Επιστροφή στο Forum : Μ3 E92-Γνώμες/Γνώσεις
Καλησπέρα σας. Όσοι με θυμούνται πριν λίγο καιρό ήμουν κάτοχος μιας Μ3 Ε46 της οποίας φρόντισαν να με αφήσουν με το...κλειδί στο χέρι αφού κλάπηκε μια αποφράδα νύχτα. Μην τα θυμάμαι και ξενερώνω λοιπόν, θα προχωρήσω στο επόμενο βήμα το οποίο είναι (μάλλον) Ε92. Το μάλλον stands for ό,τι δεν ξέρω αν πραγματικά θέλω να φύγω απο την 46ρα. Τέλος πάντως, άλλου παπα ευαγγέλιο αυτό.
Το θέμα μου είναι πως το Ε92 είναι λευκό χαρτί για εμένα. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι πρέπει να προσέξω στην αγορά του, τι βλάβες βγάζει και ούτω καθεξής. Το μόνο που ξέρω είναι πως θέλω να είναι λευκό και αυτόματο :original:
Ότι μπορείτε να παραθέσετε θα σας ήμουν ευγνώμων.
Σας ευχαριστώ.
steliosm46
08-02-14, 22:46
Με το καλό να πάρεις το καινουργιο εργαλείο!
να πάρεις πάλι Ε46 Μ3! :thumbsup:
Το θέμα μου είναι πως το Ε92 είναι λευκό χαρτί για εμένα. (Και για μενα) :whistle: Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι πρέπει να προσέξω στην αγορά του, τι βλάβες βγάζει και ούτω καθεξής. Σας ευχαριστώ.
Ωραιο Νημα για πειτε οι κατοχοι.... Φωτη :popcorn: :popcorn:
Με το καλο ναρθει το Μ3//
Ευχομαι να βρεις και να παρεις οτι καλυτερο!!!:thumbsup:
Η εποχη κρυβει ομως και παγιδες.....δεν ειναι ολα φτηνα επειδη εχουν "τεκμηρια"......κρυβουν χιλιομετρα,προβληματα και αλλα,.... που θελουν καλο τσεκαρισμα πριν προχωρησεις στην αγορα τους.thumb
εδω ενα που μου αρεσει υπερβολικα πολυ:
https://s25.carcdn.gr/4433/4433930_0_b.jpg
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4433930/ :thumbsup:
εκτος του οτι εχει DCT εχει και ηλεκτρονικα ελεγχομενη αναρτηση:
(ειναι το μεσαιο κουμπι απο τα 3)
https://s19.carcdn.gr/4433/4433930_q_b.jpg
ΔημήτρηςΜ3
08-02-14, 23:51
Κουζίνετα στις μπιέλες !!!
Το ίδιο θέμα με τα 46αρια
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση; Δεν ήξερα πως είχες αυτήν την επιλογή... Ενδιαφέρον αν και δεν ξέρω κατά πόσο υπόσχεται αυτά που κάνει, κάπως τις φοβάμαι αυτές.
Εκτός από τα κουζινέτα, πήρε το αυτί μου πώς χτύπαγε και ο 5ος αν θυμάμαι καλά κύλινδρος. Ισχύει;
καινε και λιγο λαδακια δυστυχως ...οσοι μετα απο ε46 μ3 πηγαν σε 92αρια το μετανιωσαν ειδικα εδω στην ΝΥ που ζω φιλε μου !!!
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=464157&postcount=1
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση; Δεν ήξερα πως είχες αυτήν την επιλογή... Ενδιαφέρον αν και δεν ξέρω κατά πόσο υπόσχεται αυτά που κάνει, κάπως τις φοβάμαι αυτές.
Εκτός από τα κουζινέτα, πήρε το αυτί μου πώς χτύπαγε και ο 5ος αν θυμάμαι καλά κύλινδρος. Ισχύει;
Ηλεκτρονικα ελεγχομενη εχει και η Μ5 Ε60,....χωρις αυτη δεν νομιζω οτι θα "πατουσε" το οχημα οπως πρεπει για τη δυναμη του!!!
