Επιστροφή στο Forum : Αξίζει;
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 11:54
Απευθύνομαι στους πορσάκηδες του forum. Είμαι ευτυχέστατος κάτοχος ενός M3 E46 και σκέφτομαι αγορά carrera 2s του 2005-2006. Η ερώτηση είναι αν αξίζει τέτοια αγορά.
Κάποιες λεπτομέρειες σημαντικές:
- Δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η μούρη και το χαϊλίκι της Πόρσε.
- Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή μετακίνηση.
- Δεν έχω οδηγήσει carrera (θα γίνει τις επόμενες μέρες).
- Το Μ3 είναι manual και το ίδιο θα είναι και το πόρσε.
- Με το Μ3 έχω μπει σε πίστες για time attack, έχω πειραματιστεί με drift (κάτι που απολαμβάνω ΠΑΡΑ πολύ), και έχω γενικώς τον γνωστό έρωτα που δεν έχει καταλαγιάσει μετά από 5 χρόνια οδήγησης.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω την τρομερή διαφορά στην τιμή μεταχειρισμένου (σχεδόν 3πλάσια) ενός carrera από ένα m3 ίδιας χρονολογίας. Καταλαβαίνω για παράδειγμα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κράτημα αλλά απ' την άλλη μου φαίνεται λάθος να συγκρίνεις το κράτημα μεταξύ ενός 4θέσιου με μπορτμπαγκάζ και σουλούπι κανονικού αυτοκινήτου (περνάει τις περισσότερες φορές απαρατήρητο, γεγονός που μου αρέσει) και ενός χαμηλού, στημένου αγωνιστικά αυτοκινήτου που έχει φτιαχτεί με στόχο τις επιδόσεις. Ίσα ίσα νομίζω ότι η μαγκιά είναι να μπορείς να πηγαίνεις μαλλιά με το M3 παρά με το πόρσε.
Αξίζει λοιπόν η τράμπα;
Ο πιο καταλληλος να απαντησει, νομιζω ειναι ο Βασιλη μας(doctore), που ειναι κατοχος Πορσε:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17912&highlight=Carrera
:thumbsup:
Βεβαια μιλαμε για διαφορα μοντελων Πορσε,αλλα για την ιδια "στροφη" απο Μ3 σε Πορσε.thumb
Δεν τόνισες το σημαντικότερο...
Ότι θες να αλλάξεις ενα Μ3 Ε46 CABRIO με ένα 997 S coupe εαν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενά σου..
Η διαφορα στην τιμη μεταχειρισμενου οφειλεται στο οτι η γενια του πορσε άλλαξε το 2005 ενω του Μ3 το 2007.
Το 46αρι ειναι κοντα σε τιμες με το 996 και το 92αρι με το 997.
Δεν ξερω αν αξιζει.
Μιας κ δε σε ενδιαφερει η μοστρα , οι διαφορες δεν ξερω αν ειναι τοοοοσο μεγαλες σε επιδοσεις κ ευχαριστηση. Δε θελω να φανω κακος η σνομπ... Ειναι σιγουρα αναβαθμιση αλλα εξαρταται τι ψαχνει ο καθενας.
Το μ3 ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο και η σημερινη τιμη του, δωρο. Η αλλαγη με οτιδηποτε πιο νεο που θα αποτελει ομως εστω και μικρη αναβαθμιση , χρειαζεται πολλαπλα χρηματα 996 turbo, 997s , e 92 m3 , 360 ; , 430 κλπ.
Ο πιο καταλληλος να απαντησει, νομιζω ειναι ο Βασιλη μας(doctore), που ειναι κατοχος Πορσε:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17912&highlight=Carrera
:thumbsup:
Βεβαια μιλαμε για διαφορα μοντελων Πορσε,αλλα για την ιδια "στροφη" απο Μ3 σε Πορσε.thumb
Όπως πολύ σωστά επισημαίνεις Άρη, ο φίλος ψάχνει για άλλο μοντέλο και χειροκίνητο, αλλά θα προσπαθήσω να βοηθήσω :original:.
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 19:45
Δεν τόνισες το σημαντικότερο...
Ότι θες να αλλάξεις ενα Μ3 Ε46 CABRIO με ένα 997 S coupe εαν κατάλαβα καλά από τα γραφόμενά σου..
Αυτό γιατί έχει τόση σημασία; Το αν θα είναι cabrio ή όχι δεν με πειράζει και τόσο, προτιμώ το cabrio αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο. Όσον αφορά ακαμψίες αμαξώματος ή μειωμένες επιδόσεις λόγω βάρους κτλ, η εμπειρία μου με το M3 μου έχει δείξει ότι δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας.
Στην τελική αν είναι έτσι να διώξω το cabrio και να πάρω ένα M3 E46 coupe :)
Το θέμα ειναι οτι μια άριστα συντηρημενη m3
Δεν ειναι καλύτερη άπο 2s συντηρημενη μέτρια κ κατω ;
Το θέμα ειναι οτι μια άριστα συντηρημενη m3
Δεν ειναι καλύτερη άπο 2s συντηρημενη μέτρια κ κατω ;
:original:
Kάτσε ρε φίλε να απαντήσουμε εδώ πέρα
Τι συντήρηση τώρα ?
