... :D
Ήμουν εκεί όταν αλάχτηκαν, τα είδα όταν τα έβαζαν, ήταν καινούργια φαινόντουσαν, τα άλλα που είχε πριν ήταν χάλια, αυτά γυάλιζαν.
Οι Ελληνικοι δρομοι, οι 19αρες και οι KW αρκουν.. :)
Οι Ελληνικοι δρομοι, οι 19αρες και οι KW αρκουν.. :)
Σε κανα 2 μέρες θα το χαμηλώσω λίγο ακομα μπροστά, έτσι να γλύφει φτερό λίγο :P
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλλάξαμε κρεμαργιέρα με μεταχειριςμένη σε καλή κατάςταςη διορθώθηκε
Ναι μεν το τιμόνι καμία σχέση με πριν, λογικά έχουμε θέμα και με την αντλία, είχε μέσα κάτι λάδια ότι νάνε, ίσως την άκουσε απο αυτά. Σινεμπλόκ ψαλιδιών myele hd, top mount sachs κ ευθυγράμιση m3 csl settings, άλλο αμάξι. Έχει τύχει κ σε άλλον 2 στα 2;
Sent from my iPhone using Tapatalk
ghost-rider
27-03-14, 21:32
Οταν λες ευθυγραμμιση csl settings?
Συγκλισεις η κ καμπερ?
Τι συγκλιση παιζει?
Οταν λες ευθυγραμμιση csl settings?
Συγκλισεις η κ καμπερ?
Τι συγκλιση παιζει?
Αυτή τη ρύθμιση έβαλε στον υπολογιστή ο ευθυγραμισάς, απ όσο θυμάμαι γιατι δε μου τύπωσε χαρτί, σε σχέση με πριν: ΔΕΝ έχω τόσο σύγκλιση μπροστά, έχω παραπάνω κάμπερ, κ ΠΙΣΩ έχω 0 σύγκλιση κ 2.0 μοίρες παρα κάτι κάμπερ, στα χέρια τα δικά μου το αμάξι μου φένεται τρένο σε σχέση με πριν που είχε εργοστασιακές τιμές ευθυγράμισης. Έτσι ακριβώς ήταν το αμάξι όταν το έφερα απο Αθήνα κ με γοήτευσε πολύ, μετά την καταστροφή της πίσω γέφυρας χρειάστηκε ξανά ευθυγράμιση κ έγινε στα εργοστασιακά πλαίσια, έτσι το αμάξι έχασε τον χαρακτήρα που είχε πριν.
ghost-rider
27-03-14, 22:16
Μηδενικη συγκλιση πισω???
Περιεργο ακουγεται...
Ετσι ειναι τα Μ?
Τες πα. Αφου λες οτι στριβει..
Μηδενική σύγκλιση πίσω δεν παίζει... Αυτές είναι οι εργοστασιακές τιμές ευθυγράμμισης στα Μ3 CSL:
Μπροστά άξονας
Total toe 0° 4' ± 7'
Camber
(difference between left/right max. 30')
-1° 45' ± 20'
Track differential angle with 20° lock on inside wheel -1° 40' ± 30'
Caster
(difference between left/right max. 30')
With ± 10° wheel lock 7° 34' ± 30'
With ± 20° wheel lock 7° 48' ± 30'
Front wheel displacement 0° ± 10'
Maximum wheel lock
Inside wheel approx. ° 40.85
Outside wheel approx. ° 33.65
Πίσω άξονας
Total toe 0° 4' ± 6'
Camber
(difference between left/right max. 15')
-1° 50' ± 15'
Geometrical axis deviation 0° ± 4'
Ίσως μπερδεύτηκα εγώ απ αυτά που μου έλεγαν γιατι μιλούσα με 2 άτομα εκεί, ο μάστορας πάντως μου είπε συνήθως βάζουμε ρυθμίσεις απο M3 CSL σε αυτά τα αυτοκίνητα, έτσι έγινε κ μου άρεσε κι όλας.
ghost-rider
28-03-14, 06:42
Κ το csl νομιζω παντως με μικρη συγκλιση το δινουν πισω( 6 λεπτα που δινει μαξ αντιστοιχει στο 0,1).
Κ ειναι τοταλ. Δλδ η μιση σε καθε πλευρα...
Ισως για να μην τρωει αβερτα λαστιχο.
Κ εμπρος σου δινει αερα για λιγο παραπανω.
Βολτισιες τιμες.
Ενας λιγο απαιτητικος θα το στησει σιγουρα διαφορετικα.
Έφταιγε κ ο σταυρός!! Τον άλλαξα και σώθηκα.
https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/10/9a447b284a59454dd5f021b8c8786157.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
steliosm46
11-09-14, 15:41
Δημητρακι αγορι μου τι γινεται ας επερνες ενα τροπετο να εχεις ανταλλακτικα να αλλαζεις! :th_Laie_67-1:
Δημητρακι αγορι μου τι γινεται ας επερνες ενα τροπετο να εχεις ανταλλακτικα να αλλαζεις! :th_Laie_67-1:
Ξέρεις ότι σε συμπαθώ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
steliosm46
11-09-14, 21:49
το ξερω αγορινα! σε πειράζω! θελω βολτα οταν τελειωσεις! :drive:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.