....ολα αυτα εχουν σημασια στη σπορ οδηγηση!!!....αλλιως μικρη διαφορα θα εχει σε απλα ταξιδια.......δεν ειναι και λγα τα 420 αλογα.....οτι εχει κανεις τοσο καλυτερο.thumb
Οντως εχουν παρουσιασει προβληματα στη μηχανη και εχουν γινει μεχρι και ανακλησεις,αλλα ολα ελεγχονται , οπως προειπα.:original:
Καλή αγορά εύχομαι φίλε, μιλάμε για ένα αμάξι όνειρο…σε ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωω!!!
@zannis Κρίμα γιατι με λάδι στο 46 δεν είχα ποτέ πρόβλημα,ούτε γραμμάριο. Αλλά είναι πολύ ομορφο το άτιμο..
@aristent Ένα που πήρα ας πούμε test drive πάντως απλά δεν πάταγε στην Ελληνική άσφαλτο. Δεν λέω πως με χαλάει βέβαια :) Δυστηχώς δεν είχα την ευκαιρία να το πάρω σε στροφιλίκη,κυρίως να δω την μούρη του πως συμπεριφέρεται.
Αν καταλαβα καλα,το "κυνηγας" λιγουλακι στη σπορ οδηγηση...... εισαι οπαδος του sport mode!!!:thumbsup:
....τοτε σιγουρα δες στον εξοπλισμο να εχεις το EDC( Electronic Damper Control )ειναι μεγαλο αβανταζ να μπορεις να εχεις ανεση οταν ταξιδευεις,αλλα οταν σε στροφιλικι και γενικα σε πιο γρηγορους ρυθμους,θελεις το κατι παραπανω,με ενα απλο πατημα του κουμπιου, να "μεταμορφωνεις" το οχημα σου!!!
.....απ'οσο γνωριζω,η αντοχη των ηλεκτρονικα ελεγχομενων αναρτησεων της BMW των σειρων //Μ,ειναι ιδιαιτερα "μακρας διαρκειας"!!!....οποτε το κοστος τους,σε περιπτωση αντικαταστασης λογο φθορας , μειωνεται αρκετα,σε σχεση παντα με τις απλες αναρτησεις.
Καλημέρα φίλε stradale. Οδηγάω ένα 92αρι εδώ και 3 χρόνια περίπου και πριν από αυτό είχα οδηγήσει ένα 46άρι 2 με 3 φορές. Το 92 είναι κατά την δική μου πάντα άποψη ανώτερο σε όλους τους τομείς με μοναδικό ερωτηματικό τον ήχο...(με Akrapa παύει να υπάρχει το ερωτηματικό.) Σε κράτημα turn in και ζύγισμα το αυτοκίνητο είναι αλλού και ειδικά στο turn in πραγματικά μπορείς να κάνεις ότι θες με λίγο περισσότερο τιμόνι ή γκάζι. Το EDC εγώ προσωπικά το ονομάζω μαγικό χαλί. Στο soft είναι σαν παλιό mercedes (μένω στο κέντρο) και στο πολύ σκληρό λίγο μαλακότερο από ότι θα ήθελα σε πίστα. Το γκάζι για εμένα ακόμα και μετά από 3 χρόνια δεν έχει γίνει δεδομένο. Κάθε φορά που απλώνω μια 3 μέχρι τον κόφτη ΄πάντα σφίγγω καλά το τιμόνι...Τέλος να σου πώ πως συμπληρώνω 0,5-0,75 λάδι κάθε 2-3000 χιλιόμετρα αλλά σε πολλές βόλτες μου η θερμοκρασία λαδιού είναι σχεδόν πάντα πάνω από την μέση. Μέταλλα στροφάλου πονεμένη ιστορία, αλλά εμένα μου άλλαξαν όλο το μοτέρ οπότε δεν παραπονιέμαι. Αυτά
Είχες εγγύηση ή εγινε ανάκληση ;
Μεταλα στροφαλου; σε M3 ;;;; το διαμάντι ο ατμοσφαιρικός V8;;
Σοβαρολογουμε; αν είναι ενα πράγμα που αγοραζεις σε Μ αυτο είναι ο κινητήρας.