Το service book θα δούμε τώρα βραδυάτικα ?
Σάββατο είναι :original:
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 20:09
Ο πιο καταλληλος να απαντησει, νομιζω ειναι ο Βασιλη μας(doctore), που ειναι κατοχος Πορσε:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17912&highlight=Carrera
:thumbsup:
Βεβαια μιλαμε για διαφορα μοντελων Πορσε,αλλα για την ιδια "στροφη" απο Μ3 σε Πορσε.thumb
Εννοείται ότι έχω διαβάσει με προσοχή όλα τα σχετικά posts του doctore πριν ξεκινήσω το thread, απλά όπως λες εκεί μιλάμε για ξεκάθαρη αναβάθμιση και για πολύ περισσότερα χρήματα φυσικά (το ίδιο λέει κι ο vagmag αν κατάλαβα καλά). Εγώ μιλάω για τη διαφορά από τα 10-12Κ του Μ3 στα 28-32Κ του 997S.
Αυτό γιατί έχει τόση σημασία; Το αν θα είναι cabrio ή όχι δεν με πειράζει και τόσο, προτιμώ το cabrio αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο. Όσον αφορά ακαμψίες αμαξώματος ή μειωμένες επιδόσεις λόγω βάρους κτλ, η εμπειρία μου με το M3 μου έχει δείξει ότι δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας.
Στην τελική αν είναι έτσι να διώξω το cabrio και να πάρω ένα M3 E46 coupe :)
Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία!!!
Ρώτα έναν κάτοχο Μ3 Ε46 coupe όταν μπαίνουν 4 άτομα μέσα και όταν είναι μόνος του μέσα...
Μιλάμε για χαοτικές διαφορές σε επιδόσεις, σε στήσιμο και σε ακαμψία..
Το sport coupe δεν συγκρίνεται με κανένα cabrio δυστηχώς σε αντίστοιχες κατηγορίες μιλάμε πάντα!
Εγώ μιλάω για τη διαφορά από τα 10-12Κ του Μ3 στα 28-32Κ του 997S.
Εαν βρεις καλό 997 S 2005-2006 με 28-32 πες μου και εμένα!
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 20:29
Έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία!!!
Ρώτα έναν κάτοχο Μ3 Ε46 coupe όταν μπαίνουν 4 άτομα μέσα και όταν είναι μόνος του μέσα...
Μιλάμε για χαοτικές διαφορές σε επιδόσεις, σε στήσιμο και σε ακαμψία..
Το sport coupe δεν συγκρίνεται με κανένα cabrio δυστηχώς σε αντίστοιχες κατηγορίες μιλάμε πάντα!
Είμαστε λίγο off-topic αλλά έχω κάποιες ενστάσεις σε αυτό. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν διαφορές σε επιδόσεις (εργοστασιακά είναι μισό δευτερόλεπτο στα 0-100, σημαντικό δηλαδή) αλλά λέω ότι δεν με απασχολεί τόσο αυτό. Την ίδια διαφορά βλέπω κι εγώ στο cabrio όταν βάζω ένα άτομο μέσα (πόσω μάλλον 3).
Έχει κάποιος οδηγήσει και τα δύο να μας πει;
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 20:31
Εαν βρεις καλό 997 S 2005-2006 με 28-32 πες μου και εμένα!
Έχεις δίκιο, ίσως το 28 να είναι λίγο αισιόδοξο. Κάτι τέτοιο π.χ.;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4058906/
Απευθύνομαι στους πορσάκηδες του forum. Είμαι ευτυχέστατος κάτοχος ενός M3 E46 και σκέφτομαι αγορά carrera 2s του 2005-2006. Η ερώτηση είναι αν αξίζει τέτοια αγορά.
Κάποιες λεπτομέρειες σημαντικές:
- Δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η μούρη και το χαϊλίκι της Πόρσε.
- Δεν το χρειάζομαι για καθημερινή μετακίνηση.
- Δεν έχω οδηγήσει carrera (θα γίνει τις επόμενες μέρες).
- Το Μ3 είναι manual και το ίδιο θα είναι και το πόρσε.
- Με το Μ3 έχω μπει σε πίστες για time attack, έχω πειραματιστεί με drift (κάτι που απολαμβάνω ΠΑΡΑ πολύ), και έχω γενικώς τον γνωστό έρωτα που δεν έχει καταλαγιάσει μετά από 5 χρόνια οδήγησης.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, δεν μπορώ λοιπόν να καταλάβω την τρομερή διαφορά στην τιμή μεταχειρισμένου (σχεδόν 3πλάσια) ενός carrera από ένα m3 ίδιας χρονολογίας. Καταλαβαίνω για παράδειγμα ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κράτημα αλλά απ' την άλλη μου φαίνεται λάθος να συγκρίνεις το κράτημα μεταξύ ενός 4θέσιου με μπορτμπαγκάζ και σουλούπι κανονικού αυτοκινήτου (περνάει τις περισσότερες φορές απαρατήρητο, γεγονός που μου αρέσει) και ενός χαμηλού, στημένου αγωνιστικά αυτοκινήτου που έχει φτιαχτεί με στόχο τις επιδόσεις. Ίσα ίσα νομίζω ότι η μαγκιά είναι να μπορείς να πηγαίνεις μαλλιά με το M3 παρά με το πόρσε.
