Επιστροφή στο Forum : Ε46 P0170
καλησπέρα
έβαλα στο διαγνωστικό (gt1) το 46αρι και μου λέει φτωχό μείγμα
έκανα αρχικοποιήσει τα μείγματα το εκανα μια βολτα όπως έλεγε άλλα τιποτα!
απο που μπορω να αρχίσω να το ψάχνω??
Γράψε ακριβώς τι γράφει το DIS όχι τον κωδικό και τον τύπο κινητήρα.
λεει οτι το aduption value additiv 1 ειναι στο -0,3mg ενώ έπρεπε να ήταν 0,5mg
δεν μπορούσα να κανω print screen
έχω τον M43_TU
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα P0170 και άλλαξα λούφτερ και όλα οκ.(m43b19)
πριν κάνεις διαγραφή προσαρμογών έχεις τιμές??Ο maf πάντως φαίνεται να σου άφησε χρόνους...
enatos όχι δεν τις έχω δύστυχος!
nikos e46 το μαφ εννοείς
ξέχασα να σας πω ότι το αυτοκίνητο εχει 53000κμ
ναι αλλά έχει κάποια χρόνια στην πλάτη του...
Ναι το μάφ εννοώ ....έβαλα της Bosh αν θυμάμαι καλά...
ευχαριστώ πολύ!!
υπάρχει κάποιος τρόπος να βεβαιωθώ ότι ειναι το μαφ???
ευχαριστώ πολύ!!
υπάρχει κάποιος τρόπος να βεβαιωθώ ότι ειναι το μαφ???
Να κανεις δοκιμη απο ενα αλλο αμαξι ιδιο με το δικο σου και να δεις αν ξαναβγαζει σφαλμα ή οχι πριν αγορασεις νεο μαφ..
Εαν είσαι σίγουρος ότι ο μαφ δοκιμής δουλεύει σωστα τοτε είναι η πιο οικονομική και καλή κίνηση που μπορείς να κάνεις
tasos.kamv
12-11-13, 21:47
Γιάννη (enatos) μου φαίνεται λογική η τιμή του maf... 11.80kg/h στις 808rpm... δείχνει στην Photo που ανέβασε ο D.Harrys
Τα Ν42Β20 έχουν γύρω στα 8.0kg/h στις 700rpm...
D.harrys πάντως το maf είναι όντως το πρώτο και εύκολο πράγμα που μπορείς να κοιτάξεις, το οποίο έχει άμεση επίδραση στα μίγματα...
Τάσο μην συγκρίνεις γιατί ο Ν42Β20 είναι και στα 50mbar υπο Κ.Σ και 2000cc. Aπό φίλο με τον ίδιο κινητήρα το 9αρι είναι λογική τιμή για maf.Τον άλλαξε και αυτός γιατι έδειχνε 12kg/h και μετά έπεσε στα 9kg/h.
tasos.kamv
12-11-13, 22:35
Σωστός ο enatos :notworthy:
Οι Μ43 κινητήρες έχουν τόσο υψηλό ρελαντί??? (800rpm)
Δεν είμαι και 100% σίγουρος αλλά 780-820 περίπου πρέπει να είναι..Πάντως ο maf πρέπει να είναι γενικά "ψωνισμένος" με μια χοντρική εκτίμηση όσο αφορά την θερμοκρασία που δείχνει
να βρω μεταχειρισμενο μαφ δύσκολο
το ρελαντί που δίνει το DIS ειναι 720-820rpm
βλέπω όμως ότι το load mg/as/zyl ειναι στα 120 έχω εχει 7 οριο
τη ειναι αυτό?
αυτή η τιμή οφείλεται στις προσαρμογές που κάνει ο εγκέφαλος στους ψεκασμούς ανα εμβολισμό λόγω των φτωχών μιγμάτων.
σήμερα πειραματιστηκα λιγο!
καθάρισα τα μπουζί γιατί είχαν πιάσει λιγο βρομιά έβαλα έναν σφιγκτήρα σε ένα σωληνάκι μετά το μαφ γιατί ήταν χαλαρό και μπορει να επερνε αέρα και καθάρισα το μαφ η τιμή του μαφ ειναι 8-9,5 δεν πρόλαβα να κανω διαγραφή προσαρμογών
το αυτοκίνητο επιταχύνει καλύτερα
παρατήρησα ότι ο λ πριν τον καταλύτη παίζει η τιμή του ενώ μετά δεν παίζει καθόλου ειναι λογικό???
tasos.kamv
15-11-13, 09:43
Καλημέρα D.Harrys τί εννοείς παίζει?
Καταρχήν πρέπει να περιμένεις, λίγο αφού έκανες αλλαγή σε κάποιο εξάρτημα που επηρεάζει την καύση, μέχρι να γίνουν νέες προσαρμογές και να "ισορροπήσει" το μίγμα σε νέα κατάσταση.. αυτό το παίξιμο εννοείς...????
Υ.Γ. να αναφέρεσαι σε σταθερές στροφές κινητήρα (rpm) γιατί με την αλλαγή των στροφών αλλάζουν οι τιμές στους λ...
σήμερα πειραματιστηκα λιγο!
καθάρισα τα μπουζί γιατί είχαν πιάσει λιγο βρομιά έβαλα έναν σφιγκτήρα σε ένα σωληνάκι μετά το μαφ γιατί ήταν χαλαρό και μπορει να επερνε αέρα και καθάρισα το μαφ η τιμή του μαφ ειναι 8-9,5 δεν πρόλαβα να κανω διαγραφή προσαρμογών
το αυτοκίνητο επιταχύνει καλύτερα
παρατήρησα ότι ο λ πριν τον καταλύτη παίζει η τιμή του ενώ μετά δεν παίζει καθόλου ειναι λογικό???
Καταρχήν με τι καθάρισες τον maf γιατί υπάρχει ειδικό σπρευ?Το ότι παίζει η τιμή του λ πριν τον καταλύτη είναι φυσιολογικό εντός ορισμένων τιμων, εσένα που έπαιζε?Όπως και να έχει πρέπει να κάνεις υπομονή καμια μερουλα για να κατασταλάξουν οι προσαρμογές όπως πολύ σωστά λέει ο φιλος Τάσος.Η αρχική βλάβη πάντως συνδέεται άμεσα με το χαλαρό σφιγκτήρα στο maf...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.