Και δεν μιλάει κανένας γι αυτό;; Καλα που άνοιξε θεμα ο φίλος.
Γκρεμίζονται οι μύθοι.
Ε ρε να σου κάτσει σε κάνα μεταχειρισμένο.....πω πω πω πω πω
ΛΙΓΑ χιλιομετρα. Ειδικα σε τέτοια αμάξια. Το έλεγα το λεω και θα το λεω κι ας μου λένε για "κούτες" με 50 και 100 χιλιαδες χιλ.
m_power_lunatic
09-02-14, 11:45
BMW φιλε μου,εγγυηση...μοτερ-πατωματα-θολοι,τους εχει ξεσκισει τους ιδιοκτητες και τους ζηταει και μια κατοσταρου για καινουργιο.
Μωρε μπραβο....
Συμβαίνουν κ στις καλύτερες οικογένειες .
Κατ'αρχήν να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας.
Το EDC το βλέπω ένα βήμα μπροστά αλλά μια και ψάχνω μεταχειρισμένο και έχω ήδη βάλει σαν στόχο να είανι λευκό και με DCT το να ψάξω να έχει και αυτην την ανάρτηση μάλλον δεν είμαι ρεαλιστής.. Ας είναι καλό το αμάξι και μπορώ να ζήσω και χωρίς ανάρτηση,χαχα!
Φώτη πόσα χιλιόμετρα βγάζει η 3η μια που το ανέφερες; Είναι ίδες οι σχέσεις εν συγκρίσει με το manual?
Τώρα εγώ προσωπικά δεν θέλω να κρίνω τα προβλήματα που έβγαλε η Μ3. Αμάξι είναι, άνθρωπος το έφτιαξε, μιλάμε για 4Κκυβικά που στροφάρουν κοντά 9Κ στροφες ε δεν θα γκρινιάξω αν πρέπει να έχω το νού μου στα κουζινέτα ή αν καίει μισο λίτρο στα 3000 χιλιομετρα όταν το κυνηγάς...
Για τα 46άρια δεν μπορώ να έχω γνώμη, αλλά για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, η ζημιά στο δικό μου και σε αρκετά 92άρια που έχω διαβάσει online είναι όλες μετά από πολύ trackday. Φυσικά πιστεύω πως το M division με τις αμέτρητες βόλτες στο Ring θα έπρεπε κάπως να έχει προβλέψει το στέγνωμα...Από την άλλη friendgr δεν έχω δει πολλά porsche kai ferrari να γυρίζουν γύρω γύρω σε πίστες και να μην καίνε μέταλλα, οπότε μέχρι τότε να μείνουμε στο ότι ο V8 του 92 είναι ο ελαφρύτερος V8 σε αυτοκίνητο παραγωγής και κάθε φορά που αλλάζω στις 8000+ νιώθω τυχερός.
Απο ποια χρονια και μετα διορθωθηκαν τα προβληματα αυτα.?
m_power_lunatic
09-02-14, 13:12
Eεεεεεεεε.....χλμ,ο Χονταιος ειναι πιο αξιόπιστος και πιο πιεσμενος και δεν θέλει αργκον στο πορτ-μπαγκαζ.
Τέλος οφ-τοπικ.
Vasilis M3
09-02-14, 14:34
Γιαννη ο Χονταίος όμως έχει το μισό μοτέρ του ///Μ...και εδώ που τα λέμε κιόλας πέρα του NSX δεν έχει βγάλει και κανα αμάξι με μοτέρ V6 ή V8 επιδόσεων.
Το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι ότι πιο φορεμένο κατα την γνώμη μου και λογικό είναι να έχει πέσει τρελή εξέλιξη πάνω του..
Μην ξεχνάς ότι τετρακύλιδρο επιδόσεων φόραγε το Μ3 Ε30 εν έτη 1985...
Όσο για το Ε92 τι να λέμε τώρα...εκτός απο DCT κοίτα να φοράει και καμια ακράπα και καινούργιο μοτέρ να ράβει thumb
BMW φιλε μου,εγγυηση...μοτερ-πατωματα-θολοι,τους εχει ξεσκισει τους ιδιοκτητες και τους ζηταει και μια κατοσταρου για καινουργιο.