Αξίζει λοιπόν η τράμπα;
Το αυτοκίνητο που ψάχνεις δεν το έχω οδηγήσει, έχω το επόμενο.
Το ότι τελειώνει σε S αυτό που ψάχνεις, σημαίνει ότι ψάχνεις σωστά.
Μη σε ψήσει κανας μαντράς για κάτι που δεν τελειώνει σε S, μιά που έχεις Μ3.
Για τα δικά μου στάνταρντς καλύτερα πάρε coupe.
Το ότι θα πάρεις coupe από μόνο του είναι αναβάθμιση για μένα πάντα.
1.Ότι απόφαση έχεις να πάρεις σε επίπεδο λογικής, οικονομικών κτλ, καλύτερα
να την έχεις πάρει πριν τεστάρεις το carrera s.
2.Εγώ όταν κατέβηκα απο το PDK (55.000 χλμ) που είχα δανειστεί και περπάταγα να μπώ στο SMG (140.000 χλμ πένα+προγραμμα) λέω ωχ τώρα θα
απογοητευτώ. Όταν μπήκα και έφυγα, είχα την αίσθηση ότι είμαι σε ένα πολύ περισσότερο από αξιοπρεπέστατο σπόρ αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν βγάζεις νόημα, αλλά και το 1. και το 2. ισχύουν.
Σε γενικές γραμμές όso ανεβαίνουν τα χλμ, τα κρατήματα, και τα άλογα τόσο δυσκολεύουν τα πράγματα στα όρια, αν εννοείς αυτό με το μαλλιά.
Πολλά τετραθέσια με πορτ-μπαγαζ βάζουν τα γυαλιά σε καθαρόαιμες σπορ κατασκευές. Βλέπε CSL
Έχεις δίκιο, ίσως το 28 να είναι λίγο αισιόδοξο. Κάτι τέτοιο π.χ.;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4058906/
Το ότι έχει 115000 χλμ ??? το συγκεκριμένο και είναι 3ο?? χέρι από Γερμανία πχ...?
stef_E46m3cabrio
05-10-13, 20:52
Το αυτοκίνητο που ψάχνεις δεν το έχω οδηγήσει, έχω το επόμενο.
Το ότι τελειώνει σε S αυτό που ψάχνεις, σημαίνει ότι ψάχνεις σωστά.
Μη σε ψήσει κανας μαντράς για κάτι που δεν τελειώνει σε S, μιά που έχεις Μ3.
Για τα δικά μου στάνταρντς καλύτερα πάρε coupe.
Το ότι θα πάρεις coupe από μόνο του είναι αναβάθμιση για μένα πάντα.
1.Ότι απόφαση έχεις να πάρεις σε επίπεδο λογικής, οικονομικών κτλ, καλύτερα
να την έχεις πάρει πριν τεστάρεις το carrera s.
2.Εγώ όταν κατέβηκα απο το PDK (55.000 χλμ) που είχα δανειστεί και περπάταγα να μπώ στο SMG (140.000 χλμ πένα+προγραμμα) λέω ωχ τώρα θα
απογοητευτώ. Όταν μπήκα και έφυγα, είχα την αίσθηση ότι είμαι σε ένα πολύ περισσότερο από αξιοπρεπέστατο σπόρ αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν βγάζεις νόημα, αλλά και το 1. και το 2. ισχύουν.
Σε γενικές γραμμές όso ανεβαίνουν τα χλμ, τα κρατήματα, και τα άλογα τόσο δυσκολεύουν τα πράγματα στα όρια, αν εννοείς αυτό με το μαλλιά.
Πολλά τετραθέσια με πορτ-μπαγαζ βάζουν τα γυαλιά σε καθαρόαιμες σπορ κατασκευές. Βλέπε CSL
Καταρχήν ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτετε όλοι να μου απαντήσετε.
Όσον αφορά το 1 και 2, νομίζω ότι κατάλαβα. Από τη μία αναγνωρίζεις ότι έχει βάση η απορία μου και από την άλλη μου λες ότι όταν οδηγήσω θα καταλάβω που πάνε τα 20 επιπλέον χιλιάρικα :)
Συμπέρασμα: test drive ΑΜΕΣΑ
Ευχαριστώ και πάλι
οπως το φανταζομουν,πλεον κανει διατριβη στις Πορσε ο Doc !!!:thumbsup:
...Στεφανε,αν προχωρησεις τελικα,ευχομαι να παρεις το καλυτερο.:original:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.