Μωρε μπραβο....
Περα απο τη BMW.. Ειναι και η BMW Hell@s γτπ πιστευω..
Εδω Αμερικη εσκασε μετα απο ποσα χρονια αναληση για αεροσακους στα 46αρια, εδω Ελλαδα κανουν τις παπιες..
Περα απο τη BMW.. Ειναι και η BMW Hell@s γτπ πιστευω..
Εδω Αμερικη εσκασε μετα απο ποσα χρονια αναληση για αεροσακους στα 46αρια, εδω Ελλαδα κανουν τις παπιες..
Ακριβώς εκεί είναι το πρόβλημα :thumbsdown:
Περιέργως εγώ από την BMW Ελλάς και δη από την Κατσιούλης ΑΕ στα Ιωάννινα έχω να πω τα καλλίτερα. Όταν το προηγούμενο Μ3 είχε pending για ανάκληση στα κουζινέτα, ουσιαστικά μετά από πολλά πολλά χρόνια, ούτε την πάπια κάνανε ούτε αρνήθηκαν κάτι. Ήταν εξυπηρετικότατοι. Η εξαίρεση στον κανόνα; Ισως. Αλλά το παραθέτω.
Εχω φίλο με 92 αρι και ναι μου είχε πει οτι αλλάχτηκε μοτέρ ... εγγύηση φυσικά αλλα αλλάχτηκε τώρα γιατί σε αυτοκίνητο που είχε σκάσει 120000 τα έπαιξε το μοτέρ δεν ξέρω...
ρε παιδιά μην μπερδεύετε πάντα την τιμή, δεν λέει όλη την αλήθεια! Και φερράρι έχουν πάρει φωτιά και πόρσε σπάνε και όλες η μάρκες έχουν θέματα..όσο ποιο περίπλοκο και πιεσμένο είναι κάτι τόσο ποιο πολύ θα χαλάει, ο σκοπός είναι ο κατασκευαστής να είναι κοντά και να δίνει λύσεις και αν μια αντιπροσωπία για παράδειγμα δεν κάνει αυτό που πρέπει δεν φταίει ο κατασκευαστής!
Αυτό εδώ:
https://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/829/t0lw.jpg (https://imageshack.com/i/n1t0lwj)
μπαίνει σε αεροπλάνα, ένα και μόνο πτερύγιο απο το Fan κοστίζει 50.000 ευρό!! Αμα ξέρατε τι βλάβες έχουμε δει και τι μπορεί να πάει στραβά, οι μισοί απο εδώ πιθανόν δεν θα ανεβαίνατε ξανά σε αεροπλάνο!! :whistle:
Υ.Γ.Νίκο βαλβτρονικ δεν το λέω για σένα ρε! Εσύ μην φοβάσαι! χαχαχαχαχ
Γιωρίκα μας γάμησες τώρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΔημήτρηςΜ3
09-02-14, 19:33
Το edc δε προσφέρει και πολλα !!!
Οι περισσότεροι τις αλαζουν με coilovers !!!
Για μενα παρε χωρίς edc γιατι μετα δεν θα μπορείς να κανεις
Και πολλα με αυτη την ανάρτηση
ρε παιδιά μην μπερδεύετε πάντα την τιμή, δεν λέει όλη την αλήθεια! Και φερράρι έχουν πάρει φωτιά και πόρσε σπάνε και όλες η μάρκες έχουν θέματα..όσο ποιο περίπλοκο και πιεσμένο είναι κάτι τόσο ποιο πολύ θα χαλάει, ο σκοπός είναι ο κατασκευαστής να είναι κοντά και να δίνει λύσεις και αν μια αντιπροσωπία για παράδειγμα δεν κάνει αυτό που πρέπει δεν φταίει ο κατασκευαστής!
Αυτό εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/ (https://imageshack.com/i/n1t0lwj)
μπαίνει σε αεροπλάνα, ένα και μόνο πτερύγιο απο το Fan κοστίζει 50.000 ευρό!! Αμα ξέρατε τι βλάβες έχουμε δει και τι μπορεί να πάει στραβά, οι μισοί απο εδώ πιθανόν δεν θα ανεβαίνατε ξανά σε αεροπλάνο!! :whistle:
Υ.Γ.Νίκο βαλβτρονικ δεν το λέω για σένα ρε! Εσύ μην φοβάσαι! χαχαχαχαχ
κάτι ξέρω και αποφεύγω τα αεροπλάνα!
πρώτα το μακεδονία τβ και τώρα εσύ!
:drive:
Τα 46αρια οι Αμερικανοι τα ειχαν χαρακτηρισει time ticking bombs. Μεταλλα, vanos, γραναζια vanos, smg pumps, πατωματα ειναι καποιες απο τις σοβαρες ζημιες που ειναι αρκετα ακριβες για να επισκευαστουν.
Για τα 92αρια το μονο σοβαρο προβλημα που εχει ακουστει ειναι τα μεταλλα (αλλα μοιραιο για τον κινητηρα ομως)
Και εγω εχω φιλο που αλλαξε προσφατα μοτερ σε 92αρι και δυστυχως ηταν εκτος εγγυησης.
Φυσικα σε αυτην την κατηγορια με τις τοσο υψηλες αποδοσεις ανα λιτρο και τις καινοτομες τεχνολογιες που εφαρμοζουν, και αλλες εταιρειες εχουν προβληματα με την αξιοπιστια των μοτερ τους (Ferrari, Nissan GTR 1ης γενιας κιβωτια) και καποια απο αυτα τα προβληματα ειναι εν μερη αναμενομενα και ισως δικαιολογημενα.
Η προσωπικη μου γνωμη ομως ειναι οτι ειναι ανεπιτρεπτο ενα προβλημα (μεταλλα) που υπαρχει ακομα και απο το Ε36 Μ3, να συνεχιζει να υφισταται 2 γενιες μετα.
Γιωρίκα μας γάμησες τώρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
χαχα..όχι ρε, υπερβάλω λίγο για να δώσω έμφαση σε αυτό που λέω..όμως γίνονται πολλές βλάβες, σπαστικές πολλές φορές και λες ''είναι δυνατόν ρε, τόσα λεφτά,τόση τεχνολογία?'' δεν τίθεται θέμα για καταστροφική αστοχία κλπ...εξαιρετικά σπάνια να γίνει κάτι τέτοιο..απλά λέω οτι και κάτι τέτοιο χαλάει και ποιο συχνά απ'οτι νομίζουμε! Και με τι συντήρηση ε?? ε τι να σου κάνει και ένα αμαξάκι? χαχα
edo milane perisotero gia dkg spasimata, gia kinitira oute mia allagi ego sto toulaxiston, poly periergo auto ,ti na nai? mipos o krios o aeras edo alla den nomizo oti arkei gia diafora
Περιέργως εγώ από την BMW Ελλάς και δη από την Κατσιούλης ΑΕ στα Ιωάννινα έχω να πω τα καλλίτερα. Όταν το προηγούμενο Μ3 είχε pending για ανάκληση στα κουζινέτα, ουσιαστικά μετά από πολλά πολλά χρόνια, ούτε την πάπια κάνανε ούτε αρνήθηκαν κάτι. Ήταν εξυπηρετικότατοι. Η εξαίρεση στον κανόνα; Ισως. Αλλά το παραθέτω.
Μπορει και να ειναι..
Σιγουρα δεν ειναι ολοι οι αντιπροσωποι ετσι..
a kai na min xehaso oti lene kai gia frena , thelei anabathmisi
m_power_lunatic
09-02-14, 21:51
Γιαννη ο Χονταίος όμως έχει το μισό μοτέρ του ///Μ...και εδώ που τα λέμε κιόλας πέρα του NSX δεν έχει βγάλει και κανα αμάξι με μοτέρ V6 ή V8 επιδόσεων.
Το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι ότι πιο φορεμένο κατα την γνώμη μου και λογικό είναι να έχει πέσει τρελή εξέλιξη πάνω του..
Μην ξεχνάς ότι τετρακύλιδρο επιδόσεων φόραγε το Μ3 Ε30 εν έτη 1985...
Όσο για το Ε92 τι να λέμε τώρα...εκτός απο DCT κοίτα να φοράει και καμια ακράπα και καινούργιο μοτέρ να ράβει thumb
Βασιλη,ειναι ανεπιτρεπτο οτι και να λεμε τωρα.
Εγω μιλαω ΠΑΝΤΑ (εκτος και αν προκειται για Μ3 Ε30 χαχα) χωρις παρωπιδες.
Αργκον στο πορτ-μπαγκαζ για αμαξι 100.000+ ευρω??????
Δεν υπαρχει αυτο παιδια οτι και να λεμε (λετε) και μην μου αρχιζετε ''τα ταλαιπωρουνε κτλ'' γιατι θα πω τα S2K και τα ΜΧ-5 τί τα κανουνε????
Βεβαια ,μην μου πει κανεις ''αλλη ιπποδυναμη το ενα αλλο το αλλο'' γιατι θα φαει μουτζα με τα 2 χερια.Αν ειναι να μην αντεχει το πλαισιο την ιπποδυναμη του κινητηρα τοτε για τί μιλαμε ακριβως???
Βασιλη,ειναι ανεπιτρεπτο οτι και να λεμε τωρα.
Εγω μιλαω ΠΑΝΤΑ (εκτος και αν προκειται για Μ3 Ε30 χαχα) χωρις παρωπιδες.
Αργκον στο πορτ-μπαγκαζ για αμαξι 100.000+ ευρω??????
Δεν υπαρχει αυτο παιδια οτι και να λεμε (λετε) και μην μου αρχιζετε ''τα ταλαιπωρουνε κτλ'' γιατι θα πω τα S2K και τα ΜΧ-5 τί τα κανουνε????
Βεβαια ,μην μου πει κανεις ''αλλη ιπποδυναμη το ενα αλλο το αλλο'' γιατι θα φαει μουτζα με τα 2 χερια.Αν ειναι να μην αντεχει το πλαισιο την ιπποδυναμη του κινητηρα τοτε για τί μιλαμε ακριβως???
Εγω ξερω απο 320 μεχρι και 4κυλινδρα (περισσοτερο 4πορτα) Ε46 που ειχαν κοψει πατωμα.. Οχι μονο Μ3 Ε46..
Απαραδεκτα πραγματα για BMW..
Για να λεμε ομως και τα πραγματα οπως πρεπει..
Βεβαια εκει παιζει ρολο και ο ιδιοκτητης.. διοτι εχουν αρχισει να χαλανε τα συνεμπλοκ πισω και εχουν ξεκινησει τα γκαπ γκουπ, αλλα στα @@ του.. σου λεει BMW πηρα..
Για τα 46άρια δεν μπορώ να έχω γνώμη, αλλά για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου, η ζημιά στο δικό μου και σε αρκετά 92άρια που έχω διαβάσει online είναι όλες μετά από πολύ trackday. Φυσικά πιστεύω πως το M division με τις αμέτρητες βόλτες στο Ring θα έπρεπε κάπως να έχει προβλέψει το στέγνωμα...Από την άλλη friendgr δεν έχω δει πολλά porsche kai ferrari να γυρίζουν γύρω γύρω σε πίστες και να μην καίνε μέταλλα, οπότε μέχρι τότε να μείνουμε στο ότι ο V8 του 92 είναι ο ελαφρύτερος V8 σε αυτοκίνητο παραγωγής και κάθε φορά που αλλάζω στις 8000+ νιώθω τυχερός.
Εδω εχουν "θεμα" πολλα Μ54Β30 (330 Ε46) Non-///M που κανουν track days με τη βιδα της αντλιας λαδιου.. χαλαρωνει ομορφα κι ωραια.. και μετα αντε γεια μοτερ..
Μην το ψαχνετε.. αμα πιασουμε τα "θεματα" που εχουν τα 46αρια, θα γεμισουμε σελιδες..
Vasilis M3
09-02-14, 22:35
Μην το ψαχνετε.. αμα πιασουμε τα "θεματα" που εχουν τα 46αρια, θα γεμισουμε σελιδες..
Είναι κ@ύλα όμως τα γ@μημέναααα :hyper::hyper::hyper:
Είναι κ@ύλα όμως τα γ@μημέναααα :hyper::hyper::hyper:
Ειναι ρε φιλε.. αλλα εχω διαβασει τοσα πολλα πια.. που εκτος απο τα λεφτα που εχω δωσει για προληπτικη συντηρηση και κανονικη συντηρηση.. ΠΑΝΤΑ υπαρχει η ιδεα στο μυαλο να γινει καμια στραβη παρολα αυτα..
edo milane perisotero gia dkg spasimata, gia kinitira oute mia allagi ego sto toulaxiston, poly periergo auto ,ti na nai? mipos o krios o aeras edo alla den nomizo oti arkei gia diafora
Δεν τα πάνε μάλλον,για αυτό!!
χαχα,αστειεύομαι!
Το "σπαει μοτέρ" είναι ότι πιο αόριστο και δεν-το-παιρνω-υπόψην-μου σαν υποψήφιος αγοραστής σε καμία περίπτωση. Πως το άλλαξε,πόσα χιλιόμετρα είχε,τι χρήση το έκανε,τι συντήρηση κτλ κτλ κτλ. Δεν μπορείς να κάνεις διαφοροδιάγνωση και να βγάλεις αποτέλεσμα σε τέτοιες περιπτώσεις.Είναι η κατάληξη όχι το σύπτωμα. Εμείς συμπτώματα θέλουμε :) Οπότε μην το ακούτε και εσεις σαν "ζημια". Το οτι θέλουν κουζινετά ναι, είανι κάτι de facto που θα το κοιτάξεις.
Είναι κ@ύλα όμως τα γ@μημέναααα :hyper::hyper::hyper:
Εμένα μου λες... Έχω δει ένα ασημί 46ρι εν τω μεταξύ, με κοκκινο εσωτερικό και 19ρες και δεν μπορώ να το βγάλω απο το μυαλο μου :)
Όταν πήγα να αγοράσω 92αρι , μου έδειξαν κ τα τιμολόγια του νέου μοτέρ μαζι με την εργασία ! 32000 ευρω μοτέρ+ εργασία , 28000 το αυτοκινητο ολόκληρο. Προσφορά ηταν .... Αλλα όσο σκεφτόμουν οτι αν γίνει κάποια στραβή ξανά με το μοτέρ.... Έφυγα τρέχοντας :hystericalbs1:
Δεν έφυγα για το κόστος του μοτέρ, αλλα ηταν τα θέματα του αυτοκινήτου που είδα. Ομως τα τιμολόγια ..... Έλεγαν 32000 ευρω!
Με edc ειναι ποιο χαμηλό; Και αν όχι πως χαμηλώνει;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν χαμηλώνει, σφίγγει! Χαμηλώνει με κοντύτερα ελατήρια ή με ολοκληρωμένο κιτ ανάρτησης
Δεν χαμηλώνει, σφίγγει! Χαμηλώνει με κοντύτερα ελατήρια ή με ολοκληρωμένο κιτ ανάρτησης
η edc δεχεται ποιο κοντα ελατηρια οπως οι απλες αναρτησεις?
Ναι, πολλές γνωστές μάρκες έχουν κιτ.
Εδω εχουν "θεμα" πολλα Μ54Β30 (330 Ε46) Non-///M που κανουν track days με τη βιδα της αντλιας λαδιου.. χαλαρωνει ομορφα κι ωραια.. και μετα αντε γεια μοτερ..
Μην το ψαχνετε.. αμα πιασουμε τα "θεματα" που εχουν τα 46αρια, θα γεμισουμε σελιδες..
βρε ζάχο m54 σε track days όμως...
ο m54 δεν είναι motorsport κινητήρας για να γυρνάει συνέχεια στους κόφτες.
για τη δουλειά που φτιάχτηκε είναι σκύλος
Εδω εχουν "θεμα" πολλα Μ54Β30 (330 Ε46) Non-///M που κανουν track days με τη βιδα της αντλιας λαδιου.. χαλαρωνει ομορφα κι ωραια.. και μετα αντε γεια μοτερ..
Μην το ψαχνετε.. αμα πιασουμε τα "θεματα" που εχουν τα 46αρια, θα γεμισουμε σελιδες..
Ακόμα θυμάμαι πόσο τυχερός ήταν ο shido κάποτε thumb
Vassilis ///M
10-02-14, 18:29
Φτάσαμε αισίως τις 6 σελίδες και τελικά ο Χρήστος δεν μας είπε πόσα λεφτά διαθέτει για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου....
Βάλε ένα πλαφόν απο τόσο... μέχρι τόσο...
Ξέρω δύο άτομα στην Ηπείρου που πουλάνε τα Ε92αρια τους Μ3 σε κάποια χρήματα...
Όποτε θέλεις μπορούμε να τα δούμε μαζί ή να σε φέρω σε επαφή με τους ιδιοκτήτες για να κάνεις εσύ παιχνίδι...
Ακόμα θυμάμαι πόσο τυχερός ήταν ο shido κάποτε thumb
:shok: :shok: :shok: Που το θυμηθηκες αυτο ρε θηρίο ? :thumbsup: :thumbsup:
βρε ζάχο m54 σε track days όμως...
ο m54 δεν είναι motorsport κινητήρας για να γυρνάει συνέχεια στους κόφτες.
για τη δουλειά που φτιάχτηκε είναι σκύλος
Οπως και να το δεις, ειναι απαραδεκτο.. Εδω βγαζουν τα ///Μ που ειναι πιεσμενα και φτιαγμενα για τετοια χρηση.. Τα Μ54 υποτιθεται οτι ειναι λιγοτερο πιεσμενα και λιγοτερο ζημιογωνα.. Βεβαια περισσοτερο τα Μ54Β30..
Τα πιο σκυλια απ΄ολα ειναι τα 28αρια..
Φτάσαμε αισίως τις 6 σελίδες και τελικά ο Χρήστος δεν μας είπε πόσα λεφτά διαθέτει για την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου....
Βάλε ένα πλαφόν απο τόσο... μέχρι τόσο...
Ξέρω δύο άτομα στην Ηπείρου που πουλάνε τα Ε92αρια τους Μ3 σε κάποια χρήματα...
Όποτε θέλεις μπορούμε να τα δούμε μαζί ή να σε φέρω σε επαφή με τους ιδιοκτήτες για να κάνεις εσύ παιχνίδι...
Δεν θα το πάρω από Ελλάδα το αμάξι, όπως και το προηγούμενο δεν ήταν αγορασμένο από την εγχώρια αγορά. Δεν με συμφέρει και είναι και υπετιμολογημένα.
Αλλιώς θα έπαιρνα το ασημομπλέ που είναι υπερπένα αν και τσιμπημένη η τιμή και ξέρω και πόσο μερακλής είναι ο ιδιοκτήτης. thumb
Ακόμα θυμάμαι πόσο τυχερός ήταν ο shido κάποτε thumb
με ανεβασμένο κόφτη thumb
Vassilis ///M
10-02-14, 21:22
Δεν θα το πάρω από Ελλάδα το αμάξι, όπως και το προηγούμενο δεν ήταν αγορασμένο από την εγχώρια αγορά. Δεν με συμφέρει και είναι και υπετιμολογημένα.
Αλλιώς θα έπαιρνα το ασημομπλέ που είναι υπερπένα αν και τσιμπημένη η τιμή και ξέρω και πόσο μερακλής είναι ο ιδιοκτήτης. thumb
Ναι ρε, το ξέχασα ότι είσαι Ρουμανία...
Είναι εδώ το αμάξι αυτό που αναφέρεις??
Τον γνωρίζω???
Ναι ρε, το ξέχασα ότι είσαι Ρουμανία...
Είναι εδώ το αμάξι αυτό που αναφέρεις??
Τον γνωρίζω???
Ναι, Γιάννενα είναι. Δεν ξέρω αν το πουλάει ακόμα βέβαια,έχω λίγο καιρό να μιλήσω. Πιο παλιά είχε ένα Impreza 2.5 μπλέ και ακόμα πιο παλιά ένα Octavia RS.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.